Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mar 06, 2009 8:55 am

Wie weet storten ze nog wel in. Die verdediging zag er zelfs voor Ajax-begrip gisteren heel beroerd uit.
I think I lost my fucking headache

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr mar 06, 2009 9:59 am

Moreno en Moisander zijn er snel weer bij.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr mar 06, 2009 11:46 am

LucaS schreef:Wie weet storten ze nog wel in. Die verdediging zag er zelfs voor Ajax-begrip gisteren heel beroerd uit.
In dat kader is het onderstaande goed nieuws... Maar ook heel erg sukkelig nieuws!

Argentijns temperament bezorgt Romero blessure

ALKMAAR- Doelman Sergio Romero heeft na afloop van het bekerduel AZ – NAC Breda zijn hand gebroken. De Argentijn botvierde na afloop van de verloren wedstrijd zijn frustraties op een kleedkamermuur. Hoe lang Romero uit de roulatie is wordt later vandaag op AZ.nl bekend gemaakt.

De Olympisch kampioen speelde dit seizoen alle competitiewedstrijden voor AZ. In de beker kwam hij driemaal in actie. In alle competities hield de Romero maar liefst 21 keer ‘de nul’.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mar 06, 2009 11:47 am

Potdomme, begint ie eindelijk te blunderen, raakt ie geblesseerd... :hypocrite.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 06, 2009 11:48 am

Enganche schreef:Mag best een keertje. Die jongen is geweldig goed.
Nee, dat mag dus niet. Ik weet dat jij die jongen hoog hebt zitten, maar je moet toch inzien dat keepers geen fouten horen te maken die prijzen kosten. Elke keeper maakt wel eens een fout, maar topkeeper maakt die fout als het er niet toe doet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 06, 2009 11:48 am

:cheer.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr mar 06, 2009 11:50 am

Kowalczyk schreef:
LucaS schreef:Wie weet storten ze nog wel in. Die verdediging zag er zelfs voor Ajax-begrip gisteren heel beroerd uit.
In dat kader is het onderstaande goed nieuws... Maar ook heel erg sukkelig nieuws!

Argentijns temperament bezorgt Romero blessure

ALKMAAR- Doelman Sergio Romero heeft na afloop van het bekerduel AZ – NAC Breda zijn hand gebroken. De Argentijn botvierde na afloop van de verloren wedstrijd zijn frustraties op een kleedkamermuur. Hoe lang Romero uit de roulatie is wordt later vandaag op AZ.nl bekend gemaakt.

De Olympisch kampioen speelde dit seizoen alle competitiewedstrijden voor AZ. In de beker kwam hij driemaal in actie. In alle competities hield de Romero maar liefst 21 keer ‘de nul’.

K.
Dat is wel erg onprofessioneel zeg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr mar 06, 2009 11:53 am

Wat een klootzak. Nu kan ik wel fluiten naar mijn profcoachtitel.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 12:06 pm

Harm schreef:Wat een klootzak. Nu kan ik wel fluiten naar mijn profcoachtitel.
En hoe voelt dat dat je nu ineens wel kan fluiten ?.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 06, 2009 12:12 pm

Naast onprofessioneel is dit vooral heel erg dom van Romero !
Ik ken het gevoel, maar je hand breken gaat wel erg ver. Wel mooi voor Ajax en PSV natuurlijk.
joey schreef:Elke keeper maakt wel eens een fout, maar topkeeper maakt die fout als het er niet toe doet.
:drecul.gif:
Tuurlijk, een echte topper zoekt vooraf gewoon even een wedstrijdje uit waarin hij een fout maakt...

Kom op Joey, blijf aub wel realistisch. Dit slaat nergens op.
Een topkeeper pakt veel ballen en maakt weinig fouten, dat onderscheidt hem van de anderen. Niet wanneer hij een van zijn weinige fouten maakt.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr mar 06, 2009 12:16 pm

Joey bedoelt het andersom denk ik: als je in belangrijke wedstrijden fouten maakt, word je nooit een topkeeper.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 06, 2009 12:21 pm

Dus de verkiezing van Kahn tot beste speler van het WK 2002 was belachelijk, want hij maakte zijn enige fout net in de finale tegen Brazilie ?
Dat Duitsland voornamelijk dankzij hem de finale haalde doet dan ineens niet meer ter zake ?

De fout van Romero betekende trouwens de gelijkmaker van NAC, waarmee AZ dus nog niet uitgeschakeld was.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr mar 06, 2009 12:22 pm

999 schreef:
Harm schreef:Wat een klootzak. Nu kan ik wel fluiten naar mijn profcoachtitel.
En hoe voelt dat dat je nu ineens wel kan fluiten ?.
ffffffffffffffffffffff.

Shit, ik ben het weer kwijt. :tranen.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mar 06, 2009 12:23 pm

Baseman schreef:Dus de verkiezing van Kahn tot beste speler van het WK 2002 was belachelijk, want hij maakte zijn enige fout net in de finale tegen Brazilie ?
Dat Duitsland voornamelijk dankzij hem de finale haalde doet dan ineens niet meer ter zake ?

De fout van Romero betekende trouwens de gelijkmaker van NAC, waarmee AZ dus nog niet uitgeschakeld was.
Maar bij de 1-2 zag hij er ook niet echt goed uit.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 06, 2009 12:25 pm

Ik heb er niets van gezien, maar blijkbaar maakte hij een blunder bij de 1-1. Wat er bij de 1-2 gebeurde weet ik niet, daar heb ik niets over gelezen. Dus ik ging er vanuit dat het een 'gewone' goal was en geen fout van Romero...maar dat klopt dus niet ?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mar 06, 2009 12:29 pm

Geen fout, maar wel zwak gekeept. Hij maakte het Lurling bijzonder makkelijk door erbij op de grond te gaan zitten.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr mar 06, 2009 12:29 pm

Louis van Gaal lijkt me trouwens geen man die heel veel begrip kan opbrengen voor dit soort 'temperament' (en terecht)... Die Romero kan zijn borst nat maken, denk ik.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr mar 06, 2009 12:30 pm

Baseman schreef:Dus de verkiezing van Kahn tot beste speler van het WK 2002 was belachelijk, want hij maakte zijn enige fout net in de finale tegen Brazilie ?
Dat Duitsland voornamelijk dankzij hem de finale haalde doet dan ineens niet meer ter zake ?

De fout van Romero betekende trouwens de gelijkmaker van NAC, waarmee AZ dus nog niet uitgeschakeld was.
Je snapt wel wat ik bedoel, toch?

De tweede goal was ook een fout van Romero. Minder erg dan bij de eerste, maar hij had daar niets te zoeken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr mar 06, 2009 12:32 pm

Jöhnk schreef:Geen fout, maar wel zwak gekeept. Hij maakte het Lurling bijzonder makkelijk door erbij op de grond te gaan zitten.
Aha, dank Jöhnk !
Kowalczyk schreef:Die Romero kan zijn borst nat maken, denk ik.
Op zich wel ja, al heeft AZ Romero ook hard nodig natuurlijk.
Duke schreef:Je snapt wel wat ik bedoel, toch?
Jawel, ik vind de opmerking van Joey alleen te simplistisch en veel te kort door de bocht.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 06, 2009 12:37 pm

999 schreef:
Enganche schreef:
999 schreef:Verrek die " klasbak " maakt twee kapitale fouten in 1 wedstrijd ..
Mag best een keertje. Die jongen is geweldig goed. Was ook mooi om te zien hoe hij een kwartier lang ontzettend chagrijnig in z'n goal heeft gestaan na de 1-1. Liet weer even zien ook maar een jong gastje te zijn, want op een gegeven moment moet je je natuurlijk herpakken.

Het aller grootste drama was natuurlijk Luijckx. Dekt niet door, kan niet koppen, geeft geen rugdekking, kijkt alleen maar naar de bal, is te traag, mist drive en doet te lang over de opbouw.
Nee deze fouten mogen niet, ook niet een keertje.En ik vond zijn tweede fout opvallend.Hoe hij gewoon een dag te laat of te vroeg timede, net hoe je er tegen aan kijkt.Verder is het moeilijk in te schatten of dat ie echt " geweldig " goed is.Als je het hele jaar door, dankzij zo'n goede organisatie, zo weinig te doen krijgt.

Hij is wel rustig in zijn goal ( maar zie hierboven ), al miste ie ook dat bij de tweede goal.Maar goed, ook voor deze doelman telt .. effe afwachten hoe het verder gaat .. gisteren ( en dat was niet de eerste keer volgens mij dit seizoen ) zag ie er in geval niet goed uit .. verder hebben fouten die Luijckx maakte niks met de fouten te maken die hij maakte.

Bij de tweede goal waren drie verdedigers terug dus ...
Luijckx werkt bij die eerste goal de bal laag weg door het midden, waardoor NAC kan schieten. Blijft natuurlijk een verschrikkelijke blunder van Romero, maar die Luijckx kan er niets van. Stapelde echt fout op fout op fout.

Romero heeft genoeg te doen gekregen hoor. Ik vond hem vorig seizoen ook al goed. Nee, wat hem betreft ben ik er echt wel uit.
joey schreef:
Enganche schreef:Mag best een keertje. Die jongen is geweldig goed.
Nee, dat mag dus niet. Ik weet dat jij die jongen hoog hebt zitten, maar je moet toch inzien dat keepers geen fouten horen te maken die prijzen kosten. Elke keeper maakt wel eens een fout, maar topkeeper maakt die fout als het er niet toe doet.
Zeg je dit nou omdat je stiekem wil aantonen dat Ajax een betere keeper op goal heeft staan? :wink.gif: Romero is een geweldig talent. Vergeet niet pas dat die jongen pas 22 jaar is, hè. Alsof Van der Sar toen geen fouten maakte en alsof keepers hun momenten uitkiezen om te blunderen. Ik hoef helemaal niets in te zien. Vrijwel alle wedstrijden hiervoor bewijzen mijn gelijk met betrekking tot Romero.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 12:37 pm

Baseman schreef:Dus de verkiezing van Kahn tot beste speler van het WK 2002 was belachelijk, want hij maakte zijn enige fout net in de finale tegen Brazilie ?
Dat Duitsland voornamelijk dankzij hem de finale haalde doet dan ineens niet meer ter zake ?

De fout van Romero betekende trouwens de gelijkmaker van NAC, waarmee AZ dus nog niet uitgeschakeld was.
Dus jij vind dat deze twee fouten van Romero moeten kunnen ?.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr mar 06, 2009 12:52 pm

Nee, de discussie was of ook topkeepers fouten maken. Ik denk het wel, van der Sar maakte ook een fout (en dat was bij een 0-0 stand in een uitwedstrijd tegen Newcastle) en als hij al geen topkeeper meer is...dan ben ik het ook niet!

Elke (top)keeper maakt wel eens een fout, en ze kiezen niet hun wedstrijden uit 'waarin ze hun foutjes kunnen maken'. Een topkeeper maakt namelijk liever helemaal géén fouten. Je zou wel kunnen zeggen dat een topkeeper tenminste niet zo dom is om z'n hand kapot te slaan tegen een deur.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 12:55 pm

Nee, de discussie was of dat DEZE twee BLUNDERS van Romero een keertje moeten kunnen .. tja, ik vind van niet.En de rest van de keepers die er met de haren worden bijgesleept hebben er niks mee te maken ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 06, 2009 12:56 pm

Enganche schreef:Zeg je dit nou omdat je stiekem wil aantonen dat Ajax een betere keeper op goal heeft staan? :wink.gif:
Nee, hoezo?
Romero is een geweldig talent. Vergeet niet pas dat die jongen pas 22 jaar is, hè. Alsof Van der Sar toen geen fouten maakte en alsof keepers hun momenten uitkiezen om te blunderen. Ik hoef helemaal niets in te zien. Vrijwel alle wedstrijden hiervoor bewijzen mijn gelijk met betrekking tot Romero.
Nee, die bewijzen alleen dat Romero toen goed keepte.

Waarom doe je zo aangebrand? Romero faalde gisteravond, dat kan gebeuren, maar daarom is het nog niet aanvaardbaar. Zeker gezien het feit dat het AZ (de kans op) een prijs kostte.

En dan nog zijn hand aan diggelen slaan. Pffff.... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 12:58 pm

Sta je dan met twee kapitale blunders in je kampioenschapswedstrijd met lege handen ... ja maar ... moet een keertje kunnen .. komop zeg ..

Gesloten