Ajax-Vitesse

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

wat wordt het woensdag?

Peiling eindigde op do apr 13, 2006 5:35 pm

1-0
5
24%
1-1
2
10%
0-1
3
14%
2-1
11
52%
 
Totaal aantal stemmen: 21

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 13, 2006 6:43 pm

Baseman schreef:Sjees, waar maken jullie je druk over...

PS: Ik heb hier hele tirades mogen lezen over ene Elleboog of Hesselink, maar Huntelaar is heilig ? :hypocrite:
Dan mag jij mij vertellen hoe vaak VoH een schorsing heeft gekregen voor z'n ellebogen, Base.

De aanklager moet z'n werk doen maar dat doen ze wel vaker niet. Het is echt geen toeval dat Steef nu opeens zo'n ophef maakt over een overtreding.

Nu gaan Ajax-supporters de eerstvolgende elleboog of trap van een Feyenoorder weer aankaarten en zo blijft het door gaan. Subjectieve supporters moeten zich hier buiten houden.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do apr 13, 2006 6:57 pm

Thomas ziet liever objectieve supporters?

Vossie

Bericht door Vossie » do apr 13, 2006 7:05 pm

Dit is gewoon sneu, heb je niks beters te doen.
Aan de ene kant kan ik er wel van genieten... scheit in de broek, zoals het hoort!
Je weet maar nooit wat voor effect het heeft natuurlijk, de aanklager en al die zooi eromheen is zo inconsequent alsmaarzijnkan...
Ach, Harry doet het op dit moment ook niet slecht! :eusa_dance: ;)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do apr 13, 2006 7:32 pm


Gebruikersavatar
Donnie Darko
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 20, 2004 8:18 pm

Bericht door Donnie Darko » do apr 13, 2006 8:01 pm

En rood voor SteefNY op AN? :redcard:

Je bent ovetrokken bezig Steef. Verveel je je soms? :sad:

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rednose » do apr 13, 2006 8:24 pm

Donnie Darko schreef:En rood voor SteefNY op AN? :redcard:

Je bent ovetrokken bezig Steef. Verveel je je soms? :sad:
Ach...Steef snapt ook wel dat F in de Pay Off's kansloos is... dan kan een elleboogje helpen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Wouter
Berichten: 18994
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do apr 13, 2006 8:57 pm

Eerst even de emoties van de losgeslagen subjectieve, beetje Calimero-achtige diehard-supporter in mij los laten:

DIE VUILE TERINGHOND HEEFT DIE JODEN WEER GEHOLPEN! ALTIJD WORDT DIE SCHIJT-TOP 3 BEVOORDEELD DOOR DIE KLOOTZAKKEN! EN WIJ ALTIJD BENADEELD!

Dan nu de rustige gematigde brave altijd objectieve burgerlijke ambtenaar in mij:

Ach, in Arnhem had Ajax pech met de leiding, toen Vreven eigenlijk een paarse kaart had moeten krijgen, in Amsterdam was het omgekeerd. Zuur voor Vitesse, maar dat kan gebeuren.

Soms heb je wel eens last van een dubbele persoonlijkheid he... ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 9:12 pm

Wouter schreef:Soms heb je wel eens last van een dubbele persoonlijkheid he... ;)
Klopt, had ik gisteravond ook. Ajax speelde zo dramatisch dat ik er cynisch van werd, maar toen die doelpunten voor ons vielen sprong ik toch een gat in de lucht.

Soms begrijp je jezelf niet meer. :blush:

Wat Steef betreft, ben het met Dubbel eens. Laat die jongen lekker aanrommelen. Het zal toch niets uitmaken. En nu maar hopen dat KJH de winnende maakt tegen Feyenoord. :eusa_pray: :D
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do apr 13, 2006 9:39 pm

Ik vind sommigen nogal overdreven reageren op Steef...
Aan de andere kant blinkt Talpa uit in het niet laten zien van bepaalde of belangrijike momenten in de samenvattingen, vrij schandalig eigenlijk :nooo:

PS: Persoonlijk vind ik Blind een prutser, hij maakt zijn achternaam meer dan waar. Hij mag dus blijven van mij ;)
Bji een achterstand brengt hij altijd alle spitsen in die hij heeft en hoopt op het beste, tactisch een drama dus. En hij duikt dan altijd helemaal weg in de dugout bij een achterstand, met zo'n droevige blik in zijn ogen. Hij straalt machteloosheid uit en een goed voorbeeld kan hij daarom niet genoemd worden. Zijn assistenten nemen het ook niet over voor zover ik kan zien, dus eigenlijk lijken zij allemaal rijp voor vervanging...
joey schreef:Baseman, als Steef zich ook druk maakte over Elleboog of Hesselink, ja dan...
Zoveel tijd zal hij niet hebben denk ik ;)
Thomas schreef:Dan mag jij mij vertellen hoe vaak VoH een schorsing heeft gekregen voor z'n ellebogen, Base.
Nooit, dus hij geeft geen opzettelijke ellebogen :D
Laatst gewijzigd door Baseman op do apr 13, 2006 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

boa
Berichten: 494
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 2:30 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door boa » do apr 13, 2006 9:41 pm

joey schreef:Zo is het, Marillion. :xyxthumbs:

Dringend verzoek NIET op de man te spelen.

Even over de wedstrijd van gisteren: hoe is het mogelijk dat Hersi (de kleinste man van het veld) zo vrij kon inkoppen? Meneer Heitinga stond weer te schutteren zeg. :X
Echte onzin..Heitinga stond prima te dekken (geloof dat het Junker was). Hij kan er niks aan doen dat hij in zijn eentje stond tegen 2 man. Waar was Boakye ? Waar was Vermaelen ?

Wie pakt de opkomende middenvelder ? Galasek ? Die sjokte inderdaad achter Hersi aan, maar kwam te laat.

En was dat Schilder die op zijn hardst liep ? Dan vrees ik het ergste voor hem.

Je kan Heitinga overal wel de schuld van geven, maar hier kon hij niets aan doen. Hij hield oog op zijn tegenstander én op de bal. Maar als er iemand vanuit het middenveld achter zijn rug opduikt, dan ben je kansloos.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do apr 13, 2006 9:45 pm

En Sneijder heeft een terugslag lees ik net, dat schiet dus lekker op.
Ik had het niet verwacht, maar hij is een belangrjike en bepalende speler voor Ajax. Die jongen heeft zich goed ontwikkelt, vooral mentaal :xyxthumbs:

Nu nog fit worden en ook blijven...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 13, 2006 9:56 pm

@ Bertje: ik bedoelde natuurlijk dat alle supporters subjectief zijn.
Baseman schreef:
Thomas schreef:Dan mag jij mij vertellen hoe vaak VoH een schorsing heeft gekregen voor z'n ellebogen, Base.
Nooit, dus hij geeft geen opzettelijke ellebogen :D
En Huntelaar dus ook niet. Ze laten het niet eens op televisie zien. ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 9:57 pm

boa schreef:Echte onzin..Heitinga stond prima te dekken (geloof dat het Junker was). Hij kan er niks aan doen dat hij in zijn eentje stond tegen 2 man. Waar was Boakye ? Waar was Vermaelen ?
Vermaelen was nergens, klopt. Maar Heitinga dekte de een noch de ander. Net teruggezien op de video.
Wie pakt de opkomende middenvelder ? Galasek ? Die sjokte inderdaad achter Hersi aan, maar kwam te laat.

Dat is waar, Galasek verspeelt de bal op knullige wijze (breeeeed... ;) ) en doet niet bepaald moeite om zijn fout goed te maken. Hij sjokt in plaats van dat hij rent. Geen zin meer?
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do apr 13, 2006 10:02 pm

Thomas schreef:En Huntelaar dus ook niet. Ze laten het niet eens op televisie zien. ;)
:D :xyxthumbs:
joey schreef:Dat is waar, Galasek verspeelt de bal op knullige wijze (breeeeed... ;) ) en doet niet bepaald moeite om zijn fout goed te maken. Hij sjokt in plaats van dat hij rent. Geen zin meer?
Blijkbaar...hij wil naar Feyenoord of PSV :drecul2:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 10:07 pm

Veel plezier met Tommie, Baseman! :xyxthumbs: :D :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 18994
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do apr 13, 2006 10:10 pm

Vermaelen was nergens, klopt. Maar Heitinga dekte de een noch de ander. Net teruggezien op de video.
Mjah, maar een verdediger die twee mensen moet dekken is natuurlijk vrijwel kansloos...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 10:14 pm

Er was sowieso niemand, want iedereen liep uit positie door die knullige fout van Galasek. Schilder liet zich piepelen door De Mul )!), Breed liep niet terug, een linkshalf hadden we blijkbaar niet een een linkerverdediger ook niet. Boakye kneep niet, nergens te bekennen.

Heitinga moet op zeker moment kiezen want anders is het altijd prijs.
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 18994
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do apr 13, 2006 10:20 pm

Ja, maar in zo'n geval is het niet de laatste man die je veel kunt verwijten.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do apr 13, 2006 10:30 pm

Joey heeft je al gelijk gegeven, Wouter, hij krijgt dat alleen onmogelijk uit zijn toetsenbord ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 10:44 pm

Denk je? Junker stond dicht bij het doel, Stekelenburg kon die kant van het doel verdedigen. Als Heitinga dan de dwerg Hersi afschermt, heb je nog een kans. Nu stonden ze allebei in het midden te zwemmen.

Maar het is zeker een goed voorbeeld van hoe Ajax dit seizoen verdedigt: chaotisch. Teleurstellend dat Blind, ooit een tactisch sterke verdediger, zijn achterhoede niet kan neerzetten. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do apr 13, 2006 10:50 pm

Zoals je zelf ook al aangaf: Ajax was op weg naar voren toen Breed een pupillenfout maakte en Vitesse nog op de helft van Ajax razendsnel kon omschakelen.
Ik zal niet beweren dat het sterk verdedigd is, maar een ploeg mag uberhaupt nooit in zo'n situatie komen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 10:51 pm

Arthur schreef:Zoals je zelf ook al aangaf: Ajax was op weg naar voren toen Breed een pupillenfout maakte en Vitesse nog op de helft van Ajax razendsnel kon omschakelen.
Ik zal niet beweren dat het sterk verdedigd is, maar een ploeg mag uberhaupt nooit in zo'n situatie komen.
Dat klopt, maar zelfs in zo'n situatie moeten er automatismen zijn. Die zag ik niet, eerlijk gezegd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » do apr 13, 2006 10:55 pm

Maar kunnen we ondertussen wel concluderen dat het licht overdreven is om die goal op het conto van Heitinga te schrijven? (Wat je dus min of meer deed in de posting die deze discussie op gang bracht)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 13, 2006 10:59 pm

Vooruit dan maar. :blush:

Ik zag het voor mijn neus gebeuren, Heitinga stond lucht te dekken, vandaar mijn opmerking. Pas in de herhaling, net op de video, zag ik dat Vermaelen nergens te bekennen was. Het gaat ook zo snel.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do apr 13, 2006 11:39 pm

Zoals ik trouwens vanaf moment 1 heb begrepen, en nog steeds doe, worden eventuele schorsingen niet meegenomen naar de play-offs.

Plaats reactie