PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 08, 2008 11:04 am

Dat neemt niet weg dat bij het vertrek van Van Raaij, oktober 2005, PSV een schuld heeft van ruim 100 miljoen euro en een negatief eigen vermogen.
En dan toch een licentie krijgen ?.Mis ik iets ?.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 08, 2008 11:14 am

Jabu schreef:Staan niet echt veel schokkende nieuwigheden in.
Nee, zeker niet. Wel grappige dingen. Vooral die passage over de drugsbaron. :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 11:22 am

Gerets koopt het pand van Backers voor 1,4 miljoen gulden (690.000 euro). Tegelijk sluit voorzitter Van Raaij namens PSV een contract met Gerets. Daarin financiert de club het pand. Als Gerets de villa in 2004 voor slechts 410.000 euro verkoopt, draait de voetbalclub op voor het verlies van 280.000 euro. Volgens Van Raaij is het prijsverschil verklaarbaar: "Het huis was uitgeleefd door een speler die er een tijdje woonde." De nieuwe eigenaar verkoopt de villa binnen drie maanden door met 115.000 euro winst.
Dusdanig uitgeleefd dat het pand bijna drie ton minder waard was? En niemand sprak die speler daarop aan? :baaa.gif:

De commercieel directeur treedt ondertussen ook op als spelersbemiddelaar. Zo is hij naar eigen zeggen betrokken bij de transfer van Arjen Robben naar Chelsea. Hij legde contact met Peter Kenyon, directeur van de Engelse club. Dat zou hem een 'bonus' opleveren. Spooren: "Ik heb bemiddeld in de verkoop. Maar uiteindelijk ben ik niet uitbetaald."
Wacht even. Lemic had die deal toch afgesloten?

Ik vind het schokkend genoeg. 100 miljoen schuld en een hoop gerommel. 'Sinterklaas' heeft er een puinhoop van gemaakt.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jun 08, 2008 11:28 am

joey schreef:Dusdanig uitgeleefd dat het pand bijna drie ton minder waard was? En niemand sprak die speler daarop aan? :baaa.gif:
Ze zijn waarschijnlijk met de praalwagen van de carnavalsvereniging door het huis gereden. Het was dus wel kei-gezellig!

In hoeveel dubieuze zaakjes is die Gerets overigens betrokken?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 11:34 am

Jabu schreef: In hoeveel dubieuze zaakjes is die Gerets overigens betrokken?
Inderdaad, die wordt steeds genoemd als er iets loos is. Haalde hij niet die Servische kliek binnen? Achteraf kun je ook vraagtekens zetten bij de enorm hoge transfersom die PSV voor Kezman heeft betaald.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo jun 08, 2008 1:15 pm

joey schreef:
Jabu schreef: In hoeveel dubieuze zaakjes is die Gerets overigens betrokken?
Inderdaad, die wordt steeds genoemd als er iets loos is. Haalde hij niet die Servische kliek binnen? Achteraf kun je ook vraagtekens zetten bij de enorm hoge transfersom die PSV voor Kezman heeft betaald.
Het ging al fout bij het omkoopschandaal (Standard Luik), toen werd de naam Gerets al als belangrijkste?) genoemd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jun 08, 2008 1:25 pm

joey schreef:
Jabu schreef: In hoeveel dubieuze zaakjes is die Gerets overigens betrokken?
Inderdaad, die wordt steeds genoemd als er iets loos is. Haalde hij niet die Servische kliek binnen?
Gerets werkt met Ranko Stojic en in zijn kielzoog kwam ook Vlado Lemic bij PSV.

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jun 08, 2008 1:26 pm

Demosthenes schreef:
joey schreef:
Jabu schreef: In hoeveel dubieuze zaakjes is die Gerets overigens betrokken?
Inderdaad, die wordt steeds genoemd als er iets loos is. Haalde hij niet die Servische kliek binnen? Achteraf kun je ook vraagtekens zetten bij de enorm hoge transfersom die PSV voor Kezman heeft betaald.
Het ging al fout bij het omkoopschandaal (Standard Luik), toen werd de naam Gerets al als belangrijkste?) genoemd.
En betrokken bij een omkoopschandaal bij AC Milan.

Ik zou iets heel gemeens kunnen typen en een verband kunnen leggen tussen de club PSV en een drugshandelaar, HIV etc. Maar dat doe ik niet... :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jun 08, 2008 1:28 pm

Precies, laten we het maar bij denken houden. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2153
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo jun 08, 2008 1:49 pm

als je ziet Psv wordt toch gewoon kampioen jaar na jaar...

hoeveel er moet dan wel niet mis zijn bij Ajax??
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 1:54 pm

Ik kan me vergissen, maar wordt deze zaak op PN doodgezwegen? Zo'n artikel uit de NRC zou stof voor verhitte discussies moeten zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jun 08, 2008 2:08 pm

Effe wachten Joey, in Eindhoven duurt het altijd wat langer voordat ze wakker worden, ligt dichbij België ..

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo jun 08, 2008 2:37 pm

joey schreef:Ik kan me vergissen, maar wordt deze zaak op PN doodgezwegen? Zo'n artikel uit de NRC zou stof voor verhitte discussies moeten zijn.
Ze pikken alles? Gomes blijft en niemand praat er meer over. Drugs, Spooren, alles mag? Het doel heiligt de middelen.

Ik vraag me af of dergelijke praktijken bij clubs als Chelsea ook voorkomen, meneer Abramovitsj is ook niet helemaal kosher.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jun 08, 2008 3:27 pm


Afellay: ‘PSV kan maar beter opschieten met Aissati’

Ibrahim Afellay heeft in de EK-drukte tijd gevonden om zijn ploeggenoot Ismail Aissati (foto) een hart onder de riem te steken. In het Oranje-trainingskamp in Lausanne zei Afellay het te betreuren dat zijn PSV-collega zo weinig speelminuten kreeg het afgelopen seizoen. Afellay vraagt PSV ook op te schieten met de contractverlenging van Aissati.

Afellay sprak tegenover Elf de hoop uit volgend seizoen samen met Aissati in de basis te staan: ‘Ik weet wat hij kan brengen voor het elftal. Ismail kan ons naar een hoger niveau tillen. Een fitte Aissati is bij mij nooit een vraagteken. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat hij afgelopen seizoen zo weinig heeft gespeeld. Ik hoop dat we komend jaar samen aan een mooie periode kunnen beginnen. We zouden prima op één middenveld kunnen staan. We zijn verschillende types. Dat is toch juist mooi? We vullen elkaar aan.’

De middenvelder hoopt daarom dat Aissati zijn contract snel kan verlengen in Eindhoven: ‘Ik vraag me wel eens af of de club weet wat ze met iemand als Ismail in huis hebben. Volgens mij beseffen ze het niet helemaal. Hij is verschrikkelijk goed. Ik kan geen speler bedenken, die je in zijn plaats zou moeten kopen. PSV kan daarom maar beter opschieten.’

PSV bood Aissati al eerder een contractverlenging aan, maar daar ging de kleine middenvelder niet op in. Aissati is verbolgen over de manier waarop hij vorig seizoen door de Brabanders behandeld is. Volgens de jeugdinternational beloofde PSV hem speelminuten, maar kreeg hij die vervolgens niet. Het huidige contract van Aissati loopt tot medio 2009.

www.sportweek.nl
Afellay ontpopt zich ook steeds meer tot een orakel uit Eindhoven.

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jun 08, 2008 7:23 pm

joey schreef:Ik kan me vergissen, maar wordt deze zaak op PN doodgezwegen? Zo'n artikel uit de NRC zou stof voor verhitte discussies moeten zijn.
Joey!!! Dat is toch niet gemoedelijk en gezellig, daarover discuzeuren?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 8:38 pm

Mwah, inmiddels de eerste reacties in de Reker-topic: het verhaal van de NRC deugt niet. :rules.gif:

Teveel kritiek op 'Sinterklaas' zeker. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jun 08, 2008 10:51 pm

joey schreef:Mwah, inmiddels de eerste reacties in de Reker-topic: het verhaal van de NRC deugt niet. :rules.gif:

Teveel kritiek op 'Sinterklaas' zeker. :smallgrin.gif:
Vrij logisch, kritische stukjes over AJAX worden hier meestal ook als nietszeggend, zwak geschreven etc. afgedaan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 11:05 pm

Er wordt een onthutsend beeld geschetst van hoe het binnen PSV toegaat. Kun je niet omheen.

Zo'n beeld is ook wel eens van Ajax geschetst, maar dan hoor je mij niet zeggen dat het niet klopt. Wil je iets verbeteren, dan moet je dingen niet met de mantel der liefde bedekken.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jun 08, 2008 11:16 pm

Volgens mij deelden veel mensen hier ook de kritiek die op Ajax naar buiten kwam naar aanleiding van het rapport van de commissie Coronel.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 08, 2008 11:22 pm

Ja, zo lief een aardig zijn we niet voor onze club.

Vind ik ook onzin. Wat niet deugt, deugt niet. Al begrijp ik wel dat veel PSV'ers het moeilijk vinden om Harry Sinterklaas van zijn sokkel te zien donderen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma jun 09, 2008 8:44 am

Voetske schreef:
Dat neemt niet weg dat bij het vertrek van Van Raaij, oktober 2005, PSV een schuld heeft van ruim 100 miljoen euro en een negatief eigen vermogen.
En dan toch een licentie krijgen ?.Mis ik iets ?.
Wel als die schuld hypothecair van aard is ja. Daar is niks vreemds aan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jun 09, 2008 9:09 am

Wat vind jij van dat artikel in de NRC, Harm?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma jun 09, 2008 9:38 am

Ik heb het artikel net alleen vluchtig gescand, ik ben op het werk en heb geen tijd om het nu heel uitgebreid door te nemen.

Hoewel het NRC anti-PSV is, hebben ze veel resources vrijgemaakt voor dit artikel. Er zal weinig op aan te merken zijn. Wat ik net vluchtig heb gelezen bevestigd wel mijn vermoeden dat het in de top helemaal verkeerd zit. Als je commissarissen geld verdienen aan de spelers, in welke mate kunnen zij de werknemers dan aanspreken op misstanden?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jun 09, 2008 10:39 am


PSV wil aanvoerder Sochaux overnemen

PSV wil zijn verdediging gaan versterken met de Fransman Jérémie Bréchet. De 28-jarige speler van FC Sochaux heeft vanaf eind juni een transfervrije status. Bij monde van algemeen directeur wordt de vergaande interesse uit Eindhoven bevestigd. “Hij is een heel interessante speler voor ons”, laat Reker aan het Eindhovens Dagblad weten. Bréchet geldt als een veelzijdige voetballer die de linkerkant kan bestrijken. Zo is de drievoudig international inzetbaar als centrale verdediger, linksback en heeft hij ook kwaliteiten voor de positie van linkermiddenvelder.

Bréchet kende een zeer goede periode bij Olympique Lyon, de club waar hij in 1998 ook zijn profdebuut beleefde. In 2002 en 2003 was de voetballer onderdeel van de kampioensuccessen van de club. Daarna volgde een transfer naar Internazionale, wat onder meer door blessureleed geen gelukkig huwelijk werd.

Vervolgens trok hij in 2004 richting het Spaanse Real Sociedad wat ook niet het gewenste avontuur werd. Pas in 2006 hervond Bréchet, die overigens ook in de belangstelling van Nantes staat, zijn ritme en voetbalgeluk bij Sochaux. Als aanvoerder veroverde hij met de club afgelopen seizoen de Franse beker.

www.voetbalzone.nl
Ken hem alleen uit zijn periode van Lyon en Inter. Weet niet hoe die jongen er nu voor staat, maar het zal vast niet slechter zijn dan een Zonneveld.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » wo jun 11, 2008 8:57 am

Falfan gaat naar Schwalbeland.
837 Teletekst wo 11 jun
***OETBAL******************************
**** PSV raakt Farfán kwijt aan Rutten
***************************************
**Schalke 04 heeft Jefferson Farfán van
PSV overgenomen.De Duitse club van Fred
Rutten betaalt naar verluidt 10 miljoen
euro voor de Peruviaan,die nog wel een
medische keuring moet ondergaan.

De 23-jarige aanvaller kwam medio 2004
naar Eindhoven en scoorde 57 keer in
118 wedstrijden.Farfán tekent voor vier
jaar bij de club uit Gelsenkirchen.

Andreas Möller,manager van Schalke 04,
denkt dat Farfán zijn club een flinke
impuls kan geven."Hij heeft regelmatig
z'n kwaliteiten laten zien.Als hij door
de medische keuring komt,en daar ga ik
vanuit,hebben we een speler vastgelegd
die op meerdere posities in de aanval
inzetbaar is."
***************************************
volgende nieuws sport voetbal

--> --> --> -->
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Plaats reactie