PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

PSV 2007 - 2008 (deel II)

Bericht door Jöhnk » vr apr 04, 2008 12:35 pm

Zo, ik was echt even toe aan een frisse start in een nieuw topic. :cheer.gif:

Graag over PSV en niets dan PSV hier.

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr apr 04, 2008 12:50 pm

Hoe wil je het anders verklaren dan? De wonderbaarlijke werking van de o zo gemoedelijke gevulde koeken van Tante Sjan?
Nog even terugkomend op bovenstaande reactie van Daniel in de vorige topic:

Een blessure kan toch meevallen achteraf?
Ik snap niet wat daar zo onverklaarbaar aan is?

Nogmaals, dat die commentator meteen repte van een zweepslag is voor zijn rekening. Vergoossen gaf na afloop duidelijk aan dat voor PSV nog niet duidelijk was wat er precies aan de hand was en dat het ook met bijvoorbeeld kramp te maken zou kunnen hebben en in dat geval zou het dus kunnen meevallen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 04, 2008 12:53 pm

NFP schreef:Een blessure kan toch meevallen achteraf?
Ik snap niet wat daar zo onverklaarbaar aan is?
Integendeel, dat was o zo voorspelbaar. Ik heb het gisteren ook al voorspeld. Het kon niet missen. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr apr 04, 2008 1:04 pm

Die voorspellende gaven van jou wat betreft blessures neem ik toch met een korreltje zout nadat je zo stellig beweerde dat PSV die blessure van Afellay aan de vooravond van PSV-Ajax erger deed lijken dan ie was en dat Afellay gewoon zou spelen :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 04, 2008 1:05 pm

Haha, maar nu heb ik het weer goed opgepakt. :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » vr apr 04, 2008 6:14 pm

Onze stervende zwaan leeft weer.

Wat zeg je? Ja ik weet het, ik had het ook niet verwacht. Voor mij kwam onderstaand berichtje ook als een totááááááále verrassing...

:hypocrite.gif:
804 Teletekst vr 04 apr
***OETBAL******************************
**** Blessure doelman Gomes valt mee
***************************************
**De blessure die PSV-doelman Heurelho
Gomes donderdag opliep in de wedstrijd
tegen Fiorentina valt mee.Dit bleek na
uitvoerig onderzoek in het ziekenhuis
van Geldrop.

Gomes heeft waarschijnlijk een heftige
en pijnlijke krampreactie gekregen op
het moment dat hij de bal uittrapte.Of
hij zondag al tegen Heracles Almelo kan
spelen is nog onzeker.De doelman moet
dan volledig pijnvrij zijn.

"Maar gelukkig is er niets kapot en kan
ik mij gaan richten op het slot van de
competitie en de UEFA Cup",verklaarde
de Braziliaan."Het voelt nog wat stijf.
Ik zal een aangepaste training volgen
totdat ik volledig pijnvrij ben."
***************************************
volgende nieuws sport voetbal

--> --> --> -->
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr apr 04, 2008 6:32 pm

Goed nieuws!
Bertje for President!

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 6:39 pm

:kotssmiley:
I think I lost my fucking headache

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr apr 04, 2008 6:48 pm

Wie is eigenlijk onze 2e keeper?
Bertje for President!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr apr 04, 2008 8:57 pm

Onze stervende zwaan leeft weer.
In de papieren NRC staat een prachtige foto van hem op de brancard; je ziet aan zijn gezicht dat de man zo hard is geraakt dat voor het einde van zijn carrière moet worden gevreesd. Een dag later is er niets aan de hand?

Wat is er met Gomes aan de hand? Tegen VVV uit leek zijn carriëre afgelopen, tegen Ajax ging hij zo opzettelijk tegen de vlakte dat ik geel verwachtte (knvb keek zeker even niet) Dat allemaal in een paar maanden???

Voor de psv'ers, voor mij hoeft hij geen blessure te hebben, je gunt niemand zo'n zware blessure, maar hij is zo'n aansteller geworden. Voor het kampioenschap maakt het niet meer uit, helaas!

De foto in de papieren versie is volgens een uitvergroot gezicht van de foto hieronder

Afbeelding

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr apr 04, 2008 9:44 pm

Ja het is wat he, een blessure die meevalt de volgende dag.
Alle reden om de grootste indianenverhalen uit de kast te trekken blijkbaar.

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 9:53 pm

Wij mogen toch wel vaststellen dat Gomez komediant is en blijkbaar ook nog eens zeer kleinzielig. Iedereen van ons heeft wel eens kramp gehad. Ik ken ook spelers die na twee minuten weer volop mee doen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » vr apr 04, 2008 9:57 pm

Slaat helemaal nergens op.
Dus elke speler die geblesseerd het veld af gaat van wie blijkt dat zn blessure meevalt de volgende dag is een kleinzerige aansteller?

Allemaal prima dat jullie hem niet (meer) mogen na PSV-Ajax en dat jullie hopen dat ie de rest van het seizoen uitgeschakeld is maar haal er geen bullshit bij.

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr apr 04, 2008 10:46 pm

Het maakt me werkelijk niet uit of hij er al dan niet bij is. Roorda is ook een uitstekende keeper
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr apr 04, 2008 10:58 pm

Roorda is een vreselijke grabbelaar. Bij Groningen lag iedereen in een deuk toen ze hoorden dat hij naar PSV ging. Gezien hoe hij gisteravond op een gegeven moment een schot stopte met z'n handen voor z'n ogen? :drecul.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr apr 04, 2008 11:57 pm

NFP schreef:Slaat helemaal nergens op.
Dus elke speler die geblesseerd het veld af gaat van wie blijkt dat zn blessure meevalt de volgende dag is een kleinzerige aansteller?

Allemaal prima dat jullie hem niet (meer) mogen na PSV-Ajax en dat jullie hopen dat ie de rest van het seizoen uitgeschakeld is maar haal er geen bullshit bij.
Je hebt mijn bericht niet gelezen, vrees ik.

Jij bent volgens mij degene die schrijft over "hopen op rest van het seizoen uitgeschakeld", hier is volgens mij slechts verwondering dat iemand die öp sterven na dood is" de dag erop weer gewoon voetbalt.

Bullshit is wat jij erbij haalt. Weet jij waarom hij de laatste maanden ineens zo opgefokt doet? Tegen Ajax, tegen VVV en tegen Fiorentina? Bij Gomes valt het (gelukkig voor hem) altijd mee; wie schreeuwt het harder uit dan Gomes en is toch niet geblesseerd?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9368
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » za apr 05, 2008 2:40 am

Hoe is Heracles dit seizoen? Zit het erin dat die van t weekend punten gaan pakken?

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za apr 05, 2008 8:38 am

Thomas schreef:Roorda is een vreselijke grabbelaar. Bij Groningen lag iedereen in een deuk toen ze hoorden dat hij naar PSV ging. Gezien hoe hij gisteravond op een gegeven moment een schot stopte met z'n handen voor z'n ogen? :drecul.gif:
Nee, wat ik heb gezien waren een paar uitstekende reddingen
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za apr 05, 2008 9:50 am

Dubbel schreef:Hoe is Heracles dit seizoen? Zit het erin dat die van t weekend punten gaan pakken?
Zit er dik in.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 05, 2008 9:53 am

Je begrijpt dat ik er nu dus niet aan ontkom weer te gaan hopen, Jöhnk? :blush.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za apr 05, 2008 10:07 am

Verschil is 5 punten. 1 keer puntverlies en het is weer open.

Hup Heracles!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za apr 05, 2008 10:52 am

LucaS schreef:
Thomas schreef:Roorda is een vreselijke grabbelaar. Bij Groningen lag iedereen in een deuk toen ze hoorden dat hij naar PSV ging. Gezien hoe hij gisteravond op een gegeven moment een schot stopte met z'n handen voor z'n ogen? :drecul.gif:
Nee, wat ik heb gezien waren een paar uitstekende reddingen
Samenvatting Fiorentina-PSV. En dan kijken bij 2:50.

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » za apr 05, 2008 12:07 pm

Demosthenes schreef:Je hebt mijn bericht niet gelezen, vrees ik.

Jij bent volgens mij degene die schrijft over "hopen op rest van het seizoen uitgeschakeld", hier is volgens mij slechts verwondering dat iemand die öp sterven na dood is" de dag erop weer gewoon voetbalt.

Bullshit is wat jij erbij haalt. Weet jij waarom hij de laatste maanden ineens zo opgefokt doet? Tegen Ajax, tegen VVV en tegen Fiorentina? Bij Gomes valt het (gelukkig voor hem) altijd mee; wie schreeuwt het harder uit dan Gomes en is toch niet geblesseerd?
'Hopen op rest van het seizoen uitgeschakeld', zei ik inderdaad want zulke reacties heb ik hier inderdaad al gelezen. Verder haal je volgens mij allerlei dingen door elkaar. Zijn overdreven gedrag in de wedstrijden tegen Ajax en VVV keur ik af, dat sloeg nergens op en dat had hij niet moeten doen.

Wat donderdag gebeurde is iets heel anders.
Tegen VVV en Ajax probeerde hij door zijn overdreven reactie een tegenstander een oor aan te naaien. Tegen Fiorentina was de enige gedupeerde partij door zijn blessure en uiteindelijk zijn wissel zijn eigen ploeg. Ik kan best snappen dat mensen iets tegen Gomes hebben sinds PSV-Ajax en misschien ook wel omdat hij zoveel geweldige reddingen gemaakt heeft voor PSV de afgelopen seizoenen maar hoe kan je er nou ooit vanuit gaan dat Gomes een blessure gaat faken na een uittrap bij een 1-0 achterstand?

Maar ik heb het gevoel dat ik mezelf aan het herhalen ben inmiddels.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 05, 2008 12:11 pm

Ik ben het helemaal met je eens, NFP. Ik geef direct toe dat ik me gestoord heb aan het gedrag van Gomes tijdens PSV-Ajax en daardoor meteen aanstellerij bij hem zie. Maar in dit geval had hij wel degelijk wat, al was het (voorspelbaar) minder dan aanvankelijk gesuggereerd (door hem en de pers).


Voor Reker telt slechts het belang van PSV

Jan Reker is als algemeen directeur van PSV aan een bewogen jaar bezig. Toch kan de club morgen de titel veroveren. „Alles staat of valt met het resultaat.”

Jan Reker: Die openheid zit nu eenmaal in mijn karakter."

Op het terras van het spelershotel van PSV, even buiten het Italiaanse Florence, doet Jan Reker een ontboezeming. „Vlak voor PSV-Ajax belde Maarten Fontein me op met het verzoek of ik twee plaatsen in het Philips Stadion voor hem kon regelen. We hebben hem op zijn verzoek samen met z’n vrouw op een onopvallende plek op de hoofdtribune neergezet. Dat soort dingen doen we wel vaker met oud-collega’s waarmee we een goede relatie hebben opgebouwd.’’

Algemeen directeur Reker heeft van een afstand gevolgd hoe Fontein bij de concurrent uit Amsterdam vorige maand het veld moest ruimen. De algemeen directeur van Ajax zou te weinig affiniteit met voetbal hebben om het gezicht van de club te kunnen zijn. „Er zit soms maar twee keer 45 minuten tussen hosanna en kruisiging’’, stelt Reker. „Als Ajax zich had gekwalificeerd voor de Champions League was alles waarschijnlijk anders gelopen. Aan de andere kant moet je misschien uit de voetballerij komen om sommige dingen aan te voelen. In dezelfde tijd dat Ajax een superdeal met Aegon sloot, riep Fontein dat de amateurclubs niet meer voor de beker zouden moeten uitkomen. In de media komt daar dan juist de nadruk op te liggen. Misschien heeft dat dan te maken met gebrek aan voetbalkennis. Ik heb in ieder geval altijd goed met Fontein kunnen werken. Deze week heb ik hem dan ook direct gefeliciteerd met zijn nieuwe baan bij AZ.’’

Daar waar Fontein misschien voor Ajax te weinig feeling met de voetbalwereld had, wordt Reker soms juist in de schoenen geschoven dat hij als clubleider van PSV te veel een stempel heeft van oud-speler en oud-trainer. „Ik merk dat het publiek en de media me nog wel eens te veel zien als de man die voor alles verantwoordelijk is. Normaal gesproken wordt een nederlaag aan de spelers of de coach toegeschreven, maar bij PSV wordt er dan ook naar mij gewezen. Dan zou het liggen aan de verkeerde beslissingen die de clubleiding heeft genomen. Ik wist vooraf wat er allemaal op me af zou komen. Ik zit al veertig jaar in de voetballerij. De ideale voetbalbestuurder? Ik denk dat ervaring belangrijk is. Je moet een bepaalde persoonlijkheid hebben. Je betrokken voelen bij je club. Maar het is ook zeker van belang dat je een goed team van mensen hebt om mee te werken. Zoals wij een uitstekend managementteam hebben bij PSV.’’

Reker kijkt met een positief gevoel terug op zijn eerste jaar als directeur van de Eindhovense voetbalclub. „Alles staat of valt uiteindelijk met het resultaat. Als we kampioen worden, dan heb je natuurlijk goede zaken gedaan. En het ziet er wel naar uit dat we de titel binnen gaan halen. Het seizoen is Europees gezien hoe dan ook al een succes. Verder vind ik het van groot belang dat dragende spelers als Gomes, Carlos Salcido, Timmy Simons, Ibrahim Afellay en Ismail Aissati voor langere tijd aan de club zijn verbonden. En we hebben met Balazs Dzsudzsak, Nordin Amrabat en Reimond Manco jonge talentvolle voetballers in huis gehaald. Voeg daar aan toe het stadion wekelijks uitverkocht is en de businessclub altijd vol zit. Allemaal factoren waardoor we een recordwinst hebben geboekt en we voor het eerst sinds jaren een positief eigen vermogen hebben.’’ En dan lachend: „Met dank ook aan Ajax natuurlijk. Doordat deze club dit jaar geen Champions League speelde kregen wij circa negen miljoen extra binnen.’’

Reker is zich er ook van bewust dat hij in een opportunistische wereld werkt. „Neem het geval Kenneth Perez’’, zegt de 59-jarige manager. „In december hebben we besloten dat hij terug mocht naar Ajax. Stel dat hij de winnende goal tegen ons had gemaakt. Dan waren de verhalen niet van de lucht geweest. Dan had Reker het stom gedaan. Nu konden we Dzsudzsak eerder naar Eindhoven halen en bleven negatieve reacties uit. Dan heb je het ineens prima gedaan.’’

Desondanks krijgt Reker ook van meerdere kanten kritiek te verduren op zijn functioneren. Zo wordt PSV aan het begin van het seizoen direct uitgesloten voor het bekertoernooi omdat de geschorste Manuel Da Costa in het veld staat tegen Jong Heerenveen. „Dat was typisch een geval van eigen schuld dikke bult. Zeven mensen wisten dat hij geschorst was, maar ze hielden er geen van allen rekening mee dat hij zou gaan spelen. Achteraf moet je dan duidelijk zijn. Ik denk niet in problemen, maar in oplossingen. Je moet voorkomen dat dergelijke dingen nog een keer gebeuren. En dus hebben we nu een check en een dubbelcheck op dat soort zaken gezet.’’

Het seizoen is pas een paar maanden onderweg als hoofdtrainer Ronald Koeman aangeeft dat hij een aanbod heeft gehad van Valencia. Reker besluit medewerking te verlenen aan het vertrek. „Ik wist al langer dat Koeman gecharmeerd was van de Primera Division. Ik had er rekening mee gehouden dat hij aan het einde van het seizoen zou vertrekken. Maar goed Valencia kwam dus eerder. Ik heb toen tegen Koeman gezegd: ‘Je mag vertrekken, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Want als PSV straks geen kampioen wordt snijden ze in Eindhoven mijn nek eraf.’ Na langdurig onderhandelen is Valencia akkoord gegaan met de vergoedingssom die we eisten. Tegelijkertijd waren Stan Valckx en ik al bezig om een opvolger in huis te halen. We hadden drie kandidaten: Martin Jol, Fred Rutten en Huub Stevens. Jol was als enige een vrij man. Nog voordat bekend was dat Koeman zou gaan hadden we een gesprek met Jol. Hij stelde twee voorwaarden: veertien dagen vakantie en het mocht niet uitlekken. Tijdens de persconferentie over het vertrek van Koeman heb ik toen gezegd dat we binnen twee weken een nieuwe trainer zouden presenteren. Toen er een vraag over Jol kwam, moest ik erom heen draaien. Dat voelde achteraf als liegen. Het is de eerste en enige keer in mijn carrière dat ik een leugen moest vertellen. Geen prettige ervaring.’’

Jol blijkt al snel meer tijd nodig te hebben, waarna Reker een definitieve streep door zijn naam zet en zich op de andere kandidaten richt. Fred Rutten ziet af van een tussentijds vertrek bij FC Twente en Huub Stevens wil pas op zijn vroegst volgend seizoen naar Eindhoven komen. „Ik wilde koste wat het kost zo snel mogelijk duidelijkheid hebben. Dat is belangrijk voor een spelersgroep. Uiteindelijk hebben we met Sef Vergoossen gekozen voor een tussenoplossing om zo Stevens voor de lange termijn te kunnen halen. Toen dat bekend was belde Jol me nog met de opmerking dat hij op die basis ook wel had willen komen. ‘Ja, dan had je daar eerder mee moeten komen’, heb ik hem toen maar gezegd.’’

Van de buitenwacht krijgt Reker soms het verwijt dat hij te impulsief reageert en nogal open is voor een bestuurder. „Tja, die openheid zit nu eenmaal in mijn karakter’’, stelt Reker. „En als je zoals ik bijna de zestig hebt bereikt kun je jezelf niet meer veranderen. En dat wil ik ook helemaal niet. Sommigen zeggen dan dat ik meer een diplomaat moet zijn. Ik weet niet goed wat ik daar mee moet. Moet ik dan steeds zeggen: ‘Rustig aan jongens, alles komt wel goed?’ Zo heeft Ajax dat gedaan. En Feyenoord heeft nog steeds geen trainer gepresenteerd voor volgend seizoen. Bij ons is alles allang duidelijk. Ik ben ervan overtuigd dat die duidelijkheid er voor gezorgd heeft dat wij de koploper van de eredivisie zijn.’’

Een paar weken nadat Reker en Koeman als gentlemen afscheid van elkaar hebben genomen, komen ze hard in aanvaring met elkaar. Reker is gepikeerd als hij hoort dat Koeman achter zijn rug om verdediger Carlos Salcido heeft gepolst voor een overgang naar Valencia. „Dat hoort gewoon niet. Hij had eerst ons moeten bellen. En dan hadden wij ‘ja’ of ‘nee’ kunnen zeggen. Koeman zegt dat wij ook Kenneth Perez eerst hebben benaderd voordat we Ajax hadden ingelicht. Nee, het was Koeman zélf die Perez belde zonder dat hij daar mijn toestemming voor had. Neem de overgang van Amrabat. We hebben eerst de onderhandelingen geopend met VVV en zijn pas daarna met de speler gaan praten, niet andersom.’’

Ook Erwin Koeman haalt uit naar Reker omdat die hem „respectloos’’ zou hebben behandeld. Reker zucht eventjes en gaat verzitten. „Het is vrij simpel. Erwin Koeman was één van de vier kandidaten om bij ons volgend seizoen assistent-trainer te worden. Tijdens een gesprek in januari heb ik hem verteld dat hij voor eind februari duidelijkheid zou krijgen. Op 29 februari wilde ik hem bellen om te zeggen dat de keus niet op hem gevallen was, maar ik kreeg zijn voicemail. Een paar dagen later heb ik een persoonlijk gesprek met hem gehad in het Eindhovense Novotel. Daarin heb ik hem uitgelegd wat precies onze beweegredenen waren. Achteraf komt hij met het verhaal dat we daar in alle drukte niet konden praten. Als ik aan datzelfde drukke tafeltje had gezegd dat hij onze nieuwe assistent zou zijn geworden was dat geen probleem zijn geweest. Dat Erwin Koeman teleurgesteld is begrijp ik, maar hij is zeker niet respectloos behandeld.’’

Reker wordt een beetje moe van Erwin Koeman en de vertrekkende keeperstrainer Joop Hiele, die de handen ineen slaan om PSV af te schilderen als een kille club. „Kijk nou eens naar SC Heerenveen. Daar dient trainer Gertjan Verbeek te vertrekken. Bij NAC is het einde oefening voor Ernie Brandts. Alfons Groenendijk moet weg bij Ajax. En wij hebben het contract van Hiele niet verlengd. Hij wilde voor 1 februari duidelijkheid over zijn positie. Nou die heeft hij gekregen. Wij hekozen voor de Braziliaanse keeperstrainer Flavio Tenius. Een absolute topper. Laat ik het nog maar een keer zeggen: Voor mij telt alleen het belang van PSV.”

Op de eerste dag van zijn aanstelling noemt Reker het directeursschap van PSV„een droombaan”. „En dat is het nog steeds, alleen heb ik geen tijd om te dromen. Dit slokt me helemaal op. Zeven dagen in de week en bijna 24 uur per dag. Als ik naast de oud-bestuurders van PSV op de tribune zit beleef ik de wedstrijd als een supporter. In 1986 won ik hier mijn eerste titel als trainer en nu kan het mijn eerste als algemeen directeur worden. Of dat anders voelt? Dat weet ik niet. Daarvoor moeten we eerst het kampioenschap nog even binnenhalen.”
NRC
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za apr 05, 2008 3:28 pm

Jöhnk schreef:Verschil is 5 punten. 1 keer puntverlies en het is weer open.

Hup Heracles!
Hoera! :ajaxscarf.gif:

@ NFP, dat heeft Gomes over zichzelf afgeroepen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie