PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2130
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » ma jun 23, 2008 10:07 pm

Peter schreef:
PSV verdiende 27.104.000 euro aan deelname CL Tell-a-Friend print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 23-jun-2008 20:49

PSV heeft aan de Champions League-campagne van vorig seizoen 27.104.000 euro overgehouden. De UEFA maakte maandag de financiële cijfers bekend. PSV bezet de zesde plaats, achter winnaar Manchester United (42.879.000 euro), Chelsea (36.375.000 euro), AS Roma (28.949.000 euro), FC Barcelona (27.500.000 euro) en Olympique Lyon (27.290.000 euro).

Gezien de eliminatie in de poulefase, is PSV's hoge notering opvallend. De tegenvallende prestaties werden ruimschoots vergoed door de inkomsten uit televisierechten. PSV hoefde als enige Nederlandse deelnemer deze revenuen niet te delen. Ajax sneuvelde vorig seizoen in de voorronde.

www.sportweek.nl
Wat een geld.
Oh well, we kunnen wel een extra forward missen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jun 24, 2008 12:43 am

Hoe AJAX Psv weer financieel een stuk gezonder maakt .. schiet nou eens op met 3 goede verdedigers MvB en DB ..

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 7:43 am

joey schreef:Ja, PSV moet het van de CL hebben. Anders breien ze de begroting niet rond. Hoog tijd om de geldkraan eens dicht te draaien. :neutral.gif:
Misschien kunnnen ze alsnog Ten Cate als trainer in Eindhoven aanstellen. :hypocrite.gif:

Spurs meldt zich bij PSV voor Gomes
door Frank van den Heuvel.

EINDHOVEN - Een transfer van Heurelho Gomes naar Tottenham Hotspur komt steeds dichterbij. De Londense club heeft zich officieel bij PSV gemeld voor de doelman, zo bevestigde Jan Reker gisteravond.

"Tottenham heeft zijn interesse kenbaar gemaakt", aldus de PSV-directeur. Een belangrijke kandidaat om de Braziliaan in Eindhoven op te volgen is Andreas Isaksson, de Zweedse doelman van Manchester City.

Tottenham Hotspur zal trachten om in de komende dagen tot overeenstemming te komen met Gomes om vervolgens een bod uit te brengen. In het tot 2013 doorlopende contract van de keeper met PSV staat een hoge afkoopsom. Naar verluidt gaat het om veertien miljoen euro.

Gomes heeft in de afgelopen weken via zijn zaakwaarnemers opnieuw duidelijk gemaakt dat hij bij PSV wil vertrekken. Spurs is al even op zoek naar een doelman. Paul Robinson, al jaren de nummer één op White Hart Lane, vertrekt waarschijnlijk deze zomer. De club had eerder gesprekken met Joe Hart (Manchester City) en Carlos Kameni (Espanyol), maar die onderhandelingen liepen op niets uit. Coach Juande Ramos raakte erg onder de indruk van Gomes in de achtste finales van de UEFA Cup tegen PSV. De Braziliaan speelde erg sterk in de dubbele ontmoeting en was beslissend in de noodzakelijk geworden penaltyserie in het Philips Stadion.

Op de achtergrond speelt ook PSV's interesse in Young-pyo Lee. De linksback is bij Spurs op een zijspoor beland en voelt veel voor een terugkeer in het Philips Stadion. Ondanks de komst van de linksbenige verdediger Jérémie Bréchet aast PSV nog altijd op de Koreaan.

Nu een vertrek van Gomes nabij is, probeert PSV zich te verzekeren van een goede vervanger. Andreas Isaksson heeft daarbij de beste papieren. Jan Reker beaamt dat de Zweed 'een van de kandidaten' is. De 26-jarige doelman van Manchester City wordt al enige jaren door PSV gevolgd. Bij City moest hij afgelopen seizoen Joe Hart voor zich dulden en kwam hij tot slechts vijf Premier League-wedstrijden. Desondanks was hij tijdens het EK wel de eerste keeper bij het Zweedse nationale elftal.

Isaksson begon zijn carrière bij Trelleborg in Zweden en speelde later voor Juventus, Djurgardens IF, het Franse Rennes en sinds de zomer van 2006 voor Manchester City.
ED

Cássio is dus niet de opvolger van Gomes?
Laatst gewijzigd door jabu op di jun 24, 2008 7:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 7:53 am

Wat is Braziliaans voor verrader?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 8:00 am

Traidor, maar izdajnik is makkelijker, dan begrijpt zijn zaakwaarnemer het ook. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 8:09 am

Dan ga ik maar alvast een mooi spandoek in elkaar knutselen voor het geval hij denkt dat hij nog een keer in het stadion moet komen.

Gomes heeft toch een Braziliaanse zaakwaarnemer?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 8:18 am

Wat is Lemic dan van hem?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 8:22 am

Dat vraag ik me ook af. Laatst stond er een bericht in het ED dat Reker een gesprek had gevoerd met de zaakwaarnemer van GOmes. En dat was een Braziliaan.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di jun 24, 2008 8:38 am

Jabu schreef:Cássio is dus niet de opvolger van Gomes?
Duh, hij is niet eens goed genoeg voor Jong PSV.
Wat is Lemic dan van hem?
Een vertrouwenspersoon...Gomes zoekt ze wel uit dus.
Daarbij wringt Lemic zich overal tussen, stel je voor dat hij anders een paar ton misloopt bij een deal waar hij niets mee te maken heeft.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di jun 24, 2008 8:59 am

Harm schreef:Dan ga ik maar alvast een mooi spandoek in elkaar knutselen voor het geval hij denkt dat hij nog een keer in het stadion moet komen.

Gomes heeft toch een Braziliaanse zaakwaarnemer?
Reker was toch de grote boosdoener, of hoe zit dat eigenlijk? Eerst was Gomes de held terwijl hij psv tot op het bot beledigde en nu is Gomes de boosdoener terwijl werkelijk iedereen aan zag komen dat hij een breuk wilde forceren..

Hoe naief zijn ze daar in Eindhoven?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 24, 2008 9:01 am

Niet naïef, het is ongeloof. Wij hadden het ook niet leuk gevonden als een held van ons (Litmanen bijvoorbeeld, of Chivu) zich opeens zo had gedragen.

Harm schreef:Dat vraag ik me ook af. Laatst stond er een bericht in het ED dat Reker een gesprek had gevoerd met de zaakwaarnemer van GOmes. En dat was een Braziliaan.
Lemic is de spin in het web volgens mij. Die heeft zaakwaarnemertjes aan een touwtje.

Cassio moest van Gomes toch tweede doelman worden?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 9:17 am

GangstaRiB schreef:
Harm schreef:Dan ga ik maar alvast een mooi spandoek in elkaar knutselen voor het geval hij denkt dat hij nog een keer in het stadion moet komen.

Gomes heeft toch een Braziliaanse zaakwaarnemer?
Reker was toch de grote boosdoener, of hoe zit dat eigenlijk? Eerst was Gomes de held terwijl hij psv tot op het bot beledigde en nu is Gomes de boosdoener terwijl werkelijk iedereen aan zag komen dat hij een breuk wilde forceren..

Hoe naief zijn ze daar in Eindhoven?
Lees eerst mijn posts eens voordat je zo'n domme opmerking plaatst.

Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di jun 24, 2008 9:18 am

joey schreef:Cassio moest van Gomes toch tweede doelman worden?
Ja, dus scout moet hij niet worden later :wink.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di jun 24, 2008 9:36 am

Harm schreef:
GangstaRiB schreef:
Harm schreef:Dan ga ik maar alvast een mooi spandoek in elkaar knutselen voor het geval hij denkt dat hij nog een keer in het stadion moet komen.

Gomes heeft toch een Braziliaanse zaakwaarnemer?
Reker was toch de grote boosdoener, of hoe zit dat eigenlijk? Eerst was Gomes de held terwijl hij psv tot op het bot beledigde en nu is Gomes de boosdoener terwijl werkelijk iedereen aan zag komen dat hij een breuk wilde forceren..

Hoe naief zijn ze daar in Eindhoven?
Lees eerst mijn posts eens voordat je zo'n domme opmerking plaatst.

Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.
Sorry voor m'n domme opmerking Harmpie. Maar af en toe raak je het overzicht weleens kwijt in de chaos die psv heet. :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 24, 2008 9:39 am

Wat vinden jullie trouwens van Isaksson? Ik ben niet zo onder de indruk.
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » di jun 24, 2008 9:47 am

joey schreef:Wat vinden jullie trouwens van Isaksson? Ik ben niet zo onder de indruk.
Geen slechte keeper, maar zeker niet zo goed als Gomes. Stekelenburg vind ik beter.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 9:49 am

GangstaRiB schreef:
Harm schreef:
GangstaRiB schreef: Reker was toch de grote boosdoener, of hoe zit dat eigenlijk? Eerst was Gomes de held terwijl hij psv tot op het bot beledigde en nu is Gomes de boosdoener terwijl werkelijk iedereen aan zag komen dat hij een breuk wilde forceren..

Hoe naief zijn ze daar in Eindhoven?
Lees eerst mijn posts eens voordat je zo'n domme opmerking plaatst.

Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.
Sorry voor m'n domme opmerking Harmpie. Maar af en toe raak je het overzicht weleens kwijt in de chaos die psv heet. :smallgrin.gif:
En dat is erg genoeg :cry:

:wink.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di jun 24, 2008 9:50 am

Harm schreef:Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.
Het zal dan wel stil worden in het Philips-stadion. Hiddink en van Raaij lijken mij ook niet meer welkom:
Harm schreef:Risicovoller dan aan Hiddink en Van Raaij is in ieder geval niet mogelijk...
Mogen Koeman, Timmer en Westerhof nog wel komen?

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » di jun 24, 2008 10:10 am

Harm schreef: Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.
Gaat dit niet wat ver?. Bedoel, jij beschaamt dit forum ook regelmatig met je ongein. Desondanks ontzegt men jou de toegang toch ook niet.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 10:22 am

Jabu schreef:
Harm schreef:Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.
Het zal dan wel stil worden in het Philips-stadion. Hiddink en van Raaij lijken mij ook niet meer welkom:
Harm schreef:Risicovoller dan aan Hiddink en Van Raaij is in ieder geval niet mogelijk...
Mogen Koeman, Timmer en Westerhof nog wel komen?
Ik hoef Hiddink in ieder geval niet meer in een voetbalgerelateerde functie in het stadion te zien. Timmer mogen ze van mij ook de toegang ontzeggen.

Ik vind dat Koeman en Westerhof niet veel slechts hebben gedaan voor de club.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jun 24, 2008 10:23 am

Jim schreef:
Harm schreef: Reker en Gomes moet beiden verboden worden om het stadion ooit nog te betreden. Ze hebben de club beschaamd.
Gaat dit niet wat ver?. Bedoel, jij beschaamt dit forum ook regelmatig met je ongein. Desondanks ontzegt men jou de toegang toch ook niet.
Volgens mij ben ik één keer over de schreef gegaan en daarvoor heb ik ook mijn excuses aangeboden.

Plaats reactie