AZ 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mei 29, 2008 2:58 pm

Dat zou geinig zijn. :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 02, 2008 8:55 am

'Arveladze in technische staf AZ'

AMSTERDAM - Shota Arveladze maakt vanaf komend seizoen deel uit van de technische staf van AZ. De Telegraaf meldt maandag dat de Georgiër ingaat op een aanbod van trainer Louis van Gaal.

Arveladze, die in twee seizoenen bij AZ 36 doelpunten maakte, zou volgens de krant een sleutelrol krijgen in het herstellen van de hiërarchische verhoudingen, waarop het afgelopen seizoen fout ging.

Arveladze vertrok vorig jaar van Alkmaar naar het Spaanse Levante, maar kwam daar mede door blessures tot slechts vier invalbeurten. Daarop besloot de 63-voudig Georgisch international een punt te zetten achter zijn carrière. Arveladze kan niet officieel als assistent-trainer in dienst treden omdat hij niet over de juiste papieren beschikt.

Tbilisi

Van Gaal en Arveladze spraken elkaar volgens De Telegraaf in Tbilisi, waar dinsdag de afscheidswedstrijd van de aanvaller wordt gespeeld. Ook enkele van Arveladzes oud-collega's bij Ajax komen in dat duel in actie, onder wie Ronald de Boer, Aron Winter en Richard Witschge.
nu.nl

Geen verrassing dat Shota terugkomt naar Nederland. Maar in hoeverre kan een assistent de hiërarchische verhoudingen binnen een elftal herstellen? Als hij dat zou moeten doen, zegt dat ook iets over LVG, vind ik.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jun 02, 2008 9:12 am

Cosmetische pleister.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11418
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma jun 02, 2008 9:28 am

Ligt goed in de Groep :neutral.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 02, 2008 11:50 am

Aardige vent, maar hij is geen speler meer.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jun 03, 2008 1:01 pm

Liefde tussen De Sutter en AZ flink bekoeld
03/06/2008 12:29

Van de liefde van Tom De Sutter voor AZ is weinig meer over. De gang van zaken rond zijn beoogde transfer naar Alkmaar zint de spits van Cercle Brugge niet.

'We kunnen de houding van AZ maar matig appreciëren', zegt zijn zaakwaarnemer Didier Frenay in Het Laatste Nieuws. 'We werden er met vlag en wimpel ontvangen en alles leek in kannen en kruiken. Nu hoor ik alleen maar dat er morgen gebeld zal worden. Maar geen nood, er is interesse in België, vanuit Frankrijk en van Duitse subtoppers.'

De Sutter werkt nog aan zijn herstel. De aanvaller scheurde in februari dit jaar een kruisband tijdens een interland met Jong België. 'Ik denk dat ik met Cercle aan de voorbereiding begin. Dat stoort me niet. Wellicht trek ik mee op stage naar Blackburn. Daarna zien we wel.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 06, 2008 12:45 pm

"AZ, Anderlecht en Arsenal azen op Skjelbred"

HLN weet vandaag te melden dat AZ, Anderlecht en Arsenal de Noorse middenvelder Per Ciljan Skjelbred van Rosenborg hebben gescout. De 20-jarige Skjelbred geldt als een van de grootste talenten van zijn land.

Skjelbred, die volgende week 21 wordt, maakte zijn debuut voor Rosenborg in 2004. Sindsdien speelde hij 68 competitieduels voor Noorwegens meest succesvolle club en scoorde hierin zes keer. Intussen heeft hij ook al vijf interlands achter zijn naam staan.

Als AZ hem wil aantrekken, zal het met geld over de brug moeten komen. Hij heeft nog een contract tot medio 2009 en de vraagprijs zou twee miljoen euro bedragen.
www.azfanpage.nl

Iemand die deze speler kent?
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do jun 12, 2008 7:37 pm

Lens tekent nieuw contract in Alkmaar
Door: Steven | Gepubliceerd: Vandaag 18:44 | Laatst bewerkt: Vandaag 18:51 | 5 reacties


Jeremain Lens zal volgend seizoen maar één wedstrijd in De Goffert te zien zijn en niet in de kleuren van NEC. AZ heeft het contract van de aanvaller, die de tweede seizoenshelft opviel door zijn goede spel, beloond met een nieuw contract.

De Alkmaarders hebben het contract van Lens opengebroken en verlengd tot medio 2013. Mario Been bleef ondanks de terugkeer van de aanvaller naar Alkmaar de hoop houden dat hij toch voor NEC zou kiezen, maar die kans lijkt nu nihil, zeker gezien AZ heeft aangegeven de speler niet meer te willen verhuren.

Lens: ''Het eerste halfjaar speelde ik slecht. Op een gegeven moment besefte ik dat er een tandje bovenop moest om te kunnen terugkeren bij AZ. Voor de winterstop maakte ik één doelpunt. In de tweede competitiehelft ben ik gaan scoren. Ik maakte er acht in de competitie en vier in de play-offs'', aldus Lens op de website van AZ.

''Uit het aanbod dat AZ me deed, sprak veel vertrouwen'', vervolgt Lens. ''Ik heb een vijfjarig contract getekend. Trainer Louis van Gaal heeft me verteld dat ik in aanmerking kom voor één van de spitsposities. En in een 4-4-2-systeem kan ik ook aan de zijkanten spelen.''

Ook Marcel Brands geeft aan blij te zijn met de terugkeer van de huurling. ''Het doet ons deugt dat een AZ-talent dat we hebben uitgeleend bij ons terugkeert. 'Lens is een jonge, talentvolle en gewilde spits. Hij heeft het goed gedaan bij NEC. Nu mag hij het in een AZ-shirt laten zien.''
forzanec.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 13, 2008 1:35 pm

Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr jun 13, 2008 2:31 pm

Hmm, misschien dat Dirkie nu wat soepeler is in de onderhandeling over spelers qua geld? :666.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr jun 13, 2008 2:49 pm

Kan zo snel geen speler van AZ verzinnen die ik echt héél graag bij Ajax zou zien.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr jun 13, 2008 2:52 pm

Dembélé.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jun 16, 2008 8:06 am

Holman zou naar AZ gaan, volgens het AD.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jun 16, 2008 8:14 am

Inderdaad:
AZ pikt Holman weg bij NEC
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ROTTERDAM - De Australische international Brett Holman speelt na de zomer zo goed als zeker voor AZ. De Alkmaarse club is met NEC in onderhandeling over de transfer van de 24-jarige aanvallende middenvelder, die zo'n drie miljoen euro moet kosten.

De speler heeft al een akkoord bereikt over zijn persoonlijke eisen. NEC en AZ zijn er nog niet helemaal uit. Voor Holman is een verhuizing naar Alkmaar een sportieve stap vooruit, ook al eindigde de ploeg van coach Louis van Gaal afgelopen seizoen niet eens bij de eerste tien.

Doet NEC geen water bij de wijn, dan is er voor de speler geen man overboord. Holman is bereid zijn tot 2009 doorlopende contract uit te dienen. In dat geval maakt hij volgend jaar zomer gebruik van zijn transfervrije status.

Holman had lange tijd zijn vizier gericht op Engeland, waar de meeste Australische internationals spelen. Tijdens de play-offs, waarin NEC een UEFA Cup-ticket veroverde, zaten er meerdere Britse clubs voor hem op de tribune. AZ sloeg echter snel toe en lijkt de race om de handtekening van de ex-Feyenoorder te hebben gewonnen.

Holman verblijft op dit moment met de Australische selectie in Qatar voor een interland. Daarna is hij ook nog een tijdje onderweg met de ploeg van bondscoach Pim Verbeek.

Holman werd in de zomer van 2002 door Feyenoord als talentvolle jeugdspeler aangetrokken en
direct verhuurd aan Excelsior. Bij die club speelde hij in vier seizoenen meer dan 134 competitieduels en vierde hij de promotie naar de eredivisie.

Feyenoord zag in Holman geen speler die in de Kuip zou kunnen doorbreken en was bereid Holman in 2006 transfervrij te laten vertrekken naar NEC. Maar wel op voorwaarde dat de Rotterdammers in de toekomst een deel van de transfersom krijgen. Om die reden deelt Feyenoord straks mee bij verkoop.

Inmiddels heeft Brett Holman een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Hij was de grote gangmaker in het laatste half jaar bij NEC. Voor de winterstop was hij nog uitgeschakeld door een enkelblessure.

Vanaf het moment dat hij terugkeerde in het team, verloor het elftal nauwelijks meer en in de play-offs werd elke tegenstander (Roda JC, FC Groningen, NAC) weggespeeld.

Trainer Mario Been vindt dat Holman de afgelopen seizoenen een ’ongelooflijke ontwikkeling’ heeft doorgemaakt. ,,Hij kan bij menige grote club mee. De interesse voor hem verbaast me niet,’’ aldus Been.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34397
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma jun 16, 2008 8:18 am

kut...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 16, 2008 9:45 am

Blijkbaar heeft Lyon belangstelling voor Pocognoli, maar wil AZ hem niet verkopen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jun 16, 2008 10:01 am

Het gelul van twee beschaafde veertigers:
Duke schreef:AZ pikt Holman
Ramona schreef:kut
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34397
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma jun 16, 2008 11:17 am

666 schreef:Het gelul van twee beschaafde veertigers:
Duke schreef:AZ pikt Holman
Ramona schreef:kut

Uh...
...3 bedoel je dus! :666.gif: :rules.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 16, 2008 11:53 am

Wat een vuilbekkerij.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jun 16, 2008 12:17 pm

Was te verwachten...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jun 16, 2008 2:04 pm

Ik ben geen veertiger, ouwe.

De duivel is een jonge god!

:666.gif:
Ramona schreef:Uh...
...3 bedoel je dus! :666.gif: :rules.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jun 16, 2008 2:08 pm

De duivel is al miljoenen jaren oud..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma jun 16, 2008 2:08 pm

Laat AZ maar lekker door gaan op deze manier. Zo komen ze echt in de top van Nederland terecht. :aai.gif:

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jun 16, 2008 2:17 pm

Haha echt he!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jun 16, 2008 2:24 pm

Hoeft ook niet. Zoals het voor Ajax en PSV onmogelijk is om structureel met de Europese top mee te doen, is het voor AZ onmogelijk om met de Nederlandse top mee te doen. Daar hebben ze simpelweg de middelen niet voor.

Plaats reactie