Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 06, 2009 2:41 pm

Maarreh, je kan dus geen keeper noemen van boven de dertig die geen fouten meer maakt?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 06, 2009 2:45 pm

Enganche schreef:
Peter schreef:Romero is een hele goede keeper, maar dit was heus niet zijn eerste foutje, hoor. Tegen Vitesse ging hij ongestraft de fout in (was dieprood) en vorig seizoen moest hij klaarblijkelijk wennen, maar vooral in het begin was het driewerf drama. Onder aan de streep denk ik dat een Vermeer minder fouten maakt, Maakt hem dat een betere doelman? Neuh, want Romero is normaliter echt heel goed, maar hij is lang niet onfeilbaar. Valt me vaker op.
Wie noemt hem onfeilbaar? Ik zei meteen dat dit een fout was. Ook vorig seizoen spatte het talent er al vanaf, in mijn ogen.

Vermeer is volgens sommigen (Joey en ik meen ook Peter) niet eens beter dan Stekelenburg, maar nu maakt hij opeens minder fouten dan Romero? Schiet mij maar lek hoor.

Die El-Hamdaoui is trouwens echt véél te egoïstisch.
Fouten inderdaad. Vermeer heeft minder cruciale fouten gemaakt dan Romero inderdaad. Maakt hem dat een betere doelman? Nee, net zo goed dat wij inderdaad stellen dat Stekelenburg niet zo heel veel minder is dan Vermeer. Vermeer is op de lijn prima, maar heerst ook niet echt in zijn doelgebied en zijn geroemde traptechniek vind ik de laatste tijd erg pover. Maar als je sec kijkt naar fouten, dan durf ik met je te wedden dat Vermeer minder fouten maakt ja.

Als Romero 4 wedstrijden aan de broek krijgt voor het doormidden schoppen van vWolfswinkel, dan noemt iedereen hem iemand die zijn hoofd moeilijk koel kan houden.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 06, 2009 2:53 pm

Ik denk dat als vorig seizoen iets aangetoond heeft met betrekking tot mijn mening over Romero, dan is het dat die mening wel redelijk consequent is. Ik laat me dus niet gek maken door een overtreding op Van Wolfswinkel.

Van Vermeer kan ik me twee fouten herinneren waar tegendoelpunten uit kwamen. Dit in de helft van de wedstrijden die Romero dit seizoen gekeept heeft. Ik kan me weinig fouten herinneren van Romero waar doelpunten uit kwamen. Maar goed, hier gaan we niet uit komen, vrees ik.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr mar 06, 2009 3:43 pm

Enganche schreef:Maarreh, je kan dus geen keeper noemen van boven de dertig die geen fouten meer maakt?
Genoeg.

Van Breukelen, Eddy Pieters G, Stuy, Van Ede hoeveel wil je er hebben?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 06, 2009 4:04 pm

Noem er alsjeblieft eentje van deze tijd? Deze keepers heb ik zelf namelijk niet meegemaakt en dus geloof ik er vrij weinig van. Foutloze keepers bestaan niet.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33903
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr mar 06, 2009 4:05 pm

:smallgrin.gif: Ze maken inderdaad geen fouten meer.

De Beelden. Zes weken uitgeschakeld volgens de laatste berichten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 4:10 pm

Gelukkig vond Romero dat deze BLUNDERS ook moeten kunnen en van plezier sloeg ie zichzelf een gebroken hand ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 06, 2009 4:10 pm

Ah, zo. :blush.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 06, 2009 4:54 pm

Het gaat niet om het blunders maken. Het gaat om blunders maken op belangrijke momenten. Je wordt nooit een topkeeper als je op belangrijke momenten loopt te 'choken'. Nu wil ik niet zeggen dat dit voor Romero geldt, maar als hij volgend jaar weer in een knockout systeem dergelijke fouten maakt, dan wordt het wel een ander verhaal.

Een topkeeper pakt ballen op belangrijke momenten. Katachtige reddingen tegen Volendam zijn leuk en aardig, maar die is een ieder na verloop van tijd weer vergeten. Je moet er staan op beslissende momenten, maar dat is voor een spits niet anders.

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » vr mar 06, 2009 5:16 pm

Van Gaal:
"Dat is nou Argentijns temperament"

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - „Dat is nou Argentijns temperament”. Dat zei AZ-trainer Louis van Gaal over het gedrag van Sergio Romero na afloop van het verloren bekerduel tegen NAC Breda. De 22-jarige Argentijnse doelman reageerde zijn frustraties af op de muur van de kleedkamer en brak daarbij zijn hand. Romero blunderde bij de eerste treffer van NAC.


"Het is niet slim van Sergio om zijn frustraties op deze manier te uiten. Hij benadeelt het team en de club. Ik kijk echter naar de totale mens, in plaats van slechts de voetballer. Hij was niet zo zeer boos om het verlies of de uitschakeling, maar meer om het feit dat zijn blunder zo'n grote rol heeft gespeeld bij de nederlaag. Na afloop zat hij huilend in de kleedkamer,” aldus Van Gaal.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mar 06, 2009 6:07 pm

Een keeper die zijn fouten bewaart voor belangrijke of beslissende wedstrijden is natuurlijk een slechtere keeper dan degene die met minder talent er juist in de topwedstrijden wel staat. Waarmee ik niet wil zeggen dat Romero slecht is, ik heb geen idee of hij dit vaker doet op beslissende momenten.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr mar 06, 2009 6:38 pm

LucaS schreef:Een keeper die zijn fouten bewaart voor belangrijke of beslissende wedstrijden is natuurlijk een slechtere keeper dan degene die met minder talent er juist in de topwedstrijden wel staat. Waarmee ik niet wil zeggen dat Romero slecht is, ik heb geen idee of hij dit vaker doet op beslissende momenten.
In genoeg belangrijke duels stond hij eral dit seizoen. Of wil je zeggen dat alle wedstrijden van AZ dit seizoen niet belangrijk waren?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mar 06, 2009 7:29 pm

Natuurlijk niet, maar eenfout van een keeper in een knock-out wedstrijd is natuurlijk net even belangrijker dan een fout bij een 2-0 voorsprong tegen de Graafschap. Sommige spelers stijgen boven zichzelf uit bj grote gelegenheden, anderen verkrampen juist. Een mooi voorbeeld was die tennister, ben even haar naam kwijt, die geweldig speelde tot het moment dat ze een matchpoint had.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 8:03 pm

LucaS schreef:Natuurlijk niet, maar eenfout van een keeper in een knock-out wedstrijd is natuurlijk net even belangrijker dan een fout bij een 2-0 voorsprong tegen de Graafschap. Sommige spelers stijgen boven zichzelf uit bj grote gelegenheden, anderen verkrampen juist. Een mooi voorbeeld was die tennister, ben even haar naam kwijt, die geweldig speelde tot het moment dat ze een matchpoint had.
Jana Novotná

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mar 06, 2009 9:34 pm

Ja, die begon dan echt te trillen. Alsof ze de bibberkoorts kreeg. :666.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mar 06, 2009 9:37 pm

Dat had ze niet natuurlijk, bibberkoorts is een gevolg van een leven lang te veel bier drinken. :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Thijs » di apr 21, 2009 1:00 pm

NAC-site verklikt 'geheim' Maaskant
BREDA - Voor NAC-trainer Robert Maaskant is het niet te hopen dat zijn spelers vandaag nog de officiële clubwebsite bezoeken. Ze zouden 'een geheimpje' aantreffen dat tot ná de halve finale van de KNVB-beker, dinsdagavond, geheim had moeten blijven.
Op de site van NAC staat een nieuwsberichtje dat zeven spelers van NAC op scherp staan. Krijgen ze vanavond tegen FC Twente de gele kaart, dan missen ze een eventuele finale in de Kuip. Van de zeven doen er overigens twee in Enschede niet mee, Kurt Elshot en Csaba Fehér.

De overige vijf, Ellery Cairo, Tommie van der Leegte, Martijn Reuser, Nourdin Boukhari en Patrick Mtiliga, weten van niks. Althans, dat meldt de site in een opmerkelijke slotregel: 'Robert Maaskant heeft deze informatie zeer bewust niet gedeeld met zijn selectie'.
AD.nl

:drecul.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Kowalczyk » di apr 21, 2009 1:24 pm

Hahahaha.

Ik denk dat er een stagiaire bij NAC Internet geen leuke dag heeft...

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Harm » di apr 21, 2009 1:54 pm

Een prof houdt dit zelf toch wel bij?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47971
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door peter » di apr 21, 2009 8:29 pm

Inderdaad. Beetje hetzelfde als met speelgerichtigheid. Mocht je dat dus niet doen, dan is er altijd nog de club. Oftewel, iedere club gaat hier altijd uiterst professioneel mee om. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Daily Blind » wo apr 22, 2009 8:35 pm

Scheidsrechter Kuiper heeft een duidelijk voorkeur voor de finale: Twente - Heerenveen.

Volendam wordt een 100% penalty ontnomen en voorafgaand aan de 0-1 van Elm wordt een duidelijk overtreding gemaakt door Sibon op een van de volendam verdedigers.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Banjavi » do apr 23, 2009 10:04 am

Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Uitgegeven: 23 april 2009 09:43
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 09:44

AMSTERDAM - Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam.

Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.

Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet.

De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.

Interieur

Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen.

Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden.

Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.
nu.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Michael_B » do apr 23, 2009 10:17 am

:confused.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33903
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Duke » do apr 23, 2009 10:27 am

Nou ja zeg, wat is dat nu weer voor onzin!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Bericht door Hoeladans » do apr 23, 2009 11:12 am

NIEUWS - Donderdag 23 April 2009 Ajacieden belagen Heerenveen-supporters
23 april 2009

VOLENDAM - Vier supporters van Heerenveen zijn mishandeld door aanhangers van Ajax. Dat gebeurde rond negen uur woensdagavond even na de aftrap voor de halve finale van de bekerwedstrijd tussen Volendam en Heerenveen.



Ajax-supporters in een cafe aan de Brugstraat in Volendam ontdekten dat zich in het cafe tegenoversupporters van Heerenveen ophielden. Ze zochten de Friezen op en raakten slaags. Het interieur werd daarbij flink beschadigd en ook de ramen gingen eruit. Dertig agenten werden ingezet om de vechtersbazen tot bedaren te brengen. Zij hebben een aanhanger van Ajax, de vermoedelijke aanstichter, aangehouden. Vier mannen uit Heerenveen zijn met kneuzingen en snijwonden naar het ziekenhuis vervoerd.
webregio.nl

Gesloten