NAC Breda 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34398
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mei 04, 2008 11:38 am

Sneu gedoe vond ik het...smerige overtreding van Sikora was terecht rood en het gejank van het publiek op de scheids dus totaal onterecht... :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo mei 14, 2008 9:50 am

Idabdelhay: "Intertoto is geen prijs voor ons"
NAC Breda kan in de play-off met NEC een ticket voor de UEFA Cup verdienen. Fouad Idabdelhay heeft alle vertrouwen in een goede afloop voor de Bredanaren, liet hij weten tegenover BN/De Stem.

De aanvaller liet weten dat er nog steeds veel vertrouwen is binnen de NAC-selectie. "De spelers zijn nu niet anders dan in de periode dat we veel wonnen. Ik denk ook, omdat we een oudere groep hebben. Oudere spelers maken zich niet druk om het feit dat het even minder gaat. Ze blijven rustig. De jongeren gaan daarin in mee."

"Ik lees in sommige kranten dat de nederlagen te wijten zijn aan vermoeidheid", ging spits verder. "Zo voelt ook niemand het. Oké, we hebben wat pijntjes, maar ik tref hier geen sfeer van 'hoe moet dit nog goed komen?' Ik proef dat iedereen erop uit is om tegen NEC te laten zien wie de echte nummer drie van de competitie is."

Idabdelhay is niet bang voor opponent NEC. "Laat NEC maar denken dat zij in de winning mood zijn en dat bij ons het beste er af is. Wij weten wel beter." Ondanks de positieve woorden van de goaltjesdief ziet hij het seizoen nog niet als geslaagd. "Ons seizoen is pas geslaagd met een prijs. Voor de groep en voor mij is Intertoto géén prijs. Voor NEC misschien wel. Maar niet voor de nummer drie dus."
BWUURP... lazer op man... COME ONN NEC!!! Maak die geel-zwerte homo's in... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo mei 14, 2008 10:24 am

Hij heeft groot gelijk.

Overigens gaat nek zonder problemen die tweestrijd winnen.

T82
Berichten: 1767
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » wo mei 14, 2008 12:32 pm

Tenzij NAC zo speelt als de eerste 40 minuten tegen Heerenveen... Toen waren ze weer even terug.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo mei 14, 2008 12:37 pm

goodfella schreef:Hij heeft groot gelijk.

Overigens gaat nek zonder problemen die tweestrijd winnen.
Dat denk ik ook, maar idd hij heeft groot gelijk hoor.

Toch snap ik dat nac niet hoor.. ze winnen alles en dan begint de play-offs en ze winnen niks meer.. kunnen ze niet tegen druk ofzo?

T82
Berichten: 1767
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » wo mei 14, 2008 2:47 pm

brigade zuid schreef:Toch snap ik dat nac niet hoor.. ze winnen alles en dan begint de play-offs en ze winnen niks meer.. kunnen ze niet tegen druk ofzo?
Tegen Heerenveen verloren is de competitie al met 5-1 en en 3-0.

Tegen Twente werd het dan wel eerder 1-1 en 1-0 winst. Maar zonder het duo Penders-Zwaanswijk is het sowieso minder.

Laat ik hier eens gek doen en zeggen ze dat het alsnog gaan redden!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo mei 14, 2008 2:55 pm

NAC mag van mij wel winnen. Zou erg sneu zijn mochten ze overal naast grijpen.

T82
Berichten: 1767
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Bericht door T82 » za mei 17, 2008 9:13 pm

NAC zou de Rotterdamse Mitea willen:
'NAC heeft interesse in Tim Vincken'

NAC volgt Tim Vincken met meer dan gemiddelde belangstelling. De aanvaller staat/stond te boek als talent, maar komt vooral vaak in het nieuws door zijn blessures. Dit seizoen speelde Vincken geen minuut in Feyenoord 1 en maakte hij pas in april zijn rentree in Jong Feyenoord.
Vincken ligt nog tot de zomer van 2010 bij de Rotterdammers onder contract, wat normaliter betekent dat alleen huur een optie is.

Bron: B-Side Rats, NACblog

Plaats reactie