PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma aug 13, 2007 11:48 pm

Thomas schreef:Toen ik over dat filmpje las, leek het me ook not done. Maar nu ik het gezien vind ik de ophef wel enigszins overdreven. Het is zo overduidelijk in scene gezet, dat er niemand is die gaat denken dat het echt is.
Waar staat dat filmpje dan?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 13, 2007 11:51 pm

Rechterkolom, getiteld 'Ik vind het lullig voor Wesley'.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di aug 14, 2007 12:04 am

Oh ik dacht dat je het had over dat filmpje van Perez bij de NOS aangezien je het had over een filmpje dat not done was in het PSV topic zomaar ineens.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 14, 2007 12:16 am

Sorry, was in de war. Dit ging over het filmpje dat besproken werd in deze topic. Gewoon even teruglezen dus. :aai.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 14, 2007 7:40 am

'Galatasaray nadert vraagprijs voor Koné'

14/8/2007 8 :21

PSV is bereid met Galatasaray te gaan praten over een transfer van Arouna Koné, nu het verschil tussen vraag en aanbod klein genoeg is.

Galatasaray heeft volgens De Telegraaf met zijn bod de vraagprijs van PSV benaderd. Voor de Eindhovense club, die zeker tien miljoen euro wil ontvangen, is dat aanleiding de toenadering serieus te nemen.

De vraag is echter of Koné ook daadwerkelijk op de avances van Galatasaray ingaat. Volgens De Telegraaf staat de Ivoriaanse aanvaller niet te springen te verhuizen naar Turkije.

Koné is hard op weg het eerste competitieduel met Heracles Almelo te halen. De aanvaller lijkt de conditionele achterstand als gevolg van malaria te hebben weggewerkt.

Een vertrek van Ibrahim Afellay en Ismaëil Aissati is uit den boze. 'We werken absoluut niet mee aan de verkoop van deze spelers', zei algemeen directeur Jan Reker maandag in het Eindhovens Dagblad. het tweetal werd voorzichtig in verband gebracht met Ajax, dat op zoek is naar een vervanger van Wesley Sneijder.

vi.nl

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di aug 14, 2007 7:55 am

Brabantse bescheidenheid? Volgens het eerste bericht wilden ze wel 20 miljoen bieden maar dat lag dus kennelijk te ver van de vraagprijs van 10 miljoen..... :drecul.gif:

Als Psv hem kan dumpen voor een goed bedrag doen ze het meteen. Daar ben ik van overtuigd. Nu moeten ze alleen Koné nog zover zien te krijgen dat hij die kant op wil. Misschien maar even op de bank parkeren?
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 14, 2007 11:36 pm

Koné: geen trek in Turkije

EINDHOVEN - Het Turkse Galatasaray kwam gisteren ‘even’ PSV-spits Arouna Koné ophalen. De aanvaller kon voor meer dan tien miljoen euro verhuizen naar de Bosporus. Maar aan het eind van een chaotische dag in Eindhoven stapte de speler niet in het vliegtuig.


In het genoeglijke Brabantse zonnetje rekt de afvaardiging van Galatasaray zich nog maar eens uit. De Turkse topclub is naar Eindhoven gekomen om Arouna Koné op te halen, maar het geduld van de Turken wordt danig op de proef gesteld. De aanvaller van PSV is namelijk helemaal niet van plan om zijn koffers te pakken.

Na afloop van de middagtraining grijnst Arouna Koné – belaagd door tientallen handtekeningenjagers - als hij met de belangstelling van Galatasaray wordt geconfronteerd.

Wat is er precies aan de hand tussen jou en Galatasaray?

,,Ze zijn hier voor mij.’’

En heb je interesse?

,,Nee, ik ga er niet naartoe. Ik wil bij PSV blijven. Hier speel ik Champions League, ik wil helemaal niet weg.’’

Het schijnt dat Galatasaray je mee naar Istanbul wil nemen om je daar het stadion en alle faciliteiten te laten zien.

Koné (schouderophalend): ,,Het zal wel.’’

Dus je weet zeker dat je niet naar Turkije gaat?

,,Heel zeker.’’

Hoewel het ‘nee’ van Koné dus zeer stellig in de oren klinkt, houdt Galatasaray hoop. De Turken zijn neergestreken in Eindhoven en willen eigenlijk niet meer terug naar Istanbul voordat ze het jawoord van de Ivoriaanse aanvaller binnen hebben. ,,In Turkije wachten twintig miljoen fans van Galatasaray op Koné,’’ zegt Haldun Üstünel, lid van de directie van Galatasaray.

De Turkse kampioen meldde zich de afgelopen dagen bij PSV en het openingsbod was zo interessant dat de Eindhovenaren Galatasaray toestemming gaven om Koné te benaderen. De Afrikaan werd in 2005 voor negen miljoen euro overgenomen van Roda JC en PSV zou nu naar verluidt zo’n dertien miljoen voor Koné kunnen krijgen.

,,Galatasaray wilde heel ver gaan,’’ bevestigt Stan Valckx, technisch manager bij PSV. ,,Ik denk dat wij er met die club wel uit waren gekomen. Maar de speler wil niet, dan houdt het op. Ronald (Koeman, red.) heeft met hem gesproken en ik ook. Hij wil hier blijven en dat is ook prima, want Koné hoeft helemaal niet weg. Dan is het in principe van de baan.’’

Het is geen geheim dat Koné een grote carrière najaagt. Het is zijn droom om ooit het shirt van Manchester United te dragen. Via het podium van de Champions League wil hij in de schijnwerpers van de échte Europese top blijven. Of Konés ambitie ooit wordt gerealiseerd lijkt vooralsnog twijfelachtig. In twee seizoenen PSV (52 duels) scoorde hij slechts 21 maal, dat is geen moyenne waar ze in Engeland opgewonden van raken.

In Turkije heeft Koné wel een heel grote naam, benadrukt Üstünel. De Afrikaan maakte vorig seizoen indruk in de dubbele Europese confrontatie van PSV met de Turken. In Istanbul (2-1 winst voor PSV) behoorde Koné tot de doelpuntenmakers. ,,Koné is snel en sterk,’’ zegt het directielid. ,,Hij is een erg talentvolle speler. Als je de wedstrijden in de Champions League of op het WK met Ivoorkust ziet, dan weet je genoeg. In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is. Alle fans willen graag dat hij naar ons komt.’’

Met Koné speelde PSV gisteravond een oefenduel op het kunstgras van UNA in Zeelst (gemeente Veldhoven). Het was de eerste wedstrijd van de Ivoriaan sinds hij in juli werd geveld door Malaria.

De overgang van Mika Väyrynen naar Derby County is plotseling onzeker geworden. PSV heeft overeenstemming met de Engelsen over de verhuur van de Fin. Väyrynen is persoonlijk echter niet rond. Bovendien kampt de middenvelder met een kuitblessure.
AD
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13347
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di aug 14, 2007 11:44 pm

:headbang.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58845
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 15, 2007 8:02 am

TURKSE POGING OM KONÉ TE OVERREDEN

EINDHOVEN, woensdag

Een delegatie van Galatasaray heeft een ontmoeting gehad met Arouna Koné in een poging de spits te overtuigen toch naar de Turkse topclub over te stappen. PSV staat open voor een transfer, maar de speler zelf is vooralsnog niet te vermurwen. Naar verluidt heeft de delegatie van Cimbom de gelovige moslim Koné verzekerd dat achttien miljoen Galatasarayfans bidden voor de komst van de Ivoriaanse aanvaller. Ook heeft de Turkse club de Kameroenese verdediger Rigobert Song naar Koné laten bellen.
De T.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 15, 2007 8:56 am

Naar verluidt heeft de delegatie van Cimbom de gelovige moslim Koné verzekerd dat achttien miljoen Galatasarayfans bidden voor de komst van de Ivoriaanse aanvaller.

En een flink aantal PSV'ers bidt mee.... :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 15, 2007 11:43 am

Phillip Cocu gaat verder in de Emiraten

15/8/2007 11:15

EXCLUSIEF - Phillip Cocu neigde naar stoppen, maar de 36-jarige oud-international heeft in het Midden-Oosten een nieuwe buitenlandse uitdaging gevonden: Al-Jazeera.

Cocu heeft een contract getekend bij Al-Jazeera in Abu Dhabi. De oud-international, die eerder een aanbod uit Australië naast zich neerlegde, blijft voorlopig één seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten.

Bij zijn nieuwe club is Cocu de enige buitenlandse speler. De 36-jarige linkspoot treft wel een landgenoot aan, want Abe Knoop verzorgt er de keeperstrainingen.

Cocu nam afgelopen seizoen afscheid bij PSV en twijfelde over zijn toekomst als speler. 'Als ik besluit om door te gaan als voetballer, is dat sowieso niet in Nederland', zei hij twee weken geleden in Voetbal International.

'Ik wil dan naar het buitenland, en het liefst naar een ver land. Ik wil niet meer in een grote competitie voetballen, maar zou dan puur voor het avontuur nog ergens heen gaan.'
vi.nl

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 15, 2007 11:44 am

Puur voor het avontuur! Ik heb veel synoniemen voor het woord geld gelezen, maar deze kende ik nog niet
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 11:50 am

Dat ze meer betalen in de Verenigde Arabische Emiraten dan in Australië zal er toch niets mee te maken hebben? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo aug 15, 2007 11:59 am

LucaS schreef:Puur voor het avontuur! Ik heb veel synoniemen voor het woord geld gelezen, maar deze kende ik nog niet
Toch wel sneu dat hij zich nú nog binnen moet voetballen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 15, 2007 12:05 pm

Ik denk dat zijn vrouw liever heeft dat hij naar de Emiraten gaat i.p.v. Australië :smallgrin.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 15, 2007 12:06 pm

Vanwege de vrouwen?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 15, 2007 12:08 pm

Ja, omdat ik denk dat de burqua's het niet echt doen voor hem :wink.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo aug 15, 2007 12:35 pm

Kromkamp wil niet op kunstgras spelen

EINDHOVEN (ANP) - Jan Kromkamp doet zondag niet mee met PSV in de eerste wedstrijd van het seizoen, uit bij Heracles. De verdediger wil niet voetballen op het kunstgrasveld in Almelo, omdat hij vreest er een blessure aan over te houden.

In februari van dit jaar hield Kromkamp knieklachten over aan het duel met Heracles in Almelo. In overleg met trainer Ronald Koeman heeft hij besloten zondag niet in actie te komen.
www.bndestem.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 12:40 pm

Harm schreef:Ja, omdat ik denk dat de burqua's het niet echt doen voor hem :wink.gif:
Misschien gaat zijn vrouw wel mee en loopt zij zelf graag in een burka. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 15, 2007 1:08 pm

Dat zijn vrouw in hetzelfde land is betekent niet dat hij zich inhoudt hoor :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40932
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo aug 15, 2007 1:18 pm

Duke schreef:
Kromkamp wil niet op kunstgras spelen

EINDHOVEN (ANP) - Jan Kromkamp doet zondag niet mee met PSV in de eerste wedstrijd van het seizoen, uit bij Heracles. De verdediger wil niet voetballen op het kunstgrasveld in Almelo, omdat hij vreest er een blessure aan over te houden.

In februari van dit jaar hield Kromkamp knieklachten over aan het duel met Heracles in Almelo. In overleg met trainer Ronald Koeman heeft hij besloten zondag niet in actie te komen.
www.bndestem.nl
Rare jongens, die voetballers. In plaats dat je jezelf gewoon fatsoenlijk voorbereid doe je maar gewoon niet mee. Ik zou er als trainer niet blij mee zijn.
Nil volentibus arduum

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo aug 15, 2007 9:48 pm

0-1 tegen slavia; dat is weer cashen voor psv.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 15, 2007 9:49 pm

Ja, hadden we Danny nog maar. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » wo aug 15, 2007 11:20 pm

Gomes: hier kan ik mijn hele leven keepen
(Gepost door RvN)



Voetbal International brengt in haar nieuwe uitgave een interview met PSV doelman Gomes. De doelman laat daarin iets los over zijn sociale instelling en de rol die hij in het elftal speelt. Hij voelt zich dan ook heel erg thuis bij PSV. 'Ik zie het zo: Cruzeiro is mijn club, maar PSV is mijn huis. Ik zou nog tien jaar voor PSV kunnen spelen. De clubcultuut, de rust waarin je kunt werken en de manier waarop ik mijn familie erbij kan betrekken, zijn voldoende redenen om te zeggen: hier kan ik mijn hele leven keepen. Als ik ooit wegga, dan kan ik alleen naar een club die zulke waarden ook hoog in het vaandel heeft staan. dan kijk ik zeker niet alleen naar het financiële plaatje. het karakter van de club moet me aanspreken.'
PSV Netwerk
De keeper spreekt onder andere verder aan hoe de sfeeractie voor Gomes zijn band met PSV versterkte en de frustratie die er is ten opzichte van het niet geselecteerd worden voor het nationale elftal. 'Misschien willen ze me bij het Nederlands elftal wel hebben.'
Wat een held :D

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo aug 15, 2007 11:55 pm

Pffff wat een slap gelul weer.
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten