Vitesse

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo jun 03, 2007 9:50 pm

Wouter schreef:Ach ja, hoe vaak zeggen Ernhemmers nek. Hoewel dat aanvankelijk gewoon een misverstand was...
:yourock.gif:

Tuurlijk...over en weer...vond de tegen opmerking ook al lang uitblijven... :smallgrin.gif:

En jij weet wel waar dat lachen op slaat op he...? Zei jij niet in het begin van het seizoen dat die wedstrijden niet leefden in Arnhem?

Mwah...met al die overtredingen bij? Daar sloeg dat op, Poeder!

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » zo jun 03, 2007 10:15 pm

Pff, de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht was veel harder.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo jun 03, 2007 10:17 pm

Erg, erger, ergst...ging 't mij niet om...

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » zo jun 03, 2007 10:59 pm

Je doet net of het zo speciaal was dat Vitesse tegen Pothuizen en co hard speelde... :rules.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma jun 04, 2007 7:29 am

Mag van mij wel ietsje minder... :excited.gif: of zie je Vitas graag 't stokje overnemen van Den Haag als schopploeg zijnde...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 07, 2007 9:47 am

Vitesse wil poging wagen bij Makaay of Hasselbaink

7/6/2007 8 :25

Vitesse is ambitieus in de keuze voor een nieuwe spits. De Arnhemmers hebben twee Nederlandse aanvallers van naam op het oog om Danko Lazovic te vervangen: Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink.
'Niet dat het concreet is, maar we denken over Hasselbaink na', zegt Vitesse's manager voetbal Jan Streuer in het AD. 'Zoals we eveneens aan Roy Makaay denken. Het is alleen de vraag of deze spelers op dit moment haalbaar zijn.'

Vitesse twijfelt overigens of het moet kiezen tussen aanstormende jeugd of gearriveerde toppers zoals Makaay en Hasselbaink. 'Wat mijn voorkeur heeft? Ik wil gewoon een goede spits', aldus Streuer.

Hasselbaink is transfervrij. De 35-jarige spits heeft er een ongelukkig seizoen op zitten bij Charlton Athletic. De Londense club degradeerde uit het Premiership en Hasselbaink kende met twee doelpunten zijn minst productieve seizoen in veertien jaar.

Makaay krijgt steeds meer concurrentie bij Bayern München en lijkt zijn plaats niet meer zeker bij de Duitse topclub. De 32-jarige aanvaller begon zijn carrière bij Vitesse, waar hij in vier jaar 32 keer scoorde in de Eredivisie. Naast Vitesse heeft ook Feyenoord hem op het oog.
vi.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 07, 2007 10:22 am

Makaay gaat denk ik niet lukken en Hasselbaink is niet meer die ''superspits'' , al jaren trouwens niet meer.
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 10:25 am

Die laatste past in dat geval goed dus... :hypocrite.gif:

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 07, 2007 10:30 am

Die laatste past in dat geval goed dus...

Begin je bang te worden voor de grote concurent Ramona :hypocrite.gif:
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 10:33 am

LeonardoSpits schreef:
Die laatste past in dat geval goed dus...

Begin je bang te worden voor de grote concurent Ramona :hypocrite.gif:
Yep, loopt dun uit de broek...bijna... :blush.gif:

Ach Vitas heeft meer te makken, maar dat ze 't daarmee nu zoveel beter doen...mwah... :smallgrin.gif:

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 07, 2007 11:17 am

Ach Vitas heeft meer te makken, maar dat ze 't daarmee nu zoveel beter doen...mwah...
Hoe komt het eigenlijk dat hun een grotere begroting hebben? ik bedoel qua gebied en stadion scheelt het niet zo heel veel...

Btw, ik denk dat NEC per definitie niet echt een veel zwakkere ploeg heeft... toch aardig wat internationals!
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 11:26 am

LeonardoSpits schreef:
Ach Vitas heeft meer te makken, maar dat ze 't daarmee nu zoveel beter doen...mwah...
Hoe komt het eigenlijk dat hun een grotere begroting hebben? ik bedoel qua gebied en stadion scheelt het niet zo heel veel...

Btw, ik denk dat NEC per definitie niet echt een veel zwakkere ploeg heeft... toch aardig wat internationals!
Naar mijn idee zijn zij altijd giga gesteund door bijv. de overheid, Nuon (en dus ook mijn centen...grrrrrrrr...), Kareltje met z'n luchtkastelen ...en ze hebben hun vrienden...(krijgen bijv. een derde voor Lazokwal) verder geen idee...heb me er nooit echt goed in willen verdiepen... dus Wouter kan hier een veel beter antwoord op geven...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do jun 07, 2007 1:27 pm

De Mos is het niet eens met Streuer:
De Mos hoeft Makaay en Hasselbaink niet

7/6/2007 14:03

Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink naar Vitesse. De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervanger is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.
'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse kan niet anders.'

De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink of Makaay, al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do jun 07, 2007 4:15 pm

Ramona schreef:
LeonardoSpits schreef:
Ach Vitas heeft meer te makken, maar dat ze 't daarmee nu zoveel beter doen...mwah...
Hoe komt het eigenlijk dat hun een grotere begroting hebben? ik bedoel qua gebied en stadion scheelt het niet zo heel veel...

Btw, ik denk dat NEC per definitie niet echt een veel zwakkere ploeg heeft... toch aardig wat internationals!
Naar mijn idee zijn zij altijd giga gesteund door bijv. de overheid, Nuon (en dus ook mijn centen...grrrrrrrr...), Kareltje met z'n luchtkastelen ...en ze hebben hun vrienden...(krijgen bijv. een derde voor Lazokwal) verder geen idee...heb me er nooit echt goed in willen verdiepen... dus Wouter kan hier een veel beter antwoord op geven...
Beter en vooral creatiever financieel beleid :blush.gif:

Maar vooral "De Vrienden" schuiven Vitesse aardig wat munten toe terwijl een groot deel van de harde kern (Vitesse en harde kern, kern ok maar hard?) de drie vrienden toch verafschuwen.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 07, 2007 4:30 pm

En dan iedere keer maar zo matig presteren... geld maakt niet gelukkig .. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Poeder
Berichten: 403
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:05 pm
Locatie: De hoofdstad van Gelderland

Bericht door Poeder » do jun 07, 2007 5:40 pm

Oh zeker wel alleen al het plezier tijdens de zomer wie er gekocht gaat worden is zooo prettig,........ maarja hoe moet ik je dat uitleggen :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 7:11 pm

Dolletjes idd...die wellus-nietus spelletjes... :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do jun 07, 2007 10:41 pm

Ach, gossie, het Nijmeegse Calimerocomplex steekt weer op: het grote Arnhem dat altijd overal bevoordeeld wordt blablabla. Ze vergeten daar aan de Waal wel erg snel dat ze zelf twaalf miljoen cadeau hebben gekregen van de lokale overheid.

En waarom Vitesse meer inkomsten heeft dan NEC? Tja, PSV heeft ook meer inkomsten dan Willem II...Vitesse is gewoon een grotere club dan NEC, met een grotere achterban. Enkele slechte jaren (en goede voor NEC) doen daar niks aan af.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 07, 2007 10:45 pm

Calimero..?? ik??

IIk kom alleen met de feiten van de laatste jaren.. en die feiten zijn dat NEC het niet veel slechter/ beter doet dan vitesse... ookal heeft Vitesse meer geld te besteden...

Het is maar net wat je met je inkomsten doet natuurlijk...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 10:48 pm

Ergo...zonder die plee offs staan ze er zelfs steeds boven...ach ja...pieppiep allooo... :666.gif:

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do jun 07, 2007 10:58 pm

En Vitesse krijgt ook nog eens steun van Amerika, Rusland, China en de gehele As van het Kwaad. En het arme NEC krijgt nooooooooooooiiiiiiiiiiittt wat... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 11:00 pm

Psies...hehe... :tranen.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 07, 2007 11:03 pm

en met dat geld nog geen fatsoenlijk elftal op de been krijgen.. het is ook echt niet best gesteld met Vitesse.. maarja.. zo lang de mos maar tevreden is natuurlijk.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do jun 07, 2007 11:25 pm

Mwah...dat het uiteindelijk niet liep is een 2e...en daarover hoor je mij echt niet klagen, maar ik had ze vooraf wel hoger laten eindigen (in stille gedachte... ;) ) dan NEC hoor... toch wel een aardig team op papier...
Maar ik heb wel een vermoeden hoe het komt... Vitesse was geen hecht team, ieder voor zich...en dat was wel de kracht (wederom) van NEC... heeft di Mario netjes geflikt! :headbang.gif:


Laat Aadje nog maar mooi een jaar blievuh... :smallgrin.gif:

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » za jun 09, 2007 12:48 am

Vitesse weer de nummer 1 van Gelderland:
Vitesse staat op nieuwe ranglijst 2007 weer tiende

Vitesse is op de ranglijst van de eredivisie na play-offs op­nieuw als tiende geëindigd. De eer­ste zeven plekken zijn voor de Eu­ropese deelnemers. Na de regulie­re competitie was de ploeg van trainer Aad de Mos twaalfde.
Vitesse passeerde NAC en NEC en struikelde in de finale over FC Utrecht. Daarmee werd de zeven­de plaats (FC Utrecht, plaatsing In­tertoto) misgelopen. Vorig jaar klom Vitesse via de play- offs van de elfde naar de tiende plaats. De klassering is van invloed op de uit­betaling van televisierechten; de hoogte van dat bedrag is gekop­peld aan de plaats op de ranglijst.


Ranglijst eredivisie na play-offs:
1. PSV, 2. Ajax, 3. AZ, 4. FC Twente, 5. Heerenveen, 6. FC Groningen, 7. FC Utrecht, 8. Roda JC, 9. Feyenoord, 10. Vit­esse, 11. NEC, 12. NAC, 13. Sparta, 14. Heracles, 15. Willem II, 16. Excelsior, 17. RKC, 18. ADO Den Haag.
www.vitesse.org

Gesloten