VVV-Venlo 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

VVV-Venlo 2007 - 2008

Bericht door raymon » zo jul 22, 2007 10:35 am

Alles over deze club uit Venlo
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr aug 17, 2007 8:17 am

Up...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » za aug 25, 2007 8:47 pm

De eerste competitiezege voor VVV is binnen, na een 3-1 winst op Excelsior. Hopen dat VVV (dat leuk voetbalt) erin blijft en we voorgoed van Excelsior afscheid kunnen gaan nemen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za aug 25, 2007 10:00 pm

Ik vond Excelsior erg matig, VVV kan zeker thuis nog wel eens wat punten bij elkaar sprokkelen. Die Arabat is een leuke speler.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za aug 25, 2007 10:08 pm

Ongelooflijk zo'n klein stadionnetje en dan nog niet strak uitverkocht bij de eerste wedstrijd in de eredivisie, het lijkt Excelsior wel, next please.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » zo aug 26, 2007 11:04 am

brigade zuid schreef:Ongelooflijk zo'n klein stadionnetje en dan nog niet strak uitverkocht bij de eerste wedstrijd in de eredivisie, het lijkt Excelsior wel, next please.
Het is ook wel tegen Excelsior, moet je ook niet vergeten.
Ik denk dat ze het qua toeschouwers niet super doen, maar het wordt wel beter dan wat er gisteren zat.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 26, 2007 9:18 pm

Duke schreef:Ik vond Excelsior erg matig, VVV kan zeker thuis nog wel eens wat punten bij elkaar sprokkelen. Die Arabat is een leuke speler.
Amrabat was vorig seizoen bij Omniworld een van de smaakmakers. Ben benieuwd of hij het ook in de Eredivisie waar kan maken.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7309
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » ma sep 17, 2007 8:55 pm

Frank schreef:
Amrabat was vorig seizoen bij Omniworld een van de smaakmakers. Ben benieuwd of hij het ook in de Eredivisie waar kan maken.
Vind het hem tot op heden een uitstekende indruk maken. Ik las laatst ergens dat hij uit de jeugdopleiding van Ajax komt. Heeft iemand enig idee waarom hij is vertrokken bij Ajax?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di sep 25, 2007 9:42 am

'Topduels VVV Venlo in Duitsland'

AMSTERDAM - Eredivisionist VVV wil de thuiswedstrijden tegen de topclubs in het stadion van het Duitse Borussia Mönchengladbach of MSV Duisburg gaan spelen.

De Limburgse club heeft inmiddels al overleg gehad met vertegenwoordigers van beide clubs en gaat binnen afzienbare tijd een verzoek indienen bij de KNVB.

In het huidige stadion van VVV is maar plaats voor 6000 toeschouwers. VVV hoopt overigens in 2010 stadion De Koel definitief te verruilen voor een gloednieuw onderkomen elders in Venlo.
Telegraaf

Toch nog Europees voetbal voor Feyenoord? :smallgrin.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di sep 25, 2007 9:53 am

VVV'er Amrabat bedreigde NAC-spits Lurling
Anthony Lurling is vrijdagavond na de wedstrijd VVV Venlo-NAC Breda fysiek en verbaal bedreigd door opponent Nordin Amrabat en enkele van diens vrienden. Dat schrijft BN/De Stem.

Nadat VVV-spits Amrabat en NAC-aanvaller Lurling al tijdens de wedstrijd botsten kwam het ook in de spelerstunnel na het duel tot een verbale aanvaring. Medespelers van Lurling konden beide partijen toen uit elkaar houden.

Het escaleerde echter alsnog toen de NAC'er op weg was van de kleedkamer naar het spelershome. Er wachtte hem een onaangename verrassing in de persoon van Amrabat, die enkele vrienden bij zich had. Zij zouden Lurling fysiek en verbaal hebben bedreigd. Overigens liep de NAC-speler hier geen verwondingen bij op.

Hoewel Lurling volgens BN/De Stem zeer ontdaan was door het voorval doet hij geen aangifte. "Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk", was zijn argument daarvoor.

NAC, dat het gezapige duel in Venlo met 3-1 won, heeft reeds met VVV-Venlo contact gehad over het incident. "Wij hebben onze bevindingen via een mail kenbaar gemaakt. Dit soort dingen kunnen niet", vertelde Earnest Stewart, technisch directeur van NAC, en voorheen VVV.

VVV-trainer André Wetzel is het met Stewart eens: "Als alles klopt zoals ik het heb gehoord is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen het stadion in elk geval nooit meer in. En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion."
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » di sep 25, 2007 10:11 am

De criminaliteit neemt dus inderdaad tijdens de ramadan toe?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58844
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di sep 25, 2007 10:44 am

Met zijn vriendjes, tja, steeds het zelfde liedje ...

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13347
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » di sep 25, 2007 11:54 am

Zielige reacties weer.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Alexander
Berichten: 8554
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » di sep 25, 2007 12:07 pm

Maar het is wel weer een Marokkaan... Denk daar eens over na.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di sep 25, 2007 12:08 pm

Kunnen jullie deze discussie daar ergens beneden gaan voeren, jongens?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di sep 25, 2007 12:12 pm

Thomas schreef:Kunnen jullie deze discussie daar ergens beneden gaan voeren, jongens?
Inderdaad, hier weer over VVV, aub.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di sep 25, 2007 12:32 pm

In het Wilders-Topic? :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di sep 25, 2007 2:10 pm

Duke schreef:
Thomas schreef:Kunnen jullie deze discussie daar ergens beneden gaan voeren, jongens?
Inderdaad, hier weer over VVV, aub.
Gewoon even een reactie met betrekking tot Amrabat en VVV:

Mocht dit waar zijn, lijkt het mij dat VVV Amrabat voor een behoorlijk tijdje disciplinair moet schorsen. Dit gaat echt alles te buiten, als een voetballer zelf al vrienden mee gaat nemen om tegenstanders te bedreigen.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di sep 25, 2007 2:17 pm

Nihad schreef:Zielige reacties weer.
Hoezo? Ze kloppen toch? Misschien moet VVV die licht ontvlambare kansengast eens straffen. Met zijn marrokaanse streken.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » di sep 25, 2007 3:21 pm

Duke schreef:
Thomas schreef:Kunnen jullie deze discussie daar ergens beneden gaan voeren, jongens?
Inderdaad, hier weer over VVV, aub.
Denk dat VVV een zwaar seizoen tegemoet gaat waarin het tot de laatste wedstrijd zal moeten strijden tegen degradatie.
VVV is trouwens een leuke club met fijne supporters cq. spelers en beschikt over een karakteristiek en pittoresk gelegen stadionnetje, waar doorgaans op het gebied van vandalisme/criminaliteit vrijwel nooit iets onoirbaars plaatsvindt.
Ik herken de club en haar spelers dus in het geheel niet in het bovenstaand artikel en er is m.i. daarom sowieso duidelijk sprake van een incident.
De berichtgeving in het artikel is trouwens nogal eenzijdig van karakter.
Bovendien is het algemeen bekend dat die Lurling een ongelooflijke huilebalk en matennaaier is. Het zou me niks verbazen als hij een en ander over zichzelf heeft afgeroepen via een of meerdere discriminerende opmerkingen of iets van dien aard. Tja, dan vraag je zelf ook om moeilijkheden natuurlijk. Niet dat ik het gedrag van Amrabat daarmee wil goedpraten hoor, absoluut niet.
Maar in elk geval wil ik de kwestie eerst van twee kanten horen voordat ik een objectief oordeel vel.
Zo goed Duke?.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di sep 25, 2007 3:23 pm

Jim schreef:
Duke schreef:
Thomas schreef:Kunnen jullie deze discussie daar ergens beneden gaan voeren, jongens?
Inderdaad, hier weer over VVV, aub.
Denk dat VVV een zwaar seizoen tegemoet gaat waarin het tot de laatste wedstrijd zal moeten strijden tegen degradatie.
VVV is trouwens een leuke club met fijne supporters cq. spelers en beschikt over een karakteristiek en pittoresk gelegen stadionnetje, waar doorgaans op het gebied van vandalisme/criminaliteit vrijwel nooit iets onoirbaars plaatsvindt.
Ik herken de club en haar spelers dus in het geheel niet in het bovenstaand artikel en er is m.i. daarom sowieso duidelijk sprake van een incident.
De berichtgeving in het artikel is trouwens nogal eenzijdig van karakter.
Bovendien is het algemeen bekend dat die Lurling een ongelooflijke huilebalk en matennaaier is. Het zou me niks verbazen als hij een en ander over zichzelf heeft afgeroepen via een of meerdere discriminerende opmerkingen of iets van dien aard. Tja, dan vraag je zelf ook om moeilijkheden natuurlijk. Niet dat ik het gedrag van Amrabat daarmee wil goedpraten hoor, absoluut niet.
Maar in elk geval wil ik de kwestie eerst van twee kanten horen voordat ik een objectief oordeel vel.
Zo goed Duke?.
:koe.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo sep 26, 2007 4:49 pm

‘Dit verwacht je niet in betaalde voetbal’

“Dit verwacht je in de vierde of vijfde klasse, maar niet in het betaalde voetbal. Dat je in het veld ruzie hebt en wordt opgewacht.” Anthony Lurling werd vrijdagavond na afloop van het duel van NAC Breda tegen VVV-Venlo bedreigd door VVV-spits Nordin Amrabat en enkele kennissen van hem.

De aanvaller van NAC werd naar eigen zeggen in de catacomben van stadion De Koel zowel verbaal als fysiek bedreigd, maar doet geen aangifte van de bedreigingen. “Nordin heeft me zelf niet geschopt of geslagen, maar zijn vrienden hebben dat wel geprobeerd”, vertelt Lurling in De Telegraaf. “Doordat stewards ertussen sprongen, lukte het niet. Ik ben alleen bedreigd.”

“Het is nooit mijn intentie geweest om naar buiten te treden. Mijn hele carrière heb ik al het stempel van matennaaier. Dat wordt nu misschien weer opgerakeld en daar heb ik geen trek in. Helaas heeft een verslaggever van een regionale krant iets op een supporterssite gelezen en is hij er mee aan de haal gegaan. Op die site stond dat ik in elkaar ben geslagen en medische begeleiding nodig had. Dat is niet waar.”

“Ik weet niet wat die jongen bezielde. Maar het is met een sisser afgelopen. Als ik echt klappen had opgelopen en morgen niet tegen Jong Telstar had kunnen spelen voor de beker, was het anders geweest. Ik lees overal dat ik ontdaan zou zijn en niet in staat ben om te voetballen. Dat is onzin. Ik ben alleen heel erg geschrokken. Maar ik ben gebeld door technisch directeur Mo Allach, die namens VVV zijn excuses heeft aangeboden. Daarmee is na overleg met trainer Ernie Brandts en technisch directeur Earnest Stewart voor mij de kous af.”

Amrabat
De aanleiding voor het incident was een akkefietje tijdens de door NAC met 3-1 gewonnen wedstrijd Lurling, die verantwoordelijk was voor de snelle openingstreffer, duwde Amrabat weg, nadat deze in aanraking was gekomen met NAC-speler Patrick Zwaanswijk. "Er wordt echt van een mug een olifant gemaakt”, vertelt Amrabat in hetzelfde medium. “Als een Marokkaanse voetballer een woordenwisseling heeft, wordt er direct gedacht dat hij zijn tegenstander zal neerschieten of neersteken. Maar dat valt wel mee, hoor.”

“Er is niet zo veel gebeurd. In het veld kregen we ruzie en duwde Anthony me. Toen hij in de spelerstunnel langs me liep, vroeg ik waarom hij zich zo druk maakte. Hij sloeg een arm om mijn schouder, waarna ik zei dat hij van me af moest blijven. Ik heb hem met geen vinger aangeraakt, niet bedreigd en niet geslagen. En ik weet er niets van dat mijn vrienden hem later zouden hebben opgewacht.”

“Omdat m’n vrienden op mijn uitnodiging naar de wedstrijd waren gekomen, vindt VVV hun gedrag mijn pakkie-an. Die jongens komen het stadion niet meer in. Maar dat kan me niet zo veel schelen”, aldus de jeugdinternational die woensdagavond hoogstwaarschijnlijk tegen Excelsior gewoon in actie zal komen.

Stewart
“We hebben bij VVV kenbaar gemaakt dat wat ons betreft de actie van Amrabat beslist niet door de beugel kan. Daar laten we het bij. Want hoe meer aandacht we hier aan schenken, hoe breder het wordt uitgemeten in de pers. En daar hebben we geen trek in. VVV heeft zich verontschuldigd. Klaar.”

Verklaring VVV
Collega Allach heeft geen uilatingen in de media gedaan, maar wel publiceerde de Venlose club een verklaring op de website. “Als gevolg van het voorval tussen Nordin Amrabat, speler van VVVVenlo en Anthony Lurling, speler van NAC, tijdens en na de wedstrijd VVV-Venlo NAC Breda vrijdag jl., heeft de directie van VVV-Venlo vanochtend een gesprek gevoerd met Nordin Amrabat en na beoordeling van het incident passende maatregelen genomen. VVV-Venlo doet hierover verder geen mededelingen.”

KNVB
De voetbalbond laat het er mogelijk niet bij zitten, zegt KNVB-voorlichtster Renske Bruinsma. “Bij de aanklager van de KNVB is nog geen aangifte binnengekomen. De aanklager betaald voetbal heeft de berichten in de media gezien en beraadt zich over eventueel te nemen stappen. Op dit moment is nog geen sprake van een officieel onderzoek.”

voetbalzone.nl

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo sep 26, 2007 8:53 pm

Denk dat VVV een zwaar seizoen tegemoet gaat waarin het tot de laatste wedstrijd zal moeten strijden tegen degradatie.
Saampjes met de helden uit Nijmegeen.. :(
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13347
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo dec 09, 2007 7:23 pm

Wat vindt men trouwens van Amrabat vandaag?

Jan van Halst was lyrisch over hem.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo dec 09, 2007 7:26 pm

Geen mening. Heb één keer een volledige wedstrijd zien voetballen. Toen heb ik hem trouwens niet gezien.

Ik vind dat VVV het erg goed doet met de armoedige selectie die ze hebben.

Plaats reactie