FC Twente 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di jun 10, 2008 9:23 am

Daar komt Twente goed mee weg dan...onbegrijpelijke keuze zeg, wat een waardeloze trainer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di jun 10, 2008 9:36 am

Twente gaat er toch wel op achteruit. Kun je het maar beter meteen goed doen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di jun 10, 2008 9:37 am

Voordat hij bondscoach was heeft ie het toch een aantal jaren bij Middlesborough niet zo slecht gedaan hoor.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo jun 18, 2008 7:48 am

:pepsi.gif: :rofl.gif: :biggrin.gif: ze zijn bij Twente helemaal gek geworden:
FC Twente richt vizier op Grant

ENSCHEDE/TEL AVIV - In de jacht op een nieuwe hoofdtrainer heeft FC Twente het oog laten vallen op Avram Grant. Dat meldden Israëlische media gisteren. De onlangs bij Chelsea ontslagen Israeliër moet in Enschede de opvolger worden van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten.
Afbeelding
FC Twente wil Grant (foto) snel vastleggen, want de club uit Enschede begint volgende week al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Pogingen om Ron Jans (FC Groningen), de Engelse ex-bondscoach Steve McClaren (prevaleerde een verblijf in Engeland) en Hans Westerhof (koos voor Vitesse) te contracteren, liepen op niets uit. De 53-jarige Grant werkte tot 2006 in zijn geboorteland Israël.

Aanvankelijk als clubtrainer van Hapoel Petach Tikva, Maccabi Tel Aviv, Hapoel Haifa en Maccabi Haifa, en vanaf 2002 als bondscoach van het nationale elftal. Daarna werd hij directeur voetbalzaken bij Chelsea. In 2007 volgde hij José Mourinho op als trainer van de Londense miljoenenploeg. Na de nederlaag in de Champions Leagu-finale tegen Manchester United, na strafschoppen, kreeg hij zijn ontslag.
AD Sportwereld

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo jun 18, 2008 8:04 am

Inderdaad zeg, ik moest ook lachen toen ik het vanmorgen las. Misschien heeft Eriksson interesse?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jun 18, 2008 9:09 am

Het lijkt erop dat ze per se een naam willen hebben.. ik ken de trainer Grant alleen van die maanden Chelsea en je kan moeilijk zeggen dat ie het slecht gedaan heeft.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » wo jun 18, 2008 9:12 am

Dat soort trainers is zo goed als de selectie die ze krijgen, dus dat zal Twente zwaar gaan tegenvallen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jun 18, 2008 9:31 am

Gaan ze in Twente naast hun schoenen lopen? :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo jun 18, 2008 2:00 pm

FC Twente richt vizier op Grant

ENSCHEDE/TEL AVIV - In de jacht op een nieuwe hoofdtrainer heeft FC Twente het oog laten vallen op Avram Grant. Dat meldden Israëlische media gisteren. De onlangs bij Chelsea ontslagen Israeliër moet in Enschede de opvolger worden van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten.

FC Twente wil Grant snel vastleggen, want de club uit Enschede begint volgende week al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Pogingen om Ron Jans (FC Groningen), de Engelse ex-bondscoach Steve McClaren (prevaleerde een verblijf in Engeland) en Hans Westerhof (koos voor Vitesse) te contracteren, liepen op niets uit. De 53-jarige Grant werkte tot 2006 in zijn geboorteland Israël.

Aanvankelijk als clubtrainer van Hapoel Petach Tikva, Maccabi Tel Aviv, Hapoel Haifa en Maccabi Haifa, en vanaf 2002 als bondscoach van het nationale elftal. Daarna werd hij directeur voetbalzaken bij Chelsea. In 2007 volgde hij José Mourinho op als trainer van de Londense miljoenenploeg. Na de nederlaag in de Champions Leagu-finale tegen Manchester United, na strafschoppen, kreeg hij zijn ontslag.
www.sportwereld.nl

Als de namen die hier genoemd worden kloppen, dan heb ik geen hoge pet op van het wensenlijstje bij de benoeming van de nieuwe trainer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo jun 18, 2008 2:10 pm

Ron Jans vind ik een uitstekende keuze, de rest is pure middelmaat of nog slechter...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jun 18, 2008 2:11 pm

Misschien nemen ze Rini Coolen wel terug. Als je echt een slechte wilt moet je hem nemen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47903
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jun 20, 2008 8:18 am

'McClaren toch aan de slag in Enschede'
Geschreven op vrijdag, 20 juni om 08:22

Steve McClaren wordt toch de nieuwe trainer van FC Twente, zo meldt TC Tubantia vrijdag. De Enschedese club en de voormalige coach van de Engelse nationale ploeg zijn donderdagavond laat tot overeenstemming gekomen.

McClaren tekent naar verluidt in Enschede een contract voor een of twee seizoenen. De komst van McClaren is verrassend, omdat twee weken geleden een overgang naar Twente vanwege familie-omstandigheden definitief van de baan leek.

Voorzitter Joop Munsterman baalde eerder stevig van de afzegging. McClaren had al een rondleiding gehad op het trainingscomplex en dacht ook mee met het aantrekken van nieuwe spelers. McClaren gaf vervolgens echter aan liever met zijn vrouw in Engeland te willen blijven. Wellicht speelde de interesse van Blackburn Rovers ook een rol.

FC Twente is al tijden op zoek naar een opvolger van Fred Rutten, maar ving meerdere keren bot bij potentiële kandidaten. Eerder werd vergeefs Ron Jans (FC Groningen) benaderd. Ook Adrie Koster (Ajax) en Morten Olsen (bondscoach Denemarken) zouden in beeld zijn geweest om Rutten op te volgen.

www.voetbalzone.nl
Weten we in ieder geval zeker dat we daar de komende jaren geen last meer van hebben.

GangstaRiB
Berichten: 16842
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr jun 20, 2008 8:23 am

Valt me toch tegen van die 'nuchtere' boeren.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jun 20, 2008 8:31 am

Inderdaad, wat een misser zeg...

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » vr jun 20, 2008 9:33 am

Peter schreef: Weten we in ieder geval zeker dat we daar de komende jaren geen last meer van hebben.
Dat lijkt me wat overdreven. Maar je kunt je wel afvragen of de toegevoegde waarde van McLaren in sportief opzicht zal opwegen tegen het niet misselijke salaris dat hij zal opstrijken.
Waarom niet gewoon Ten Hag doorgeschoven om de lijn Rutten rustig door
te trekken. Twente is duidelijk voor de grote naam gegaan. Het is ze daar door de recente successen een beetje in de bol geslagen. Voorzitter Munsterman voorop. Die heeft duidelijk last gekregen van grootheidswaan. Nu het goed gaat loopt hij voorop in de polonaise en laat waar maar mogelijk zijn gezicht zien. In de Arena sprong hij zowat als eerste het veld op om de kwalificatie voor de voorronde CL te vieren.
Derksen steekt hem ook nog regelmatig wat veren in het achterwerk v.w.b. het onder deze man gevoerde beleid.
Toen het echter onder dezelfde voorzitter met Rini Coolen aan het trainersroer prestatief een stuk minder ging, liet Munsterman hem tijdenlang zwemmen en schitterde door afwezigheid. Daar hoor je nu uiteraard niemand meer over. Zoals gebruikelijk is de voetbalwereld weer uiterst kort van memorie.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » vr jun 20, 2008 2:07 pm

Helemaal niets voor Twente dit, dan had ik ook ten Hag doorgeschoven.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za jun 21, 2008 12:09 pm

Wat weten we nou van McClaren.. ja hij heeft gefaald bij het nationale team maar hij heeft het dacht ik wel goed gedaan bij Middlesborough.. LvG heeft gefaald bij Oranje.. ook geen goede trainer?

GangstaRiB
Berichten: 16842
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » za jun 21, 2008 12:38 pm

brigade zuid schreef:Wat weten we nou van McClaren.. ja hij heeft gefaald bij het nationale team maar hij heeft het dacht ik wel goed gedaan bij Middlesborough.. LvG heeft gefaald bij Oranje.. ook geen goede trainer?
Hoeveel geld mocht hij spenderen bij Boro?? Dat is nog meer geld dan Ajax kan besteden!

Nu moet McLaren het doen met de Hersi's van deze wereld.

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za jun 21, 2008 6:07 pm

En dat is misschien wel makkelijker.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie