Ajax-Inter

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat wordt het?

Afstraffing, ruime cijfers, exit Blind
12
24%
Typisch italiaans: slaapverwekkende 0-1. Gaap!
23
46%
Er gebeurt een wonder! Ajax pakt een puntje
15
30%
 
Totaal aantal stemmen: 50

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 17, 2006 2:40 am

Bertje schreef:Straks wordt ze nog fan van Inter. :D
Altijd beter dan fan van Feyenoord. ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 17, 2006 11:30 am

X'C
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 17, 2006 11:46 am

mtrules schreef:
Thomas schreef:De wedstrijd wordt hier trouwens ook uitgezonden.
Op internet staat dat 't niet op ESPN Latin komt en ook niet op ESPN2!
Hoe kom jij erbij dat het op TV komt dan? Satelite?
Ik hoorde van m'n pa dat het ergens werd uitgezonden. Ik weet niet precies waar.

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » vr feb 17, 2006 3:32 pm

Grygera heeft een zweepslag en is er een paar weken uit! Het wordt een 'walk in the park' voor Adriano :X

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr feb 17, 2006 4:06 pm

K.U.T.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr feb 17, 2006 4:13 pm

Een excuus voor Blind! :cheer:


Pure verdedigers hebben we verder niet in onze prachtselectie. :X
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 17, 2006 5:12 pm

Dan gaat de achterste linie er waarschijnlijk zo uitzien:

--------------------Stekelenburg

Trabelsi--------Heitinga-------Vermaelen------Emanuelson


:sad:

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » vr feb 17, 2006 5:16 pm

En volgens At5 doet Sneijder ook niet mee.
Grygera voor 6 weken uitgeschakeld
17-2-2006 Zdenek Grygera is de komende zes weken uitgeschakeld. De Tsjech verliet vrijdag het trainingsveld met een spierblessure aan zijn kuit.
Ook Wesley Sneijder staat voorlopig nog langs de kant. Hij heeft een hamstringblessure en het herstel duurt langer dan verwacht. De wedstrijden tegen RBC (zondag) en het Champions Leagueduel tegen Inter Milan (woensdag) komen voor beide spelers te vroeg.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 17, 2006 5:18 pm

Ik denk dat ik maar voor elk doelpunt van Inter een biertje ga nemen, dan wordt het steeds minder erg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr feb 17, 2006 6:08 pm

Doe dat met tequilla joh :D

En Ajax wint gewoon, met of zonder Grygera
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 17, 2006 6:10 pm

Dat vindt m'n vriendin niet leuk. :D

Bovendien lukt het met dit Ajax ook met bier wel.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr feb 17, 2006 6:27 pm

Heb hoop
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr feb 17, 2006 6:54 pm

Izmailov schreef:En volgens At5 doet Sneijder ook niet mee.
Grygera voor 6 weken uitgeschakeld
17-2-2006 Zdenek Grygera is de komende zes weken uitgeschakeld. De Tsjech verliet vrijdag het trainingsveld met een spierblessure aan zijn kuit.
Ook Wesley Sneijder staat voorlopig nog langs de kant. Hij heeft een hamstringblessure en het herstel duurt langer dan verwacht. De wedstrijden tegen RBC (zondag) en het Champions Leagueduel tegen Inter Milan (woensdag) komen voor beide spelers te vroeg.
Ach, dat maakt toch niks uit, al de tjechen zijn toch prutsers ...

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr feb 17, 2006 8:20 pm

hmm sneijder hoopt ajax-inter te halen zelfde geldt voor trabelsi. Waar ik dit gelezen heb weet ik niet meer, maar wat maakt het uit :blush: Totaal geen achterhoede met ervaren verdedigers. Dus 0-2 door fouten ofzo.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr feb 17, 2006 8:50 pm

Iedereen verwacht een veldoverwicht voor Ajax, maar ik denk dat dat zelfs niet mogelijk is. Ajax is zo ontiegelijk zwak dat Inter zich waand in een oefenpartijtje. Bij de CL-loting hoopte iedereen Ajax te loten.... Iedereen ziet de tekortkomingen. En als we zelfs tegen Ado goals weg geven, dan lukt het Inter ook wel.

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » vr feb 17, 2006 10:15 pm

Trabelsi is weer fit

AMSTERDAM - Ajax-trainer Danny Blind kan zondag tegen RBC Roosendaal beschikken over Hatem Trabelsi. De verdediger verwacht dan hersteld te zijn van een lichte rugblessure.

Trabelsi trainde donderdag nog apart. ''Mijn lichaam moet nog wennen aan de overgang van de warmte naar de kou,'' aldus Trabelsi. ''Daardoor heb ik een beetje last van mijn onderrug. Dat is alles.''

Trabelsi miste vijf competitiewedstrijden van Ajax vanwege de strijd om de Africa Cup. Vorige week woensdag keerde de Tunesiër terug uit Egypte. Zijn land schopte het in Caïro tot de kwartfinales, waarin Nigeria te sterk was. De 'Super Eagles' wonnen na het nemen van strafschoppen. Trabelsi werd in dat duel na één helft gewisseld.

Zondag zat hij tegen ADO Den Haag op de bank. Trainer Danny Blind gaf de voorkeur aan Zdenek Grygera. ''Dat is niet zo gek,'' aldus Trabelsi. ''Ik was net terug.''

De kans is groot dat Trabelsi tegen RBC Roosendaal weer in de basis begint. Hij is dit seizoen een vaste waarde in het elftal van Blind. Daarnaast is Grygera geschorst.

Ajax kan geen beroep doen op Wesley Sneijder. Hij herstelt nog van een hamstringblessure. Steven Pienaar deed een deel van de training met de groep mee. De Zuid-Afrikaan hoopt over twee weken zijn rentree te maken bij Jong Ajax.
Aldus het Parool.
Een lichtpuntje. :xyxthumbs:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 18, 2006 12:20 am

Zonder Grygera en Sneijder zie ik het helemaal somber in. Grygera is de beste verdediger die we hebben en naast Sneijder hebben we weinig middenvelders die de aanvallers kunnen bedienen.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za feb 18, 2006 4:17 pm

Ik wilde ongeveer net zo'n post doen, Thomas... Ik denk dat ik woensdag eens vroeg de stad in ga en er voor zorg dat het middagprogramma dusdanig leuk is, dat het ter compensatie dient voor het avondprogramma....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » za feb 18, 2006 4:23 pm

Iedereen verwacht een veldoverwicht voor Ajax, maar ik denk dat dat zelfs niet mogelijk is.

Wie is iedereen dan? Volgens mij zijn de meesten op de hoogte dat Inter dit seizoen gewoon een aanvallende ploeg heeft die de meeste wedstrijden kan domineren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 18, 2006 4:25 pm

Ik verwacht geen veldoverwicht voor Ajax, ik denk dat we volstrekt kansloos zijn. X'C
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za feb 18, 2006 5:08 pm

Ik heb gewoon bijna geen zin om te kijken. Echt serieus niet. Ik weet nu al dat ik me zo ongelooflijk erg ga zitten verbijten en ergeren dat je er misselijk van wordt. Of nog erger: ik ga me dood schamen.

Het is dat er een stemmetje in m'n hoofd de hele tijd zegt: "Nee, je gaat maar gewoon kijken. Je bent niet voor niets Ajax-supporter. In goede tijden, in slechte tijden en in dramatische tijden. Toch? Drink die gifbeker maar lekker leeg. Op een gegeven komen er weer mooie jaren en dan denk je hier lachend aan terug."

Dus daarom en alleen daarom ga ik woensdag. Ik heb er namelijk ab-so-luut geen zin in.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 18, 2006 5:38 pm

Ik weet hoe je je voelt, Jesse. :sad:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wilde ongeveer net zo'n post doen, Thomas... Ik denk dat ik woensdag eens vroeg de stad in ga en er voor zorg dat het middagprogramma dusdanig leuk is, dat het ter compensatie dient voor het avondprogramma....
Ik zie er echt tegenop. Ik durf niet eens te hopen op een verrassing.

Het ergste is dat ik het nog wel zie gebeuren dat Ajax me (ondanks het feit dat ik al helemaal niets verwacht van de wedstrijd) toch nog weet te teleurstellen. Doordat ze met 0-4 op de broek krijgen of doordat ze een veldoverwicht hebben en 10 minuten voor tijd alsnog de 0-1 incasseren. :sad:

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » za feb 18, 2006 6:12 pm

Grygera mist duels met Inter

MIKE VAN DAMME

AMSTERDAM - Ajacied Zdenek Grygera is vijf tot zes weken uitgeschakeld. Hij liep gisteren tijdens de training een zweepslag op in zijn rechterkuit.

De Tsjech mist zeker de twee duels in de Champions League tegen Inter Milaan, komende woensdag en op 14 maart. ''Dat is een behoorlijke tegenvaller,'' reageerde trainer Danny Blind.

Grygera is de beste mandekker in de Amsterdamse selectie. ''Hij was de aangewezen persoon om op Carlos Martins of Adriano te spelen,'' liet Blind weten. ''Dat hij nu wegvalt, is een aderlating voor ons.''

Volgens Blind heeft Grygera mentaal ook een tikje opgelopen. ''Hij is er ondersteboven van. Zulke wedstrijden in de Champions League zijn de krenten in de pap voor elke voetballer.'' De Tsjech die ooit in Italië wil gaan spelen, had zich tegen Inter graag goed gepresenteerd. Het contract van Grygera bij Ajax loopt aan het einde van dit seizoen af.

Blind hoopt woensdag wel te kunnen beschikken over Wesley Sneijder. De middenvelder kampt met een hamstringblessure. Hij had deze week een kleine terugslag in zijn herstel. ''We bekijken het van dag tot dag,'' aldus Blind. Het duel met RBC Roosendaal, morgen in de Arena, komt zeker te vroeg voor Sneijder.

Blind hoeft zijn strijdplan voor de hekkensluiter in de eredivisie niet aan te passen door de blessure van Grygera. De Tsjech was voor één duel geschorst en miste de ontmoeting met RBC sowieso.

De trainer laat in het midden of hij het duel morgen gebruikt als voorbereiding op de confrontatie met Inter. ''Dat is een mogelijkheid,'' aldus Blind. ''De wedstrijd tegen RBC is echter ook heel belangrijk met het oog op de play-offs. Het kan zijn dat ik de ploeg toch op een plek wijzig.''

Hatem Trabelsi keert hoogstwaarschijnlijk terug in de basis. De Tunesiër is hersteld van een lichte bilspierblessure. Met het wegvallen van Grygera is hij woensdag in de defensie hard nodig. Tegen RBC kan hij weer ritme opdoen. Hij miste de afgelopen vijf wedstrijden van Ajax door de Afrika Cup. Tegen ADO Den Haag zat hij op de bank.

Assistent-trainer Gerard van der Lem bezoekt vanavond de wedstrijd tussen Inter en Livorno. Ruud Krol bekeek eerder ook al twee duels van de nummer twee in de Serie A.

Ook in de Champions League doet Inter het goed. De Italianen kwalificeerden zich voor het hoofdtoernooi via Shakhtar Donetsk. In een groep met Porto, Glasgow Rangers en Artmedia Bratislava eindigde Inter als eerste.
Het Parool

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » za feb 18, 2006 6:17 pm

Hij mist dus zowel de thuis- als uitwedstrijd... X'C

Enige voordeel: Blind had hem waarschijnlijk weer als rechts-back opgesteld (dom, want hij is onze beste mandekker) en Trabelsi is in aanvallend opzicht beter dan Grygera.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » za feb 18, 2006 6:32 pm

Blessure bij Grygera? Goed nieuws! Verdedigen kunnen we toch niet. Nu gaan we misschien vol op de aanval en spelen we Inter daardoor helemaal van de mat. Het slechte nieuws is natuurlijk dat aanvallen ook niet ons sterkste punt is en rondtikken op het middenveld ook al niet. Zucht, het zal dus wel een nederlaag met 2 goals of meer verschil worden. Maar ja, we hebben het Vaderlandsche Bekertoernooi nog...

Plaats reactie