Ajax-Inter

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Wat wordt het?

Afstraffing, ruime cijfers, exit Blind
12
24%
Typisch italiaans: slaapverwekkende 0-1. Gaap!
23
46%
Er gebeurt een wonder! Ajax pakt een puntje
15
30%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » di feb 21, 2006 8:49 pm

Is Pienaar geen optie? Of is hij nog herstellende?

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » di feb 21, 2006 9:23 pm

Thomas...check je PM ff!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di feb 21, 2006 9:27 pm

Demosthenes schreef:We hebben al jaren geen echte linksback (Maxwell verdedigde ook niet sterk), maar met Juanfran en Emanuelson ervoor wordt de linkerkant er niet sterker op. Met Boukhari op 10 speel je iets aanvallender, dan maar 4-4-2 zal Blind misschien denken. Maduro, Lindenbergh, Emanuelson en Boukahri op het middenveld? Vreemd, Ajax kan geen volwaardig middenveld opstellen :nooo: :nooo: :nooo:

Tactisch gezien zal helaas iedere Italiaan sterker zijn dan Emanuelson en laten we hopen dat het voor Boukhari de vijfde wedstrijd is (de laatste vier keer heeft hij zeker gefaald)
Daarom denk ik dat we beter kunnen spelen zoals we de afgelopen wedstrijden hebben gedaan. Met de verdedigend en controlerend wat sterkere Lindenbergh ziet de linkerkant er toch een heel klein beetje beter uit.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di feb 21, 2006 10:31 pm

Zijn er trouwens nog mensen die echt zin hebben in dit potje? (En dan heb ik het in dit geval uitsluitend over Ajacieden..... :D)

Normaal gesproken is een CL wedstrijd iets extra's maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er naar uitkijk. Je krijgt waarschijnlijk een slechte wedstrijd te zien die je ook nog eens kansloos gaat verliezen. Niet echt een prettig vooruitzicht als je het mij vraagt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di feb 21, 2006 10:40 pm

Ik heb er eerlijk gezegd toch wel zin in gekregen. Ook al verwacht ik dat Ajax op de broek krijgt en raak ik daar altijd behoorlijk down van. Het blijft voor mij een fantastische 'rush of blood' om een voetbalwedstrijd als echte supporter te beleven.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di feb 21, 2006 10:42 pm

Misschien kan iemand regelen dat ze Chelsea-Barca op de achtergrond aanzetten op de grote schermen. ;)

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di feb 21, 2006 10:44 pm

brigade zuid schreef:Misschien kan iemand regelen dat ze Chelsea-Barca op de achtergrond aanzetten op de grote schermen. ;)
Als dat zou kunnen, ik ben zwaar geïriteerd dat die wedstrijd niet vanavond al was. Dat had ik liever gezien dan psv-Lyon.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » di feb 21, 2006 10:53 pm

WTF is Inter?!

Ajax kan voetballen. Nou het mentale vlak nog, anders komen de mogelijkheden er nooit uit. Zie Madrid vandaag. Wat een puinhoop van superieure spelers.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di feb 21, 2006 11:16 pm

Maar Inter is een hechter collectief als Milan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di feb 21, 2006 11:17 pm

Weer zitten blowen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di feb 21, 2006 11:19 pm

Volgens mij kijk jij dan geen Italiaans voetbal Jesse. Inter is totaal niet te vergelijken met Real Madrid
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 21, 2006 11:20 pm

Marillion schreef:Zijn er trouwens nog mensen die echt zin hebben in dit potje? (En dan heb ik het in dit geval uitsluitend over Ajacieden..... :D)

Normaal gesproken is een CL wedstrijd iets extra's maar ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er naar uitkijk. Je krijgt waarschijnlijk een slechte wedstrijd te zien die je ook nog eens kansloos gaat verliezen. Niet echt een prettig vooruitzicht als je het mij vraagt.

:sad:

Ach, Inter gaat waarschijnlijk maar één keer voluit, in de return zetten ze de reserves in... :eusa_pray: :D

:blush:
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di feb 21, 2006 11:20 pm

Inderdaad. Maar wat heeft Milan ermee te maken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di feb 21, 2006 11:21 pm

Real Madrid bedoelde ik.

Jesse :rocketwhore:
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di feb 21, 2006 11:33 pm

Ik zat trouwens net even bij de Hilton, zag opeens de hele Inter selectie een plaatsje bij de bar nemen. Hopelijk genieten ze wel van de grote bar in de Hilton en hopelijk voelen ze het morgen nog steeds :yes: :X :hypocrite:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di feb 21, 2006 11:35 pm

Rishi schreef:Real Madrid bedoelde ik.

Jesse :rocketwhore:
Wat is er?

:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di feb 21, 2006 11:35 pm

:blush: :D
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 21, 2006 11:39 pm

Mr. Ajax schreef:Ik zat trouwens net even bij de Hilton, zag opeens de hele Inter selectie een plaatsje bij de bar nemen. Hopelijk genieten ze wel van de grote bar in de Hilton en hopelijk voelen ze het morgen nog steeds :yes: :X :hypocrite:
Dat is toch waar de penose vaak rondhangt? :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di feb 21, 2006 11:40 pm

De watte??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di feb 21, 2006 11:41 pm

joey schreef:
Mr. Ajax schreef:Ik zat trouwens net even bij de Hilton, zag opeens de hele Inter selectie een plaatsje bij de bar nemen. Hopelijk genieten ze wel van de grote bar in de Hilton en hopelijk voelen ze het morgen nog steeds :yes: :X :hypocrite:
Dat is toch waar de penose vaak rondhangt? :hypocrite:
De onderwereld, Mr. Ajax

Barretje Hilton, Apollolaan, PC Hooft. ;)

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di feb 21, 2006 11:46 pm

De onderwereld, Mr. Ajax

Oh ok, het woord penose ben ik nog nooit tegengekomen :blush:




Ja Joey, er zaten inderdaad een paar verdachte gasten aan de bar. Er waren een paar enge figuren, ze hadden ook allemaal van die Inter-truitjes aan. Met name die met de initialen SM ( :D ) aan zijn trui zag er erg eng uit.



;)
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » wo feb 22, 2006 1:14 am

Marillion schreef:Zijn er trouwens nog mensen die echt zin hebben in dit potje? (En dan heb ik het in dit geval uitsluitend over Ajacieden..... :D)
Ik zeker wel...eerst niet, maar sinds de wedstrijd tegen RBC (en het goede optreden van Huntelaar) heb ik ineens alle vertrouwen in een goede afloop. Huntelaar gaat er wel 1 inleggen, voorin ligt het probleem niet...achterin zal het waarschijnlijk mis gaan, dat is het enige waar ik tegenop zie :X

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » wo feb 22, 2006 1:16 am

J.ZANETTI: "CAREFUL AND FOCUSED"
Tuesday, 21 February 2006 18:52:06

AMSTERDAM - "It's a Champions League match, we're in the round of sixteen and we must be careful and focused against an Ajax that's playing good football." Javier Zanetti urged caution at the pre-Ajax v Inter UEFA news conference. "It's important to do well and play a good game. We will have to be careful. We know it's a difficult and complicated match, they have some good young players who have been playing together for a long time and who can cause problems for us in any moment of the match."

Is the Champions League now Inter's main objective? "The European Cup is very important, but there are still a lot of games to play in the league and we want to start winning again as soon as possible so we can make the best finish to the season," Zanetti said. "But besides the championship we're still in the running for the Champions League and the Tim Cup. We want to win both these competitions."

On Adriano's two-match ban, the Inter captain said: "We're very disappointed. After the Livorno game Grandoni, who was involved in the incident with Adriano, said nothing had happened. The club will take care of it now and do what has to be done."
Van de officiële site van Inter: www.inter.it

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » wo feb 22, 2006 1:19 am

MANCINI: "IMPORTANT WORDS FROM MORATTI"
Tuesday, 21 February 2006 19:38:47

AMSTERDAM - Part two of Roberto Mancini's pre-Ajax v Inter news conference:

Does Cesar have enough minutes in him to last the whole of tomorrow evening's match?
"Cesar still isn't one hundred percent, but he has more than enough minutes in him."

Would a draw tomorrow be a positive result for Inter?
"We never play to draw. There could certainly be a scoring draw, which wouldn't be a negative result. But it's always our goal to win, and even more so tomorrow because it's such an important match."

Can we take it for granted that Adriano and Martins will start in attack tomorrow evening?
"It's not to be taken for granted, but we also have to look at other things. We will see tomorrow."

Were you pleased with what Massimo Moratti said about you this week?
"I am very pleased because they were important words. But for a coach it's the results that count. A coach should also focus on working well to win. A lot of absurd things were said after two undeserved defeats, I just concentrate on getting positive results. And if the results don't come a coach can even be changed."
www.inter.it


Inter in de ArenA (foto):

http://www.inter.it/aas/img/80444.jpg4&n=39935

:evil:

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » wo feb 22, 2006 1:29 am

Selectie van Inter voor duel tegen Ajax

Doel: 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar Soares, 22 Paolo Orlandoni;

Verdediging: 2 Ivan Ramiro Cordoba, 3 Nicolas Burdisso, 4 Javier Zanetti, 11 Sinisa Mihajlovic, 16 Giuseppe Favalli, 23 Marco Materazzi, 25 Walter Samuel, 33 Pierre Wome;

Middenveld: 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo , 8 David Pizarro, 18 Cristian Kily González, 19 Esteban Cambiasso, 21 Santiago Solari, 31 Cesar;

Aanval : 9 Julio Ricardo Cruz, 10 Adriano, 30 Obafemi Martins.
Ajax Netwerk.

Laat...maar beter laat dan nooit :hypocrite:

Plaats reactie