Feyenoord 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do jun 19, 2008 12:35 pm

Peter schreef:Vroeger was die jongen een ontzettende hype, mede omdat hij in een voetbalspelletje als groot talent te boek stond. Nu 10 jaar later heeft hij de belofte verre van ingelost, zo lijkt het. Over zijn kwaliteiten weet ik overigens niets.
Dat was zijn broer: Alexander.

:smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 19, 2008 12:39 pm

Peter schreef:Vroeger was die jongen een ontzettende hype, mede omdat hij in een voetbalspelletje als groot talent te boek stond. Nu 10 jaar later heeft hij de belofte verre van ingelost, zo lijkt het. Over zijn kwaliteiten weet ik overigens niets.
Niet eens goed genoeg voor het Zweedse elftal. Dat weet ik het wel. :excited.gif: :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do jun 19, 2008 12:50 pm

Justin schreef:
Peter schreef:Vroeger was die jongen een ontzettende hype, mede omdat hij in een voetbalspelletje als groot talent te boek stond. Nu 10 jaar later heeft hij de belofte verre van ingelost, zo lijkt het. Over zijn kwaliteiten weet ik overigens niets.
Dat was zijn broer: Alexander.

:smallgrin.gif:
Bij CM3 was het Pontus. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do jun 19, 2008 1:05 pm

joey schreef:
Peter schreef:Vroeger was die jongen een ontzettende hype, mede omdat hij in een voetbalspelletje als groot talent te boek stond. Nu 10 jaar later heeft hij de belofte verre van ingelost, zo lijkt het. Over zijn kwaliteiten weet ik overigens niets.
Niet eens goed genoeg voor het Zweedse elftal. Dat weet ik het wel. :excited.gif: :excited.gif:
Dat was Lindgren blijkbaar ook niet, maar toch ben ik blij met hem.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jun 19, 2008 1:07 pm

Wil je soms zeggen dat de Zweedse bondscoach... :smallgrin.gif:

Lindgren is ook geen topper. Wel een redelijke teamspeler.
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do jun 19, 2008 1:34 pm

Peter schreef:
Justin schreef:
Peter schreef:Vroeger was die jongen een ontzettende hype, mede omdat hij in een voetbalspelletje als groot talent te boek stond. Nu 10 jaar later heeft hij de belofte verre van ingelost, zo lijkt het. Over zijn kwaliteiten weet ik overigens niets.
Dat was zijn broer: Alexander.

:smallgrin.gif:
Bij CM3 was het Pontus. :blush.gif:
En in CM4 werd het weer Alexander. Het moet niet gekker worden.

Ik heb Pontus ooit zien spelen bij Monaco; toen viel hij mij totaal niet op. Niveautje Hofs.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 20, 2008 10:57 am

Weer een talent van F. weggehaald door een buitenlandse club. Jullie hebben hem onlangs zien spelen. Kan hij er wat van?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » vr jun 20, 2008 11:00 am

Nee, rendementloze pingelaar.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jun 20, 2008 11:00 am

Nee, die kan er werkelijk waar geen zak van.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 20, 2008 11:02 am

Aha, bedankt. Dat verklaart een boel. Opgeruimd staat netjes dus. Heeft F. jongens in deze leeftijdsklasse lopen die wel kunnen ballen?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 20, 2008 11:44 am

Van de Feyenoord-spelers die meededen vond ik alleen Clasie goed.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jun 20, 2008 11:47 am

Ik vond die rechtsback het meest dramatisch van allemaal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 11:25 am

Wim Jansen en Leon Flemmings naar Feyenoord

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zaterdag Wim Jansen en Leon Vlemmings gepresenteerd als assistenten van de nieuwe hoofdtrainer Gertjan Verbeek. Alex Pastoor, die net als Verbeek overkomt van SC Heerenveen, gaat in Rotterdam de beloften trainen. ‘In onze ogen is dit de staf die we nodig hebben’, aldus technisch directeur Peter Bosz.

Clubicoon Jansen, die in 1970 de Europa Cup 1 won met Feyenoord, was de afgelopen twee jaar in Rotterdam actief als technisch adviseur. Komend seizoen staat de 61-jarige Rotterdammer weer op het veld. ‘Wim heeft alles al meegemaakt, wat zeker een meerwaarde geeft aan zijn functie’, aldus Bosz.

Vlemmings komt over van NAC Breda. De clubs bereikten deze week overeenstemming over een transfer, waardoor de aangespannen arbitragezaak van de baan is.

NAC wilde Vlemmings (38) in eerste instantie niet laten gaan. De assistent-trainer had een half jaar geleden een nieuw vijfjarig contract ondertekend in Breda en NAC wilde hem daar aan houden. Vlemmings spande daarop een arbitragezaak aan bij de KNVB.

Vlemmings is blij dat het uiteindelijk niet tot een zaak hoefde te komen. ‘Nadat ik met Feyenoord over de toekomstplannen had gesproken, besefte ik dat er geen weg terug was naar NAC. Dat is vervelend voor NAC, maar ik denk dat dit voor mij op dit moment de beste stap is.’

Ook Theo Mommers, algemeen directeur van NAC, reageerde verheugd. ‘Volgens mij zijn wij de eerste club die een forse afkoopsom ontvangt voor een assistent-trainer.’

Feyenoord nam na het afgelopen seizoen afscheid van hoofdtrainer Bert van Marwijk en zijn assistenten Dick Voorn en John Metgod. Van Marwijk en Voorn treden in dienst van de KNVB.
Volkskrant
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo jun 22, 2008 7:50 pm

Die Vlemmings ljkt wel een wondermiddel, wie kent hem? Er is honderdduizenden euro's voor hem betaald!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 9:40 pm

De man achter het succes van NAC?
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo jun 22, 2008 10:34 pm

joey schreef:De man achter het succes van NAC?
In dat geval is de competitie gespeeld, want NAC was nummer drie, seizoen ervoor nummer? 'Nobody"

Ik moet nog zien of of Verbeek, Vlemmings, Jansen en de aankopen (Gewoon een gerucht in het Rotterdamse, maar er komt weer een "Super Tuesday") het gaan maken. Geld schijnt het probleem niet te zijn, maar waar dat geld vandaan komt???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 22, 2008 10:44 pm

Spelersfondsen, geldschieters?
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma jun 23, 2008 11:54 am

joey schreef:Spelersfondsen, geldschieters?
Moet wel, want tot nu toe is er niemand verkocht en blijft het hopen op een goede pr voor De Guzman tijdens de OS, maar of er weer een topclub met veel geld instrapt?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie