Ajax-Vitesse

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

wat wordt het woensdag?

Peiling eindigde op do apr 13, 2006 5:35 pm

1-0
5
24%
1-1
2
10%
0-1
3
14%
2-1
11
52%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:02 pm

Izmailov schreef:Vraag gelijk even waarom ze het afgekeurde doelpunt van KJH in de eerste helft niet hebben uitgezonden.
Omdat dat 10 meter buitenspel was.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do apr 13, 2006 3:03 pm

Joh, dat jullie al die lulkoek van dat jong nog slikken. Van mij had ie al lang een ban gekregen hier. Triest ventje. Doet me een beetje denken aan ene SQD die zich op een ander forum voordeed als Nederlander in Milaan en die zeer veel tifo contacten had. Bleek ook allemaal verzonnen te zijn. Triest dat soort mensen. Leven compleet in hun eigen fantasiewereldje. Waarschijnlijk is Mario Been ook zijn denkbeeldige vriendje.

Steef is niet bang voor Ajax, Steef is bang voor de joden :outtahere:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do apr 13, 2006 3:03 pm

Steef schreef: Talpa heeft bewijsmateriaal willens en wetens achter gehouden. Vind ik niet netjes.
Ik denk dat het komt omdat er gisteren een volledig programma was van 9 wedstrijden, dat ze voor dit soort zaken geen tijd hadden.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het eigenlijk wel een geinige actie van je om het bij SS en AD aan te kaarten. :blush: al moet KJH natuurlijk niet geschorst worden he. :D

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 3:05 pm

Gebeurt zo vaak dat iets niet wordt uitgezonden. Van de overtredingen van VoH zie je niet de helft terug.

Maar ik juich jouw offensief tegen de elleboog toe, Steef. Vooral omdat je Feyenoord intensief volgt. Als je binnenkort een speler van je eigen ploeg erbij lapt omdat HET ECHT NIET KAN wat hij gedaan heeft, meld je dat dan wel even op FN? :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do apr 13, 2006 3:08 pm

joey schreef: Maar ik juich jouw offensief tegen de elleboog toe, Steef. Vooral omdat je Feyenoord intensief volgt. Als je binnenkort een speler van je eigen ploeg erbij lapt omdat HET ECHT NIET KAN wat hij gedaan heeft, meld je dat dan wel even op FN? :hypocrite:
Begrijp dat dan, joey. Het gaat er niet om wat Huntelaar doet, dat is gewoon rood. Het gaat erom dat Talpa het niet uitzendt. Dat is ronduit schandalig.

:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:08 pm

Jahoor.

Jullie zijn echt bekrompen. Ik heb totaal geen problemen met Ajax. MvG vind ik een perfecte TD. KJH een ontzettend goede spits (al is de echte vorm een beetje weg) en een leuk ventje. Maar hij is niet heilig!

Daarnaast ben ik zowat de enige in NL die dit klaarblijkelijk heeft gezien. Ja, bij Tele2 iedereen. Maar bij Talpa, niemand. En ook niet bij de andere media.

Vreemd. En ik wil weten waarom niet. Zaten ze al aan de kroketten?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do apr 13, 2006 3:11 pm

Waarom stuur je je mailtje dan niet naar Talpa?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Mr. Ajax
Berichten: 14567
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do apr 13, 2006 3:11 pm

Ah, die vraag.

Nou, Materazzi - KJH heb ik niks gezien. Volgens mij heb ik die elleboog van Matrix tegen Sorin hier direct geplaatst.

En Kah had geschorst moeten worden. Eigenlijk zou die vent niet op een voetbalveld mogen. Een dwaas. Gisteren ook weer een belachelijke actie.

Ik vroeg niet naar jouw mening over Kah. Ik vraag me af waarom je zoveel moeite neemt om Huntelaar een schorsing op te laten leggen, omdat je het 'juist' zou vinden, maar bij Kah, Vennegoor, Buijs etc blijf je lekker stil. Wal-ge-lijk. :pukey:

Ik kan er niks aan doen dat KJH die beuk uitdeelt in de 33e speelronde.

Wat heeft dat ermee te maken? Of geef je toe dat je het alleen doet om AJAX met oog op de play-offs te benadelen, en niet om zogenoemde gerechtigheid te krijgen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:11 pm

Ook gedaan. Nog geen antwoord...

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » do apr 13, 2006 3:12 pm

Steef schreef:En ik wil weten waarom niet.
Ze zijn allemaal voor Ajax natuurlijk (dat weten ze in Eindhoven al jaaaren.) :sleepey:

storm. glas. H2O.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 13, 2006 3:12 pm

Wat een gedoe zeg. :baaa: :sleepey:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:13 pm

Mr. Ajax schreef:
Ah, die vraag.

Nou, Materazzi - KJH heb ik niks gezien. Volgens mij heb ik die elleboog van Matrix tegen Sorin hier direct geplaatst.

En Kah had geschorst moeten worden. Eigenlijk zou die vent niet op een voetbalveld mogen. Een dwaas. Gisteren ook weer een belachelijke actie.

Ik vroeg niet naar jouw mening over Kah. Ik vraag me af waarom je zoveel moeite neemt om Huntelaar een schorsing op te laten leggen, omdat je het 'juist' zou vinden, maar bij Kah, Vennegoor, Buijs etc blijf je lekker stil. Wal-ge-lijk. :pukey:

Ik kan er niks aan doen dat KJH die beuk uitdeelt in de 33e speelronde.

Wat heeft dat ermee te maken? Of geef je toe dat je het alleen doet om AJAX met oog op de play-offs te benadelen, en niet om zogenoemde gerechtigheid te krijgen?
Hij hoeft van mij NIET geschorst te worden!

Ik wil weten waarom het niet is uitgezonden en waarom niemand er melding van maakt.

Ik kan me nl. niet voorstellen dat IK dit fout heb gezien. En die foto sterkt mijn gedachte alleen maar.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 3:13 pm

Steef schreef:Daarnaast ben ik zowat de enige in NL die dit klaarblijkelijk heeft gezien. Ja, bij Tele2 iedereen. Maar bij Talpa, niemand. En ook niet bij de andere media.

Vreemd. En ik wil weten waarom niet. Zaten ze al aan de kroketten?

Ik zat niet aan de kroketten, ik zat in het stadion. En zoals je weet zie je dan een hoop niet.

Misschien zou je, in plaats van mailtjes rond te sturen, ons van beelden kunnen voorzien om je stelling te onderbouwen? Daar wacht ik nog steeds op.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:14 pm

Ik heb die beelden niet. Die heb ik opgevraagd bij Tele2.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 3:15 pm

Nou volgens mij jij spreken met dubbele tong, je doet je voor als zou je niks tegen AJAX hebben, maar laat geen kans onbenut om al wat AJAX is af te schieten.

Niet dat ik me er druk om maak, maar je ware aard komt zo wel boven drijven.

Verder sluit ik me bij Spijker aan, slik die lulkoek toch niet allemaal.Steef kiest zijn zinnen en z'n dingetje zo zorgvuldig uit dat ie altijd alle kanten er mee op kan ..
Laatst gewijzigd door 999 op do apr 13, 2006 3:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do apr 13, 2006 3:17 pm

Hoe lang blijft iedereen hier die K.K.K. nu nog serieus nemen ??

gewoon negeren..
1. loopt altijd te zuigen
2. heeft nooit voetbalnieuws als het er moet zijn.
3. heeft waarschijnlijk erg veel tijd over.

===============================================
Liever (niet) heb ik het over het wederom zeer trieste niveau van onze basis 11.
Het was echt afgrijselijk gisteren. Pijn aan me ogen

elliquido wrote:
hoogtepunt van de wedstrijd:

de strandballen en vooral dat blauwe speelgoed- opblaasbandje uit vak 410

WAT EEN ONGELOFELIJKE BAGGERPOT

de slechtste wedstrijd by far ooit gezien.

ik wilde net naar de balie gaan lopen om mijn geld terug te vragen voor deze wanvertoning

spijker:

Ja, want echte Ajax supporters komen alleen om te kijken hoe er gewonnen wordt. Als NAC of Vitesse zo'n publiek zou hebben was dat stadion al lang leeg geweest...
"echte ajax supporters "????
man man man..
krijgen we weer die wan discussie.?

goed,

voorstel:
we leggen alle uit en thuis kaaartjes van de afgelopen 35 jaar bij elkaar. thuis 1 punt uit 2 punten

dan alle europacupduels
thuis 3 punten uit 7 punten

dan overige niet europese wedstrijden 10 punten

aantal ajax , dvd's boeken , cd's lp's etc etc 1 punt per stuk

oefenwedstrijden nationaal 1 punt.

vergeet ik nog iets ?? oh ja, sjaaltjes en dergelijke, ajax koffie ?
0,1 punt per produkt.

alles optellen

wie het hoogste aantal punten heeft is de enige echte supporter?

bij gelijke stand gaat de rits open en kijken we wie de langste heeft
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 3:22 pm

Steef schreef:Ik heb die beelden niet. Die heb ik opgevraagd bij Tele2.
Oké, plaats je ze zodra je ze hebt?

Verder mag het van mij hoor. We leven in een vrij land.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 3:23 pm

joey schreef:Gadver, jij probeert hem inderdaad een schorsing aan te smeren! :pukey:
:rofl: Neem je Steef's 'campagne' serieus dan?! :shock:

Toen Cruz het had gedaan (zoals tijdens Ajax - Inter tegen Heitinga) prees ie Cruz de hemel in. :pukey:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 3:31 pm

Die Borst is gek genoeg om er zondag over door te zeiken. Niet dat het iets uithaalt natuurlijk.

Boos over een elleboogstoot en fan van Cruz, dat valt niet te rijmen inderdaad.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:32 pm

Als iemand voor mij beelden of een foto heeft van dat incident waarop duidelijk een slag of stoot waarneembaar is, wil ik best toegeven dat Cruz :redcard: had moeten krijgen.

Ik zag in die actie niet meer dan een duw en wat theater van Heitinga.

Niettemin dient ook Cruz rood te krijgen als-ie een elleboog uitdeelt. Net als Zlatan. Of Van Basten tegen Plovie.

Het hoort bij spitsen, maar er staat een duidelijke straf op.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 3:34 pm

Steef schreef:Als iemand voor mij beelden of een foto heeft van dat incident waarop duidelijk een slag of stoot waarneembaar is, wil ik best toegeven dat Cruz :redcard: had moeten krijgen.

Ik zag in die actie niet meer dan een duw en wat theater van Heitinga.

Niettemin dient ook Cruz rood te krijgen als-ie een elleboog uitdeelt.
Selectieve verontwaardiging, Steef!! Of met andere woorden: :hypocrite:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:35 pm

joey schreef:Die Borst is gek genoeg om er zondag over door te zeiken. Niet dat het iets uithaalt natuurlijk.

Boos over een elleboogstoot en fan van Cruz, dat valt niet te rijmen inderdaad.
Ik ben ook 'fan' van de spits KJH hoor. Fantastische doelpuntenmachine. Maar ook hij bijt hier en daar te veel van zich af. Tegen Bosscjhaart in de Kuip (met SC H'veen). Een vieze natrap in de Kuip tegen De Guzman en gisteren weer.

Doet niets af aan z'n voetbalkwaliteiten. Maar als we in NL kotsen op Zlatan en Cruz, dan moeten we niet schijnheilig gaan doen tegenover spitsen die toevallig in NL zijn geboren.

Mr. Ajax
Berichten: 14567
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do apr 13, 2006 3:36 pm

Als iemand voor mij beelden of een foto heeft van dat incident waarop duidelijk een slag of stoot waarneembaar is, wil ik best toegeven dat Cruz :redcard: had moeten krijgen.

Ik zag in die actie niet meer dan een duw en wat theater van Heitinga.

Niettemin dient ook Cruz rood te krijgen als-ie een elleboog uitdeelt. Net als Zlatan. Of Van Basten tegen Plovie.

Het hoort bij spitsen, maar er staat een duidelijke straf op.
Bullshit te over bij jou hoor. Je gaf toendertijd aan dat je er een elleboogstoot in zag. Maar dat vond je juist goed van hem. Ga nou dus niet zeggen dat je het geen elleboogstoot vond.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:37 pm

Nee hoor. Zoek maar op. Ik vind dat spitsen van zich af moeten bijten, maar wel op een slimme manier. Zuigen mag. Iemand een ros verkopen niet.

En mijn punt blijft staan: Talpa had dit uit MOETEN zenden.

dikkedeur
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 13, 2006 3:40 pm

Bericht door dikkedeur » do apr 13, 2006 3:43 pm

Ban die Steef toch hier, is gewoon een 010 aanhanger zit op het netwerk van hen ook alleen maar hierover te stoken als een echte010er, snap niet dat ie hier nog niet geblocked is op een Ajax forum

Plaats reactie