Jupiler League 08/09

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Jupiler League 08/09

Bericht door Jinne » do jun 18, 2009 12:52 pm

Voor z'n blessure was het nog een toekomstig Oranje-klant volgens de jonge Kraaij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Jupiler League 08/09

Bericht door Daily Blind » do jun 18, 2009 3:21 pm

Jinne schreef:Voor z'n blessure was het nog een toekomstig Oranje-klant volgens de jonge Kraaij.
Serieus? Ik heb nooi maar dan ook nooit iets in deze loper gezien. Kan alleen maar in 1 rechte lijn naar voren lopen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Jupiler League 08/09

Bericht door Jinne » do jun 18, 2009 4:21 pm

Ja, heeft ie paar jaar geleden gezegd. Volgens mij bij Derksen aan de tafel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Jupiler League 08/09

Bericht door Frank » do jun 18, 2009 6:40 pm

LucaS schreef:Kun jij uitleggen waarom Sittard niet en Feyenoord wel een licentie verdient?
Heb ik dat ergens gezegd dan?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Jupiler League 08/09

Bericht door LucaS » vr jun 19, 2009 6:02 am

Nee, maar je zegt wel dat de KNVB eindelijk eens toont actie te ondernemen tegen clubs met schulden. Dat vind ik dus maar ten dele waar.
I think I lost my fucking headache

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Jupiler League 08/09

Bericht door Frank » vr jun 19, 2009 8:15 pm

jij legt het anders uit dan ik het bedoelde.

Ik bedoel dat de KNVB nu eindelijk eens begint om clubs aan te pakken (althans een poging daartoe doet).

Wat mij betreft gaan ze nog veel verder, clubs als Eindhoven, Fortuna, Vitesse, FC Den Bosch (van oudsher mijn eigen clubje) en dus inderdaad ook Feyenoord mogen wat mij betreft keihard aangepakt worden (en de lijst is nog absoluut niet volledig). Clubs die al meerdere jaren afhankelijk zijn van gemeentes (of in het geval van Feyenoord van externe geldschieters) en het dan nog niet voor elkaar krijgen rendabel te zijn, mogen van mij ophouden te bestaan.

Nederland is gewoon veel te klein voor zoveel BVO's en hoofdklassers (waar ook behoorlijk wat geld in omgaat).

Jammer voor de supporters, maar uiteindelijk wordt het betaald voetbal er in mijn ogen beter van. Minder clubs die in dezelfde vijver vissen (qua spelers en sponsors) en dus meer clubs die waarschijnlijk levensvatbaar zijn.

De hoeveelheid BVO's die er in Brabant zijn, belachelijk....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gesloten