VVV-Venlo 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 09, 2007 7:30 pm

Ik heb het sinds de 60ste minuut gezien, maakte wel wat indruk op mij, was veruit de beste bij VVV maar kon in zijn eentje verder ook niet veel bereiken..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 09, 2007 8:38 pm

Nihad schreef:Wat vindt men trouwens van Amrabat vandaag?

Jan van Halst was lyrisch over hem.
Zegt niets. Van Halst is een drama. Vandaag weer: AZ speelde de wedstrijd slecht uit door El Hamdioui in te brengen.

Tuuuurlijk.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 09, 2007 8:41 pm

Dat was inderdaad heel vergezocht zeg.

Het zegt me eerlijk gezegd meer dat jij het wel in Amrabat ziet zitten. Want dat is zo, hè?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 09, 2007 8:42 pm

Heb nog niet heel veel gezien, maar hij maakt indruk, ja. Dat ziet elke gek trouwens wel, hoor.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » ma dec 10, 2007 7:37 am

Amrabat is een heel aardig talent, al moet hij nog veel leren. Maar voetballen kan hij zeker, hij heeft een actie in huis en hij is altijd dreigend. Nu vooral nog simpel leren spelen op de juiste momenten en leren afspelen.
Thomas schreef:Dat was inderdaad heel vergezocht zeg.
Nee hoor, Van Halst had namelijk groot gelijk.
Hij toonde aan hoe naïef AZ nog is en daarmee heeft hij gewoon een heel goed punt, ze lijken daar maar niet te leren hoe je professioneel een karwei afmaakt. Waarbij El Hamdioui hét voorbeeld was, aangezien hij in de 10 minuten speeltijd het tegendoelpunt inleidde en aan de basis stond van een grote kans voor Utrecht in de laatste minuut. En dat als spits zijnde...

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » ma dec 10, 2007 7:06 pm

Amrabat speelde erg slecht afgelopen weekend. Ik heb de hele wedstrijd bekeken. Hij is wel degene met het meeste talent in de aanval bij VVV, dat zie je zo, maar hij is een speler die bijna alles helemaal alleen doet. Hij loopt zich daardoor erg vaak vast. Hij zou wel goed kunnen worden als hij meer overzicht krijgt, maar voorlopig is het niets voor de topclubs.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma dec 10, 2007 9:05 pm

Arwin schreef:Amrabat speelde erg slecht afgelopen weekend. Ik heb de hele wedstrijd bekeken. Hij is wel degene met het meeste talent in de aanval bij VVV, dat zie je zo, maar hij is een speler die bijna alles helemaal alleen doet. Hij loopt zich daardoor erg vaak vast. Hij zou wel goed kunnen worden als hij meer overzicht krijgt, maar voorlopig is het niets voor de topclubs.
Ik zie hem zeker wel slagen bij de top, gewoon een speler die goed begeleid moet worden zolang hoeft dat niet te duren..

Kijk maar naar elia bij Twente.. Die heeft eerst ff 3 maand mogen wennen en oefenen voordat hij de stap heeft gemaakt. En ik kan nu zeggen dat hij een blijvertje is daar in de basis!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di dec 11, 2007 6:44 pm

Zlatan Son of God schreef:
Arwin schreef:Amrabat speelde erg slecht afgelopen weekend. Ik heb de hele wedstrijd bekeken. Hij is wel degene met het meeste talent in de aanval bij VVV, dat zie je zo, maar hij is een speler die bijna alles helemaal alleen doet. Hij loopt zich daardoor erg vaak vast. Hij zou wel goed kunnen worden als hij meer overzicht krijgt, maar voorlopig is het niets voor de topclubs.
Ik zie hem zeker wel slagen bij de top, gewoon een speler die goed begeleid moet worden zolang hoeft dat niet te duren..

Kijk maar naar elia bij Twente.. Die heeft eerst ff 3 maand mogen wennen en oefenen voordat hij de stap heeft gemaakt. En ik kan nu zeggen dat hij een blijvertje is daar in de basis!
Ik vond Elia bij Den Haag al meer hebben laten zien dan Amrabat voorlopig bij VVV. Zoals ik al zei, je ziet zo dat Amrabat de meest getalenteerde speler is in de aanval bij VVV, maar hij maakt erg veel verkeerde keuzes. Dat kun je er natuurlijk wel uithalen, maar het lijkt me ook een beetje zijn karakter.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 11, 2007 7:11 pm

Zijn karakter om verkeerde keuzes te maken? Jij denkt dat hij een slechte mentaliteit heeft?

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » wo dec 12, 2007 6:45 pm

Bertje schreef:Zijn karakter om verkeerde keuzes te maken? Jij denkt dat hij een slechte mentaliteit heeft?
Ik denk dat hij in ieder geval bij VVV niet snel zal leren om meer in teamverband te gaan spelen. Als ik hem zie voetballen, krijg ik het idee dat hij zichzelf erg goed vind en liever niet over speelt als het even kan. Misschien dat hij dit wel leert bij een beter team, met betere spelers om hem heen. Maar voorlopig lijkt het voor mij dat zijn spel zich kenmerkt door egoisme.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jan 03, 2008 4:09 pm

Jöhnk in het AZ topic schreef:Dit is trouwens een slechte zaak voor het prijspeil in NL. Nu denkt iedere Nederlands club natuurlijk dat ze absurde bedragen voor hun beste spelers kunnen gaan vragen.
Jij zegt het, en de volgende dag gebeurt het. De voorzitter van VVV heeft zojuist aangegeven pas te gaan praten over een verkoop van Amrabat na een bod van 10 miljoen euro.. :smallgrin.gif: :excited.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 03, 2008 4:11 pm

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij een clausule in zijn contract heeft staan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jan 03, 2008 4:30 pm

Daniel_vT schreef:
Jöhnk in het AZ topic schreef:Dit is trouwens een slechte zaak voor het prijspeil in NL. Nu denkt iedere Nederlands club natuurlijk dat ze absurde bedragen voor hun beste spelers kunnen gaan vragen.
Jij zegt het, en de volgende dag gebeurt het. De voorzitter van VVV heeft zojuist aangegeven pas te gaan praten over een verkoop van Amrabat na een bod van 10 miljoen euro.. :smallgrin.gif: :excited.gif:
:drecul.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 03, 2008 5:11 pm

Bertje schreef:Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij een clausule in zijn contract heeft staan.
Alleen bij degradatie dus. Dan mag hij voor 175.000 vertrekken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 22, 2008 11:30 pm

De strijd om het talent van VVV is begonnen:

Ook PSV jaagt op Amrabat

VENLO - De strijd om Nordin Amrabat wordt met de dag heviger. Ook PSV volgt zijn verrichtingen met grote interesse, maar hikt nog tegen de fikse vraagprijs van de dit seizoen doorgebroken voetballer aan.

Nordin Amrabat was weer uitblinker bij VVV. FOTO ANNEMIEK MOMMERS


Het is langzamerhand dringen voor de poorten van het VVV-stadion. De Koel is dezer dagen de plek waar elke zichzelf respecterende eredivisieclub zich meldt, in de hoop talent Nordin Amrabat van de Venlonaren te mogen overnemen.

Erg gemakkelijk laat VVV zijn groeibriljantje echter niet gaan, zo is iedereen inmiddels duidelijk. Zelfs landskampioen PSV zegt het transferbedrag van circa vijf miljoen euro op dit moment niet te kunnen opbrengen. Ook FC Twente heeft zich, in navolging van Heerenveen, inmiddels officieel bij VVV gemeld. FC Utrecht en Feyenoord volgen Amrabat al langer op afstand.

Een week of twee geleden sprak zaakwaarnemer Winnie Haatrecht met technisch manager Stan

Valckx van PSV. Onderwerp van gesprek was Nordin Amrabat, die de Eindhovenaren inmiddels meermalen hebben bekeken. ,,Valckx vertelde me dat PSV Nordin een zeer interessante speler vond,’’ zegt Haatrecht. ,,Maar hij zei er ook bij dat, indien er niemand van de huidige selectie zou vertrekken, er op dit moment geen plaats is voor Amrabat.’’

Maar Valckx sloot in het gesprek niet uit dat Amrabat na dit seizoen wél een optie kan zijn. Het is in Eindhoven nog onduidelijk welke posities er komende zomer opgevuld dienen te worden. Maar in dat geval komt er een ander probleem om de hoek kijken, benadrukte de technisch manager. ,,Valckx vertelde me dat de bedragen die er op dit moment voor Nordin rondgaan PSV te gortig zijn,’’ aldus Haatrecht. ,,Hij is simpelweg te duur.’’

Het officiële standpunt van VVV is dat Amrabat nu én in de zomer niet te koop is. Maar alles heeft zijn prijs, weten ook de Limburgers.

Volgens insiders wil VVV bij een verkoop minimaal vijf miljoen euro voor de aanvaller van Jong Oranje vangen. In het geval er dus een club komt die dat bedrag op tafel legt, dan valt er zeker te praten.

Ook voor FC Twente lijkt een transfersom van vijf miljoen euro op dit moment veel te veel. De Tukkers, die nooit een speler voor zo’n hoog bedrag aantrokken, hebben maandag bij VVV hun interesse voor Amrabat kenbaar gemaakt. Ook de subtopper uit Enschede kreeg te horen dat VVV zijn sterspeler deze maand zeker niet kwijt wil, maar net als PSV denken de Tukkers aan een transfer na dit seizoen. VVV zou vervolgens hebben benadrukt dat de ondergrens om over de jongeling te onderhandelen inderdaad vijf miljoen is. Twente liet daarop weten zich te beraden over eventuele vervolgstappen. Een concreet bod hebben de Tukkers nog niet gedaan.

FC Twente hoopt erop dat het Amrabat met sportieve redenen kan verleiden om voor Enschede te kiezen. De club schermt vooral met het vakmanschap van trainer Fred Rutten, die al vaker heeft bewezen talenten beter te maken. Twente verwacht dat Amrabat zich onder leiding van de succestrainer dusdanig goed ontwikkelt, dat hij twee seizoenen later klaar is voor de stap naar een topploeg.

Ook voor Heerenveen, dat al een bod van naar verluidt enkele miljoenen deed, kan Amrabat de duurste aankoop aller tijden worden. Voor Afonso Alves betaalden de Friezen twee jaar geleden ‘slechts’ 4,1 miljoen euro.
AD
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jan 22, 2008 11:35 pm

Dan zal Twente dus een speler moeten verkopen.

Deze jongen kan blijkbaar heel goed voetballen. Heerenveen, Twente en PSV zijn clubs die best kijk op spelers hebben.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jan 22, 2008 11:39 pm

Ajax is op dit moment nog de club met het grote geld en zal dat komende zomer nog zijn. Als Amrabat een optie is in de ogen van de TS, moet hij dus haalbaar zijn.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 22, 2008 11:39 pm

Vijf miljoen valt me eerlijk gezegd nog mee. Als hij in je ploeg past, is hij het waard.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jan 22, 2008 11:43 pm

Vind ik ook. Helemaal met het oog op z'n potentie om in de spits te spelen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 22, 2008 11:47 pm

Mwah, een spits is het niet. Wel een enorm goede aanvaller. Dan nog liever Suárez in de spits, al is dat ook niet optimaal.

Een spits moet technisch goed zijn, positioneel gis zijn en overzicht hebben.

Amrabat is alleen het eerste, Suárez is alleen het eerste en het tweede.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40622
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di jan 22, 2008 11:51 pm

Ik vraag me af of je het gaat redden met 5 miljoen. Die jongen is goed maar hij is nu ook hot. En voor VVV is het een zeldzame kans om een keer te cashen.

Is er niet iets te doen met Twente? Die willen hem ook. El Ahmadi naar ons, Amrabat halen en dan stallen bij Twente. En daar moet dan voor alle partijen een leuke transfersom uit rollen. Enige probleem is dat je geen 5 miljoen (of meer) gaat betalen voor een speler die je vervolgens stalt in Enschede. Die prijs moet omlaag!
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo jan 23, 2008 8:35 am

Als Twente hem wil, dan kopen ze hem zelf wel hoor. Die hebben geen geldschieter nodig.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 17, 2008 8:06 pm

Die Van Loen maakt zich zonet goed belachelijk door te roepen dat die penalty van VVV niet terecht was.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo feb 17, 2008 8:12 pm

Desondanks een goede overwinning van VVV. Is ongemeen spannend dit seizoen om de onderste plaatsen. Daar wel.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 17, 2008 9:27 pm

Zonder play0ffs zou het bovenin ook superspannend geweest zijn.

Plaats reactie