AJAX - FC Utrecht 29/01/2006

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

AJAX - FC Utrecht

Peiling eindigde op do jan 19, 2006 8:57 am

AJAX wint
21
48%
AJAX speelt gelijk
5
11%
AJAX verliest
18
41%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
rugnummer9
Berichten: 34
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 12:02 pm
Locatie: IJsselstein

Bericht door rugnummer9 » zo jan 29, 2006 5:42 pm

Het is diep en diep triest allemaal






Maar Jol is omgekocht.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo jan 29, 2006 5:44 pm

rugnummer9 schreef:Het is diep en diep triest allemaal






Maar Jol is omgekocht.
Zielig hoor,het kwam natuurlijk weer allemaal door Jol.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo jan 29, 2006 5:44 pm

De zóveelste wanprestatie van dit seizoen. Buiten het feit dat Jol echt als een drol stond te fluiten was het weer helemaal niks.

Ajax-verdediging, een voetbalwedstrijd begint als de scheidsrechter fluit. Niet pas vijf minuten nadat hij geeft gefloten!! Slaapzakken!!
Geen lijn, geen idee..NIETS!! Ik denk dat ik wel m'n verhaaltje in word kan typen en 'm elke wedstrijd hier weer neerpleuren, ongelofelijk.

Willem II, wat willen jullie bieden voor Galasek? Één??? Deal, één euro, hij is van jullie hoor!! Maduro, prut!!! Heitinga, drama!! Stekelenburg, slechtste wedstrijd die ik 'm ooit heb zien keepen!!
Enige voldoende voor Charisteas, en in mindere mate voor Rosenberg. Huntelaar deed z'n best, maar wordt door die pruts-jozef genaamd D. Blind constant verkeerd gebruikt. DRAMA!!!!!!!

Volgende week in de Kuip EIS ik een overwinning, en als er niet gewonnen wordt liggen er elf dooie lijken op het veld! Danny, wegwezen!! :redcard:
Dit wordt nooit meer wat met hem!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 29, 2006 5:45 pm

joey schreef:Wat een afgang. X'C

De nederlaag viel hoog uit, maar was niet eens onterecht.

Wat moet je meer zeggen? Ik ben hier doodziek van. De groeten. Jullie zien me vanavond weer.

:sad: X'C
Arme Joey. :aai:


Als ik jou was zo ik de rest van het seizoen niet meer gaan. Dit is een martelgang die mij al bijna teveel wordt. Laat staan als je daar om de week in het stadion zit.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » zo jan 29, 2006 5:47 pm

dooie lijken ??? :worshippy:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
rugnummer9
Berichten: 34
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 12:02 pm
Locatie: IJsselstein

Bericht door rugnummer9 » zo jan 29, 2006 5:48 pm

Hoeladans schreef:
rugnummer9 schreef:Het is diep en diep triest allemaal






Maar Jol is omgekocht.
Zielig hoor,het kwam natuurlijk weer allemaal door Jol.
Ben je erbij geweest of niet?

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo jan 29, 2006 5:50 pm

Alexander schreef:Huntelaar speelde verschrikkelijk zwak
Niet mee eens. Werkte heel hard, zowel aanvallend als verdedigend en legde veel ballen klaar voor de andere spitsen, wat zijn taak als nummer 10 ook was. Aan Rosenberg, Harry en Huntelaar lag het vandaag niet. Ook niet aan Rosales die ook hard werkte.

Het probleem lag vooral achterin. We gaven veel te veel weg (zoals het hele siezoen) en van een fatsoenlijke verrassende opbouw was geen sprake. Arthur zei het al terecht: puur toevalsvoetbal. Voor het zelfde geld win je daarmee volgende week in De Kuip, maar als structurele oplossing is het veel te mager.

Blind nu ontslaan heeft weinig zin, maar je moet wel beginnen met het zoeken naar een opvolger. En dan niet wéér een groentje. Zodra de andere clubs aan de play-offs beginnen :sad: moeten we een naam hebben. Kom Van Geel, probeer het nog eens in Barcelona!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 29, 2006 5:52 pm

Goede analyse, Lowie.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jan 29, 2006 5:54 pm

rugnummer9 schreef: Maar Jol is omgekocht.
De zoveelste keer dat de scheids de schuld krijgt van het wanpresteren van AJAX, gewoon gelul.

Met terugwerkende kracht vind ik het alsnog jammer dat ze vorige week in blessuretijd wonnen van Twente, als het gewoon bij 2-1 voor Twente was gebleven dan was de positie van Blind helemaal hopeloos geweest nu. Je zou toch verwachten dat na zo'n gestolen overwinning van vorige week er wat meer zelfvertrouwen zou zijn, maar nee hoor.

Gebruikersavatar
rugnummer9
Berichten: 34
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 12:02 pm
Locatie: IJsselstein

Bericht door rugnummer9 » zo jan 29, 2006 5:58 pm

Aan de aanval lag het niet, want die deden hun best. Maar je moet wel een bal krijgen om te scoren.
Het zat met name in de achterhoede en het middenveld.
Vermaelen kon alleen maar de bal terugspelen
Galasek miste controle (blijkt ook uit het missen van een strafschop)
Lindenbergh heb ik bijna niet gezien.

En waarom alles over links?
Terwijl Rosales regelmatig vrij stond.

In vak 421 werd zelfs voorzichtig geopperd om Boukhari maar in te brengenn.

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » zo jan 29, 2006 6:00 pm

rugnummer9 schreef:Maar Jol is omgekocht.
Onzin, maar goed...door wie dan volgens jou? Ajax of Utrecht? Ik denk dat je dat laatste denkt, maar Ajax kreeg toch een penalty?!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo jan 29, 2006 6:01 pm

Kolere zeg. Thuis verliezen van die boeren. Dat kregen zelfs Wouters en Adriaanse niet voor elkaar. Als ik nog in Nederland woonde dan zou ik morgen niet op m'n werk durven verschijnen.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo jan 29, 2006 6:03 pm

Dubbel schreef:Als ik nog in Nederland woonde dan zou ik morgen niet op m'n werk durven verschijnen.
Ik zit morgen 9 uur lang naast een seizoenkaarthouder van Utrecht... pfff, ga maar effe dagje thuiswerken ofzo...
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
rugnummer9
Berichten: 34
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 12:02 pm
Locatie: IJsselstein

Bericht door rugnummer9 » zo jan 29, 2006 6:05 pm

mtrules schreef:
rugnummer9 schreef:Maar Jol is omgekocht.
Onzin, maar goed...door wie dan volgens jou? Ajax of Utrecht? Ik denk dat je dat laatste denkt, maar Ajax kreeg toch een penalty?!
Ajax had drie strafschoppen moeten hebben.
Utrecht had twee rode kaarten moeten hebben

Jol had niet mogen fluiten voor gevaarlijk spel en direct de vrije trap laten nemen door Utrecht (3-1)
en die penalty van Utrecht sloeg nergens op (4-1)

Tuurlijk is ie niet omgekocht, maar was ie gewoon blind.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo jan 29, 2006 6:09 pm

rugnummer9 schreef:
Hoeladans schreef:
rugnummer9 schreef:Het is diep en diep triest allemaal






Maar Jol is omgekocht.
Zielig hoor,het kwam natuurlijk weer allemaal door Jol.
Ben je erbij geweest of niet?

Nee,maar heb de wedstrijd wel via versatel gekeken en wat een onzin dat Ajax 3 penalty's had moeten krijgen zeg!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo jan 29, 2006 6:10 pm

Gevaarlijk spel was het wel, maar dan had die bal wel eerst stil moeten liggen, voordat hij genomen werd. En Ajax had inderdaad nóg een pingel moeten krijgen, maar ja, Jol is van het kaliber scheidsen dat liever geen twee penalty's in één wedstrijd geeft. Dat vindt-ie overdreven of zo. En als je hem daar naar vraagt, zal hij waarschijnlijk antwoorden: 'had Ajax de eerste maar moeten maken...'

Onze verdediging speelde weer eens kut, maar de allerslechtste man was toch wel Jol vandag. Oei, wat een drama. Jammer dat hij niet staakte, er werd toch genoeg geroepen tegen hem ;)
Laatst gewijzigd door LouisXIV & co op zo jan 29, 2006 6:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Maxwell
Berichten: 1030
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:39 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Maxwell » zo jan 29, 2006 6:10 pm

Jol floot heel zwak, maar overdrijven is ook een kunst.

Ajax liep als vanouds met teveel mensen voor de bal, Utrecht maakte dat in de counter gewoon prima af. De verdediging zag er sowieso slecht uit, hadden hun handen vol aan Ramzi en Nelisse. Vind het zorgwekkend dat ze zich geen raad weten met al die subtop spitsen, N'Kufo, Denneboom en nu deze Utrechters weer. Dat belooft nog wat tegen Inter. Je gaat terugverlangen naar het duo Escudé-Grygera. Want 27 goals tegen is echt een schande.

Verder was de uitslag geflatteerd maar niet onverdiend. Charisteas verdient een compliment, Huntelaar ook voor het harde werken, maar duidelijk is dat hij niet op 10 moet staan. De keren dat hij dan goed voor de goal staat, slagen Rosales en Heitinga er niet in een fatsoenlijke voorzet te geven, ik zou er moedeloos van worden. Rosenberg was ijverig, maar niet erg gelukkig, pikt toch voor de zoveelste keer een doelpuntje mee en da's niet verkeerd.

Geloof niet dat Ajax ooit zo'n slechte serie thuiswedstrijden heeft neergezet. Zelfs tijdens Adriaanse en Wouters werden die in elk geval nog gewonnen. Qua organisatie leek het helemaal nergens naar. Ik hoop maar dat Blind goed opgelet heeft, want zowel NEC als Utrecht spelen tien keer verzorgder voetbal, waarin iedereen z'n taken kent.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo jan 29, 2006 6:15 pm

Dit AJAX is in en in triest

kutverdediging, kut middenveld en kutvleugelspel X'C

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo jan 29, 2006 6:17 pm

rugnummer9 schreef:
mtrules schreef:
rugnummer9 schreef:Maar Jol is omgekocht.
Onzin, maar goed...door wie dan volgens jou? Ajax of Utrecht? Ik denk dat je dat laatste denkt, maar Ajax kreeg toch een penalty?!
Ajax had drie strafschoppen moeten hebben.
Utrecht had twee rode kaarten moeten hebben

Jol had niet mogen fluiten voor gevaarlijk spel en direct de vrije trap laten nemen door Utrecht (3-1)
en die penalty van Utrecht sloeg nergens op (4-1)

Tuurlijk is ie niet omgekocht, maar was ie gewoon blind.
Na minuut 1 liepen we achter de feiten aan! Galasek mist een penalty. Jol floot gewoon goed. Maar door het wedstrijdverloop wordt je visie een beetje vertroebelt denk ik.

Lindenbergh trapte ook Ramzi door midden. Maduro legde de doorgebroken Nellisse neer. Kreeg hij alleen maar geel voor.

Wat een zaadwedstrijd. Ik zat in de Arena en je kon goed zien dat Huntelaar en Charri precies hetzelfde deden. Dus die twee zaten elkaar in de weg en dat had Utrecht goed gezien.

Verder leken Braafheid en Tiendalli wel vleugelspelers, zo ver kwamen ze meer naar voren. En dan komen wij aan met Rosales en Rosenberg :nooo:

Ach het is te triest voor woorden. Blind moet opzouten!

Gebruikersavatar
Rob de Wit
Berichten: 251
Lid geworden op: di dec 20, 2005 10:28 am
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Rob de Wit » zo jan 29, 2006 6:26 pm

Pff hoelang duurt deze lijdensweg nog. Om 12:15 vertrokken nu stap ik binnen. En dan ben je ongeveer 5 uur en 30 minuten van huis geweest voor dit drama potje voetbal. Er klopt zoveel niet van dit elftal. En dan hoor ik Blind op de radio dat 'de voorwaarsten best goed gespeeld hebben. Waaronder Rosales! Hij speelde best redelijk maar die voorzetten DRAMA :blush:
Donderdag naar Heerenveen en dan naar Feyenoord. Pfff hopen dat we winnen.

Gebruikersavatar
rugnummer9
Berichten: 34
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 12:02 pm
Locatie: IJsselstein

Bericht door rugnummer9 » zo jan 29, 2006 6:26 pm

GangstaRiB schreef:
rugnummer9 schreef:
mtrules schreef: Onzin, maar goed...door wie dan volgens jou? Ajax of Utrecht? Ik denk dat je dat laatste denkt, maar Ajax kreeg toch een penalty?!
Ajax had drie strafschoppen moeten hebben.
Utrecht had twee rode kaarten moeten hebben

Jol had niet mogen fluiten voor gevaarlijk spel en direct de vrije trap laten nemen door Utrecht (3-1)
en die penalty van Utrecht sloeg nergens op (4-1)

Tuurlijk is ie niet omgekocht, maar was ie gewoon blind.
Na minuut 1 liepen we achter de feiten aan! Galasek mist een penalty. Jol floot gewoon goed. Maar door het wedstrijdverloop wordt je visie een beetje vertroebelt denk ik.

Lindenbergh trapte ook Ramzi door midden. Maduro legde de doorgebroken Nellisse neer. Kreeg hij alleen maar geel voor.

Wat een zaadwedstrijd. Ik zat in de Arena en je kon goed zien dat Huntelaar en Charri precies hetzelfde deden. Dus die twee zaten elkaar in de weg en dat had Utrecht goed gezien.

Verder leken Braafheid en Tiendalli wel vleugelspelers, zo ver kwamen ze meer naar voren. En dan komen wij aan met Rosales en Rosenberg :nooo:

Ach het is te triest voor woorden. Blind moet opzouten!
We zijn het redelijk eens hoor
Gelukkig zeg jij ook dat Jol kut floot want Maduro had inderdaad ook rood mogen hebben.

Maar hoe dan ook. Het is gewoon Kut.

Zelfs zo kut dat de ME voor de zekerheid de hoofdingang ging bewaken.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jan 29, 2006 6:30 pm

Is het heel erg dat ik hoop dat de harde kern serieus actie gaat voeren tegen Blind en de druk op zijn positie immens wordt?

:blush:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo jan 29, 2006 6:36 pm

K*t Met Klei Peren... :evil:

Bahbah... :nooo:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jan 29, 2006 6:37 pm

Leek weer veel op cafe-voetbal wat Ajax liet zien, en dan doe ik de cafe-voetballer te kort.Maar was wel net zo koud ...

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jan 29, 2006 6:41 pm

joey schreef:Wat een afgang. X'C
Stekel, Heitinga, Juanfran en Galasek maakten de indruk dat ze voor het eerst de kicksen onderbonden. Jezus, wat een niveau. :pukey:

Rosales speelt terwijl ons talent Babel op de bank verpietert. Huntelaar is nu al een échte Ajax-spits. Wat een ellende...

Trainer Blind is het volgende Ajax-icoon dat beschadigd zal worden, de bijl kietelt zijn nek al.

Het goede nieuws is dat we volgende week in Rotterdam winnen in de volgende opstelling:

Vonk.
Boakye - Grygera - Vermaelen - Urby.
Sneyder - Maduro - Lindenbergh.
Babel - KJH - Rosenberg.

Plaats reactie