Ajax-Vitesse

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

wat wordt het woensdag?

Peiling eindigde op do apr 13, 2006 5:35 pm

1-0
5
24%
1-1
2
10%
0-1
3
14%
2-1
11
52%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo apr 12, 2006 11:29 pm

Nu dat viel best mee, maar tja, hoe zat dat ook weer met die vieze doodschop op Kalou ..

Maar halverwege de eerste helft dan weer in de eerste helft, wel bij de les blijven ....
Laatst gewijzigd door 999 op wo apr 12, 2006 11:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo apr 12, 2006 11:30 pm

Addo geeft 'm een schop met z'n noppen recht op z'n knie en schopt 'm de wedstrijd uit. Bah bah bah.

En dat van KJH viel niet mee. Gewoon :redcard: .

Wouter
Berichten: 18994
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » wo apr 12, 2006 11:31 pm

joey schreef:
Alexander schreef:Wat een shitwedstrijd weer, maar gelukkig zijn de blijvers beloond!

Ja, en degenen die eerder naar huis gingen lach ik uit. Bye bye, suckers! :cheer:

Hetzelfde geldt voor de homo's van Vitas. Wat een slap zooitje, tegen dit Ajax nog zo het schip in gaan.
Dank je.

Wij hebben gewoon altijd pech in de slotfase van de competitie. Of het ontbreekt aan de kwaliteit om het geluk af te dwingen, het is maar hoe je het wil zien...Ik kan me in elk geval niet heugen dat het een keer goed ging op de laatste speeldagen...En als je dan uitgerekend tegen de club moet die erom bekend staat altijd geluk te hebben... :sad:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo apr 12, 2006 11:32 pm

Steef schreef:Addo geeft 'm een schop met z'n noppen recht op z'n knie en schopt 'm de wedstrijd uit. Bah bah bah.

En dat van KJH viel niet mee. Gewoon :redcard: .
Ook dat viel best mee, niet bewust, wel een onbehouwen tikje.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo apr 12, 2006 11:33 pm

Bertje schreef:Verdikkeme, nu moet ik toch die verdraaide play-offs nog gaan volgen.
:D
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » wo apr 12, 2006 11:36 pm

Voetske schreef:
Steef schreef:Addo geeft 'm een schop met z'n noppen recht op z'n knie en schopt 'm de wedstrijd uit. Bah bah bah.

En dat van KJH viel niet mee. Gewoon :redcard: .
Ook dat viel best mee, niet bewust, wel een onbehouwen tikje.
Ha ha, ook hier regeert Voetske. Tegen 12MB per seconde kun je het wel schudden. Volgens mij probeert Steef gewoon stemming te maken omdat hij de bui al voelt hangen in die play-offs.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo apr 12, 2006 11:36 pm

Wouter schreef:Wij hebben gewoon altijd pech in de slotfase van de competitie. Of het ontbreekt aan de kwaliteit om het geluk af te dwingen, het is maar hoe je het wil zien...Ik kan me in elk geval niet heugen dat het een keer goed ging op de laatste speeldagen...En als je dan uitgerekend tegen de club moet die erom bekend staat altijd geluk te hebben... :sad:

:aai:

Ach, je zei zelf eerder dit seizoen dat deze ploeg niet bepaald een goede mentaliteit heeft. Dat bleek vanavond weer, op het einde tenminste. Simpeler aanvalsspel dan dat van Ajax heb ik zelden gezien. Alle ballen werden naar voren geroeid. In feite zou het gemakkelijk te verdedigen moeten zijn, maar Vitesse kon er niet mee omgaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo apr 12, 2006 11:38 pm

Dubbel schreef:
Voetske schreef:
Steef schreef:Addo geeft 'm een schop met z'n noppen recht op z'n knie en schopt 'm de wedstrijd uit. Bah bah bah.

En dat van KJH viel niet mee. Gewoon :redcard: .
Ook dat viel best mee, niet bewust, wel een onbehouwen tikje.
Ha ha, ook hier regeert Voetske. Tegen 12MB per seconde kun je het wel schudden. Volgens mij probeert Steef gewoon stemming te maken omdat hij de bui al voelt hangen in die play-offs.
Nee hoor. Heb gegeken met een groot Ajax-supporter en die vond het ook diep rood. Daarnaast is 't voor mij persoonlijk veel interessanter als Ajax CL speelt.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo apr 12, 2006 11:40 pm

Dat laatste begrijp ik niet. Hoezo dat?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo apr 12, 2006 11:40 pm

Steef schreef:
Dubbel schreef:
Voetske schreef: Ook dat viel best mee, niet bewust, wel een onbehouwen tikje.
Ha ha, ook hier regeert Voetske. Tegen 12MB per seconde kun je het wel schudden. Volgens mij probeert Steef gewoon stemming te maken omdat hij de bui al voelt hangen in die play-offs.
Nee hoor. Heb gegeken met een groot Ajax-supporter en die vond het ook diep rood. Daarnaast is 't voor mij persoonlijk veel interessanter als Ajax CL speelt.
Ik heb gekeken met een groot Feyenoord supporter en die vondt het niks ... :sad:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo apr 12, 2006 11:41 pm

Jesse schreef:Dat laatste begrijp ik niet. Hoezo dat?
Meer geld bij Ajax voor aankopen. Interessanter voor spelers die toch graag CL spelen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 13, 2006 6:18 am

Steef schreef:
Dubbel schreef:
Voetske schreef: Ook dat viel best mee, niet bewust, wel een onbehouwen tikje.
Ha ha, ook hier regeert Voetske. Tegen 12MB per seconde kun je het wel schudden. Volgens mij probeert Steef gewoon stemming te maken omdat hij de bui al voelt hangen in die play-offs.
Nee hoor. Heb gegeken met een groot Ajax-supporter en die vond het ook diep rood. Daarnaast is 't voor mij persoonlijk veel interessanter als Ajax CL speelt.
Ik heb de beelden nog niet gezien, maar het klinkt toch echt alsof je de bui al voelt hangen. Stel je voor dat Kuijt en Kalou de play-offs niet halen. Dan heeft Feyenoord geen toppers meer om de ruimte te bespelen. Dan zie ik het zomaar gebeuren dat Ajax de finale van de play-offs haalt.

Ik wil je best geloven. Maar dan moet je nu wel beloven dat je, in het geval dat Ajax wint, niet gaat zeiken over het feit dat Huntelaar geschorst had moeten zijn. ;)

Steef schreef:
Jesse schreef:Dat laatste begrijp ik niet. Hoezo dat?
Meer geld bij Ajax voor aankopen. Interessanter voor spelers die toch graag CL spelen.
Ben je nu in opdracht bezig met versterkingen voor Ajax?

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do apr 13, 2006 7:47 am

Vitesse is een lachertje :headbang: :sad:

En voor alle mensen die weer zo nodig eerder weg moesten: :spijker:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do apr 13, 2006 8:17 am

Het was idd buitenspel, het gaat echt om enkele Cm maar het was buitenspel. Ik dnek dat je dit de arbitrage neit kan verwijten, want het was zo nipt en ook nog een moeilijk zichtbaar.

KJH zwaaide idd een beetje onbenullig met zijn handen naar achteren, maar vond het niet met opzet maar weer om stevig het duel in te gaan. zie het als een VoHtje. (Lomp, maar blijkbaar net niet lomp genoeg voor een :redcard: )

Voor de rest was het een drama pot en hoop ik dat Blind vandaag nog een schop krijgt onder zijn kont! Wat die gast presteert met dit elftal is echt een drama. Ik heb het al eens eerder gezegd en las het van de week ook hier, de trainingen zijn bagger, alles wordt als een machine gedaan er iis nergens spelvreugde of overige plezier te vernemen.

Dus Steef als je het neit erg vind geef ik de :redcard: aan Blind.

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 8:35 am

Alexander schreef:Vond Sneijder echt goed spelen, zoveel dreigender dan wat we eerst hebben lopen.
Pcs. Met Sneyder komt er zowaar iets wat enige lijn lijkt in het spel.

Hopelijk zijn we na gisteren van het gezeik van Steef v.w.b. oLAF af. Want wat die überprutser van een Galasek presteerde ging werkelijk alle perken te buiten. De slechtste man van het veld, met afstand.

Opmerkelijk trouwens dat Ajax wéér een wedstrijd in de extra-tijd keert. Met de mentaliteit en conditie van dit elftal is weinig mis. Dát valt de trainer i.i.g. niet te verwijten. En is geluk niet een kwestie van afdwingen en een kwaliteit?! ;)

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do apr 13, 2006 8:53 am

Euhm, het kan aan mij liggen hoor, maar bij de 1-1 stond Charisteas echt overduidelijk buitenspel !

Niet dat het mij verder wat uitmaakt, Vitesse riep het over zichzelf af, maar buitenspel was het. Bij het doorkoppen is het onduidelijk, dus niet vlaggen. Dat deed de grens wel goed, maar het moment ervoor had hij gewoon moeten zien.

PS: Het tactisch inzicht van Blind blijft briljant, vooral bij een achterstand haalt hij de meest weergaloze vondsten tevoorschijn :D
Laatst gewijzigd door Baseman op do apr 13, 2006 9:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » do apr 13, 2006 8:55 am

Baseman schreef:Euhm, het kan aan mij liggen hoor, maar bij de 1-1 stond Charisteas echt overduidelijk buitenspel !

Niet dat het mij verder wat uitmaakt, Vitesse riep het over zichzelf af, maar buitenspel was het. Bij het doorkoppen is het onduidelijk, dus niet vlaggen. Dat deed de grens wel goed, maar het moment ervoor had hij gewoon moeten zien.
Heb net de beelden pas gezien en KJH stond net buitenspel. Zoals Base echter goed opmerkt staat Charisteas ongeveer 2 meter buitenspel.

Verder zag ik niet veel in die aktie van KJH. En ik zag Ajax toch ook een paar keer vervaarlijk voor het doel opduiken? Zal wel aan de samenvatting liggen denk ik :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 8:56 am

Baseman schreef: Niet dat het mij verder wat uitmaakt,
Mooi. You win some, you lose some. Vond dit een geval als het buitenspel van Kalou bij de 1-0 van Feyenooord tegen Ajax. Het is buitenspel, maar als er niet voor wordt gefloten....

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do apr 13, 2006 9:01 am

Inderdaad :xyxthumbs:

Al komt de situatie wat grappig over na de klaagzang van Blind laatst ;)

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 9:11 am

Baseman schreef: Al komt de situatie wat grappig over na de klaagzang van Blind laatst ;)
Buitenspel vindt een keer of 12 per wedstrijd plaats. Soms zit de scheids ernaast, soms niet. Dát heft zich gedurende een seizoen op.

Dit is wat anders dan een strafschop als die tegen PSV, Base. Of de vendetta van die oetlul van een Luinge tegen Huntelaar. Of de afgekeurde goal tegen Utreg. Dat zijn eenmalige beslissingen, die werkelijk van geen kant klopten. Zulke momenten staan op zichzelf, buitenspel niet, da's een telkens terugkerend iets. Dat ie daar iets van zegt, kan ik billijken.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » do apr 13, 2006 9:13 am

wimpey schreef:
Baseman schreef: Al komt de situatie wat grappig over na de klaagzang van Blind laatst ;)
Buitenspel vindt een keer of 12 per wedstrijd plaats. Soms zit de scheids ernaast, soms niet. Dát heft zich gedurende een seizoen op.
Maar dit was wel heeeeeeeeeel erg buitenspel hoor :yes:

Niet dat ik het erg vind uiteraard :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 9:22 am

wimpey schreef:Pcs. Met Sneyder komt er zowaar iets wat enige lijn lijkt in het spel.
Wat de trainer niet lukt, lukt Wesley wel?
Het veldspel gaat per wedstrijd nog achteruit, ik wist niet dat het mogelijk was.
Hopelijk zijn we na gisteren van het gezeik van Steef v.w.b. oLAF af. Want wat die überprutser van een Galasek presteerde ging werkelijk alle perken te buiten. De slechtste man van het veld, met afstand.
Nog één thuiswedstrijd, hooguit twee, dan is het exit voor Tommie B. Eindelijk! :cheer: :cheer:
Opmerkelijk trouwens dat Ajax wéér een wedstrijd in de extra-tijd keert. Met de mentaliteit en conditie van dit elftal is weinig mis. Dát valt de trainer i.i.g. niet te verwijten. En is geluk niet een kwestie van afdwingen en een kwaliteit?! ;)
Zeker, we zijn levensgevaarlijk met ons systeem van vijf spitsen... :D
Maar serieus, dit moet je niet proberen tegen PSV of zo. Dan word je geslacht.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do apr 13, 2006 9:26 am

hoogtepunt van de wedstrijd:

de strandballen en vooral dat blauwe speelgoed- opblaasbandje uit vak 410

WAT EEN ONGELOFELIJKE BAGGERPOT

de slechtste wedstrijd by far ooit gezien.

ik wilde net naar de balie gaan lopen om mijn geld terug te vragen voor deze wanvertoning
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52059
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 9:29 am

Sneyder is gewoon klassen beter dan de overige middenvelders die we hebben, joey. Ancelotti en Hiddink maken met Maduro, Galasek en Boukhari ook geen topmiddenveld hoor. Je overdrijft het wat mij betreft sterk met je niet aflatende tirades aan het adres van Blind...

Galasek was een drama. Lindenbergh was na de wedstrijd tegen PSV-thuis, waarin ie goed speelde, zwak, maar Galasek sloeg gisteren werkelijk alles. Maar eindelijk zijn we straks van die schuiver met z'n alibi-voetbal verlost.

Met Trab, Urby, Gryga en Pienaar (op de plek van Rampsales - nog zo'n überloser - svp) erbij en Sneyder spelend als gisteren hebben we wel een redelijk elftal, volgens mij. Play-offs (als we ons plaatsen!!) kunnen gewonnen worden.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do apr 13, 2006 9:35 am

elliquido schreef:hoogtepunt van de wedstrijd:

de strandballen en vooral dat blauwe speelgoed- opblaasbandje uit vak 410

WAT EEN ONGELOFELIJKE BAGGERPOT

de slechtste wedstrijd by far ooit gezien.

ik wilde net naar de balie gaan lopen om mijn geld terug te vragen voor deze wanvertoning
Ja, want echte Ajax supporters komen alleen om te kijken hoe er gewonnen wordt. Als NAC of Vitesse zo'n publiek zou hebben was dat stadion al lang leeg geweest... :nooo:

Plaats reactie