PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » do jul 26, 2007 6:55 pm

Ze hebben wel gewonnen, weliswaar na strafschoppen....

Het is toch maar een oefenwedstrijdje, toch... :blush.gif:

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » do jul 26, 2007 6:58 pm

Tuurlijk. Het Koeman-effect moet pas in november echt gaan werken en ergens volgend jaar maart zijn hoogtepunt bereiken zodat Ronald met opgeheven hoofd via de voordeur de club verlaat en vervolgens bij Barcelona kan tekenen.
Ik ben

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jul 26, 2007 10:40 pm

Jack Reynolds schreef:Tuurlijk. Het Koeman-effect moet pas in november echt gaan werken en ergens volgend jaar maart zijn hoogtepunt bereiken zodat Ronald met opgeheven hoofd via de voordeur de club verlaat en vervolgens bij Barcelona kan tekenen.
Precies, zo gaat het al jaren. Koeman lift mee op een succes selectie van zijn voorganger, wordt kampioen, schrijft het bij op zijn lijst, het team valt, Koeman weg, naar volgende werkgever met succes selectie van pas vertrokken voorganger en wordt kampioen en ga zo maar door. Zo lijkt het over 50 jaar alsof die man een fantastische trainer was..

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » do jul 26, 2007 11:03 pm

Ik ben erg blij met de komst van Cassio Ramos.

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr jul 27, 2007 11:27 am

Wat weet je allemaal over hem, generaal?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jul 27, 2007 1:15 pm

Alleen positieve dingen, NFP. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Farfan is trouwens voorlopig uit de roulatie:


Farfan in loopgips

ROTTERDAM (ANP) - Jefferson Farfan moet zijn gekwetste linkerenkel twee weken rust geven. De aanvaller van PSV kreeg vrijdag in het ziekenhuis loopgips aangemeten. Hij ontbreekt volgende week op een internationaal toernooi in Moskou waar ook Real Madrid en AC Milan in actie komen.
Farfan heeft een heel klein scheurtje in zijn linkerenkel. Hij liep die blessure op tijdens de Copa America. PSV verhuurt middenvelder Juan Carlos Carrizo nog een jaartje aan het Argentijnse Olimpo. De speler van het tweede elftal van de Eindhovense club mag in zijn geboorteland nog een jaar ervaring opdoen.
PN

Carrizo is 'gewoon' mislukt, als ik het goed begrijp.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr jul 27, 2007 5:21 pm

NFP schreef:Wat weet je allemaal over hem, generaal?
Een Braziliaanse jeugdinternational van 1.95 kán niet slechter zijn dan Roorda, die hooguit international van Assen is.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jul 27, 2007 5:27 pm

Niet slechter dan Roorda kan haast niet hét criterium zijn.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr jul 27, 2007 5:42 pm

Thomas schreef:Niet slechter dan Roorda kan haast niet hét criterium zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in in ieder geval.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jul 27, 2007 5:45 pm

Je kent hem?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr jul 27, 2007 5:49 pm

Thomas schreef:Je kent hem?
Nee, maar wel goede dingen over gelezen.

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr jul 27, 2007 6:19 pm

Beetje makkelijk.
Er worden weinig aankopen gedaan waar je niet iets positiefs over leest vlak na de aankoop. Totdat je hem zelf in actie hebt gezien zou ik even voorzichtig zijn met 'erg blij' zijn en gewoon even afwachten. Doe ik ook en ik heb hem zelfs al enkele wedstrijden in actie gezien, waar ik overigens niet heel erg positief door werd.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr jul 27, 2007 9:33 pm

NFP schreef:Beetje makkelijk.
Er worden weinig aankopen gedaan waar je niet iets positiefs over leest vlak na de aankoop. Totdat je hem zelf in actie hebt gezien zou ik even voorzichtig zijn met 'erg blij' zijn en gewoon even afwachten. Doe ik ook en ik heb hem zelfs al enkele wedstrijden in actie gezien, waar ik overigens niet heel erg positief door werd.
Ik heb het niet over blije fans die met one-liners komen, maar over kenners van Zuid-Amerikaanse competities, die er zelden naast zitten. Wacht de volgende keer dus maar met je oordeel.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 28, 2007 12:30 am

Geven die kenners je wel vaker info over Zuid-Amerika? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » za jul 28, 2007 2:51 am

Mag ik weten over wie je het hebt?
Aangezien je die meningen van die kenners 'gelezen' hebt neem ik aan dat die meningen ook voor ons toegankelijk zijn?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58895
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za jul 28, 2007 6:14 pm

Arouna Kone kampt met zware malaria aanval

28/7/2007 19:00

PSV is Arouna Koné enige tijd kwijt. De aanvaller blijkt met malaria te kampen en reist komende week in ieder geval niet mee naar Moskou, waar de Eindhovense club deelneemt aan een toernooi.

Koné ligt in een ziekenhuis, zo maakte coach Ronald Koeman zaterdag bekend nadat PSV met 2-1 had verloren bij MSV Duisburg. Hoe lang de Ivoriaanse aanvaller absent zal zijn, wist de trainer niet te zeggen.

'Moeilijk in te schatten. We hopen dat hij maandag weer naar huis mag. Daarna is het afwachten wanneer hij zich weer kan aansluiten. Hij gaat komende week in ieder geval niet mee naar Moskou', vertelde Koeman aan het ANP.

Koné was de voorbereiding al met een valse start begonnen. Hij keerde te laat terug van vakantie omdat hij zich had vergist in het aantal vrije dagen
V.I.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 28, 2007 10:23 pm

NFP schreef:Mag ik weten over wie je het hebt?
Aangezien je die meningen van die kenners 'gelezen' hebt neem ik aan dat die meningen ook voor ons toegankelijk zijn?
Precies, kom op met die link!
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jul 29, 2007 1:01 am

Koeman: 'Väyrynen en Fehér mogen weg'

28/7/2007 22:51

Voor Mika Väyrynen en Csaba Fehér is er ook dit seizoen weinig kans op speeltijd bij PSV, zeker na de terugkeer van Otman Bakkal en Ismail Aissati, het herstel van John de Jong en de komst van Tommie van der Leegte.

'Voor Väyrynen en Fehér wordt het moeilijk', legde coach Ronald Koeman aan De Telegraaf uit na afloop van de 2-1 nederlaag bij MSV Duisburg. 'Zij mogen in principe op zoek naar een nieuwe club. De anderen krijgen hun kans.'

Koeman beschikt over flink wat middenvelders, want naast Bakkal, Aissati, De Jong, Van der Leegte, Fehér en Väyrynen heeft hij ook nog Ibrahim Afellay en Timmy Simons in zijn spelersgroep.

Vorig seizoen mochten beiden ook al weg. Väyrynen knokte zich tijdens het seizoen toch nog in de kijker bij coach Koeman, die hem zeventien duels liet meespelen. Fehér kwam niet verder dan drie optredens. De Fin staat nog tot medio 2009 onder contract, de Hongaar tot de zomer van 2008.
vi.nl

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma jul 30, 2007 8:05 am

Ook coach PSV A1 naar Porto
Na techniektrainer Pepijn Lijnders vertrekt ook PSV A1 coach en assistent hoofd opleidingen Patrick Greveraars naar Porto. Dat meldt De Telegraaf vanmorgen. Hij gaat daar de onder 19 leiden en moet zorgen voor een goede overstap van de talenten naar het eerste elftal.
Eerst Tottenham, nu Porto...

Hoe moet je in godsnaam iets opbouwen als je trainers zo weggehaald worden.

Wel opvallend trouwens dat de trainers van Ajax niet interessant zijn voor het buitenland.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma jul 30, 2007 8:14 am

Harm schreef:
Ook coach PSV A1 naar Porto
Na techniektrainer Pepijn Lijnders vertrekt ook PSV A1 coach en assistent hoofd opleidingen Patrick Greveraars naar Porto. Dat meldt De Telegraaf vanmorgen. Hij gaat daar de onder 19 leiden en moet zorgen voor een goede overstap van de talenten naar het eerste elftal.
Eerst Tottenham, nu Porto...

Hoe moet je in godsnaam iets opbouwen als je trainers zo weggehaald worden.

Wel opvallend trouwens dat de trainers van Ajax niet interessant zijn voor het buitenland.
Volgens mij moet je de zaak omdraaien. psv neemt zijn jeugd niet serieus en die trainers zoeken hun heil ergens anders. Ik denk dat voor jeugdtrainers Ajax het hoogst haalbare is, daarom blijven die liever in Amsterdam.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 9:27 am

Wat een paniek! Eerst moet nog maar eens blijken dat de opleiding van PSV inderdaad top is. Dat kun je niet zeggen aan de hand van een prijs, maar alleen aan de hand van de resultaten. Hoeveel internationals heeft PSV de afgelopen jaren afgeleverd, hoeveel jeugdspelers zijn vaste waarde geworden in het eerste?
Ik heb nog nooit van die lui gehoord, zijn het wel echte PSV'ers? Of zijn het 'gewoon' carrieremakers?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma jul 30, 2007 10:30 am

Wat moet je als PSV'er doen om in het hol van Bassie te kruijpen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jul 30, 2007 10:32 am

Flauwekul. Bij PSV spelen vooral buitenlanders. Afellay is onlangs nog geselecteerd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » ma jul 30, 2007 11:25 am

NFP schreef:Mag ik weten over wie je het hebt?
Aangezien je die meningen van die kenners 'gelezen' hebt neem ik aan dat die meningen ook voor ons toegankelijk zijn?
Ik ben nog altijd zeer benieuwd, generaal!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma jul 30, 2007 11:35 am

joey schreef:Flauwekul. Bij PSV spelen vooral buitenlanders. Afellay is onlangs nog geselecteerd.
Volgens mij duurde dat toch heel wat langer dan bij de Maduro's, Babeltjes en Sneijders.

Gesloten