Bennekom-Ajax (15-07-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za jul 15, 2006 10:13 pm

In de wedstrijd die ik gezien heb (ABS) viel Gabri in positieve zin op, die gaat het (denk ik) wel maken. Over Roger heb ik mijn twijfels, ik denk dat hij met Perez om een plaats op het middenveld zal moeten vechten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za jul 15, 2006 10:43 pm

Op het middenveld ziet HtC vele opties, kijkend naar de opstellingen van deze reeks oefenwedstrijden. (Wel lijkt het systeem -met de punt naar achteren- al vast te staan.)

- Gabri heeft gespeeld als rechtshalf en centrale middenvelder.
- Roger heeft gespeeld als linkshalf en centrale middenvelder.
- Manucharyan heeft gespeeld als linkshalf.
- Perez heeft gespeeld als rechtshalf en linkshalf.

Ook Schilder en Sarpong hebben eventjes als linkshalf gespeeld, maar bovenstaande namen lijken vooralsnog de belangrijkste voor het middenveld.

Komen nog bij:

- Sneijder (rechtshalf/linkshalf)
- Maduro (centraal)


Nou, opties zat dus. Ik betwijfel of HtC zelf al weet wat de basis wordt. Wat dat betreft is het AT dit jaar interessant.

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » za jul 15, 2006 10:45 pm

Steef schreef:Roger is een hele mooie voetballer....aan de bal, zonder tegenstander.
Zonder tegenstander ook. Hij ging volop mee met het afjagen.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za jul 15, 2006 11:15 pm

Wim schreef:
Steef schreef:Roger is een hele mooie voetballer....aan de bal, zonder tegenstander.
Zonder tegenstander ook. Hij ging volop mee met het afjagen.
Tot hij een tegenstander met loopvermogen krijgt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 16, 2006 12:47 am

Tis ook altijd wat ...

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 16, 2006 1:29 am

sommige mensen hebben altijd wat te zeiken, he Voetske ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 16, 2006 7:53 am

Nee dat bedoel ik dus niet, maar alleen voetballers op Steef zijn lijstje zijn compleet.Steef z'n lijstje, waar niemand van weet wie er nu eigenlijk precies opstaan, makkelijk, naderhand zeg je gewoon, ja die stond ook op mijn lijstje ..

Tegen zeiken heb ik niks op tegen, niet iedereen ziet het als HdG, de man die z'n tijd ver vooruit is ;)

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » zo jul 16, 2006 8:23 am

Steef schreef:
Wim schreef:
Steef schreef:Roger is een hele mooie voetballer....aan de bal, zonder tegenstander.
Zonder tegenstander ook. Hij ging volop mee met het afjagen.
Tot hij een tegenstander met loopvermogen krijgt.
De tijd zal het leren maar duidelijk voor mij is dat het een speler is die het van techniek en spelinzicht moet hebben. Die willen daar nog wel is op parrisiteren en vooral niet te veel energie gebruiken. Gewoon lui zijn dus. Dat heb ik gisteren niet gezien, in tegendeel zelfs.

Dit verwijt kon ik gisteren alleen Perez maken.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo jul 16, 2006 8:44 am

Huntelaar begint tegen Bennekom op de bank [eindstand 0-8]


Saturday, 15 July 2006
Henk ten Cate begon zaterdagmiddag de oefenwedstrijd tegen Bennekom met Klaas Jan Huntelaar op de bank. Bij rust stonden de Amsterdammers al met 3-0 voor en na rust werd dit uitgebouwd tot 8-0.

Bennekom, de ploeg waar John van den Brom trainer was voor hij naar Ajax kwam, waar spits Anne van der Kolk vorig jaar vandaan kwam, veel geblesseerd was en weer naar terugkeerde. Bennekom, de amateurvereniging waar sommige spelers 25.000 euro per jaar verdienen. Zaterdagmiddag tegenstander van Ajax. Een pittig team, dat gelijk HHC Hardenberg donderdagavond Ajax wat meer tegengas gaf dan de ploegen uit de eerste paar dagen van het trainingskamp. Vooral in de verdediging, want opbouwend hadden ze weinig in te brengen tegen Ajax. Dennis Gentenaar had net zo goed een strandstoel in zijn doel kunnen zetten. Na 7 minuten stond Ajax al op 1-0. Een lange pass kopte Angelos Charisteas keurig door op Tom De Mul, die de bal in de lucht al aannam, over zijn tegenstander stifte en in zijn draai raak schoot. Fantastisch doelpunt, 0-1 voor Ajax. Er volgden nog een aantal mooie kansen, die onvoldoende benut werden door de Ajacieden. Ook nu verhardde het spel zich weer, net als tegen HHC.

Na zo’n 25 minuten in de eerste helft werd er een drinkpauze ingelast om in de warmte even op adem te komen. Uit een corner van Roger kopte Jaap Stam wel raak en in de 34e minuut zorgde Angelos Charisteas zelfs voor 0-3 door met rechts van dichtbij raak te schieten. Het favoriete elftal van Henk ten Cate krijgt op een aantal plekken steeds meer vorm. Zo staan de aanval en de verdediging onderhand wel, maar op het middenveld wordt meer geschoven. Van de nieuwe spelers bevallen de meeste buitengewoon goed. George Ogararu lijkt een ware aanwinst en ook de Spanjaarden Gabrí en Roger zien er goed uit. Tom De Mul wordt steeds meer en liet zien dat hij een groeibriljantje is. Wie tegenvalt is Kenneth Perez. Er komt te weinig uit. Hij speelt vaak routineus zijn oefenpotjes en lijkt teveel aan de automatische piloot over te laten. Hij mist nog scherpte, maar zal er ongetwijfeld staan als het er op aan komt.

Na rust bleven Charisteas, Roger, Perez en Manucharyan achter in de kleedkamer. Daarvoor in de plaats kwamen Rydell Poepon, Mauro Rosales (op links!), Jeffrey Sarpong en Olaf Lindenbergh de Ajax elf versterken. In de 70e minuut gingen Tom De Mul en Jan Vertonghen eruit en kwamen Klaas Jan Huntelaar en Thomas Vermaelen erin. Vermaelen is op de weg terug na zijn hamstringblessure. In de tweede helft een zelfde beeld als voor rust. Bennekom drong iets meer aan, maar faalde wederom in de aanval. Ajax drukte wel meer door en wist nog vijf keer te scoren. Zo zorgde Rosales uit de rebound (schot Poepon) voor 0-4 en legde hij even later terug op Rydell, zodat ook hij zijn goaltje mee kon pikken, 0-5. De ingevallen Klaas Jan Huntelaar (spelend op links) zorgde voor twee treffers. Zijn vrije trap stuiterde vlak voor de keeper en zijn tweede doelpunt was een lange rush door het middenveld na een diep pass van Jaap Stam. Perfect uitgespeeld! Vlak voor het laatste fluitsignaal zorgde Jeffrey Sarpong voor de 0-8 eindstand.

Opstelling Ajax:
30. Dennis Gentenaar
3. Jaap Stam
5. Urby Emanuelson
11. Kenneth Perez
14. Roger
16. Tom De Mul
23. Emmanuel Boakye
24. Robbert Schilder
26. Edgar Manucharyan
27. Angelos Charisteas
28. Jan Vertonghen


Reserves:
12. Kenneth Vermeer
32. Marco van Duijn
4. Thomas Vermaelen
7. Mauro Rosales
9. Klaas Jan Huntelaar
15. Olaf Lindenbergh
18 Gabrí
20 George Ogararu
22. Zdenek Grygera
25. Jeffrey Sarpong
29. Rydell Poepon
www.highlow.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jul 16, 2006 10:03 am

Voetske schreef:Nee dat bedoel ik dus niet, maar alleen voetballers op Steef zijn lijstje zijn compleet.Steef z'n lijstje, waar niemand van weet wie er nu eigenlijk precies opstaan, makkelijk, naderhand zeg je gewoon, ja die stond ook op mijn lijstje ..

Tegen zeiken heb ik niks op tegen, niet iedereen ziet het als HdG, de man die z'n tijd ver vooruit is ;)
Wat een onzin. Leer mij Roger kennen. Heb een heel jaar tegen 'm aan zitten kijken en die gebreken zijn overbekend.

En ook bij de spelers op mijn lijst staan echt wel de minpunten aangegeven hoor.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 16, 2006 11:31 am

Steef schreef:
Voetske schreef:Nee dat bedoel ik dus niet, maar alleen voetballers op Steef zijn lijstje zijn compleet.Steef z'n lijstje, waar niemand van weet wie er nu eigenlijk precies opstaan, makkelijk, naderhand zeg je gewoon, ja die stond ook op mijn lijstje ..

Tegen zeiken heb ik niks op tegen, niet iedereen ziet het als HdG, de man die z'n tijd ver vooruit is ;)
Wat een onzin. Leer mij Roger kennen. Heb een heel jaar tegen 'm aan zitten kijken en die gebreken zijn overbekend.

En ook bij de spelers op mijn lijst staan echt wel de minpunten aangegeven hoor.
Tuurlijk jongen, tuurlijk ...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jul 16, 2006 11:35 am

En voetske moet het weer met eoa. dooddoener afdoen.

What;s your problem? Volgens mij vindt jij het leven helemaal niet leuk.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 16, 2006 12:10 pm

"love is in the air" ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo jul 16, 2006 12:34 pm

Steef schreef:En voetske moet het weer met eoa. dooddoener afdoen.

What;s your problem? Volgens mij vindt jij het leven helemaal niet leuk.
En jij hebt het over dooddoener(s) :aai:

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » ma jul 17, 2006 2:36 pm

Ik weet niet of het al ergens gepost is,maar Roger heeft gisteren z'n teen gebroken en is voor enkele weken uitgeschakeld.

EDIT: Ja dus...http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic ... &start=125
Laatst gewijzigd door Hoeladans op ma jul 17, 2006 2:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma jul 17, 2006 2:37 pm

:D

Slechts vier keer.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » ma jul 17, 2006 8:34 pm

Gebroken teen van alleen de bal spelen? :D
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Plaats reactie