PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do apr 03, 2008 11:00 pm

Vond het best een aardige wedstrijd met een uitstekende uitgangspositie natuulijk. Die Affalay is een fantastische voetballer, alleen wel net een tweede Robben, altijd maar pijntjes.. vind het op zich wel geinig die reacties hier van Gomes zn blessure, ik kan er ook niet echt mee zitten natuurlijk.. maar als je er over na gaat denken.. wat zijn we dan eigenlijk diep gezonken en calimero-achtig.. we staan op de banken omdat we ipv 1 procent nu wel 3 procent kans hebben op de titel..

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do apr 03, 2008 11:27 pm

Nee ik gun het Gomes gewoon omdat het zo een jankerd is.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » vr apr 04, 2008 2:44 am

brigade zuid schreef:we staan op de banken omdat we ipv 1 procent nu wel 3 procent kans hebben op de titel..
3%? Ik denk wel even wat meer. Afgelopen weekend heeft er namelijk iemand per ongeluk mijn 'Ajax Landskampioen 94/95' koffiemok gebroken. Iedereen met een beetje kijk op voetbal die weet wat een impact zoiets heeft op een club. Dit betekent dus een definitieve breuk met de lamlendige sfeer die er sindsdien om Ajax hangt. Ik schat de kans op de titel nu in op 50/50. Komend seizoen wordt het helemaal genieten natuurlijk.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr apr 04, 2008 7:21 am

Ik had zulke reacties van goodfella wel verwacht, maar niet van Rishi eerlijk gezegd. *


* Reactie verwijderd ivm onnodig op de man spelen...
Het is zo duidelijk genoeg...

Ramoon

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr apr 04, 2008 7:39 am

Klasse voor brigade zuid, tenminste iemand die normaal kan reageren :biggthumpup.gif:
De rest wordt steeds kleinzieliger...

Maar goed, de Cup en dus de dubbel is bijna binnen ! :cheer.gif: :wink.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 04, 2008 8:15 am

De dubbel? Dacht het niet.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 8:22 am

Ajax wordt kampioen, Feyenoord wint de beker
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 04, 2008 8:23 am

PSV wordt natuurlijk wel kampioen.

Afellay is een klasse apart.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 8:25 am

We zullen zien
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr apr 04, 2008 8:51 am

Ik vond mijn knipoog best duidelijk :icon_biggrin.gif:
De return tegen Fiorentine zal nog moeilijk genoeg worden, maar PSV heeft in ieder geval een goede uitslag neergezet. Men maakt een aardige kans op de halve finale, zou erg leuk zijn.

Het kampioenschap moet zeker binnen te halen zijn, te beginnen met komend weekend. Die wedstrijd moet gewonnen worden ! Ik ga er dan vanuit dat Ajax gaat winnen dit weekend.
Het verlies van Gomes tikt aan, maar hopelijk valt het mee. Ik vrees echter dat hij er een paar weken uit ligt...jammer, maar helaas.

Afellay speelde gister weer sterk en hij had eindelijk weer een assist ! Een prachtpass, maar die mag en moet hij veel vaker kunnen geven.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 8:52 am

Het doelpunt van gisteren was overigens de fout van Gomes. Kan de bewering dat Gomes zijn fouten voor onbelangrijke momenten bewaart ook weer even de ijskast in
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr apr 04, 2008 8:53 am

Gefelies nog met de toch mooie uitgangspositie! :biggthumpup.gif:

Ben wel meeer dan benieuwd hoe het zonder Gomes verloopt...
Is al duidelijk wat-ie heeft?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr apr 04, 2008 9:06 am

Dank !

Hij heeft last van zijn kuit, maar dat kan nog van alles betekenen.
Keepers laten zich echter niet makkelijk wisselen, ook Gomes niet.
Zuid-Amerikanen zijn over het algemeen een stuk kleinzieliger dan Europeanen (je ziet in Z-A in de steden ook om de 100 meter een apotheek), maar Gomes leek flink pijn te hebben. Dus ik ga er vanuit dat hij er minimaal een paar weken uit ligt, anders had hij het wel volgehouden.
LucaS schreef:Het doelpunt van gisteren was overigens de fout van Gomes. Kan de bewering dat Gomes zijn fouten voor onbelangrijke momenten bewaart ook weer even de ijskast in
Och, maar liefst één hele fout op een belangrijk moment...de overige wereldtop doet dat nooit :wink.gif:

Het was trouwens niet de fout van Gomes, aangezien 3 verdedigers van PSV daarvoor er ook langs zaten. Verder was het een gestrekt been van Mutu, wat eigenlijk niet mag. Maar natuurlijk had Gomes beter in moeten grijpen, al viel het wel erg lullig uit voor hem.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 9:11 am

Zo belangrijk vind ik het niet hoor, Gomes is een uitstekende keeper. Ik vind alleen wel dat hij de laatste tijd tot belachelijke mythische proporties wordt opgeblazen. Dat is dan ook weer een beetje overdreven.

Over het belangrijke moment; ik meen me te herinneren dat dat argument hier vorig jaar werd gebruikt, dat Gomes nooit fouten maakt op momenten die er echt toe doen. Dus vandaar dat ik het even naar boven dacht te moeten halen.
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr apr 04, 2008 9:14 am

LucaS schreef:Ik vind alleen wel dat hij de laatste tijd tot belachelijke mythische proporties wordt opgeblazen. Dat is dan ook weer een beetje overdreven.
Klopt :biggthumpup.gif:
Maar ja, hij is nu eenmaal erg belangrijk voor PSV. Daarbij is hij een echte persoonlijkheid en zoekt de media graag iemand om te kunnen 'knuffelen'.
ik meen me te herinneren dat dat argument hier vorig jaar werd gebruikt, dat Gomes nooit fouten maakt op momenten die er echt toe doen.
Hij is een mens, dus nooit is onmogelijk.
Gelukkig beperkt Gomes het tot weinig...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr apr 04, 2008 9:35 am

Baseman schreef:Hij heeft last van zijn kuit, maar dat kan nog van alles betekenen.
Keepers laten zich echter niet makkelijk wisselen, ook Gomes niet.
Zuid-Amerikanen zijn over het algemeen een stuk kleinzieliger dan Europeanen (je ziet in Z-A in de steden ook om de 100 meter een apotheek), maar Gomes leek flink pijn te hebben. Dus ik ga er vanuit dat hij er minimaal een paar weken uit ligt, anders had hij het wel volgehouden.
Eens. De keren dat er niets aan de hand was liep hij zich veel sterker aan te stellen. Nu maakte hij er niet echt een show van, dus ik denk dat er weldegelijk iets aan de hand was.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr apr 04, 2008 9:38 am

Harm schreef:Ik had zulke reacties van goodfella wel verwacht, maar niet van Rishi eerlijk gezegd. *


* Reactie verwijderd ivm onnodig op de man spelen...
Het is zo duidelijk genoeg...

Ramoon
Sorry Harm maar mijn respect voor Gomes is helemaal weg. Voor PSV heb ik nog steeds respect hoor. En ik heb al eerder aangegeven dat mijn haat tegen Gomes uit 2 dingen komt. Zijn klasse en zijn duikelingen. Want het zit gewoon in hem. Er zijn al teveel voorbeelden om van een incident te spreken. En iemand die zo een voorbeeldfunctie heeft moet dat gewoon niet doen. Een beenbreuk gun ik hem dan ook niet. Eerder een erge griep ofzo waardoor hij niet kan spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr apr 04, 2008 9:52 am

Wat een zielig stel reacties zeg over Gomes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet op dit forum verwacht had.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr apr 04, 2008 9:57 am

NFP schreef:Wat een zielig stel reacties zeg over Gomes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet op dit forum verwacht had.
Ach, buiten de reactie van Rishi valt alles toch wel mee?
Niemand wenst hem iets ernstigs toe, ook ik niet.

Feit is dat het ons niet slecht uitkomt, die laatste paar wedstrijden in de categorie wie-weet-wat-er-nog-kan-gebeuren. Hij heeft wat last van z'n been, that's all. Er is geen kogel door z'n knieschijf gejaagd ofzo.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr apr 04, 2008 10:09 am

NFP schreef:Wat een zielig stel reacties zeg over Gomes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet op dit forum verwacht had.
In tegenstelling tot bij PSV-supporters is Gomes absoluut niet populair bij supporters van andere clubs. En dat heeft natuurlijk te maken met zijn acteerprestaties. Zo gaat dat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 10:09 am

NFP schreef:Wat een zielig stel reacties zeg over Gomes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet op dit forum verwacht had.
Het oet toch niet gekker worden. Ik mag wel zeggen dat Suarez een aansteller is, of dat een doelpunt een fout van Stekelenburg betreft, maar ik moet wel mee in de heiligverklaring van Gomez?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » vr apr 04, 2008 10:11 am

NFP schreef:Wat een zielig stel reacties zeg over Gomes.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet op dit forum verwacht had.
Je weet dat je hier op een Ajax forum zit, en niet op Gomes-propaganda-forum?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » vr apr 04, 2008 10:15 am

En ja hoor, ze flikken het wéér bij PSV. Zweepslag, laat me niet lachen. Daar staan 6 tot 10 weken voor.
De blessure van Heurelho Gomes lijkt mee te vallen, zo bericht het Algemeen Dagblad. De competitiewedstrijd tussen PSV en Heracles Almelo (komende zondag) is voor de doelman waarschijnlijk nog niet haalbaar, maar de medische staf heeft goede hoop dat de Braziliaan op tijd hersteld is voor de UEFA Cup-return tegen Fiorentina.

Gomes ondergaat vanmiddag om 17.00 uur in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop een mri-scan aan zijn kuit, maar PSV had vrijdagmorgen goede hoop dat de diagnose van de Braziliaan meevalt. Met het oog op de wedstrijd tegen Fiorentina, komende donderdag in Eindhoven, wil PSV geen risico nemen. Bas Roorda schuift hierdoor automatisch door.

"Het lijkt mee te vallen", sprak trainer Sef Vergoossen met het dagblad. "Maar wat is meevallen? Dat hij geen acht, maar twee weken niet kan spelen?’’ Mogelijk is Gomes echter nog eerder hersteld. Vrijdag kon hij, in tegenstelling tot donderdagavond, al weer lopen. "Ik wil zondag keepen", zei Gomes zelf optimistisch. De Braziliaanse goalie miste dit seizoen als enige nog geen minuut in de Eredivisie.
Voetbalzone
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » vr apr 04, 2008 10:21 am

Eeven wat rondgekeken, bij een simpele spierverrekking is het ''het beste het geblesseerde lichaamsdeel gedurende 2 à 3 dagen niet te belasten. Hierna kan het weer belast worden, maar trainen is nog niet mogelijk.'' (medicinfo.nl)

Als Gomes nog geen 10 uur later alweer gewoon kan lopen, heeft hij dus geeneens een spierverrekking. Toch weer een hoop show om niks op het veld?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr apr 04, 2008 10:22 am

Gomes is dan ook niet alleen keeperwonder, maar ook een medisch wonder.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gesloten