22 juli afscheidswedstrijd Bergkamp

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma jun 05, 2006 7:21 pm

AFC Ajax, wanneer maken jullie nou iets bekend over de losse kaartverkoop voor deze wedstrijd? Dan kan ik namelijk een vlucht boeken.

DANNY
Berichten: 508
Lid geworden op: di sep 23, 2003 4:08 pm

Bericht door DANNY » ma jun 05, 2006 8:30 pm

En volgens mij wacht Ajax weer op arsenal.
Salo Muller:" Ajax is toevallig een voetbalclub maar Ajax had ook je vrouw of een goede vriend kunnen zijn"

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo jun 14, 2006 11:30 am

DANNY schreef:En volgens mij wacht Ajax weer op arsenal.
Ongetwijfeld, maar Ajax is er ook een ster in om mensen aan het lijntje te houden. 6 Weken geleden wist men al te melden dat er op korte termijn bekend zal worden hoe de kaartverkoop zou gaan. Het is inmiddels al 14 juni en we weten nog niks, nada, noppes.

Ik begin serieus te twijfelen of Ajax uberhaupt wel kaarten krijgt. Ik had al zoiets begrepen van een insider die wist dat Ajax geen kaarten krijgt.

Het is me gewoon allemaal nog veel te vaag.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo jun 14, 2006 2:24 pm

Ik had gisteren nog een medewerker van Supporterszaken aan de telefoon en die wist te melden dat ze nog wachten op een goedkeuring vanuit Arsenal. Blijkbaar zijn er nog twijfels over het wel of niet veilig zijn van het stadion en dus ook over de speeldatum.
Maar hij zei wel dat er kaarten beschikbaar zouden zijn voor Ajax... zover ik het begrepen had natuurlijk.

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » vr jun 23, 2006 3:02 pm

Volgens de SV begint de voorverkoop morgen. Belachelijk dat het nog niet op ajax.nl staat!
KaartverkoopTestimonial Dennis Bergkamp
vrijdag, 23 juni 2006
Vanaf 24 juni kunnen er bij Ticketbox kaarten worden gekocht voor de "testimonial game" van Dennis Bergkamp op 22 juli in Londen.

De wedstrijd (onder voorbehoud) zal worden gespeeld in het nieuwe stadion van Arsenal en is tevens de openingswedstrijd van dit stadion.

De voorverkoop voor alle seizoencard houders en overige clubcardhouders loopt vanaf 28 juni t/m 12 juli via de supportersbalie.

Prijs: €. 47,20

De voorverkoop via Ticketbox loopt als volgt:
Vanaf 24 juni Europese uitkaarthouders
Vanaf 27 juni Europese uitkaarthouders en alle nationale voorrangsuitkaarten
Vanaf 28 juni alle uitkaarthouders
Let op! de verkoop via Ticketbox stopt op vrijdag 30 juni!


http://www.svajax.nl/content/view/263/31/

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr jun 23, 2006 8:26 pm

Nu ook op ajax.nl
Testimonial Dennis Bergkamp

Amsterdam, 23 juni 2006
Op zaterdag 22 juli aanstaande om 17.00 uur (plaatselijke tijd) zal Dennis Bergkamp afscheid nemen van Arsenal en Ajax tijdens een unieke wedstrijd waarbij de huidige elftallen van Ajax en Arsenal de eerste helft zullen spelen. Tijdens de tweede helft zullen de spelers van beide clubs langzaam worden vervangen door oud-Ajax en oud-Arsenal spelers. Hierbij zijn bijvoorbeeld Cruijff, Van Basten en Witschge betrokken.

De wedstrijd zal gespeeld worden in het spiksplinternieuwe stadion van Arsenal: Emirates Stadium. Kortom: een wedstrijd die u niet mag missen!
Ajax heeft van het organiserend comité 3000 kaarten voor de Ajax supporters toegewezen gekregen. De kaartverkoop start zaterdag 24 juni a.s. en zal volgens dezelfde procedure als bij de Europese uitwedstrijden lopen. Dat betekent dat het in Nederland aangeschafte omwisselbiljet op de wedstrijddag bij het Emirates Stadium voor een toegangskaart kan worden omgeruild.

De wedstrijd is onder voorbehoud op 22 juli vastgesteld. In het zeer onwaarschijnlijke geval dat de wedstrijd niet op 22 juli gespeeld wordt behoudt het omwisselbiljet zijn geldigheid of geldt een teruggave regeling.

Voor arrangementen verwijzen wij u naar Ajax Travel.
3000 kaarten dus.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jun 24, 2006 12:54 pm

dat zijn er veel meer dan er verkocht gaan worden, Ajax gaat zeker de helft teruggeven aan Arsenal.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za jun 24, 2006 6:04 pm

Minimaal. Ben er zelf ook nog niet helemaal zeker van dat ik ga. Allerminst zelfs.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za jun 24, 2006 8:23 pm

goodfella schreef:Minimaal. Ben er zelf ook nog niet helemaal zeker van dat ik ga. Allerminst zelfs.
Ik dacht dat je het vast van plan was? Ik ga in ieder geval wel. De combinatie van het allerlaatste optreden van DB10, met een helft tegen Ajax, het kunnen bekijken van het nieuwe stadion, Londen en waarschijnlijk lekker weer gezien het jaargetijde, maken dat ik erbij ben. Overigens (maar volgens mij had ik dat al gepost) doe ik het via Gebo.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za jun 24, 2006 8:34 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
goodfella schreef:Minimaal. Ben er zelf ook nog niet helemaal zeker van dat ik ga. Allerminst zelfs.
Ik dacht dat je het vast van plan was?
Misschien dat het komt dat ze zolang gewacht hebben met info geven. Een retourtje bij Easyjet kost nu gauw 150 euro en als je eerder boekt rond de 60 euro.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » za jun 24, 2006 8:44 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
goodfella schreef:Minimaal. Ben er zelf ook nog niet helemaal zeker van dat ik ga. Allerminst zelfs.
Ik dacht dat je het vast van plan was? Ik ga in ieder geval wel. De combinatie van het allerlaatste optreden van DB10, met een helft tegen Ajax, het kunnen bekijken van het nieuwe stadion, Londen en waarschijnlijk lekker weer gezien het jaargetijde, maken dat ik erbij ben. Overigens (maar volgens mij had ik dat al gepost) doe ik het via Gebo.
Ja, was ik ook.

Familieomstandigheden en de arbeid. Maar misschien valt er wel een mouw aan te passen. :hypocrite:

Randvoorwaarden zijn ronduit fantastisch in ieder geval.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jun 25, 2006 2:19 am

Het zit er voor mij iig niet in, geen seizoenskaarthouder meer omdat ik toch al in het begin van het seizoen naar de andere kant van de wereld vertrek, dus automatisch geen recht meer op deze kaartjes :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo jun 25, 2006 10:12 am

Is er geen andere manier om kaartjes te krijgen? Via Engeland bijvoorbeeld?
Dan zit je misschien wel in een vak met Arsenal-fans, maar dat is niet zo erg. Nou ja, zolang je geen Spurs-shirt aantrekt dan. :hypocrite:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo jun 25, 2006 10:14 am

Liberty schreef:Is er geen andere manier om kaartjes te krijgen? Via Engeland bijvoorbeeld?
Als je een paar honderd pond meeneemt zal het vast wel lukken.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jun 25, 2006 10:56 am

Liberty schreef:Is er geen andere manier om kaartjes te krijgen? Via Engeland bijvoorbeeld?
de vraag naar kaartjes voor deze wedstrijd is zo groot dat als ik een kaartje kan bemachtigen, het kaartje waarschijnlijk meer kost dan ik in Indonesie nodig heb om een maand rond te komen met m'n hele gezin. De afweging is dan makkelijk.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » zo jun 25, 2006 12:19 pm

Henk de Gier schreef:Het zit er voor mij iig niet in, geen seizoenskaarthouder meer omdat ik toch al in het begin van het seizoen naar de andere kant van de wereld vertrek, dus automatisch geen recht meer op deze kaartjes :sad:
Huh...je koopt je kaart op je oude seizoenskaart, dus....

Ik heb mijn kaart al binnen!!
Maar zoals altijd problemen met de kaart van mijn vriendin. Wat is dat toch altijd klote geregeld bij die sukkels! Ben meteen maar even langs gegaan, ik moest toch mijn uitkaartfoto nog opnieuw laten maken... nu hebben ze hem intern wel gereserveerd. elk jaar heeft mijn vriendin hetzelfde probleem bij de eerste europese uitwedstrijd. Ik ga dus maar weer eens een officiele klacht indienen bij die supersukkels.
Zo'n groot bedrijf en zulke amateurs als het gaat om kaartverkoop... :nooo:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jun 25, 2006 12:45 pm

op je ouwe seizoenskaart? Dat is goed nieuws, ik zal zo eens toestemming gaan vragen aan Mevrouw de Gier. Als ik er een paar dagen Londen aanplak en een paar afspraken regel met mogelijke leveranciers van mijn zaak kan ik het nog als laatste zakenreisje aftrekken van de belasting ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma jun 26, 2006 10:11 am

De 2e kaart kan ik vandaag hopelijk gaan halen. Ik had Ajax net aan de lijn en ze zeggen dat de uitkaart van mijn vriendin weer werkt. Vanaf 13.00uur kan ik terecht bij de Sigarenboer en dan koop ik het 2e kaartje.

En Henk ... heb je je vrouw al omgepraat? :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jun 26, 2006 2:00 pm

nee :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jun 26, 2006 4:08 pm

Hèhè... En nog 3000 kaarten ook. Én normale Ticketbox-verkoop.

Zit je je toch weer een beetje om niks op te winden (ik wel, tenminste).

K.
Still alive...

michaelajaxfan
AT Toto winner 05/06
Berichten: 751
Lid geworden op: do aug 26, 2004 5:30 pm

Bericht door michaelajaxfan » ma jun 26, 2006 7:16 pm

Ik mag er naar toe als ik overga naar VWO TTO 5... :eusa_pray:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 26, 2006 8:26 pm

Kom op! :eusa_pray: :D
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » di jun 27, 2006 3:08 pm

Kaartje is binnen! :eusa_dance:

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo jun 28, 2006 10:21 am

Mijn 2e kaartje is ook binnen. Wel zo gezellig voor mijn vriendin.
Zit met veel ajacieden in hetzelfde hotel hoor ik al her en der... dus het zal wel gezellig gaan worden!
:eusa_dance:

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo jul 09, 2006 10:59 pm

Bergkamp Testimonial live bij de NOS

Bron: AJAX Netwerk

Jack van Gelder liet zondagavond in het programma Studio Sportzomer weten dat de Bergkamp Testimonial live zal worden uitgezonden bij de NOS. In een vriendschappelijk duel tussen Arsenal en Ajax zal Dennis Bergkamp officieel afscheid nemen als actieve voetballer. Het duel geldt ook als officiele opening van het nieuwe stadion van Arsenal. In de tweede helft zullen diverse voormalig Ajax spelers zoals Cruijff en Van Basten nog een periode meespelen.

Enkele duizenden Ajax fans zullen naar verwachting voor het afscheidsduel naar Engeland gaan.

Plaats reactie