PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr jun 13, 2008 2:21 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Dat zeggen we elk jaar, maar met onze selectie van dit moment gaat het echt niet lukken.
Hoezo niet.. de laatste 2 jaar deden we tot op de laatste speeldag mee.. en nu is er ook nog eens aan alle kanten hommeles binnen Psv en AJAX heeft miljoenen te besteden.
Nu is Heitinga weer weg. Stam, Grygera en Heitinga weg en geen enkele fatsoenlijke verdediger ervoor terug. En een opvolger voor Sneijder hebben we nog steeds niet. We leveren continu kwaliteit in.

PSV natuurlijk ook, maar die krijgen tenminste geen vijftig doelpunten tegen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za jun 14, 2008 10:38 am

Heitinga kon toch niet verdedigen?
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za jun 14, 2008 1:18 pm

LucaS schreef:Heitinga kon toch niet verdedigen?
Heitinga kan er als verdediger geen reet van. Defensief op het middenveld, met een duidelijk afgebakende taak, kan het ermee door. Die 10 mio is i.m.o. pure winst: Heitinga foetsie en cash binnengehaald. Wordt Ajax zeker beter van.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47890
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za jun 14, 2008 1:19 pm

In financieel opzicht wel. Ik wil alleen even wachten wat er voor terughalen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za jun 14, 2008 1:29 pm

Boulahrouz.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za jun 14, 2008 1:32 pm

Jabu schreef:Boulahrouz.
En Ooijer. :smallgrin.gif:

Serieus, ik denk dat er spelers zijn die straks wel onder MVB bij Ajax willen ballen. Van het spel van Oranje wordt je ook als buitenlandse speler wel vrolijk, lijkt me. Dit Oranje kon voor Ajax wel eens een positief bijeffect hebben.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 14, 2008 2:47 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Heitinga kon toch niet verdedigen?
Heitinga kan er als verdediger geen reet van. Defensief op het middenveld, met een duidelijk afgebakende taak, kan het ermee door. Die 10 mio is i.m.o. pure winst: Heitinga foetsie en cash binnengehaald. Wordt Ajax zeker beter van.
Zo redeneer ik inmiddels niet meer, want Ajax heeft al zo vaak transferinkomsten door de plee gespoeld. Bovendien is Heitinga naar Nederlandse maatstaven best een aardige speler. Het is zeer de vraag of we beter kunnen halen.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jun 14, 2008 3:22 pm

wimpey schreef:
Jabu schreef:Boulahrouz.
En Ooijer. :smallgrin.gif:

Serieus, ik denk dat er spelers zijn die straks wel onder MVB bij Ajax willen ballen. Van het spel van Oranje wordt je ook als buitenlandse speler wel vrolijk, lijkt me. Dit Oranje kon voor Ajax wel eens een positief bijeffect hebben.
Ooijer komt heus niet. Die heeft een grafhekel aan Ajax. Jammer, want ik vind hem een fijne speler.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 14, 2008 3:24 pm

De vrouw van Ooijer heeft een hekel aan Ajax. Waarom zou Ooijer een hekel aan Ajax hebben? Hij heeft er nota bene nog gespeeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jun 14, 2008 3:28 pm

Als de dochter van Kuyt André Ooijer ziet begint ze 'helemaal niets in Amsterdam' te zingen. Wie zou haar dat geleerd hebben?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 14, 2008 3:34 pm

Pa Kuyt?

De vrouw van Ooijer is de dochter van Willy de Stofzuiger. Boerenmateriaal dus.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jun 14, 2008 3:57 pm

Jöhnk schreef:Als de dochter van Kuyt André Ooijer ziet begint ze 'helemaal niets in Amsterdam' te zingen. Wie zou haar dat geleerd hebben?
Kwam volgens Kuijt doordat ze samen naar Vitesse-PSV hadden zitten kijken en het dochtertje van Kuijt het Afellay hoorde zingen op tv.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 14, 2008 4:00 pm

Hoe oud is Ooijer inmiddels? Behoorlijk oud, toch?

Ik neem aan dat zijn club hem nu niet wil laten gaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jun 14, 2008 4:03 pm

Weet niet. Hij is daar bankzitter.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jun 14, 2008 4:04 pm

Maar inmiddels is hij een Kampioen van het grote Oranje. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za jun 14, 2008 5:39 pm

Hoe fijne speler Ooijer ook zal zijn, ik vind hem een irritante pannenkoek. Hij was, als Amsterdammer met een Ajax-verleden, de grootste calimero van Eindhoven en omstreken met huilverhalen over de KNJB.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jun 14, 2008 5:46 pm

Mee eens, al vind ik Waterreus nog een graadje erger.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za jun 14, 2008 5:53 pm

Daar kan ik mij inderdaad ook vreselijk aan irriteren.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo jun 15, 2008 1:01 am

Waterreus is verschrikkelijk, als iets wat dan maar ook een beetje te maken heeft met Ajax begint de beste man al te schuimbekken. Vrij triest zulke haat, komt vaak door dommigheid.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jun 15, 2008 8:49 am

Jöhnk schreef:Mee eens, al vind ik Waterreus nog een graadje erger.
Ik niet. Waterreus is niets van Ajax, die mag een hekel aan onze club hebben. Waarom niet?
Ooijer, dat is een ander verhaal. Dat hij nu voetballer is, heeft hij zeker voor een deel aan Ajax te danken. Daarom is het zo onbeschoft dat hij nu zo doet over onze club. Destijds, als jeugdspeler, had hij nergens last van. Toen profiteerde hij 'gewoon' van onze opleiding. Begrijp me goed, mij kan Ooijer niet beledigen. Maar wat moeten de mensen denken die bij Ajax, vaak op vrijwillige basis, allerlei werk verzetten om Ooijer en andere talenten te helpen hun droom te verwezenlijken? Die zelf geen miljonair zijn, maar Ooijer op weg hebben geholpen om dat wel te worden? Nee, ik vind het gedrag van niets. :kots:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2152
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » ma jun 16, 2008 5:35 am

Bréchet maandag gekeurd bij PSV

EINDHOVEN - Jérémie Bréchet (foto) wordt maandag in Eindhoven verwacht om de medische keuring te ondergaan. Als alles goed gaat, zal de 28-jarige verdediger een driejarig contract tekenen.
afbeelding vergroten Jérémie Bréchet (l) in duel met Milan Baros. FOTO EPA
Bréchet, drievoudig international van Frankrijk, speelde de laatste twee seizoen voor Sochaux. Daarvoor kwam hij uit voor Lyon, Inter en Sociedad.

Directeur Jan Reker is blij met zijn komst. ,,Er was interesse voor hem vanuit Duitsland en Spanje, maar hij gaat voor een ploeg die Champions League speelt.''

Reker zegt dat Club Brugge wel interesse heeft in Mika Väyrynen, maar dat de Belgische club zich nog niet officieel gemeld heeft.

www.Ad.nl
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 10:42 am

Stevens: 'Ik sta direct klaar voor gesprek met Gomes'

PSV is er veel aangelegen de ruzie met doelman Heurelho Gomes bij te leggen. Trainer Huub Stevens ziet een opening op verzoening: 'Ik denk dat we nog niet kansloos zijn.'

Renato Gaucho, de zaakwaarnemer van Gomes, heeft met algemeen directeur Jan Reker gesproken. 'Hoe het nu verder gaat, is me onduidelijk, maar dat Jan Reker het een goed gesprek noemt, geeft mij hoop', zegt PSV-trainer Huub Stevens in De Telegraaf.

Stevens wacht voorlopig af. 'Mijn standpunt is duidelijk; ik wil hem niet kwijt. Ik denk dat we nog niet kansloos zijn, dat zijn we pas als een club bereid is om de gelimiteerde transfersom te betalen. Als ik te horen krijg dat Gomes met me wil praten, sta ik direct klaar om af te reizen.'

Gomes zette direct na het behalen van de titel de verhoudingen scherp in een interview met Voetbal International. Moe van de niet nagekomen beloftes van Reker stelde de doelman: 'Hij eruit of ik eruit.' De Braziliaan is in zijn geboorteland is (nog) niet van plan terug te keren naar Eindhoven.
VI

Hoezo: niet kansloos? Hoezo: Gomes is niet van plan om terug te keren? Hij heeft toch een contract? Wat een onderdanigheid!
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di jun 17, 2008 10:48 am

joey schreef:
Stevens: 'Ik sta direct klaar voor gesprek met Gomes'

PSV is er veel aangelegen de ruzie met doelman Heurelho Gomes bij te leggen. Trainer Huub Stevens ziet een opening op verzoening: 'Ik denk dat we nog niet kansloos zijn.'

Renato Gaucho, de zaakwaarnemer van Gomes, heeft met algemeen directeur Jan Reker gesproken. 'Hoe het nu verder gaat, is me onduidelijk, maar dat Jan Reker het een goed gesprek noemt, geeft mij hoop', zegt PSV-trainer Huub Stevens in De Telegraaf.

Stevens wacht voorlopig af. 'Mijn standpunt is duidelijk; ik wil hem niet kwijt. Ik denk dat we nog niet kansloos zijn, dat zijn we pas als een club bereid is om de gelimiteerde transfersom te betalen. Als ik te horen krijg dat Gomes met me wil praten, sta ik direct klaar om af te reizen.'

Gomes zette direct na het behalen van de titel de verhoudingen scherp in een interview met Voetbal International. Moe van de niet nagekomen beloftes van Reker stelde de doelman: 'Hij eruit of ik eruit.' De Braziliaan is in zijn geboorteland is (nog) niet van plan terug te keren naar Eindhoven.
VI

Hoezo: niet kansloos? Hoezo: Gomes is niet van plan om terug te keren? Hij heeft toch een contract? Wat een onderdanigheid!
Ik zei het toch al? Die komt gewoon weer terug onder de lat hoor.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33798
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di jun 17, 2008 10:51 am

Tja, als niemand er (voldoende) geld voor over heeft om Gomes te kopen hebben ze op een gegeven moment geen keuze meer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jun 17, 2008 10:55 am

Dat is dan vragen om problemen.

Het hangt er vanaf hoe hard Gomes het wil spelen. Als hij echt niet meer wil, moet de prijs omlaag.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie