FC Twente

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo jul 25, 2007 12:08 am

joey schreef:Die Arnautovic heb ik tegen Ajax A1 zien spelen. Die speelde 'onze' hooggeprezen Toby Anderweireld helemaal zoek. :blush.gif:
Vandaag heb ik hem zien spelen tegen Emmen. Maar hier gaan we echt van genieten hoor. Ik zie in hem echt een topspits, zou in mijn ogen die ideale opvolger van KJH kunnen zijn. Iemand die klaar is om voor de leeuwen geworpen te worden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 25, 2007 9:34 am

Ja, die jongen kan heel goed worden. Ik neem aan dat ze dat bij Ajax ook hebben gezien. Over één of twee jaar wordt het vechten om hem.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za jul 28, 2007 5:34 pm

Zlatan Son of God schreef:
joey schreef:Die Arnautovic heb ik tegen Ajax A1 zien spelen. Die speelde 'onze' hooggeprezen Toby Anderweireld helemaal zoek. :blush.gif:
Vandaag heb ik hem zien spelen tegen Emmen. Maar hier gaan we echt van genieten hoor. Ik zie in hem echt een topspits, zou in mijn ogen die ideale opvolger van KJH kunnen zijn. Iemand die klaar is om voor de leeuwen geworpen te worden.
Nog even een kleine aanvulling.. was vergeten te melden dat de rechtsbuiten van FC Emmen totaal geen verkeerde speler was, volgens mij was dit Morten Friis Jensen. Een jonge vleugelspeler, snel en een goede techniek. Alleen zou nog moeten werken aan het overzicht. maar een leuke speler om in de gaten te houden.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 15, 2007 5:29 pm

Cees Lok assistent bij FC Twente
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 18:19 | Laatst bewerkt: Vandaag 18:19


Cees Lok gaat aan de slag als assistent-trainer bij FC Twente. Daar zal hij samen met trainer Fred Rutten het eerste elftal gaan coachen.

Lok nam in december 2005 ontslag als trainer van NEC en ging later aan de slag bij NAC Breda en IJsselmeervogels.
forzanec.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo aug 15, 2007 5:40 pm

joey schreef:Ja, die jongen kan heel goed worden. Ik neem aan dat ze dat bij Ajax ook hebben gezien. Over één of twee jaar wordt het vechten om hem.
Als KJH vertrekt komende zomer moet die jongen naar Ajax komen, punt uit. Nu al regelen, 6 miljoen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 15, 2007 5:46 pm

De Dominee schreef:Als KJH vertrekt komende zomer moet die jongen naar Ajax komen, punt uit. Nu al regelen, 6 miljoen.
Jij wilt heel wat regelen! :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 15, 2007 6:13 pm

Misschien moet Dominee eerst eens weten waar hij het over heeft voordat hij weer schreeuwt over de portemonnee trekken.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo aug 15, 2007 6:36 pm

Ach, beter nu regelen dan dat die jongen volgend jaar weer voor AZ kiest he. En Bertje: ga ff lekker ergens anders janken met je zogenaamde kennis of gebrek daaraan.

Voetbal is een markt van handelen. Geen markt van slap ouwehoeren en weer achter het net vissen. Arnautovic en Defour zijn zekerheidjes. Ergo: halen nu het nog kan voor een goede prijs.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:24 pm

De Dominee schreef:Ach, beter nu regelen dan dat die jongen volgend jaar weer voor AZ kiest he. En Bertje: ga ff lekker ergens anders janken met je zogenaamde kennis of gebrek daaraan.

Voetbal is een markt van handelen. Geen markt van slap ouwehoeren en weer achter het net vissen. Arnautovic en Defour zijn zekerheidjes. Ergo: halen nu het nog kan voor een goede prijs.
Denk je dat ze willen? Ik vrees van niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gesloten