PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 22, 2007 10:26 am

joey schreef:Nol Hendriks heeft in de VI gezegd dat Roda een percentage kreeg, dus zal het wel zo zijn, denk je niet?
Hij heeft wel meer gezegd in de VI...was jij niet degene die altijd zo hard aan het lachen is om de 'nieuwtjes' in de VI ?
Alsof men (voorzitters helemaal) altijd de waarheid spreken. Zal wel toeval zijn dat dat vaak het geval zou moeten zijn als het niet positief is voor PSV.
Mwah, achterlijk is een groot woord, maar ik ben blij dat Stan Valckx geen TD is van Ajax.
Koné is gekocht door Hiddink, maar die zal er ook wel niets van begrijpen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 22, 2007 10:27 am

Baseman schreef:Hij heeft wel meer gezegd in de VI...was jij ook niet degene die de laatste tijd zo hard aan het lachen is om de 'nieuwtjes' in de VI ?
Wanneer iemand aangehaald wordt is dat natuurlijk wel wat anders dan zo'n losse flodder van de bronnen van de Snor.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 22, 2007 10:31 am

Westerhof bewees van niet :wink.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 22, 2007 10:50 am

Tja, Westerhof...

Nol Hendriks heeft meteen geroepen dat Roda een geweldige deal had gemaakt. Die man weet van onderhandelen. Vraag het Ajax maar; onze club heeft hij ook een paar keer uitgekleed. Ik heb geen enkele reden om aan de woorden van Hendriks te twijfelen. Hij staat in voetballand niet bekend als een fantast.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 22, 2007 11:18 am

joey schreef:Ik heb geen enkele reden om aan de woorden van Hendriks te twijfelen. Hij staat in voetballand niet bekend als een fantast.
Hahaha, iedere voorzitter liegt behalve Hendriks ?
Maar goed, dan geloof je het wel. Mij een zorg verder.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 22, 2007 11:19 am

Wie zegt dat iedere voorzitter liegt? Dat heb je niet van mij.

Die van ons liegt en die van jullie loog ook, maar dat zegt verder niets.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » wo aug 22, 2007 12:56 pm

Ik denk dat het wel klopt, dat Roda JC een percentage krijgt bij doorverkoop van Koné. Is volgens mij vaker gezegd ten tijde dat Koné naar PSV ging.

Ben benieuwd naar de komende 1,5 week nu.
Een vertrek van Afellay is onbespreekbaar wat mij betreft, hopelijk denken de mensen die daar ook echt iets over te zeggen hebben daar hetzelfde over.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 22, 2007 6:48 pm

NFP schreef:Ik denk dat het wel klopt, dat Roda JC een percentage krijgt bij doorverkoop van Koné.
Dat gedeelte zou wel eens kunnen kloppen.
Een vertrek van Afellay is onbespreekbaar wat mij betreft, hopelijk denken de mensen die daar ook echt iets over te zeggen hebben daar hetzelfde over.
Voor genoeg geld is iedereen te koop, al zou het mooi zijn als Afellay nog één seizoen blijft. En eindelijk eens fit blijft...

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 22, 2007 9:30 pm

Nog een seizoen? Het jochie is 21 ofzo (en ziet eruit als 14)! Laat hem eerst maar eens een heel seizoen een 'grote meneer' bij PSV zijn. Vooralsnog is ie nog niet definitief van talent tot topper geworden.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » do aug 23, 2007 1:28 am

Het zou goed zijn voor hem om nog 2 seizoenen te blijven denk ik.
Maar dat zeg ik nu, een ontwikkeling kan snel gaan.
Hij heeft zich in de voorbereiding wel geprofileerd als een leider van dit nieuwe PSV, ik heb zelf weinig wedstrijden van die voorbereiding gezien qua wedstrijdbeelden maar toen ik Heracles-PSV zag wist ik wat de mensen die mij dat vertelden bedoelen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 23, 2007 11:00 am

LucaS schreef:Nog een seizoen? Het jochie is 21 ofzo (en ziet eruit als 14)! Laat hem eerst maar eens een heel seizoen een 'grote meneer' bij PSV zijn. Vooralsnog is ie nog niet definitief van talent tot topper geworden.
Bron vi.nl

2003/04 PSV 2 0 Eredivisie
2004/05 PSV 7 2 Eredivisie
2005/06 PSV 23 2 Eredivisie
2006/07 PSV 27 6 Eredivisie
2007/08 PSV 1 1 Eredivisie
Totaal 60 11

Hoeveel keren zal hij 90 minuten gespeeld hebben? 59 wedstrijden in vier seizoenen, meer dan 50% als invaller/uitvaller? Nu de leider? Een gemaakte leider, vrees ik.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 23, 2007 11:03 am

NFP schreef:Het zou goed zijn voor hem om nog 2 seizoenen te blijven denk ik.
Dat is teveel eer voor PSV, meneer denkt aan het buitenland. Tja.... :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » do aug 23, 2007 5:35 pm

Demosthenes schreef:Nu de leider? Een gemaakte leider, vrees ik.
Een gemaakte leider?
Door wie dan? Niemand dwingt Afellay om nu al een leider te zijn.
Koeman heeft bijvoorbeeld bij het benoemen van een aanvoerder zijn naam niet genoemd (die van Simons, Salcido en Gomes wel), als dat wel zo zou zijn zou je misschien kunnen spreken van een gemaakte leider.

Ik zeg niet dat hij dit seizoen alle wedstrijden 90 minuten zal volmaken en alle wedstrijden even goed zal gaan spelen maar ik denk wel dat hij ook daarin progressie aan het boeken is en dat leiderschap herken ik zeker wel, hij neemt echt het voortouw op dit moment. En dat is erg goed om te zien.

Ik denk zelf niet dat hij op dit moment echt zsm naar het buitenland wil. Maar het is voor ieder talent natuurlijk aanlokkelijk.

Hopelijk gaat Valencia inderdaad voor die speler van Getafe.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do aug 23, 2007 7:11 pm

NFP schreef:Hopelijk gaat Valencia inderdaad voor die speler van Getafe.
Tjah.. Dat hoopte wij ook met VDV en Real Madrid..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr aug 24, 2007 2:04 pm

Koné lijkt op breuk met PSV aan te sturen

24/8/2007 14:01

Arouna Koné lijkt zo snel mogelijk te willen breken met PSV. Koné had zich donderdag al moeten melden voor de middagtraining, maar hij arriveerde pas 's avonds in Nederland. Ook de training van vrijdag liet de door Sevilla begeerde Ivoriaan schieten.

Volgens het Eindhovens Dagblad dringt PSV aan op een snelle duidelijkheid over de plannen van Koné. Formeel heeft hij nog tot 31 augustus de tijd om een andere club te vinden, maar zolang wil PSV niet meer wachten.

PSV-trainer Ronald Koeman kijkt niet meer op van dit soort situaties. 'Ik heb geleerd me niet meer te storen aan dit soort gedrag. Het ligt nu bij de club.' Koné onderging vrijdag in het ziekenhuis een onderzoek aan een enkel, maar daarbij kwam geen blessure aan het licht.

Het Spaanse Sevilla heeft onlangs negen miljoen geboden voor de aanvaller, maar de landskampioen vindt dat bedrag te laag.
V.I.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr aug 24, 2007 2:37 pm

De vrouw van Koné is bevallen in een ziekenhuis in Parijs. Daarom was hij later terug.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr aug 24, 2007 2:47 pm

PSV wil Koné deadline stellen


EINDHOVEN - PSV gaat Arouna Koné een termijn stellen, waarbinnen een eventuele transfer naar FC Sevilla geregeld moet zijn. De club wil alleen meewerken aan een overgang als die binnen enkele dagen geregeld is.

Tot gisteravond had PSV geen reactie ontvangen op de afwijzing van een eerste bod dat de Spaanse club maandag deed.

Manager Stan Valckx benadrukte dat Koné niet weg hoeft. „Het belangrijkste voor PSV is dat wij een goed elftal op het veld hebben staan”, aldus Valckx. De Eindhovense club hoopte tot gisteren dat het Albert Luque eventueel kon aantrekken als opvolger van Koné. De Spaanse aanvaller kiest echter hoogstwaarschijnlijk voor Ajax. PSV stond machteloos bij de transfer, omdat het Luque pas wilde vastleggen als het vertrek van Koné definitief zou zijn.

PSV wil echter veel meer ontvangen dan de negen miljoen euro die Sevilla bood. Volgens een clausule in zijn contract moet Koné twintig miljoen opbrengen. Als Sevilla alsnog een lucratief bod uitbrengt, en Koné tóch graag wil vertrekken uit Eindhoven, komt PSV in een lastig parket terecht. Meerdere droomkandidaten om de ploeg te versterken (Nené van FC Porto was een andere) kozen al voor een andere club.

Koné heeft formeel nog tot 31 augustus de tijd om een andere club te vinden, maar zolang wil PSV niet meer wachten. De Afrikaanse aanvaller stelt zich momenteel enigszins halsstarrig op, zo bleek gisteren. Koné had zich in Eindhoven moeten melden voor de middagtraining, maar arriveerde ’s avonds pas in Nederland, nadat hij de dag grotendeels had doorgebracht in een ziekenhuis in Parijs. Daar beviel zijn vriendin deze week van een zoon. Koné woonde in Parijs ook de oefeninterland tussen Ivoorkust en Egypte bij.

Jefferson Farfán zal dit seizoen zeker níet verkassen, zo stelt zijn zaakwaarnemer Raúl González. „Het zou niet fair zijn ten opzichte van PSV om zo kort voor het einde van de transferperiode een breuk te forceren”, aldus González. „Jefferson heeft het perfect naar zijn zin bij PSV. Hij wil nog minstens één goed seizoen draaien, voordat hij eventueel vertrekt.”

De belangstelling voor Farfán staat op een laag pitje. Vorig seizoen was er concrete interesse van Hamburger SV en Portsmouth, maar die clubs spraken de Peruaanse aanvaller niet aan. Nu hij geblesseerd is, blijkt de interesse geluwd.

Overigens wil Farfán pas zijn rentree bij PSV maken als hij helemaal topfit is. De aanvaller voelt er niets voor om volgend weekeinde (op 1 september tegen FC Twente) al terug te keren in het team als het risico bestaat dat zijn enkelblessure dan verergert. Het weekeinde daarop is PSV vrij. Farfán zou dan weer kunnen meespelen in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (15 september) en de daaropvolgende eerste Champions League-wedstrijd van het seizoen.

Het meespelen van Ibrahim Afellay in de thuiswedstrijd tegen NEC, morgen, is uiterst twijfelachtig. De middenvelder blijkt toch een klein scheurtje in de linkerenkelband te hebben opgelopen. Gisteren trainde Afellay apart, vandaag wordt het gewricht opnieuw getest.
ED.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 24, 2007 2:54 pm

Ha ha, zou wel leuk zijn, een Zlatannetje voor PSV. :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 24, 2007 3:13 pm

Arme Koe. Dit gun je hem geen tweede keer. :aai.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 24, 2007 3:29 pm

Het is altijd feest, 31 augustus op PN. :cheer.gif:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr aug 24, 2007 3:36 pm

Duke schreef:Ha ha, zou wel leuk zijn, een Zlatannetje voor PSV. :biggrin.gif:
Volgens mij had Ajax op dat moment minder aanvallers van niveau dan PSV op dit moment.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 24, 2007 3:37 pm

Jij denkt dat Koeman geen vervanger wil?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr aug 24, 2007 3:39 pm

Tuurlijk wel.

Maar het zou geen ramp zijn als er geen spits bij zou komen (mits er niet nog meer blessuregevallen bijkomen).

maar hopelijk kunnen ze Sevilla verleiden tot de verkoop/ verhuur van één van hun topverdedigers. Volgens mij hebben ze 6 centrale verdedigers.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 24, 2007 3:40 pm

Lazovic was lekker slecht tegen Belgie.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr aug 24, 2007 3:41 pm

Ik ben overigens met je eens dat Kone prima verkocht kan worden, al zal Koeman daar inderdaad anders over denken. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten