De Champions League Loting

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 25, 2005 4:18 pm

Selectie Sparta Praag
GOALKEEPERS: David Bičík, Jaromír Blažek, Tomáš Grigar
DEFENDERS: Pavel Pergl, Adam Petrouš, Petr Lukáš, Martin Petráš, Zdeněk Pospěch, Michal Kadlec
MIDFIELDS: Martin Hašek, Tomáš Sivok, Lukáš Zelenka, Karel Poborský, Ondřej Herzán, Marek Čech, Karol Kisel
FORWARDS: Libor Došek, Miroslav Slepička, Miroslav Matušovič

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Bericht door DelToro » do aug 25, 2005 4:22 pm

Behoorlijk gunstige loting. Thun moet je niet onderschatten maar als we tegen dit soort ploegen geen 6 punten halen :sad: .
Dat moeten er dus al 6 zijn, dan winnen we thuis gewoon van Arsenal en Praag en dan zijn we door :eusa_dance:

Arsenal is zeker niet de top die de rest in pot 1 wel is (samen met Liverpool). Daar doen we het over het algemeen ook goed tegen en die verdediging is misschien nog wel slechter dan die van Ajax. Met die clown op goal en Cygan in het centrum.
Sparta Praag is een sterke ploeg, maar onderschatten zal Ajax ze zeker niet. Daarnaast voetballen ze graag en is het een leuk reisje voor de supporters die meegaan. Sparta Praag vind ik dan ook een leuke loting in deze pool.
En zoals gezegdverwacht ik niet veel van FC Thun. Het is bijna onmogelijk dat die een echt behoorlijk goed team hebben, of een team dat het Ajax moeilijk kan maken. Ze hebben in de 3e kwalificatiewedstrijd Malmo uitgeschakeld en dat is toch ook niet zo'n topteam dat het een wereldse prestatie is. Dat zijn gewoon 6 punten, kan niet anders.

Ik verwacht dan ook dat we doorgaan.


Groep G vind ik een leuke groep met Liverpool, Chelsea, Anderlecht en Betis. Voor mij is dat dan ook de moeilijkste groep. Groep F en E (van PSV) zijn ook erg moeilijk.

PSV heeft dan ook zeker geen geluk gehad en vraag me ten zeerste af of ze door zullen gaan (vooral omdat Kone niet inzetbaar is in de groepsronde). Mocht het ze lukken is het in ieder geval een zeer knappe prestatie.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do aug 25, 2005 4:23 pm

Wanneer is het speelschema eigenlijk bekend?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do aug 25, 2005 4:25 pm

En weet iemand al iets over passe-partouts ofzo? Wat de prijs hier ook alweer gemiddeld van is, wanneer je die kan krijgen enz..
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » do aug 25, 2005 4:25 pm

Ja, dat speelschema wil ik ook wel even weten. Kan ik alvast kijken met vliegen.

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » do aug 25, 2005 4:40 pm

DelToro schreef:En zoals gezegdverwacht ik niet veel van FC Thun. Het is bijna onmogelijk dat die een echt behoorlijk goed team hebben, of een team dat het Ajax moeilijk kan maken. Ze hebben in de 3e kwalificatiewedstrijd Malmo uitgeschakeld en dat is toch ook niet zo'n topteam dat het een wereldse prestatie is. Dat zijn gewoon 6 punten, kan niet anders.
En in de 2e voorronde schakelde Thun Dinamo Kiev uit. Lijkt me dus zeker geen appeltje eitje voor dit Ajax.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 25, 2005 4:41 pm

Net op de radio, dus voor zover ik kon meeschrijven:

14 sept Sparta Praag UIT
27 sept Arsenal THUIS
18 okt Thun THUIS
2 nov Thun UIT
22 nov Spart Praag THUIS
7 dec Arsenal UIT

Dit onder voorbehoud, het ging zo snel.

Zeer gunstig dus ook dit, wellicht is Arsenal de laatste wedstrijd al door. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 25, 2005 4:44 pm

En ik ben al terug uit Rome bij alle wedstrijden. :cheer:

Mocht ook wel want m'n kies bleek dus toch gedeeltelijk gebroken te zijn. X'C

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » do aug 25, 2005 4:45 pm

joey schreef:Net op de radio, dus voor zover ik kon meeschrijven:

14 sept Sparta Praag UIT
27 sept Arsenal THUIS
18 okt Thun THUIS
2 nov Thun UIT
22 nov Spart Praag THUIS
7 dec Arsenal UIT

Dit onder voorbehoud, het ging zo snel.

Zeer gunstig dus ook dit, wellicht is Arsenal de laatste wedstrijd al door. ;)
De eerste wedstrijd is gelijk wel van enorm belang. Verlies je die niet, dan ga ik echt geloven in de 2e ronde :redcard:

Gebruikersavatar
Maxwell
Berichten: 1030
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:39 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Maxwell » do aug 25, 2005 4:46 pm

Selectie FC Thun:

1 Eldin Jakupovic Tor
2 José Gonçalves Verteidigung
3 Leandro Vieira Verteidigung / Mittelfeld
4 Sehid Sinani Verteidigung
5 Ljubo Milicevic Verteidigung
6 Tiago Bernardi Mittelfeld
8 Nelson Rodrigues Souza Sturm
9 Adriano Pimenta Mittelfeld
11 Andres Gerber Mittelfeld
12 Armand Deumi Tchami Verteidigung
13 Omar Pape Faye Sturm
14 Nenad Savic Verteidigung / Mittelfeld
15 Eren Sen Sturm
17 Adrian Moser Sturm
18 Alain Portmann Tor
19 Silvan Aegerter Mittelfeld
20 Mauro Lustrinelli Sturm
21 Nelson Ferreira Verteidigung
22 David Pallas Verteidigung
23 Lukas Schenkel Verteidigung
26 Selver Hodzic Verteidigung

Eh... ik ken er geen één :blush:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 25, 2005 4:47 pm

Praag. :bis:

Prachtstad.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 25, 2005 4:48 pm

Er is weinig Zwitsers aan de selectie van Thun... :D


Bertje schreef:Mocht ook wel want m'n kies bleek dus toch gedeeltelijk gebroken te zijn. X'C

:aai: Een kroon?
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 25, 2005 4:49 pm

Je weet het nooit met Zwitsers. Ze hebben de meest uiteenlopende namen.

Van Sparta Praag ken ik ook niet veel namen. :blush:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 25, 2005 4:54 pm

Het eerste wat ik dacht toen ik die selectie zag van die Zwitsers was "Wat heten er veel Sturm!" :D
joey schreef: :aai: Een kroon?
Ik heb geen idee, hij hing en heel verhaal op waar ik niks van snapte. Maar dat zou heel goed kunnen. :blush:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 25, 2005 4:56 pm

Bertje schreef:Het eerste wat ik dacht toen ik die selectie zag van die Zwitsers was "Wat heten er veel Sturm!" :D
:eusa_naughty: :D

Heerlijk: geen excuses, gewoon winnen van FC Bal op 't... ehhh ...Thun.

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » do aug 25, 2005 4:57 pm

Makkie, maar da's logisch.

Over mazzellige lotingen gesproken, we mogen niet klagen zeg :eusa_dance:

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Bericht door DelToro » do aug 25, 2005 5:02 pm

Izmailov schreef:
DelToro schreef:En zoals gezegdverwacht ik niet veel van FC Thun. Het is bijna onmogelijk dat die een echt behoorlijk goed team hebben, of een team dat het Ajax moeilijk kan maken. Ze hebben in de 3e kwalificatiewedstrijd Malmo uitgeschakeld en dat is toch ook niet zo'n topteam dat het een wereldse prestatie is. Dat zijn gewoon 6 punten, kan niet anders.
En in de 2e voorronde schakelde Thun Dinamo Kiev uit. Lijkt me dus zeker geen appeltje eitje voor dit Ajax.
Ok dat is inderdaad een nette prestatie van Thun, maar dan nog. Als Ajax punten verspeelt tegen een club als Thun, zal dat schandalig zijn. Vooral als de belangen zo groot zijn. Die club werkt met een begroting van 4 miljoen euro, oftewel de begroting van FC Den Bosch. Ze hoeven dan niet hetzelfde niveau te hebben als Den Bosch, maar dat het geen sterrenensemble zal zijn is ook wel duidelijk.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 25, 2005 5:07 pm

Mwah, niet slecht. Vantevoren wilde ik geen Italianen en Spanjaarden, da's gelukt.
Voor de rest doe ik geen uitspraken, we zien het wel :blush: :eusa_pray:

PcR

Bericht door PcR » do aug 25, 2005 5:10 pm

Op het moment dat de loting zou beginnen werd ik verzocht mijn plaats te verlaten omdat ze de betreffende ruimte gingen schoonmaken... Gelukkig heb ik het alsnog grotendeels kunnen volgen. Bovendien is m´n conditie ook weer een stukje beter geworden ;)

Sorry als ik nu de feeststemming verstoor, maar ik zie het nog wel gebeuren dat we punten laten liggen tegen FC Thun, waardoor plaatsing voor de tweede ronde helemaal niet zo groot is als hier door enkelen wordt beweert. Dit Ajax heeft juist tegenstanders nodig met enige naam om het beste naar boven te halen.
Thun zal uiterst gemotiveerd naar Amsterdam komen en de volle 90 minuten strijden voor elke meter. De onderschatting, die ongetwijfeld weer aanweizg zal zijn, maakt Thun dus zeker geen `eitje´. De ervaring die we tot nu toe hebben opgedaan met dergelijke tegenstanders zegt genoeg.

Rangers had me persoonlijk wel leuk geleken in plaats van S.Praag en stiekem hoopte ik op Fenerbahce omdat het dan hier op tv zou komen. Desondanks geen slechte loting, maar laten we alsjeblieft nog niet beginnen over de tweede ronde. Eerst maar eens de eerste wedstrijden afwachten.

PcR

Bericht door PcR » do aug 25, 2005 5:16 pm

Blind waarschuwt voor Sparta Praag en Thun

25/8/2005 18:02

Arsenal kent weinig geheimen voor Ajax maar Sparta Praag en FC Thun, twee clubs die de Amsterdammers nog nooit eerder troffen, zijn niet automatisch walk-overs in de eerste groepsfase van de Champions League, zo waarschuwde Danny Blind.
De coach van de Amsterdammers reageerde tegenover Highlow Communications gematigd positief op de loting in Groep B. 'Het had slechter gekund, maar we moeten ons van tevoren niet rijk rekenen.'

Arsenal is volgens Blind 'een knoert van een ploeg'. 'Over Sparta Praag en Thun weet ik weinig. Bij Sparta Praag speel je traditioneel een moeilijke uitwedstrijd. Thun is nog een dicht boek. Maar als je betrekkelijk eenvoudig in de voorrondes Dynamo Kiev en Malmö verslaat, dan is het niet zomaar een ploegje.'
vi.nl

Ik heb ´m ingefluisterd ;)

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do aug 25, 2005 5:42 pm

Over deze loting mag gewoon niet geklaagd worden. Nu moeten we gewoon doorgaan! Geen excuses, geen gemaar. Als je niet doorgaat in zo'n poule moet je je als Ajax schamen. Zo zie ik dat.
Thun uit zal het lastigste worden vermoed ik. Daar zullen niet veel supporters voor in aanmerking komen. Ik hoorde dat het in een stadionnetje gespeeld gaat worden met 10000 man???
Praag vind ik wel een interessante optie, alleen komt die weer zeer vroeg.
London hebben we vaker gehad, en hopelijk doet die wedstrijd er niet veel meer toe voor beide teams.

PSV heeft een veel moeilijkere loting, die zie ik niet doorkomen. Ik denk dat ze tevreden mogen zijn met een derde plaats in die poule. Dat is wel even andere koek als de poule van Ajax.

:blub:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 25, 2005 5:49 pm

FC Thun, altijd lastig. :D

Tja, trainerspraat... :X

Ajax is aan zijn stand verplicht van FC Thun te winnen. Punt uit. En we weten straks precies wat we aan die ploeg hebben, want Arsenal en Sparta Praag moeten er eerst tegen.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 25, 2005 5:49 pm

Wedstrijd tegen Thun zal in Bern worden gespeeld ASR..heb tenminste zoiets gelezen. Kan me sowieso niet voorstellen dat, dat stadion van hun aan de eisen van de UEFA voldoet.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do aug 25, 2005 5:50 pm

Hoeveel toeschouwers kunnen in het stadion van Bern???

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 25, 2005 5:51 pm

33.000 dacht ik...

Plaats reactie