Feyenoord 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo jun 01, 2008 10:26 pm

Ik hoor het net inderdaad. Nou, da's prima nieuws wat mij betreft want dat is gedoemd om te mislukken. Ik kan me niet voorstellen dat Verbeek zit te wachten op Jansen als assistent.

Vennegoor zou daar wel passen maar ik geloof nooit dat hij bij Celtic wil vertrekken. Hij krijgt daar een dik salaris, speelt 4 x per seizoen the old firm en hij heeft daar 50% kans op een titel.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 01, 2008 10:48 pm

Vennegoor en Makaay in de spits. Niet onaardig hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jun 02, 2008 9:37 am

Die gast komt toch nooit die kant op. Dat is nogal een stap achteruit zeg. En hij speelt toch gewoon bij Celtic?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » ma jun 02, 2008 10:38 am

Yup, (cult)held daar en garantie CL voetbal.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 02, 2008 11:29 am

En íetsje meer salaris.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jun 02, 2008 11:49 am

Celtic is de perfecte cliub voor Vennegoor. Hij is daar in elk opzicht op zijn plaats.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di jun 03, 2008 1:32 pm

Van FN:

Volgens zowel RTV Oost als de Schotse krant Evening Times heeft Jan Vennegoor of Hesselink de interesse van Feyenoord afgewezen. De spits zou bij Celtic willen blijven. Gisteren meldde The Sunday Mirror al dat Feyenoord 5 miljoen pond over zou hebben voor de spits en gisterenavond kwam het Algemeen Dagblad met een bevestiging van Peter Bosz dat ze hebben gepolst of hij interesse heeft.


Zo te lezen kunnen ze dit zoals verwacht wel uit hun hoofd zetten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jun 04, 2008 3:55 pm

De volgende:
'Feyenoord denkt voorzichtig aan Samaras' Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 4-jun-2008 14:45

Van Jan Vennegoor of Hesselink kreeg Feyenoord nul op het rekest en bovendien is Celtic niet van plan haar spits te laten gaan, maar Georgios Samaras (foto) is misschien wel een optie. Mits Feyenoord tegemoet kan komen aan zijn salariseisen.

Samaras speelt momenteel op huurbasis voor Celtic nadat hij bij Manchester City niet geheel uit de verf kwam. Celtic heeft een optie tot koop bedongen, maar het blijft onduidelijk of de Griek volgend seizoen nog voor de Schotse club speelt.

Feyenoords nieuwe trainer Gertjan Verbeek kent de kwaliteiten van Samaras nog van hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen en ziet in hem een geschikte versterking voor Feyenoord, bericht The Times. Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.

Ook Werder Bremen wordt aan de spits gelinkt. (KVN)

www.sportweek.nl

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 04, 2008 3:59 pm

Waar komt dat gedweep met Samaras toch altijd vandaan? Maakt nergens echt indruk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » wo jun 04, 2008 5:02 pm

Dat heb ik ook nooit begrepen. Zo bijzonder is die jongen niet. Wat mij betreft investeren ze in Rotterdam-zuid stevig in zijn transfer want daar gaan ze spijt van krijgen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jun 04, 2008 6:27 pm

Is echt geen onaardige spits hoor. Had alleen lekker bij Heerenveen moeten blijven...
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jun 04, 2008 6:42 pm

Op basis van wat ik gezien heb van Samaras vind ik het een ontzettende kutspeler. Deze transfer zou ik dus toejuichen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jun 04, 2008 7:04 pm

Nou ik vond het bij H'veen een klasbak, had eigenlijk wel verwacht dat ie door zou stoten maar is blijkbaar op de 1 of andere manier niet gelukt..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jun 04, 2008 7:10 pm

Gewoon niet goed genoeg. :headbang.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jun 15, 2008 2:53 pm


‘Feyenoord aast op Zenden'
Geschreven op zondag, 15 juni om 15:12

Feyenoord wil zich gaan versterken met Boudewijn Zenden. De middenvelder is bij zijn Franse werkgever Olympique Marseille op een zijspoor geraakt, en zou zijn carrière in Rotterdam nieuw leven in kunnen blazen, zo meldt RTV Rijnmond.

Zenden maakte aan het begin van het afgelopen seizoen de overstap van Liverpool naar Marseille, maar werd één van de voornaamste slachtoffers van de vroege trainerswissel in Zuid-Frankrijk. Onder de nieuwe coach Erik Gerets kwam hij slechts sporadisch in actie, waardoor hij niet onwelwillend staat tegenover een vertrek.

Feyenoord zoekt al enige tijd naar een versterking op de linkerflank, en coach Gertjan Verbeek ziet in de 31-jarige Zenden een ideale aanvulling op zijn selectie. De geboren Maastrichtenaar herbergt een schat aan (internationale) ervaring; hij speelde in zijn carrière al voor clubs als PSV, Chelsea en Barcelona. Tevens staat hij op 54 interlands (7 goals) voor Oranje

www.voetbalzone.nl
Topspeler. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jun 15, 2008 2:56 pm

Wat moet Feyenoord met al die ex-PSV'ers? Jan Vennegoor of Hesselink, Hofland, Zenden.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo jun 15, 2008 8:57 pm

Zitten die gasten misschien allemaal bij Rob Jansen?
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jun 15, 2008 9:24 pm

Peter schreef:

‘Feyenoord aast op Zenden'
Geschreven op zondag, 15 juni om 15:12

Feyenoord wil zich gaan versterken met Boudewijn Zenden. De middenvelder is bij zijn Franse werkgever Olympique Marseille op een zijspoor geraakt, en zou zijn carrière in Rotterdam nieuw leven in kunnen blazen, zo meldt RTV Rijnmond.

Zenden maakte aan het begin van het afgelopen seizoen de overstap van Liverpool naar Marseille, maar werd één van de voornaamste slachtoffers van de vroege trainerswissel in Zuid-Frankrijk. Onder de nieuwe coach Erik Gerets kwam hij slechts sporadisch in actie, waardoor hij niet onwelwillend staat tegenover een vertrek.

Feyenoord zoekt al enige tijd naar een versterking op de linkerflank, en coach Gertjan Verbeek ziet in de 31-jarige Zenden een ideale aanvulling op zijn selectie. De geboren Maastrichtenaar herbergt een schat aan (internationale) ervaring; hij speelde in zijn carrière al voor clubs als PSV, Chelsea en Barcelona. Tevens staat hij op 54 interlands (7 goals) voor Oranje

www.voetbalzone.nl
Topspeler. :drecul.gif:
Dan kunnen we Silva mooi rust gunnen tegen Feyenoord en Ogararu opstellen..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jun 15, 2008 10:18 pm

Gaat Verbeek zo bij de NOS nog een beetje uitleg geven over deze transfergeruchten?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 15, 2008 10:48 pm

Rishi schreef:Topspeler. :drecul.gif:
Dan kunnen we Silva mooi rust gunnen tegen Feyenoord en Ogararu opstellen..[/quote]

Niet overdrijven, Rishi. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13753
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo jun 15, 2008 11:10 pm

Marillion schreef:Zitten die gasten misschien allemaal bij Rob Jansen?
Paps schijnt het nu te doen voor Boudewijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jun 16, 2008 5:35 am

Jabu schreef:Gaat Verbeek zo bij de NOS nog een beetje uitleg geven over deze transfergeruchten?
U vraagt, hij draait..
Verbeek weet niets van interesse Feyenoord in Zenden
Gertjan Verbeek heeft zondagavond tegengesproken dat Feyenoord in Boudewijn Zenden de ideale versterking ziet voor de linkerkant. De trainer van de Rotterdammers denkt bovendien dat de transfermarkt dit seizoen pas laat op gang zal komen.

Verbeek spreekt tegen dat Zenden een belangrijke kandidaat is om het middenveld van de Rotterdamse club te versterken. "Ik kijk er van op. Het is op dit moment rustig, men is op vakantie of hier bij het Europees kampioenschap."

Bovendien denkt de oud-trainer van sc Heerenveen dat de transfermarkt pas laat op gang zal komen. "Ik denk dat door de Olympische spelen het voorlopig rustig zal blijven op de transfermarkt, omdat veel scouts daarheen zullen gaan", aldus Verbeek tegenover Studio Sportzomer.
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 19, 2008 12:26 pm

Feyenoord en SC Heerenveen azen op Pontus Farnerud

EXCLUSIEF - De Zweed Pontus Farnerud mag zich verheugen in de belangstelling van Feyenoord, SC Heerenveen en nog twee clubs uit de Eredivisie.

'Nederlandse clubs hebben altijd belangstelling gehad voor Pontus', zegt Claes Elefalk, de zaakwaarnemer van Farnerud, in de nieuwe Voetbal International. 'Hij staat in principe nog een jaar onder contract bij Sporting, maar de club lijkt hem van de hand te willen doen. Nu dat bericht bekend is, hebben zich al vier Nederlandse clubs uit de Eredivisie voor hem gemeld.'

Farnerud zelf staat volgens Elefalk niet onwelwillend tegenover een overstap naar Nederland. 'Pontus is dol op Holland en zou er graag willen spelen, ook al omdat hij met zijn kwaliteiten in de Nederlandse competitie past. Voor hem is het belangrijk dat hij terechtkomt in een goed elftal en dan is de grote van de club niet eens het belangrijkste.'

Eerder speelde Farnerud voor AS Monaco en RC Strassbourg. In 1998 was Ajax nog dichtbij een akkoord met de toen 18-jarige Zweed, die in eigen land tussen 1996 en 1998 uitkwam voor Landskrona BoIS. Pontus Farnerud is de oudere broer van Alexander, ook prof en uitkomend voor VfB Stuttgart.

Het is niet voor het eerst dat Feyenoord interesse toont in de negenvoudige international, die deel uitmaakte van de Zweedse selectie tijdens het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea en het EK 2004 in Portugal – zonder daarbij in actie te komen. De Rotterdammers probeerden de middenvelder in de winterstop van het seizoen 2004/05 onder trainer Ruud Gullit al naar De Kuip te halen.
VI
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do jun 19, 2008 12:28 pm

ook al omdat hij met zijn kwaliteiten in de Nederlandse competitie past. Voor hem is het belangrijk dat hij terechtkomt in een goed elftal en dan is de grote van de club niet eens het belangrijkste.'
Aii... :blush.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do jun 19, 2008 12:29 pm

Vroeger was die jongen een ontzettende hype, mede omdat hij in een voetbalspelletje als groot talent te boek stond. Nu 10 jaar later heeft hij de belofte verre van ingelost, zo lijkt het. Over zijn kwaliteiten weet ik overigens niets.

Plaats reactie