Ajax-Feyenoord

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » wo apr 19, 2006 3:43 pm

Een verdediging bestaande uit Boakye-Heitinga-Vermaelen-Emanuelson vind ik niet zo'n probleem. Een middenveld bestaande uit Galasek-Maduro en Boukhari daarentegen wel. Of speelt Rosenberg op 10 en zien we Babel weer op linksbuiten?

X'C
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo apr 19, 2006 3:56 pm

van ajax.nl
Kaarten voor Klassieker vinden gretig aftrek

Amsterdam, 19 april 2006
Ajax speelt donderdagavond voor de play-offs van de Eredivisie thuis tegen Feyenoord. De kaartverkoop voor deze Klassieker in Amsterdam verloopt voortvarend. In het totaal zijn er nu al meer dan 30.000 kaarten verkocht. Dinsdag gingen er meer dan 16.000 kaarten over de toonbank. Ook de 1.600 kaarten voor de Feyenoord-supporters zijn al uitverkocht.

Op het moment zijn er nog 16.000 kaarten te koop. Deze kaarten kunnen alleen gekocht worden wanneer men in het bezit is van een Ajax Club Card. Voor deze wedstrijd geldt dat er 1 toegangsbewijs voor de wedstrijd gekocht mag worden per Ajax Club Card. De toegangsbewijzen zijn verkrijgbaar via de verkooppunten van Ticketbox en alleen vandaag nog met korting. Indien er nog kaarten over zijn zal Ajax deze ook op de wedstrijddag zelf vanaf 16.00 uur verkopen aan de stadionkassa van de Amsterdam ArenA. Ajax verwijst supporters ook naar www.ajax.nl voor meer informatie over de kaartverkoop.
als er voor een Ajax-feijenoord nog 16000 kaarten te koop zijn gaat het helemaal niet zo goed met de voorverkoop... :nooo:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 19, 2006 3:56 pm

Steef schreef:Ik geloof trouwens pas dat Trabelsi, Sneijder en Grygera er niet bij zijn als de wedstrijd begint.
Zouden dat soort trucjes nou werkelijk effect hebben? Koeman past dan toch binnen een minuut z'n tactiek aan, als dat nodig is?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo apr 19, 2006 3:56 pm

Is ook meer wat voor Hiddink.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo apr 19, 2006 3:57 pm

Thomas schreef:
Steef schreef:Ik geloof trouwens pas dat Trabelsi, Sneijder en Grygera er niet bij zijn als de wedstrijd begint.
Zouden dat soort trucjes nou werkelijk effect hebben? Koeman past dan toch binnen een minuut z'n tactiek aan, als dat nodig is?
Maar hij moet hem toch weer aanpassen.

Overigens is dit een non-discussie aangezien ze toch niet zullen spelen. Zo is Blind niet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo apr 19, 2006 3:58 pm

ASR_AFCA schreef:
Nihad schreef:Ajax-Feyenoord is geen duel waarbij je principeel dient zijn over play-offs. Er staat meer dan alleen CL op het spel.

Ik ben erbij.
Ik vind het juist DE wedstrijd om principieel te zijn.
Juist met zo´n wedstrijd kun je laten zien dat je de plee offs shit vindt, of dat je het niet eens bent met de schamele 25% korting die je krijgt als seizoenkaarthouder.
Je krijgt 40% korting, ik ben maar 10,50 kwijt voor Zuid. Op zich heb ik wel respect voor je boycot, het haalt alleen niks uit, laten het er een paar honderd zijn op Zuid en 410 die niet gaan dan worden die moeiteloos opgevuld met anderen die graag in deze vakken willen zitten. Je had beter met spandoeken etc. je punt duidelijk kunnen maken.

Ik vind de verkoop juist wel goed gaan, nu al meer als 30.000 kaarten, terwijl er nog nauwelijks tijd is geweest om een kaartje te kopen, ik denk dat vandaag en morgen het wel uitverkocht raakt.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo apr 19, 2006 4:01 pm

Met zo'n manier van redeneren ga je dus ook nooit stemmen en gooi je al je afval op straat weg? ;)

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo apr 19, 2006 4:01 pm

Dat heb ik toch ook gedaan :
zie www.vak428.nl

Meer konden we toen niet doen, net zo goed dat we nu niet meer kunnen doen dan niet gaan.
Er zullen waarschijnlijk minder spandoeken hangen, maar verder zul je misschien niet veel merken, alhoewel de kaartverkoop nog niet super is, 30000 stuks verkocht.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo apr 19, 2006 4:07 pm

in anderhalve dag 30.000 kaarten verkopen is juist wel super. Veel meer dan ik had verwacht.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo apr 19, 2006 4:21 pm

Mag je vinden... ik vind van niet.
Een concert van Madonna is ook binnen 40 minuten uitverkocht.
Ben benieuwd hoe druk het daadwerkelijk gaat worden.
Ik vind ook dat iedereen lekker zelf moet weten of hij/zij gaat of niet, ik kies er alleen bewust voor om niet te gaan, ook al doet dat pijn in mijn hart. Ik vind dat de commercie veel te veel vat begint te krijgen op het voetbal. En de plee offs is wederom een voorbeeld hiervan, naast wedstrijdtijden die belachelijk zijn, vrijdagavond voetbal, etc. En als Ajax dan ook nog weigert om seizoenskaarthouders gratis naar binnen te laten gaan, dan ben ik er klaar mee.
Ik ben iedere thuiswedstrijd al ruim 1 uur van te voren in het stadion om spandoeken op te hangen etc. En ook na de wedstrijd zijn we bij de laatsten die vertrekken.
Bij CL wedstrijden of toppers zijn we vaak al een dag eerder in het stadion om vlaggetjes te steken of tifo dingen voor te bereiden.
Ik deel domme dvd folders uit en de hele mikmak, dat doe ik allemaal uit eigen wil en met veel plezier. Ik steek ongelooflijk veel tijd in Ajax, maar ik vind echt dat ze ons op dit punt genaaid hebben en dan weiger ik om een kaartje te kopen. Het gaat mij dus echt niet om die lullige 10 euro, dat geld kan me echt niet boeien, het is een principe.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo apr 19, 2006 4:26 pm

Steef schreef:Vergeet je niet die Halloway uit je kofferbak te halen. :hypocrite:
:rofl: :D IJzersterk!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 19, 2006 4:33 pm

Jöhnk schreef:
Bertje schreef:
Jöhnk schreef:Ik heb weer hoop. :cheer:
Echt waar? :eusa_pray:
Tja, San Marco voorspelt een kansloze missie. En erg accuraat zijn z'n voorspellingen normaal gesproken niet te noemen.

En over 2006 gemeten heeft Ajax beter gepresteerd dan Feyenoord. Dus waarom niet?
Ik vertrouw op jou, Junk, stel me niet teleur. :eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo apr 19, 2006 5:20 pm

Kaarten voor Klassieker vinden gretig aftrek

Amsterdam, 19 april 2006
Ajax speelt donderdagavond voor de play-offs van de Eredivisie thuis tegen Feyenoord. De kaartverkoop voor deze Klassieker in Amsterdam verloopt voortvarend. In het totaal zijn er nu al meer dan 30.000 kaarten verkocht. Dinsdag gingen er meer dan 16.000 kaarten over de toonbank. Ook de 1.600 kaarten voor de Feyenoord-supporters zijn al uitverkocht.
Op het moment zijn er nog 16.000 kaarten te koop. Deze kaarten kunnen alleen gekocht worden wanneer men in het bezit is van een Ajax Club Card. Voor deze wedstrijd geldt dat er 1 toegangsbewijs voor de wedstrijd gekocht mag worden per Ajax Club Card. De toegangsbewijzen zijn verkrijgbaar via de verkooppunten van Ticketbox en alleen vandaag nog met korting. Indien er nog kaarten over zijn zal Ajax deze ook op de wedstrijddag zelf vanaf 16.00 uur verkopen aan de stadionkassa van de Amsterdam ArenA. Ajax verwijst supporters ook naar http://www.ajax.nl voor meer informatie over de kaartverkoop.
ajax.nl

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » wo apr 19, 2006 6:40 pm

Vind ook dat er wat weinig kaarten zijn verkocht, maar uiteindelijk zal het op misschien een paar duizend plaatsen wel vol raken.

Ik vind die boycot van 410 eerlijk gezegd belachelijk. Juist als de club de steun nodig heeft zijn ze er niet. Ajax is echt erg schappelijk geweest met de prijs vind ik.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo apr 19, 2006 6:44 pm

Alexander schreef:Ik vind die boycot van 410 eerlijk gezegd belachelijk. Juist als de club de steun nodig heeft zijn ze er niet. Ajax is echt erg schappelijk geweest met de prijs vind ik.
Zouden seizoenkaarthouders die het hele jaar die drama-Ajax hebben moeten steunen dan niet gewoon gratis naar de play offs moeten kunnen?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo apr 19, 2006 7:05 pm

inderdaad asr_afca voor mensen zoals jullie had ajax wel iets meer mogen betekenen of doen. Ikzelf kan niet ivm prive omstandigheden anders had ik wel gegaan, want ajax-kakkerlakken wil ik toch niet missen. Play offs of niet.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

DANNY
Berichten: 508
Lid geworden op: di sep 23, 2003 4:08 pm

Bericht door DANNY » wo apr 19, 2006 7:26 pm

brigade zuid schreef: Je had beter met spandoeken etc. je punt duidelijk kunnen maken.

Wat voor spandoek dan???....Fuck de plee-offs of Boycot de play-offs....nee dat zal veel helpen
Salo Muller:" Ajax is toevallig een voetbalclub maar Ajax had ook je vrouw of een goede vriend kunnen zijn"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo apr 19, 2006 8:14 pm

iig meer als thuisblijven want nu zit er lekker iemand anders op jou plek.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo apr 19, 2006 8:18 pm

Maartoe schreef:Zouden seizoenkaarthouders die het hele jaar die drama-Ajax hebben moeten steunen dan niet gewoon gratis naar de play offs moeten kunnen?
Het kost haast niets, tien euro voor Ajax-Feyenoord is bijna gratis.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo apr 19, 2006 8:31 pm

joey schreef:
Maartoe schreef:Zouden seizoenkaarthouders die het hele jaar die drama-Ajax hebben moeten steunen dan niet gewoon gratis naar de play offs moeten kunnen?
Het kost haast niets, tien euro voor Ajax-Feyenoord is bijna gratis.
kom op Joey, een paar jaar geleden was 10 euro nog de prijs van een normaal kaartje, ik heb hier een kaartje Ajax - Feyenoord, halve finale beker 1999 voor m'n neus hangen, 24 GULDEN!!
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo apr 19, 2006 8:35 pm

Tja, in die tijd kon je voor drie ton in guldens nog een appartement aan de gracht kopen hier in Amsterdam, voor dat geld krijg je nu niet eens meer een starterswoninkje in Bos en Lommer. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59108
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo apr 19, 2006 8:48 pm

Jongens dit komt allemaal goed ...

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo apr 19, 2006 8:50 pm

Voetske schreef:Jongens dit komt allemaal goed ...


:scared: Voetske is positief :scared:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo apr 19, 2006 8:52 pm

Voetske schreef:Jongens dit komt allemaal goed ...
Goed zo, jongen. Je hebt goed geluisterd :headbang:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59108
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo apr 19, 2006 8:52 pm

Heb het volste vertrouwen in onze trainer ..

Plaats reactie