Ajax-Vitesse

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

wat wordt het woensdag?

Peiling eindigde op do apr 13, 2006 5:35 pm

1-0
5
24%
1-1
2
10%
0-1
3
14%
2-1
11
52%
 
Totaal aantal stemmen: 21

DANNY
Berichten: 508
Lid geworden op: di sep 23, 2003 4:08 pm

Bericht door DANNY » do apr 13, 2006 3:44 pm

Ik kan me de vliegende doodstrap nog wel herinneren van cruz aan Watereus....maar misschien heeft cruz dat nodig aangezien zijn techniek zwaar belabberd is.
Salo Muller:" Ajax is toevallig een voetbalclub maar Ajax had ook je vrouw of een goede vriend kunnen zijn"

Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » do apr 13, 2006 3:44 pm

Steef schreef:En mijn punt blijft staan: Talpa had dit uit MOETEN zenden.
Gut. Je hebt helemaal gelijk, jochie.

Zo.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:45 pm

Kreeg-ie :redcard: voor.

Your point being?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 3:47 pm

En daar gebruiken ze mijn foto voor :pukey:

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1955.php

Had al geen hoge pet op van Steefie, maar dit slaat echt alles.

Nu snap ik ook waarom Steef met alle geweld beelden wilde hebben, verraaier :pukey:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do apr 13, 2006 3:52 pm

Steef schreef:Ik kan er niks aan doen dat KJH die beuk uitdeelt in de 33e speelronde.

Sterker nog, van mij hoeft-ie niet eens geschorst te worden. Ik vond/vind het alleen vreemd dat het voorval tig keer wordt herhaal op Tele2, nog besproken wordt in de rust en en in de samenvatting niets van is te zien of over te horen.

Dat KAN niet.

En dan is 't mijn goed recht om daar opheldering over te vragen.
Ik kan je hierin ook wel volgen, maar ik snap alleen niet waarom je in andere gevallen er niet over begint..

dikkedeur
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 13, 2006 3:40 pm

Bericht door dikkedeur » do apr 13, 2006 3:53 pm

Voetske schreef:En daar gebruiken ze mijn foto voor :pukey:

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1955.php

Had al geen hoge pet op van Steefie, maar dit slaat echt alles.

Nu snap ik ook waarom Steef met alle geweld beelden wilde hebben, verraaier :pukey:
Ja ik snap ook niet dat hij geen ban krijgt hier, zit als 010 ook vrolijk op het 010 netwerk te ruien, weg met die sukkel hier :D

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do apr 13, 2006 3:53 pm

Op het PSV-netwerk zit ook al ene SteefNY te huilen hierover.
Maarja, k ga er verder maar geen woorden meer aan vuil maken. Triest.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 3:55 pm

Voetske schreef:En daar gebruiken ze mijn foto voor :pukey:

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1955.php

Had al geen hoge pet op van Steefie, maar dit slaat echt alles.

Nu snap ik ook waarom Steef met alle geweld beelden wilde hebben, verraaier :pukey:
Ik kom helemaal niet voor in die topic.

Ik wilde beelden omdat jij zo overtuigd was van het feit dat er niets aan de hand was. Ik zag en zie dat anders.

Maar je maakt je druk om niks, want KJH geeft Dingsdag een handtekening. Niks meer, niks minder.

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » do apr 13, 2006 3:56 pm

De 'elleboog' van Huntelaar is mij ontgaan. Zoals Van Egmond en cs. trouwens zoveel ontging. De nodige spelers hadden wat mij betreft een kaart mogen ontvangen maar er werd er geen enkele uitgedeeld. De selectieve verontwaardiging van sommige mensen op diverse fora vind ik trouwens om te :pukey: , juist. Laat desbetreffende instanties die hier over gaan er lekker over oordelen. Als ze hun oren moeten laten hangen naar een stelletje huilebalken...

Wat was het trouwens weer een ongelofelijke baggerpot. Het leek werkelijk nergens op. En dan zo'n geweldige apotheose, ik was blij dat ik er nog stond. Toch mooi om zo'n vreugde-explosie mee te maken, zeker omdat het zo onverwacht was! Niks wees er namelijk op dat we ook maar iets konden afdwingen. Het was een waar zooitje ongeregeld op het veld (van beide kanten trouwens), de meest trieste passes werden afgegeven, looplijnen waren er niet en regelmatig lieten spelers zich de kaas van het brood eten door een gebrek aan inzicht en/of handelingssnelheid. Het contrast in niveau tussen prutsers als Boukhie en Galasek werd trouwens wel erg pijnlijk duidelijk toen Sneijder in het veld kwam. Dat was zo'n beetje het enige hoopvolle gegeven van gisteren. De overwinning zegt verder helemaal niks en ik weet niet eens of ik er nu echt blij mee moet zijn maar een mooi stukje leedvermaak was het wel!
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do apr 13, 2006 3:58 pm

Sjees, waar maken jullie je druk over...

PS: Ik heb hier hele tirades mogen lezen over ene Elleboog of Hesselink, maar Huntelaar is heilig ? :hypocrite:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 3:59 pm

Steef schreef:
Voetske schreef:En daar gebruiken ze mijn foto voor :pukey:

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1955.php

Had al geen hoge pet op van Steefie, maar dit slaat echt alles.

Nu snap ik ook waarom Steef met alle geweld beelden wilde hebben, verraaier :pukey:
Ik kom helemaal niet voor in die topic.

Ik wilde beelden omdat jij zo overtuigd was van het feit dat er niets aan de hand was. Ik zag en zie dat anders.

Maar je maakt je druk om niks, want KJH geeft Dingsdag een handtekening. Niks meer, niks minder.
Ga nu maar door met je Lobbyen, Sportopeen ook al ge-mailt ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 3:59 pm

dikkedeur schreef:Ja ik snap ook niet dat hij geen ban krijgt hier, zit als 010 ook vrolijk op het 010 netwerk te ruien, weg met die sukkel hier :D
Dat maken wij uit. :yes:

Steef zorgt graag voor leven in de brouwerij. :hypocrite:

MHF, Sneijder is inmiddels weer geblesseerd. :sad:
Het was inderdaad bagger, zie jij de hand van Blind (nog)?

Baseman, als Steef zich ook druk maakte over Elleboog of Hesselink, ja dan... ;) Maar KJH is voor mij niet heilig hoor. Niemand trouwens.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 4:06 pm

Niemand is heilig, maar welke malloot zegt nu dat ie Borst en SS een foto heeft gemailt om de zaak aan te kaarten, dan spoorde toch niet helemaal.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do apr 13, 2006 4:21 pm

Als het echt een opzettelijke elleboog van KJH was dan is dat misschien ook niet zo snugger van hem zo vlak voor de playoffs. Ik vind de selectieve verontwaardiging van Steef ook overdreven maar de reacties daarop zijn van net zo'n Calimero-gehalte als het geklaag van Blind over de scheidsrechters. Als KJH geschorst zou worden dan heeft hij dat aan zichzelf te wijten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 4:31 pm

Die foto zegt niets. Ik wil eerst de beelden zien voor ik oordeel. :yes:

Verder neem ik dit alles niet serieus. Steef wil kijken of hij een relletje kan veroorzaken. Altijd spannend om de macht van internet te testen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do apr 13, 2006 4:53 pm

Steef is gewoon een ka(n)kkerlak en deze vriend van CRUZ is ook een vriend van Matterazzi en dat hoerenjong van een kut italiaan en heeft tijdens Ajax-Inter allebei rood moeten krijgen. :pukey:
Laatst gewijzigd door Toppie op do apr 13, 2006 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 4:54 pm

Uit topic Ajax - Inter:
Steef schreef:Wat een spits! :worshippy:

Trekken, sleuren, assisteren, controle, uitdelen, incasseren, smerig, listig en scorend!

JRC :worshippy:
Niets zo veranderlijk als het weer en de mens. JRC is gelijk aan Huntelaar, maar JRC is net een heel klein beetje heel veel meer gelijk. Snappie?! Steef wel.... :D

Golden A.F.C.A.
Berichten: 73
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 2:07 pm

Bericht door Golden A.F.C.A. » do apr 13, 2006 5:03 pm

Steef is het voorbeeld dat je in reincarnatie moet geloven. Zo'n erge ***** dat hij gewoon in zijn volgende leven weer op dezelfde voet verder gaat.

EDIT: Doe normaal zeg. :sad:

joey

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 13, 2006 5:04 pm

Wat een mafkezen lopen er op AT rond.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do apr 13, 2006 5:13 pm

Golden A.F.C.A. schreef:Steef is het voorbeeld dat je in reincarnatie moet geloven. Zo'n erge **** dat hij gewoon in zijn volgende leven weer op dezelfde voet verder gaat.
Stel je niet zo vreselijk aan zeg. Of het een bewuste elleboogstoot was weet ik niet want ik heb de beelden nog altijd niet terug gezien. Maar als hij dat inderdaad gedaan heeft is een schorsing gewoon terecht.

Het komt op mij ook wel een beetje over als Jorien v.d. Herik die klaagt over de schwalbe van Machlas terwijl zijn eigen spelers niet anders deden maar daar gaat het niet om. De vraag is simpel; heeft KJH een elleboogstoot uitgedeeld of niet.

Dat Steef hier nu zo vlak voor een confrontatie Ajax - feyenoord zo bovenop zit is misschien geen toeval maar als KJH niets heeft gedaan heeft hij niets te vrezen en als hij wel wat heeft gedaan is het zijn eigen schuld. Dat zou voor Ajax erg vervelend zijn maar dat hebben we in dat geval toch echt maar aan één iemand te danken.

Als iemand van dit forum een onderzoek zou instellen naar een feyenoord speler in een gelijke situatie zou je hier hele andere geluiden horen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 5:15 pm

Zo is het, Marillion. :xyxthumbs:

Dringend verzoek NIET op de man te spelen.

Even over de wedstrijd van gisteren: hoe is het mogelijk dat Hersi (de kleinste man van het veld) zo vrij kon inkoppen? Meneer Heitinga stond weer te schutteren zeg. :X
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 13, 2006 5:26 pm

joey schreef: Even over de wedstrijd van gisteren: hoe is het mogelijk dat Hersi (de kleinste man van het veld) zo vrij kon inkoppen? Meneer Heitinga stond weer te schutteren zeg. :X
Komen we terug op de invloed van Blind op dit Ajax, joey. Ik telde in Sneyder en Huntelaar gisteren 2 Ajacieden die ik goed genoeg acht voor een ploeg die een rol van betekenis in de HCE en (pak ´m beet) de beste 20 van Europa kan spelen.

Stekel en Vermaelen kunnen dat m.i. op termijn ook aan. Rosenberg (in een 4-4-2) wellicht ook. Maduro speelt zwak, maar kan veel beter, twijfelgeval.

Boakye, Schilder, Heitinga, Galasek, Boukhari, Rosales: met maar liefst 5 of 6 spelers van dat niveau heb je het al lastig tegen Vitas of Roda. Dat zijn minimaal 3 spelers teveel die de middelmaat amper ontstijgen. Daar kan Blind ten dele wat aan doen, maar het binnenhalen en opleiden van middelmaat gebeurt al jaren. Ajax zal het écht over een andere boeg moeten gooien, want zo blijven we achter de feiten aanlopen. Met welke trainer dan ook. HtC maakt van dit soort jongens ook geen vedettes, kan ik je verzekeren!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 5:36 pm

wimpey schreef:Komen we terug op de invloed van Blind op dit Ajax, joey. Ik telde in Sneyder en Huntelaar gisteren 2 Ajacieden die ik goed genoeg acht voor een ploeg die een rol van betekenis in de HCE en (pak ´m beet) de beste 20 van Europa kan spelen.
Plus Perez en Stam. Vier zekerheidjes. (En dan reken ik Chivu en Nedved nog niet mee. :D )
Stekel en Vermaelen kunnen dat m.i. op termijn ook aan. Rosenberg (in een 4-4-2) wellicht ook. Maduro speelt zwak, maar kan veel beter, twijfelgeval.
Schrap Rosenberg maar. Ajax blijft met drie spitsen spelen. Verkopen en een goede rechtsbuiten halen. :yes:
Boakye, Schilder, Heitinga, Galasek, Boukhari, Rosales: met maar liefst 5 of 6 spelers van dat niveau heb je het al lastig tegen Vitas of Roda. Dat zijn minimaal 3 spelers teveel die de middelmaat amper ontstijgen.
Mwah, die spelers zouden bij Vitesse in de basis staan. Voor Nederlandse begrippen zijn het best aardige spelers. Geen excuus voor tien (!) nederlagen in ruim dertig wedstrijden. En een paar miraculeuze ontsnappingen.
Daar kan Blind ten dele wat aan doen, maar het binnenhalen en opleiden van middelmaat gebeurt al jaren. Ajax zal het écht over een andere boeg moeten gooien, want zo blijven we achter de feiten aanlopen. Met welke trainer dan ook. HtC maakt van dit soort jongens ook geen vedettes, kan ik je verzekeren!
Dat klopt, en (mijn verhaal wordt eentonig) dan kijk ik toch naar de opleiding. De 'doorgebroken' spelers vertonen veel gebreken.


Natuurlijk is het niet alleen de schuld van Blind. Ik vind echter dat hij weinig indruk maakt als trainer. Hij straalt niets uit en krijgt geen lijn in zijn team. Ook met minder kwaliteit is het mogelijk om (laten we zeggen) tegen Vitesse of ADO Den Haag verzorgd te spelen. Daar is geen sprake van. Ajax harkt dankzij de aanwezige individuele kwaliteiten (gisteren KJH en Harry) punten bij elkaar, maar op basis van het veldspel verdient het niets. Zelfs Luuk ziet inmiddels geen progressie meer, en dat wil wat zeggen!
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
brabantse jood
Berichten: 255
Lid geworden op: do dec 29, 2005 4:33 pm

Bericht door brabantse jood » do apr 13, 2006 6:08 pm

fotos van huntelaar gaan heel internet rond. de hetze tegen ajax begint weer de rest is weer bang aan het worden.

http://www.v-style.nl/toon_bericht.php? ... acties=yes
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1955.php
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1509-79.php

met de vriendelike groeten van Steef
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do apr 13, 2006 6:31 pm

Kan me er niet druk over maken. Steef is nou eenmaal Feyenoorder. Als hij denkt dat zijn club dit nodig heeft dan mag hij dat doen. Wees blij dat hij, en met hem waarschijnlijk vele Feyenoorders, uiteindelijk toch liever naar Ajax kijken dan naar hun eigen club.

Plaats reactie