Ajax - Roda JC

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Naar de Kuip?

Ja
44
90%
Nee
5
10%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do mar 23, 2006 12:10 am

komt wel vaker voor dat mensen een hekel hebben aan iemand die vreselijk op hem/haar lijkt.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn: ZWAAR KUT! De uitslag maakte het nog goed.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9386
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do mar 23, 2006 12:11 am

Steef schreef:En toch vind ik die Cisse wel wat hebben hoor. :yes:

En Cziommer mag van mij alles breken wat er maar te breken valt en scheuren wat er maar te scheuren valt. God, wat haat ik die gozer. Pseudovedette op z'n Duits.
:D Wat schieten Feyenoorders toch snel in de haat-modus. Als Simon zijn spel je niet bevalt dan ga je toch lekker samen met vriend Heras een hek om hem heen bouwen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mar 23, 2006 12:11 am

Marijn schreef:Jeutje, Heras weet al heel wat over ons. We zijn arrogant, we vinden het raar dat andere ons arrogant vinden en bovendien zaten we een uurtje terug nog in het stadion te zingen.

Zo leer je nog eens wat over jezelf.
Die f*cking newbies weten steeds meer over ons. ;)

Heras is toch supporter van FC Groningen?

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7399
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » do mar 23, 2006 12:14 am

Steef schreef:En toch vind ik die Cisse wel wat hebben hoor. :yes:

En Cziommer mag van mij alles breken wat er maar te breken valt en scheuren wat er maar te scheuren valt. God, wat haat ik die gozer. Pseudovedette op z'n Duits.
Cisse was inderdaad gevaarlijk.Trabelsi en Maduro hadden totaal geen vat op hem. En die Cziommer ja, wat een irritante pleuris gast is dat zeg. Had Feyenoord niet ooit interesse in hem?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do mar 23, 2006 12:15 am

Yo schreef:Ik vond Huntelaar ook niet goed spelen. Hij was totaal niet balvast en verloor zo'n beetje elk duel tegen een overigens zeer degelijk verdedigingscentrum.
Dat hij alleen ramballen zou krijgen was alleen de laatste 20 minuten. Niet dat hij daarvoor wel goede ballen kreeg, maar het was ook niet zo dat hij alleen hoge en onbruikbare ballen kreeg.

Maar ja, hij doet uiteindelijk wel waarvoor hij gehaald is :yes:
Ach, ik zeg maar niks meer, blijkbaar is tegenwoordig een bal die een beetje in de richting van een speler komt al een prestatie ..

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do mar 23, 2006 12:16 am

Z'n vader, die goede contacten heeft in R'dam, had 'm ooit bijna De Kuip ingebabbeld.

Nee, als dat wijf en/of Opdam ooit voor Feyenoord spelen kijk ik niet meer. Promise!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do mar 23, 2006 12:16 am

Ik werd trouwens ook he-le-maal gek van die commentator. Er zit geen greintje bloed meer onder m'n nagels.

:pukey:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 23, 2006 12:20 am

Nou nou, wat een goal van KJH zeg! Die mafkees flikt het 'm weer, ik kon mijn ogen niet geloven. Dat durven op zo'n moment. :shock: :worshippy: :headbang: :D

Verder een dramatische wedstrijd. Ajax speelde hemeltergend slecht. En Roda zat er door na de 1-1, gaf het meteen op.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7399
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » do mar 23, 2006 12:22 am

joey schreef:Nou nou, wat een goal van KJH zeg! Die mafkees flikt het 'm weer, ik kon mijn ogen niet geloven. Dat durven op zo'n moment. :shock: :worshippy: :headbang: :D
Die goser maakt van geen kans een kans. Ongelooflijk. Hadden we maar 11 Huntelaars.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9386
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do mar 23, 2006 12:22 am

De opbrengst van die bekerfinale kan alweer van de 9 miljoen worden afgeschreven. Was die 1-1 echt zo mooi? Bassie tegen Bosch?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mar 23, 2006 12:23 am

Jesse schreef:Ik werd trouwens ook he-le-maal gek van die commentator. Er zit geen greintje bloed meer onder m'n nagels.

:pukey:
Het ergste waren nog die gesprekken met de dood en dood saaie Van der Luer tussendoor. Jezus Christus.

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » do mar 23, 2006 12:24 am

Dubbel schreef:De opbrengst van die bekerfinale kan alweer van de 9 miljoen worden afgeschreven. Was die 1-1 echt zo mooi? Bassie tegen Bosch?
Dat niet, hij stuiterde meer over Kujovic heen, maar hij zette zich mooi af tegen Saeijs.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do mar 23, 2006 12:24 am

Raymond schreef: Vriendschappelijke wedstrijd van Peru op 10 mei, uit tegen T&T van Ome Leo. Hopelijk moet het zeehondje verplicht meespelen.
Van jezelf uitgaan niet gaan googlen of Farfan hopelijk niet mee kan doen, ook al is het niet zo maar bedenk wel WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE :D, nee maar ff serieus ik vind dit een beetje sneu, van mij mag Farfan gewoon meedoen hoor.

Ik ben zeer blij dat we gewonnen hebben vanavond, ook al was het weer slecht. Een paar opmerkingen:

- Waarom juicht Babel niet?
- Charisteas redelijk weergaloos met o.a. 3 assists
- Als ik morgenochtend wakker wordt zijn de Roda bussen dan al terug in Kerkrade? :D
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do mar 23, 2006 12:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do mar 23, 2006 12:25 am

Nee, natuurlijk niet Bassie tegen Den Bosch. Dat was de perfecte aanval en de perfecte omhaal. Dit was een omhaal uit een ingooi, waarbij de bal ook nog stuiterde voordat KJH 'm nam en de bal in de verre hoek verdween met een stuit. Niet in de kruising zoals die van Van Basten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 23, 2006 12:26 am

Dubbel schreef:De opbrengst van die bekerfinale kan alweer van de 9 miljoen worden afgeschreven. Was die 1-1 echt zo mooi? Bassie tegen Bosch?
Nog mooier. :worshippy:

Hij stond met de rug naar de goal, met tussen hem en de goal nog een verdediger en de keeper. Hij fopte ze allebei. Echt geweldig. :cheer:

Wat vierde Babel zijn doelpunten op een arrogante manier zeg. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do mar 23, 2006 12:27 am

Raymond schreef:
Dubbel schreef:De opbrengst van die bekerfinale kan alweer van de 9 miljoen worden afgeschreven. Was die 1-1 echt zo mooi? Bassie tegen Bosch?
Dat niet, hij stuiterde meer over Kujovic heen, maar hij zette zich mooi af tegen Saeijs.
Die Saijs is trouwens wel de lul van de avond. Eerst knalt-ie een vrije trap VOOR Roda blind naar voren in de 93e minuut, tegen een Ajacied aan, waarna de bal via Ajax en Kah bij Kujovic komt die 'm buiten rost. Dan mag Juanfran ingooien....

En bij de 2-1 raast-ie als een dolle naar de zijlijn, zonder de bal en/of Charisteas te hebben.

:nooo:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mar 23, 2006 12:27 am

Steef schreef:Z'n vader, die goede contacten heeft in R'dam, had 'm ooit bijna De Kuip ingebabbeld.

Nee, als dat wijf en/of Opdam ooit voor Feyenoord spelen kijk ik niet meer. Promise!
Daar houd ik je aan. :D

Volgens mij vindt Steef (diep, diep in z'n hart) Ajax wel wat. Hij heeft hier ook al meerdere keren aangegeven dat Feyenoord geen keuze is geweest bij hem maar dat het hem aangeleerd is. En z'n arrogantie past natuurlijk ook beter bij onze arrogante club. ;)

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7399
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Trab » do mar 23, 2006 12:28 am

joey schreef:

Wat vierde Babel zijn doelpunten op een arrogante manier zeg. :X
Misschien is-ie boos?

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » do mar 23, 2006 12:28 am

Steef schreef:
Raymond schreef:
Dubbel schreef:De opbrengst van die bekerfinale kan alweer van de 9 miljoen worden afgeschreven. Was die 1-1 echt zo mooi? Bassie tegen Bosch?
Dat niet, hij stuiterde meer over Kujovic heen, maar hij zette zich mooi af tegen Saeijs.
Die Saijs is trouwens wel de lul van de avond. Eerst knalt-ie een vrije trap VOOR Roda blind naar voren in de 93e minuut, tegen een Ajacied aan, waarna de bal via Ajax en Kah bij Kujovic komt die 'm buiten rost. Dan mag Juanfran ingooien....

En bij de 2-1 raast-ie als een dolle naar de zijlijn, zonder de bal en/of Charisteas te hebben.

:nooo:
Precies, hij had beter in Den Haag kunnen blijven, daar zouden de supporters hem waarschijnlijk minder kwalijk nemen. Maar ik ben blij dat hij zich zo goed heeft ingezet. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do mar 23, 2006 12:31 am

joey schreef:Wat vierde Babel zijn doelpunten op een arrogante manier zeg. :X
Hij is ontevreden over z'n rol als reserve. Die jongen mag van Van Geel weg, denk ik. Als het aan mij ligt gaat hij snel. Bij Ajax zal hij toch nooit passen. :nooo:

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do mar 23, 2006 12:32 am

Steef schreef:Nee, natuurlijk niet Bassie tegen Den Bosch. Dat was de perfecte aanval en de perfecte omhaal. Dit was een omhaal uit een ingooi, waarbij de bal ook nog stuiterde voordat KJH 'm nam en de bal in de verre hoek verdween met een stuit. Niet in de kruising zoals die van Van Basten.
Helemaal mee eens.

Maar bij deze omhaal was het moment dan weer mooier. En het was wel een échte, in die zin dat Huntelaar helemaal loskwam van de grond. En hij paste precies.

Briljant. Maar inderdaad: niet zo mooi als de moeder aller omhalen.

K.
Still alive...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13720
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do mar 23, 2006 12:39 am

Net thuis, wát een wedstrijd. Slechte wedstrijd dus, en wat heb ik die twee mensen uitgelachen die twee minuten voor het einde naar huis gingen.

Schitterende apotheose, evenaarde mijn uitbarsting na de 1-1 van Rosenberg in de Kuip en de 2-0 van Rosales tegen Inter. Zo'n sfeer als in de verlenging hebben we dit seizoen nog niet gezien! Fantastisch.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do mar 23, 2006 12:39 am

Wat zal Opstelten vannacht lekker slapen. :eusa_liar:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9386
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do mar 23, 2006 12:46 am

Ach, valt wel mee denk ik. Commisaris Smit heeft immers alles onder controle...

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Bericht door Dr. Living Stoned » do mar 23, 2006 12:47 am

De goal wan van basten tegen de russen in de EK-finale was nòg mooier.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Plaats reactie