N.E.C. 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Daniel » di mei 05, 2009 11:24 am

Dus jij vind het volstrekt normaal dat een coach die trainer is van een vrijwel direct concurrent maar die volgend jaar naar die concurrent gaat zich openlijk in de pers uit gaat laten over gesprekken met spelers van zijn nieuwe club en wie wel of niet moet blijven en nieuwe aankopen e.d.?

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » di mei 05, 2009 11:27 am

Ach...elke trainer is al een beetje met zijn nieuwe club bezig. What's new...alleen komt Mario er voor uit...en is hij eerlijk daarin. Ik geloof dat hij zich nog steeds voor 200% inzet voor NEC... Lodeweges bekijkt ook allang spelers, maar daar kraait bijv. weer geen kip naar...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » wo mei 06, 2009 9:51 am

Knappe derde plaats voor Jong NEC in de eredivisie
woe. 6 mei 2009

Jong NEC heeft gisteravond de competitie op gepaste wijze afgesloten met een 4-1 overwinning bij het al gedegradeerde Jong RKC. De doelpunten kwamen op naam van Jean Black en Joël Tshibamba, beide scoorden twee maal. Van de selectie speelde verder alleen Arek Radomski, Mark van den Boogaard en Mitchell Burgzorg mee. De ploeg kon pas in de tweede helft het verschil maken. Volgens coach Wim Rip was de eerste helft niet best: „Veel te slap. Overal te laat. Daar heb ik op gepaste wijze iets van gezegd”.


De eindstand in de beloften eredivisie:

Ajax 26 53
Feyenoord 26 47
NEC 26 43
AZ 26 42
Willem II 26 38
De Graafschap 26 36
FC Twente 26 35
PSV 26 35
Heerenveen 26 35
Vitesse 26 34
Sparta 26 32
Groningen 26 31
Utrecht 26 25
RKC 26 11
Utrecht en RKC gedegradeerd

Jong NEC kwam dit seizoen tot de volgende resultaten:

PSV - NEC 0-3
NEC - De Graafschap 3-0
Ajax - NEC 3-4
NEC - Vitesse 3-0
NEC - Feyenoord 4-1
AZ - NEC 1-2
NEC - Willem II 1-4
Groningen - NEC 1-1
Twente - NEC 2-0
NEC - Utrecht 3-1
Heerenveen - NEC 2-1
NEC - RKC 3-3
Sparta - NEC 1-2
Graafschap - NEC 0-1
NEC - Sparta 1-1
NEC - Ajax 1-3
Vitesse - NEC 5-0
Feyenoord - NEC 4-1
NEC - PSV 3-2
NEC - AZ 0-3
Willem II - NEC 0-0
NEC - Twente 1-1
NEC - Groningen 2-2
Utrecht - NEC 0-3
NEC - Heerenveen 2-2
RKC - NEC 1-4


Bron: http://www.detrouwehonden.nl/


Netjes! :cool.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » wo mei 06, 2009 12:01 pm

Nieuw kunstgras op De Eendracht komt als geroepen

door Danny van den Broek door Danny van den Broek.
woensdag 06 mei 2009 | 11:05


Afbeelding
Een medewerker van Ceelen bezig met het kunstgras.
foto Theo van Zwam



NIJMEGEN - Liefdevol glijdt zijn hand over de lange sprieten van het splinternieuwe kunstgrasveld op sportpark De Eendracht. "Voel maar. Die kwaliteit", zegt Theo van Benthum enthousiast.

De stadionmanager van NEC kijkt uit over het eerste veld van de amateurs. Zaterdag nog een grote zandvlakte, nu een groene weide waarbij elke onwetende koe haar hoeven zou aflikken. "Hier kan ik van genieten" , zegt Theo nog maar eens.

De keuze voor kunstgras is uit nood geboren. Van Benthum: "Er moest gewoon iets gebeuren. In 2001, toen het nieuwe stadion werd gebouwd, wisten we één ding zeker. Het eerste moest terugkomen. Ze trainden overal. In de Molenhoek. Bij Quick. We wilden ze weer in De Goffert hebben. 'Theo, wat is daar voor nodig', vroegen ze aan mij. Heb ik samen met NOCNSF een inventarisatie gemaakt. Kwamen we aan 5200 klokuren. Voor alle elftallen van de amateurs van NEC, de voetbalschool en de profs."

Voor 1 miljoen euro legde Oranjewoud drie nieuwe grasvelden en 1,75 kunstgrasveld aan. "Dat was toen genoeg", weet Van Benthum. "Maar de situatie is drastisch veranderd. We zitten nu op 7789 klokuren. Dat is een stijging van 45 procent!" De gevolgen bleven niet uit. Herhaaldelijk beklaagde Mario Been zich over de deplorabele staat van de grasmatten op De Eendracht. "Een hogere bezettingsgraad en de pauzes tussen de seizoenen werden ook steeds korter. Vroeger gooide de gemeente de velden een maand of drie op slot. Kregen ze alle kans om te herstellen. Maar dit seizoen stoppen we op 20 mei. En 23 juni staat de eerste training weer gepland. Dat zijn vier weken! Sorry, maar wij kunnen niet toveren."

Dat er iets moest gebeuren stond vast. "In de laatste winter week de selectie een paar keer uit naar het kunstgrasveld van Achilles '29. Steeds als de spelers terugkwamen, zeiden ze het weer. Dit was een van de fijnste kunstgrasvelden waar ze op gespeeld hadden."

De leverancier (CSC Ceelen Sport Conctructie), op de hoogte van de problemen bij NEC, nam contact op met Van Benthum. Ze hadden een veld wat al besteld was, maar op het laatste moment afgezegd. "Dat ging om het nieuwste van het nieuwste. Ceelen legt tachtig velden per jaar aan. De meeste in de zomerstop. Ze zochten een club waar ze zo'n veld ruim voor de zomer 'in de etalage' konden leggen. Tegen een mooie prijs. Die kans konden we niet laten lopen. Ook al omdat de gemeente bereid was te helpen."

De nieuwe situatie biedt volop mogelijkheden. "De amateurs, de voetbalschool, Jong NEC. Ze spelen straks allemaal op het nieuwe kunstgras. En daardoor hoeft de selectie de twee natuurgrasvelden met niemand meer te delen. Dat is de winst."

Een voorwaarde om Europees voetbal te halen is het overigens niet. Van Benthum: "Met Johan Neeskens werden we vijfde. Dat seizoen trainden we bij Quick. Stuiterde de bal na een pass over de grond ook herhaaldelijk tegen je kin. Maar je moet als club vooruit. Kijk naar Engeland. Kijk naar AZ. Zover zijn we met NEC nog niet. Maar met dit veld maken we wel gigantische stappen."


Bron: http://www.gelderlander.nl/

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » vr mei 08, 2009 9:17 pm

Vooruitblik: NEC - Sparta
vrij. 8 mei 2009

Nadat de KNVB vandaag duidelijkheid verschafte is de opdracht voor zondag glashelder. Winnen van Sparta en hopen dat Utrecht en Vitesse steken laten vallen. Alleen in dat scenario kunnen de play offs bereikt worden via de negende plaats en is de wedstrijd van zondag niet de laatste van het seizoen. In dat geval geldt de wedstrijd dus als opwarmer voor een dubbele confrontatie met FC Groningen in een poging een hernieuwd Europees ticket te verdienen. In alle andere gevallen zal de wedstrijd van zondag in het teken staan van afscheid nemen. Karim Fachtali, Dominique Scholten en Mark van den Boogaart hebben weinig speeltijd gehad in het eerste van NEC, maar verdienen uiteraard een mooi afscheid. Dennis Rommedahl en Milano Koenders hebben slechts een korte (huur)periode bij ons gespeeld, maar ook voor hen gaan zondag de handen op elkaar. Van Dani Fernández is het ronduit jammer dat hij vertrekt, hij was één van de vaste waarden in ons geweldige Europese avontuur dit seizoen. Maar dit alles valt in het niet bij het naderende afscheid van de meest succesvolle trainer die NEC ooit heeft gehad.

Mario Been zal altijd in de gedachten van de NEC supporters blijven. Waarom moge duidelijk zijn. De man is een boegbeeld voor de club gebleken en loodste ons en passant Europa in, waar we op plaatsen belandden en in lotingen terecht kwamen waarvan we met zekerheid wisten dat we er nooit zouden komen. Wie had ooit kunnen denken dat we een avond in de Goffert door zouden brengen waarop we gespannen de ontwikkelingen op Tottenham's White Hart Lane in de gaten hielden terwijl we zelf korte metten maakten met een Italiaanse subtopper? Mario maakte het allemaal waar. Het jaar 2008 werd een jaar dat met zeer grote waarschijnlijkheid nooit meer overtroffen zal worden. Een jaar waarin we zoveel wedstrijden wonnen dat het normaal ging lijken. Laten we hopen dat zondag iedereen zich realiseert dat het niet normaal was. Fenomenaal, dat was het wel. Mario, bedankt voor alles, het ga je goed!!!

Afbeelding


21-01-2009 NEC - Sparta 2-1 beker
16-03-2008 NEC - Sparta 4-2 eredivisie
13-05-2007 NEC - Sparta 2-1 play offs
18-11-2006 NEC - Sparta 1-2 eredivisie
30-10-2005 NEC - Sparta 0-0 eredivisie
01-02-2002 NEC - Sparta 1-1 eredivisie

De personele problemen van NEC liggen vooral centraal achterin. Na het vertrek van Wisgerhof en de lange uitschakeling van Otten was de spoeling al dun, maar nu ook Zomer geschorst is en Pothuizen geblesseerd wordt het puzzelen voor Been. Het lijkt er op dat El Akchaoui centraal geposteerd gaat worden en Goossens de plaats van de aanvoerder inneemt.

Voor Sparta staat er niets meer op het spel en dat zal aan de basisopstelling te zien zijn. Een karrevracht aan bekende namen zal ontbreken. Charles Dissels, Sander van Gessel en Kevin Strootman zijn al langer geblesseerd. Daar kwamen deze week Arne Slot, Karim Touzani en Rydell Poepon bij. Poepon en Touzani hebben last van een enkelkwetsuur, Slot kampt met een achillespeesblessure. De voorzichtigheid met Slot en Touzani zou er mee te maken kunnen hebben dat beide spelers op scherp staan. Gele kaarten worden immers kwijt gescholden na een seizoen, schorsingen niet. In die optiek is het ook maar zeer de vraag of vier andere spelers die op scherp staan (Godee, Slijngard, Duplan en Vermes) zullen starten. Yuri Rose en Nathan Rutjes liepen in de vorige wedstrijd tegen Ajax al tegen een schorsing aan en zijn er dus zeker niet bij.

Afwezig
Jhon van Beukering (geblesseerd)
Mark Otten (geblesseerd)
Patrick Pothuizen (geblesseerd)
Arek Radomski (geblesseerd)
Ramon Zomer (geschorst)

Vermoedelijke opstelling NEC
Babos,
Dani, Koenders, El Akchaoui, Goossens
Sibum, Schöne, Davids
Rommedahl, Janssen, Saidi

Statistieken Eredivisie
Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren DV DT

Thuis 29 13 9 7 54 39
Uit 30 6 3 21 27 49
Totaal 59 19 12 28 81 88

http://www.detrouwehonden.nl/

Wouter
Berichten: 18810
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Wouter » vr mei 08, 2009 9:29 pm

HUP SPARTA!!!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » vr mei 08, 2009 9:41 pm

Ik hoef geen play offs...lekker relaxt beginnen de 31e...seizoen was heftig genoeg. Maar boven Vitas eindigen zou natuurlijk de perfecte afsluiter zijn!
...en indien niet...gefelies met jullie hoogtepunt... :moontje2.gif:

So...
COME ON, ENIESEE!!! :necsjaal.gif: :necsjaal.gif: :necsjaal.gif:

Wouter
Berichten: 18810
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Wouter » za mei 09, 2009 12:25 am

Ik wil ook geen play offs voor nek.

Zijn we het toch een keer eens... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » za mei 09, 2009 7:14 am

Niet helemaal... KOM OP, UTREG!!! :headbang.gif:

Pothuizen herstelt sneller dan verwacht

vrijdag 08 mei 2009 | 08:00 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 08 mei 2009 | 19:09


Training op vrijdag...


NIJMEGEN - De kans dat Patrick Pothuizen zondag de laatste competitiewedstrijd tegen Sparta haalt wordt met de dag groter. Donderdag middag trainde de geroutineerde verdediger van NEC apart van de groep met fysiotherapeut Michel de Gruyter.

Afbeelding
Patrick Pothuizen duelleert tegen Willem II met zijn oud-ploeggenoot Frank Demouge.
Foto: Pro Shots


Pothuizen scheurde vorige week tijdens de training een spiertje in de ribbenkast en moest de wedstrijd tegen PSV aan zich voorbij laten gaan.

"Ik voel het nog wel, maar ga niet echt kapot van de pijn", zei Pothuizen, die desnoods bereid is om zich voor het begin van de wedstrijd te laten behandelen. "Dan gaat de spuit er maar in. Geen probleem. Ik heb nog wel even geïnformeerd. Er bestaat altijd een risico dat ik weer iets scheur. Maar het is geen knie, hè. Dan heb je het dus over een gevaar op blijvende schade."

Mario Been zou de terugkeer van zijn routinier goed uitkomen. Ramon Zomer is na zijn zevende gele kaart geschorst voor de wedstrijd tegen Sparta. Arek Radomski, die bij Jong NEC geregeld centraal in de verdediging speelt, sloeg gisteren de training over. Net als Dani Fernandez, die met een bloeduitstorting op zijn voet, ook binnen bleef.

"Dani heeft tegen PSV een flinke schop gehad", zei fysiotherapeut Han Tijshen. "Maar ik verwacht hem vrijdag gewoon weer op de training. Hij moet er mee kunnen spelen. Medisch gezien is het verantwoord. Net als bij Pothuizen. Die zal het na de wedstrijd wel voelen, maar de plek is niet gevaarlijk. We hebben het over de aanhechting naar de rib. Daar loop je niet het risico van blijvende schade."


http://www.gelderlander.nl/

Wouter
Berichten: 18810
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Wouter » za mei 09, 2009 10:02 am

Vreemd ben jij hoor, het is niet bepaald in het belang van nek dat Utrecht wint...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Banjavi » za mei 09, 2009 10:09 am

Laat Vitesse lekker die play offs spelen... als ze daar gelukkig van worden, vind ik het prima. Dan komen ze Europa toch nog niet in, want die voorrondes zijn veel te zwaar voor zo'n club.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » za mei 09, 2009 10:09 am

Wouter schreef:Vreemd ben jij hoor, het is niet bepaald in het belang van nek dat Utrecht wint...
Lijk mij toch echt meeeer dan logisch...
Voor mij geen play offs dit jaar, maar ajb ook Vitesse niet...tis toch zo simpel... :headbang.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Banjavi » za mei 09, 2009 10:10 am

Ramona schreef:
Wouter schreef:Vreemd ben jij hoor, het is niet bepaald in het belang van nek dat Utrecht wint...
Lijk mij toch echt meeeer dan logisch...
Voor mij geen play offs dit jaar, maar ajb ook Vitesse niet...tis toch zo simpel... :headbang.gif:
Joh.. dan wint Vitesse de play offs... moeten ze 2 voorrondes spelen (zijn toch 4 wedstrijden?). Blijkt dat ze de laatste wedstrijd niet goed genoeg zijn in Europa... hebben ze nix en beginnen ze zwaar brak aan de competitie... van mij mogen ze hoor...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18810
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Wouter » za mei 09, 2009 10:18 am

Maar hebben we wel sponsoren enthousiast gemaakt, twijfelaars over de streep getrokken om een seizoenkaart te nemen, positieve publiciteit gegenereerd etc. Het is voor Vitesse heel belangrijk om Europees voetbal te halen, al is het maar een voorronde.

En dat geldt voor elke club.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Banjavi » za mei 09, 2009 10:29 am

Heb je gelijk in... vraag me alleen af of NEC het nou echt is gelukt om uit het Europese avontuur veel meer te halen dan dat ze hadden... Maar misschie heb ik ongelijk ... dat weet ik eigenlijk niet.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » za mei 09, 2009 10:35 am

Tuurlijk zijn die centen belangrijk. Maar NEC heeft al zo'n giga lang seizoen achter de rug. En ik vind het echt bezopen dat de competitie dan helemaal snel begint... Ja als je een dubbele selectie hebt is het wellicht wel haalbaar...maar je ziet gewoon dat het op is in 't team...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Banjavi » za mei 09, 2009 10:43 am

Die centen komen denk ik echt alleen maar echt als je ieder jaar consequent meespeelt om Europees voetbal en niet zoals NEC en Vitesse zo af en toe een keer een uitschieter hebben. Zie Willem II... die heeft ook Champions League gespeeld...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » za mei 09, 2009 10:45 am

Misschien komt 't nog goed...alleen wat is goed?
Fernandez nog ? in basis NEC voor duel tegen Sparta
zat. 9 mei 2009

John Goossens start als linksback in laatste thuiswedstrijd.

Dani Fernandez is het enige vraakteken is de basisopstel­ling van NEC dat morgen de laat­ste competiewedstrijd in eigen huis tegen Sparta speelt. De Span­jaar trainde gisteren nog apart van de groep. Vandaag hakt Mario Been de knoop door over het mee­spelen van zijn rechtsback. „En anders staat Mitchell Burgzorg daar”, zei de coach van NEC die in het centrum Youssef El-Akchaoui naast Milano Koenders posteert, waardoor John Goossens weer eens in de basis verschijnt als links­back. „Niet mijn favoriete positie”, gaf de Amsterdammer toe, „maar ik ben blij met alle speelminuten die ik krijg.”

Nog even rijdt hij elke dag op en neer naar de hoofdstad. „Ik sta om zeven uur op. Moet ik wel even doorrijden, maar het is toe doen. Maar binnekort ga ik in Nijmegen wonen, hoor. Dat gaan we regelen. De afgelopen maanden had ik daar geen tijd voor. Was toch wen­nen. Nieuwe omgeving, nieuwe medespelers. Ik wilde me volledig op het voetballen concentreren. Het bevalt me hier prima. De resul­taten zijn er niet altijd, maar de sfeer onderling is echt goed. Ook al omdat we in de gaten hebben dat we soms heel goed spelen. Te­gen NAC. Moeten we toch voor rust twee, drie keer scoren. Kun­nen ze naar huis. Wordt het ge­woon 5-0.” Voor die uitslag zou Been morgen direct tekenen. „ Zonder het huis achterin helemaal open te zetten, moeten we vanaf het begin uitstra­len dat er maar een ploeg is die wil winnen en dat zijn wij”, zei de coach, die morgen een groots af­scheid wacht. „ Zondag zal het bij mij gaan kriebelen. Ik heb hier drie mooie jaren gehad. Die koes­ter ik. Ik ben ook vast van plan nog wel eens terug te keren. Maar eerst zullen we ons moeten con­centreren op Sparta. We hebben een klus te klaren. We willen ne­gende worden. Daarvoor moeten we hopen dat Vitesse en Utrecht de punten laten liggen zelf zullen we moeten winnen.”

Opstelling NEC:
Babos: Fernandez, Koenders, El- Ak­chaoui, Goossens; Sibum, Schöne, Da­vids; Rommedahl, Janssen, Ntibazonki­za.


Bron: De Gelderlander
Geknipt en geplakt van: http://www.detrouwehonden.nl

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Bert » za mei 09, 2009 1:07 pm

Volgens mij is Goossens geen Amsterdammer.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47927
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door peter » za mei 09, 2009 1:25 pm

Heemstede.

Wouter
Berichten: 18810
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Wouter » za mei 09, 2009 1:41 pm

Ik vind de redenering van Ramona en banjavi echt heel vreemd. Het is hetzelfde als wanneer een Ajacied zegt: "Gelukkig heeft Van Basten het voor ons verkloot, want anders zouden we volgend seizoen wel eens moe kunnen worden in een wedstrijd tegen Barcelona die we toch wel verliezen."

Je wil toch gewoon dat je club het hoogst mogelijke haalt? Voor Vitesse en dat schorem van over de Waal is dat op dit moment een voorronde in de Europa League.
Die centen komen denk ik echt alleen maar echt als je ieder jaar consequent meespeelt om Europees voetbal en niet zoals NEC en Vitesse zo af en toe een keer een uitschieter hebben.
Van 1989 tot 2002 deed Vitesse altijd mee om Europees voetbal. De club moet weer terug naar dit niveau.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Banjavi » zo mei 10, 2009 8:39 pm

Wouter schreef:Ik vind de redenering van Ramona en banjavi echt heel vreemd. Het is hetzelfde als wanneer een Ajacied zegt: "Gelukkig heeft Van Basten het voor ons verkloot, want anders zouden we volgend seizoen wel eens moe kunnen worden in een wedstrijd tegen Barcelona die we toch wel verliezen."

Je wil toch gewoon dat je club het hoogst mogelijke haalt? Voor Vitesse en dat schorem van over de Waal is dat op dit moment een voorronde in de Europa League.
Die centen komen denk ik echt alleen maar echt als je ieder jaar consequent meespeelt om Europees voetbal en niet zoals NEC en Vitesse zo af en toe een keer een uitschieter hebben.
Van 1989 tot 2002 deed Vitesse altijd mee om Europees voetbal. De club moet weer terug naar dit niveau.
Ik ben blij dat Ramona en banjavi wat meer realistisch in het voetballeven staan. Doe je de groeten aan Aalbers.. ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » ma mei 11, 2009 6:01 am

Afscheid van Mario... :sad.gif:

Afbeelding


Mario, BEDANKT!!! :worshippy.gif: :worshippy.gif: :worshippy.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34409
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Ramona » di mei 12, 2009 9:13 am

"Van Zaanen woensdag NEC'er"
maa. 11 mei 2009

Volgens onze collega's van Volendamfans.nl tekent de 24-jarige linksbuiten Rowin van Zaanen woensdag een contract bij ons NEC.

Rowin van Zaanen speelde voor zijn overstap naar Volendam in 2003 voor de amateurclubs DWV en HBOK. Zijn debuut maakte hij op 9 mei 2003 in de wedstrijd FC Volendam – Telstar.

In het seizoen 2007-2008 wist hij 12 keer te scoren in 34 wedstrijden die hij speelde. Het afgelopen seizoen scoorde hij 5 keer in 17 wedstrijden.

Rowin degradeerde gistermiddag met FC Volendam naar de eerste divisie, woensdag zal Rowin gekeurd worden en zal dus als het goed is de derde 'signing' van ons cluppie zijn voor volgend seizoen!


Afbeelding


http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: N.E.C. 2008 - 2009

Bericht door Banjavi » di mei 12, 2009 9:29 am

Tsja... kwee niet...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gesloten