AZ 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Jöhnk » di jun 09, 2009 3:38 pm

Jammer voor Zlatan, maar Zweden hoort niet op het WK. Te weinig kwaliteit.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Daily Blind » di jun 09, 2009 3:40 pm

Jöhnk schreef:Jammer voor Zlatan, maar Zweden hoort niet op het WK. Te weinig kwaliteit.
Als ze niet kwalificeren zie ik het ook zo als einde van zijn interland loopbaan. Hoe hij te keer ging afgelopen week toen hij de penalty niet kon / mocht nemen.

Je hoort een elftal om zo'n grootheid te bouwen en niet een beetje lafjes achterover leunen.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Daniel » di jun 09, 2009 6:11 pm

Kan hij nog wel een grootheid zijn, maar niemand is groter dan het team. En in deze zin ook nog eens het land..

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Jesse » di jun 09, 2009 8:03 pm

Dan kan je je team nog wel op hem afstellen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Daniel » di jun 09, 2009 9:41 pm

Zo bedoelde ik het ook niet. Ik maakte uit de post van ZSoG op dat hij vond dat men maar genoegen moest nemen met de capriolen en het onvergelijkte gedrag dat hij laat zien..

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Michael_B » vr jun 12, 2009 8:40 am

Vraagprijs Dembélé boven 20 miljoen Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Nu de transfer van Marko Arnautovic naar Chelsea niet doorgaat, is de concrete interesse van de Londenaren verplaatst naar Moussa Dembélé. De Belgische international van AZ werd al lange tijd gevolgd door de Engelsen, die moesten concurreren met clubs als Juventus, Fiorentina, Genoa en Sevilla.
"Via zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort weet ik dat Chelsea Moussa volgt", zegt Marcel Brands. "Maar alleen Genoa heeft zich een paar weken geleden concreet gemeld bij ons." Voorzitter Dirk Scheringa gaat zeer hoog in de boom zitten voor zijn international, wiens vraagprijs zeker boven de 20 miljoen euro zal liggen.

Chelsea wil echter meewerken aan een constructie waarbij Dembélé komend seizoen nog een jaar wordt gestald in Alkmaar. "Tegen bovengenoemde constructie zal ik zeker geen nee zeggen", reageert Dembélé.
Telegraaf.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door joey » vr jun 12, 2009 9:32 am

Dirk Scheringa hoog in de boom? Hij moet uitkijken dat hij niet gaat luchtfietsen. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Daily Blind » vr jun 12, 2009 9:53 am

joey schreef:Dirk Scheringa hoog in de boom? Hij moet uitkijken dat hij niet gaat luchtfietsen. :smallgrin.gif:
Voor 15 miljoen plus nog een jaar in Alkmaar gaat dirk echt wel akkoord!
Wel een domme zet van chelsea, want arnautovic is een veel groter talent.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door joey » vr jun 12, 2009 9:59 am

Ja, maar wat is er met de voet van die jongen?
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Baseman » vr jun 12, 2009 10:39 am

Arnautovic kan misschien een groter talent zijn dan Dembele, op dit moment is Dembele de betere voetballer. Nu al een geweldige speler met een uitstekende mentaliteit, wat van Arnautovic nog niet gezegd kan worden.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Daily Blind » vr jun 12, 2009 10:45 am

Baseman schreef:Arnautovic kan misschien een groter talent zijn dan Dembele, op dit moment is Dembele de betere voetballer. Nu al een geweldige speler met een uitstekende mentaliteit, wat van Arnautovic nog niet gezegd kan worden.
Arnautovic is een winnaar en die zou altijd blijven knokken, want hij heeft wel een echte winnaarsmentaliteit. Dembele blijft een bescheiden Belg en is in mijn ogen te flegmatiek.

Daarnaast scoort Arnautovic gewoon een stuk makkelijker dan Dembele.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Baseman » vr jun 12, 2009 1:31 pm

Arnautovic heeft nu al aangegeven niet meer te willen spelen voor Twente, na de belangstelling van Chelsea en Inter...het menneke heeft ook al één heel seizoen in de Eredivisie gespeeld :excited.gif:
Het is maar wat je een goede mentaliteit noemt.

PS: Dembele scoort inderdaad moeizamer, maar hij is wel meer een teamspeler.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door FlaFlu » vr jun 12, 2009 4:13 pm

Er is wel een klein nuanceverschil tussen een winnaarsmentaliteit in de zin van alles willen doen om met je team te winnen of zelf de beste ter wereld willen worden, maar jezelf eigenlijk al één van de besten vinden. Op zich is er met dat laatste niets mis, maar we hebben het hier wel over een 19-jarige knul van FC Twente die zichzelf al de nieuwe Ibrahimovic vindt. Z'n zelfverzekerdheid en drive zou wel iets meer gepaard mogen gaan met teamspirit en wat minder met egoïsme en zelfoverschatting.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door LucaS » vr jun 12, 2009 6:27 pm

Vreselijk mannetje die Arnoutivic, ik ben blij dat ie niet bij Ajax speelt.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door peter » za jun 13, 2009 10:45 am

AZ dreigt Dembélé kwijt te raken
Uitgegeven: 13 juni 2009 10:32
Laatst gewijzigd: 13 juni 2009 10:32

ALKMAAR - De Italiaanse voetbalclub Genoa heeft zich officieel bij AZ gemeld voor Moussa Dembélé.

De verrassende nummer vijf van de Serie A wil de Belgische aanvaller graag overnemen van de kampioen van Nederland. Dat bevestigde zaterdag een woordvoerder van AZ. Ook Chelsea zou concrete interesse hebben in de 21-jarige Belg.

Dembélé heeft nog een contract tot medio 2011 in Alkmaar. AZ deed de Belg enkele maanden geleden een voorstel zijn contract open te breken en te verlengen, maar dat zag Dembélé niet zitten.

De sterke aanvaller maakte afgelopen seizoen tien doelpunten in 23 competitiewedstrijden. Vanwege een knieblessure kon de Belgisch international enkele maanden niet voetballen.

WillemII
De spits verruilde in 2006 Willem II voor AZ. Eerder speelde hij in zijn vaderland bij Germinal Beerschot.

Ronald Koeman, de nieuwe trainer van AZ, zei vrijdag na zijn eerste trainingssessie in Alkmaar te hopen dat topspelers als Dembélé in Alkmaar blijven.

''Maar dat het nu nog stil is, zegt me niets. Ik ga daar ook geen negatieve energie aan verspillen, ik kan er toch niets aan doen'', aldus Koeman.

NU
Mocht Genoa dit voormekaar krijgen, dan heeft men een verdomd mooie aanval.

wimpey
Berichten: 51835
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door wimpey » za jun 13, 2009 12:11 pm

Enganche schreef: Op zich is er met dat laatste niets mis, maar we hebben het hier wel over een 19-jarige knul van FC Twente die zichzelf al de nieuwe Ibrahimovic vindt.
Zlatan was op z'n 19e ook geen makkelijk baasje.

Ik vind Arnautovic een Zlatanesque talent. Zelfs uiterlijk hebben ze wel wat van elkaar weg. Die Marko zal net als Zlatan volwassener en bestendiger worden.

Wat mij betreft trekt Ajax 10 mio uit voor de nu geblesseerde Arnautovic. Laat 'm een half jaar revalideren. Geen probleem.

Ik vind Dembele trouwens ook een klasbak (met als extra plus nog eens dat oersterke lichaam), maar Arnautovic heeft meer pure klasse.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Jinne » za jun 13, 2009 1:14 pm

Peter schreef:
AZ dreigt Dembélé kwijt te raken
Uitgegeven: 13 juni 2009 10:32
Laatst gewijzigd: 13 juni 2009 10:32

ALKMAAR - De Italiaanse voetbalclub Genoa heeft zich officieel bij AZ gemeld voor Moussa Dembélé.

De verrassende nummer vijf van de Serie A wil de Belgische aanvaller graag overnemen van de kampioen van Nederland. Dat bevestigde zaterdag een woordvoerder van AZ. Ook Chelsea zou concrete interesse hebben in de 21-jarige Belg.

Dembélé heeft nog een contract tot medio 2011 in Alkmaar. AZ deed de Belg enkele maanden geleden een voorstel zijn contract open te breken en te verlengen, maar dat zag Dembélé niet zitten.

De sterke aanvaller maakte afgelopen seizoen tien doelpunten in 23 competitiewedstrijden. Vanwege een knieblessure kon de Belgisch international enkele maanden niet voetballen.

WillemII
De spits verruilde in 2006 Willem II voor AZ. Eerder speelde hij in zijn vaderland bij Germinal Beerschot.

Ronald Koeman, de nieuwe trainer van AZ, zei vrijdag na zijn eerste trainingssessie in Alkmaar te hopen dat topspelers als Dembélé in Alkmaar blijven.

''Maar dat het nu nog stil is, zegt me niets. Ik ga daar ook geen negatieve energie aan verspillen, ik kan er toch niets aan doen'', aldus Koeman.

NU
Mocht Genoa dit voormekaar krijgen, dan heeft men een verdomd mooie aanval.
Is Crespo dan nog op niveau? Of vergeet ik nou nog niet iemand?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Lionel » ma jun 15, 2009 2:03 pm

wimpey schreef:
Enganche schreef: Op zich is er met dat laatste niets mis, maar we hebben het hier wel over een 19-jarige knul van FC Twente die zichzelf al de nieuwe Ibrahimovic vindt.
Zlatan was op z'n 19e ook geen makkelijk baasje.

Ik vind Arnautovic een Zlatanesque talent. Zelfs uiterlijk hebben ze wel wat van elkaar weg. Die Marko zal net als Zlatan volwassener en bestendiger worden.

Wat mij betreft trekt Ajax 10 mio uit voor de nu geblesseerde Arnautovic. Laat 'm een half jaar revalideren. Geen probleem.

Ik vind Dembele trouwens ook een klasbak (met als extra plus nog eens dat oersterke lichaam), maar Arnautovic heeft meer pure klasse.
Helemaal eens met Henk ten Ca.... uhh Wimpey :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: AZ 2008 - 2009

Bericht door Daily Blind » ma jun 15, 2009 2:34 pm

Jinne schreef:
Peter schreef:
AZ dreigt Dembélé kwijt te raken
Uitgegeven: 13 juni 2009 10:32
Laatst gewijzigd: 13 juni 2009 10:32

ALKMAAR - De Italiaanse voetbalclub Genoa heeft zich officieel bij AZ gemeld voor Moussa Dembélé.

De verrassende nummer vijf van de Serie A wil de Belgische aanvaller graag overnemen van de kampioen van Nederland. Dat bevestigde zaterdag een woordvoerder van AZ. Ook Chelsea zou concrete interesse hebben in de 21-jarige Belg.

Dembélé heeft nog een contract tot medio 2011 in Alkmaar. AZ deed de Belg enkele maanden geleden een voorstel zijn contract open te breken en te verlengen, maar dat zag Dembélé niet zitten.

De sterke aanvaller maakte afgelopen seizoen tien doelpunten in 23 competitiewedstrijden. Vanwege een knieblessure kon de Belgisch international enkele maanden niet voetballen.

WillemII
De spits verruilde in 2006 Willem II voor AZ. Eerder speelde hij in zijn vaderland bij Germinal Beerschot.

Ronald Koeman, de nieuwe trainer van AZ, zei vrijdag na zijn eerste trainingssessie in Alkmaar te hopen dat topspelers als Dembélé in Alkmaar blijven.

''Maar dat het nu nog stil is, zegt me niets. Ik ga daar ook geen negatieve energie aan verspillen, ik kan er toch niets aan doen'', aldus Koeman.

NU
Mocht Genoa dit voormekaar krijgen, dan heeft men een verdomd mooie aanval.
Is Crespo dan nog op niveau? Of vergeet ik nou nog niet iemand?
Ja Crespo is nog steeds een uitstekende spits. Speelde op het eind van de competitie ook weer bij Inter en had de beslissende assist op de magistrale hakbal van Ibrahimovic,

Gesloten