Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » wo aug 23, 2006 11:45 pm

Jöhnk schreef:
Jim schreef: Galasek was echter wel prima geschikt voor bedoelde positie, waarvan de invulling in zeer hoge mate bepaald of bedoeld systeem uberhaupt een kans van slagen heeft.
Bepaalt.

Wie zou jij als linkshalf opstellen, btw?
Sneijder heeft in het verleden bewezen dat hij die positie wel kan invullen.
Hij hoeft dan, met een collega controlerende middenvelder naast zich, namelijk wat het verdedigende gedeelte betreft een beduidend beperkter gebied te bestrijken dan als enige centrale verdedigende middenvelder.
Dat kan hij nog wel aan. Bovendien kan/moet hij daarnaast nog de nodige aanvallende impulsen verzorgen, datgene wat hij het beste kan, terwijl een verdedigende middenvelder hoofdzakelijk, het woord zegt het al, moet verdedigen, gaten moet vullen die de beide andere middenvelders laten vallen.
Iemand als Lindenbergh zou deze positie ook nog wel aan kunnen. Wellicht Roger ook, maar die ken ik niet goed genoeg.
Laatst gewijzigd door Jim op wo aug 23, 2006 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » wo aug 23, 2006 11:45 pm

Voetske schreef:
(...)

Dat knellende gevoel maakte plaats voor realiteitszin. Emanuelson herkent inmiddels de charme en de mogelijkheden van een rol als vliegende back. ,,Sinds ik me specifiek ben gaan richten op die positie, gaat het steeds beter.” Zijn tengere postuur hoeft geen probleem op te leveren. In Europese competities spelen weinig ploegen met een rechterspits en in Nederland geven zijn voetballende kwaliteiten en onstuitbare dynamiek sowieso altijd de doorslag. ,,Ik weet dat ik niet echt een pure verdediger ben. Maar ik ontdekte al snel dat ik eerst defensief moet denken en dan pas vooruit kan kijken. Nu vul ik het op mijn eigen manier in. Daar krijg ik ook de kans voor. Met Stam en Vermaelen in het centrum hebben we meer zekerheid. Vooral Jaap brengt enorm veel rust. Dat is voor mij alleen maar goed, want uiteindelijk ben ik toch iemand die graag naar voren wil.”
:nooo:

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » wo aug 23, 2006 11:47 pm

Godverdegodver...wat baal ik hier van.

Zo veel kansen in de eerste helft, zoooo onverdiend verloren, ondanks de tweede helft die zwak was. Had me zo verheugd op de loting.

:pukey:
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 11:48 pm

Ajax ziet 9 miljoen euro vermaelen

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo aug 23, 2006 11:48 pm

Steef schreef:
Ajax ziet 9 miljoen euro vermaelen
:D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 23, 2006 11:49 pm

Thomvak425 schreef:Godverdegodver...wat baal ik hier van.

Zo veel kansen in de eerste helft, zoooo onverdiend verloren, ondanks de tweede helft die zwak was. Had me zo verheugd op de loting.

:pukey:
Over 4 helften kan ik niet anders dan concluderen dat Kobenhavn beter is dan Ajax.

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » wo aug 23, 2006 11:49 pm

Jammer want ik denk dat Ajax Charisteas goed had kunnen gebruiken als breekijzer.


Morgen de loting van UEFA Cup, Ben benieuwd hoeveel oostblok landen er nu weer in de poule zitten :nooo:

Gokje, Donestk Djeprdepepertrepovic

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 11:50 pm

Jim schreef:
Jöhnk schreef:
Jim schreef: Galasek was echter wel prima geschikt voor bedoelde positie, waarvan de invulling in zeer hoge mate bepaald of bedoeld systeem uberhaupt een kans van slagen heeft.
Bepaalt.

Wie zou jij als linkshalf opstellen, btw?
Sneijder heeft in het verleden bewezen dat hij die positie wel kan invullen.
Hij hoeft dan, met een collega controlerende middenvelder naast zich, namelijk wat het verdedigende gedeelte betreft een beduidend beperkter gebied te bestrijken dan als enige centrale verdedigende middenvelder.
Dat kan hij nog wel aan. Bovendien kan/moet hij daarnaast nog de nodige aanvallende impulsen verzorgen, datgene wat hij het beste kan, terwijl een verdedigende middenvelder hoofdzakelijk, het woord zegt het al, moet verdedigen, gaten moet vullen die de beide andere middenvelders laten vallen.
Iemand als Lindenbergh zou deze positie ook nog wel aan kunnen. Wellicht Roger ook, maar die ken ik niet goed genoeg.
Volgens mij heeft het verleden wel uitgewezen dat Sneijder achter een nummer 10 niet echt werkt op een driemans middenveld (ook een van de redenen dat 3-4-3 mij op den duur prima lijkt in de Eredivisie).

Sneijder is bij Ajax op het moment trouwens geen verdedigende middenvelder. Hij heeft wel verdedigende taken, maar dat heb je altijd als middenvelder in het Ajax systeem. Ik zie niet hoe het spelen als linkshalf met een 10 voor hem zijn verdedigende taken verlicht.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo aug 23, 2006 11:50 pm

Thomvak425 schreef:Godverdegodver...wat baal ik hier van.

Zo veel kansen in de eerste helft, zoooo onverdiend verloren, ondanks de tweede helft die zwak was. Had me zo verheugd op de loting.

:pukey:
Ik ook...maar m.i. terecht eruit gevlogen...stelletje oetlullen...1e helft hadden ze gewoon ruim voor moeten staan...klaar...baai baai...zwaai zwaaai...op naar de loting vrijdag...joepiee.... :pukey:

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » wo aug 23, 2006 11:51 pm

Ook met een zwaar k*tgevoel terug (tenminste wat betreft de wedstrijd), bah, bah .... :sad:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 11:52 pm

RosenbergSpits schreef:Jammer want ik denk dat Ajax Charisteas goed had kunnen gebruiken als breekijzer.


Morgen de loting van UEFA Cup, Ben benieuwd hoeveel oostblok landen er nu weer in de poule zitten :nooo:

Gokje, Donestk Djeprdepepertrepovic
Die Oostbloklanden gaan NL wel razendsnel voorbij hoor. Spartak, CSKA, Shakhtar, Dinamo Kiev: allemaal CL. (En allemaal Z Amerikaanse inbreng :hypocrite: )

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 11:52 pm

Jöhnk schreef:
Thomvak425 schreef:Godverdegodver...wat baal ik hier van.

Zo veel kansen in de eerste helft, zoooo onverdiend verloren, ondanks de tweede helft die zwak was. Had me zo verheugd op de loting.

:pukey:
Over 4 helften kan ik niet anders dan concluderen dat Kobenhavn beter is dan Ajax.
De eerste wedstrijd konden ze de fysieke strijd niet aan en de tweede wedstrijd zijn ze in paniek geraakt na de gemiste kansen en/of de eerste goal en zijn er grote individuele fouten gemaakt.

Ik zag tijdens deze twee duels genoeg reden voor versterking van het middenveld. Desnoods zoekt Ajax een huurling.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 11:52 pm

Fenerbahce schreef:Ook met een zwaar k*tgevoel terug (tenminste wat betreft de wedstrijd), bah, bah .... :sad:
Jij hebt een dubbele kutavond. :D

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » wo aug 23, 2006 11:56 pm

Thomas schreef:Sneijder is bij Ajax op het moment trouwens geen verdedigende middenvelder. Hij heeft wel verdedigende taken, maar dat heb je altijd als middenvelder in het Ajax systeem. Ik zie niet hoe het spelen als linkshalf met een 10 voor hem zijn verdedigende taken verlicht.
Waar heb ik bovenstaande onzin beweerd?.
Misschien moet je iets minder posten en in plaats daarvan eerst wat beter lezen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 24, 2006 12:07 am

Jim schreef:Waar heb ik bovenstaande onzin beweerd?.
Misschien moet je iets minder posten en in plaats daarvan eerst wat beter lezen.
Nou:
Thomas schreef:Sneijder is bij Ajax op het moment trouwens geen verdedigende middenvelder.
Jim schreef: Sneijder heeft in het verleden bewezen dat hij die positie wel kan invullen.
Hij hoeft dan, met een collega controlerende middenvelder naast zich, namelijk wat het verdedigende gedeelte betreft een beduidend beperkter gebied te bestrijken dan als enige centrale verdedigende middenvelder.
Thomas schreef:Hij heeft wel verdedigende taken, maar dat heb je altijd als middenvelder in het Ajax systeem. Ik zie niet hoe het spelen als linkshalf met een 10 voor hem zijn verdedigende taken verlicht.
Jim schreef:Dat kan hij nog wel aan. Bovendien kan/moet hij daarnaast nog de nodige aanvallende impulsen verzorgen, datgene wat hij het beste kan, terwijl een verdedigende middenvelder hoofdzakelijk, het woord zegt het al, moet verdedigen, gaten moet vullen die de beide andere middenvelders laten vallen.
Ben ik nou gek of? :confused:

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » do aug 24, 2006 12:33 am

ik ben persoonlijk niet onder de indruk van sneijder. hij kan wel gevaarlijk schieten, maar wat nog meer? als het american football was en je hem kon in het veld brengen wanneer er moest worden geschoten, dan zou hij prima zijn, maar in voetbal moet je meer doen dan alleen schieten, vooral als je op het middenveld bezig bent

zo als ik het zie is er een generaal nodig op het middenveld op 6. type keane/vieira/wouters. maar waar vind je zo'n speler voor noppes... gabri mag wat mij betreft naar 10 en sneijder op de bank.

maar goed, als we heel eerlijk zijn, op voetballend gebied heeft de kampioen van denemarken meer te zoeken in de CL dan de 4e team van Nederland. probleem is alleen nu, op financieel gebied, dat er heel weinig geld is voor aankopen. ik krijg het gevoel dat de club eerst CL kwalificatie wilde vastleggen voordat geld voor aankopen werd uitgegeven. dat zal dus nu niet meer doorgaan. verkoop van huntelaar zal nu vrijwel zeker gebeuren bij het einde van het seizoen

ten cate is een prima trainer, hij wint de competitie wel

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do aug 24, 2006 12:56 am

Bedankt HtC, bedankt Maduro. :pukey:

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » do aug 24, 2006 3:12 am

Welke paniekwissel stond aan het eind van de wedstrijd rechtsbuiten? Wie liet het aan de linkerkant afweten? Waar ging het fout in de verdediging?
666 meer dan twee maanden geleden schreef:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?t=7272

Posted: Sun 18 Jun 2006 18:23:04 Post subject: De gaten in de selectie en wat MvG daaraan moet gaan doen

Boodschappenlijstje voor MvG: Een linksback, een centrale middenvelder die ook op links kan spelen, en een rechtsbuiten. Plus een centrale verdediger als Grygera vertrekt.

En Rosenberg verkopen of Babel verhuren.

Dan zijn alle posities minimaal dubbel bezet zonder dat je bij een beetje tegenslag tot kinderarbeid wordt gedwongen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do aug 24, 2006 4:42 am

joey schreef:
Ben de weg terug naar de auto ook wat chagrijnig geweest maar goed, nu aan de witte wijn en dat helpt, Joey ;)
Hier helpt niets tegen. :sad:
Vrouwen en alcohol, een vreselijke combinatie... :twisted:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 24, 2006 4:51 am

bryan schreef:ik ben persoonlijk niet onder de indruk van sneijder. hij kan wel gevaarlijk schieten, maar wat nog meer? als het american football was en je hem kon in het veld brengen wanneer er moest worden geschoten, dan zou hij prima zijn, maar in voetbal moet je meer doen dan alleen schieten, vooral als je op het middenveld bezig bent
Ik ben ook geen fan van Sneijder. Hij heeft een prachtige trap en een prima functionele techniek, waar hij in mijn ogen meer uit zou moeten halen. Maar hij kan geen ballen veroveren, heeft geen fysieke kracht, kan niet koppen, heeft weinig loopvermogen, heeft niet echt een actie of een snelle draai, is zonder bal erg slap, bereikt de spitsen te weinig en komt zelfs nog te weinig in de 16. Dat vind ik onnoembaar veel gebreken voor een middenvelder van Ajax. De meeste van deze problemen heeft hij overigens te danken aan z'n fysiek.
bryan schreef:zo als ik het zie is er een generaal nodig op het middenveld op 6. type keane/vieira/wouters. maar waar vind je zo'n speler voor noppes... gabri mag wat mij betreft naar 10 en sneijder op de bank.
Gabri op 10 lijkt mij ook niets. Gabri is een goede halfspeler die van 16 tot 16 holt, stoort, ballen afpakt, korte passes verzendt en in de 16 van de tegenstander komt.

Ajax zoekt een veelbewegende fysiek sterke middenvelder met duelkracht, inzicht, loopvermogen, wat creativiteit en die sterk is zonder bal.
bryan schreef:maar goed, als we heel eerlijk zijn, op voetballend gebied heeft de kampioen van denemarken meer te zoeken in de CL dan de 4e team van Nederland. probleem is alleen nu, op financieel gebied, dat er heel weinig geld is voor aankopen. ik krijg het gevoel dat de club eerst CL kwalificatie wilde vastleggen voordat geld voor aankopen werd uitgegeven. dat zal dus nu niet meer doorgaan. verkoop van huntelaar zal nu vrijwel zeker gebeuren bij het einde van het seizoen
Op voetballend gebied is Ajax juist niet afgetroefd, vind ik. Het lag helemaal aan Ajax dat Kopenhagen deze wedstrijd heeft weten te winnen. Er was geen vuiltje aan de lucht totdat Ajax zelf begon te prutsen. Op het moment dat de 0-1 dan valt, weet je dat er paniek in de ploeg gaat sluipen.

De verkoop van Huntelaar? Mwah, de kans is groot dat die toch wel had plaats gevonden. Misschien kan Ajax Sneijder na een productief seizoen wel verkopen.
bryan schreef:ten cate is een prima trainer, hij wint de competitie wel
Als het lukt is het omdat Ajax van de kleintjes weet te winnen vanwege het positiespel, denk ik. Tegen de grote teams in de Eredivisie gaat Ajax het misschien wel heel moeilijk krijgen. Al zijn zelfs PSV, AZ en Feyenoord niet van een dusdanig hoog niveau dat ik met zekerheid durf te zeggen dat zij Ajax aan kunnen pakken op alle zwakke plekken.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do aug 24, 2006 5:57 am

Jim schreef: Tja, de ideale verdedigende middenvelder Galasek is er niet meer. Overduidelijk blijkt dat Ajax gewoon geen volwaardige vervanger voor hem heeft gevonden.
'De ideale verdedigende middenvelder Galasek'??? Jim, please... :nooo:
Toegegeven, Galasek knapte als stille kracht het nodige vuile werk naar behoren op, maar ideaal? En dan dus kennelijk ook dwingend, zoals je verder ergens stelt? Inderdaad, dwingend in de zin dat hij met zijn kont voor de 16 bleef hangen en daarmee het elftal vaak nodeloos in 2 blokken knipte. Dwingend in de zin dat hij regelmatig met zijn balletjes breed elke verrassing en elk tempo uit de opbouw van Ajax haalde. Dwingend als een moederkloek die elke dag weer stil en lijdzaam de vuile sokken en onderbroeken met remsporen van manlief en het grut overal en nergens opraapte en in de wasmand deponeerde, in de hoop dat ze het ooit zelf eens zouden doen. Pure symptoombestrijding, die niks oploste. In plaats van dat ie zijn muil eindelijk eens opendeed en die rotjochies goedschiks of kwaadschiks tot de orde riep. Sorry, maar het stempeltje 'ideale verdedigende middenvelder' plaats ik dan toch liever op mensen van het kaliber Vieira.
De veel geprezen Maduro, die het nu op betreffende positie mag proberen, kan simpelweg niet in Galasek's voetsporen treden.
Mwah, voor wat betreft het risicoloos breedteballetjes rondstrooien, vrijwel geen dreiging in het opbouwen hebben en het amper durven inschuiven op het middenveld lijkt Maduro toch wel verdomde veel geleerd te hebben van Galasek. Jammer genoeg.
Ajax beschikt dus helemaal niet over een geschikte verdedigende middenvelder. Dan heb je dus een groot probleem als je, zoals Ajax, desondanks een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren meent te moeten spelen. Zo'n systeem kan namelijk pas succesvol zijn als de verdedigende middenvelder in staat is dwingend te spelen. De invulling van die centrale positie is daarin namelijk cruciaal.
Oranje, dat ook zo speelt, heeft op het WK met Sneijder op die plek precies dezelfde problemen, met alle gevolgen vandien, ondervonden als Ajax nu met Maduro.
Ik weet niet wat mensen als Van Basten en Ten Cate bezield om toch coute que coute zo menen te moeten spelen.
De invloed van meester Cruyff, voor wie dit systeem heilig is, zal er hoogstwaarschijnlijk het nodige mee te maken hebben.
Maar hier ben ik het wel volledig mee eens. Overigens houdt het verhaal dan niet op met die verdedigende middenvelder. Ook de links- en rechtshalf zullen van verdomd goede huize moeten komen (zeker qua dynamiek/loopvermogen), wil dit systeem slagen. Iets waar NL dus ook volledig nat ging. Beide halven bleven om verschillende redenen veel te veel hangen. Resulterend in een soort stangenvoetbalspel, waarbij de heren voorin het verder maar moesten uitzoeken. Voor mij is het dan ook een raadsel dat we bij Ajax blijven volharden in die punt naar achteren. Op zich is het offensiever dan met de punt naar voren (met name dus door die halven, zie ook het Arsenal indertijd van Vieira, Pires en Ljunberg), maar we hebben eenvoudigweg het kaliber spelers er niet voor. Hoogstens zou een Gabri op rechtshalf die rol naar behoren kunnen invullen. Hoe je het verder ook past of meet, het blijft behelpen en het is zelfs bloedlink. Want als je ook nog met én opkomende backs én 3 spitsen én dus die 2 nogal offensieve halven wilt spelen kan je ergens de rekening gepresenteerd krijgen via counters, als dat niet goed opelkaar is afgestemd en qua poppetjes niet naar behoren is ingevuld. Flink balen dat dat een rekening van pak 'm beet 9 miljoen blijkt te zijn.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 7:27 am

Zuidema schreef:
Jim schreef: Tja, de ideale verdedigende middenvelder Galasek is er niet meer. Overduidelijk blijkt dat Ajax gewoon geen volwaardige vervanger voor hem heeft gevonden.
'De ideale verdedigende middenvelder Galasek'??? Jim, please... :nooo:
Toegegeven, Galasek knapte als stille kracht het nodige vuile werk naar behoren op, maar ideaal? En dan dus kennelijk ook dwingend, zoals je verder ergens stelt? Inderdaad, dwingend in de zin dat hij met zijn kont voor de 16 bleef hangen en daarmee het elftal vaak nodeloos in 2 blokken knipte. Dwingend in de zin dat hij regelmatig met zijn balletjes breed elke verrassing en elk tempo uit de opbouw van Ajax haalde. Dwingend als een moederkloek die elke dag weer stil en lijdzaam de vuile sokken en onderbroeken met remsporen van manlief en het grut overal en nergens opraapte en in de wasmand deponeerde, in de hoop dat ze het ooit zelf eens zouden doen. Pure symptoombestrijding, die niks oploste. In plaats van dat ie zijn muil eindelijk eens opendeed en die rotjochies goedschiks of kwaadschiks tot de orde riep. Sorry, maar het stempeltje 'ideale verdedigende middenvelder' plaats ik dan toch liever op mensen van het kaliber Vieira.
Kijk als Viera of van het kaliber Viera haalbaar zouden zijn had je een punt, nu staat er eigenlijk helemaal niks ...

Zelfs Stam heb ik gisteravond zijn muil niet open zien doen ?, Gabri ?.Sneijder, oja Sneijder wel, tegen de scheids, kreeg ie geel voor.Tja dat helpt zullen we maar zeggen :nooo: . , niks nieuws onder de zon ...

Punt is dat een Galsek, of een type als Galasek in ieder geval wel eerst wat er in zijn rug gebeurt op orde had, dat kun je van een hoop spelers niet zeggen.Het gemak waarmee een stelletje houthakkers keer op keer het middenveld konden oversteken belooft niet veel goeds in de Uefa cup.Want mijn idee is dat AJAX in die Uefacup ook weer een heleboel van dik hout zaagt men planken clubs tegen komt.En zoals we allemaal weten nu, heeft AJAX daar nog steeds veel moeite mee.

1 helft redelijk tegen een stelletje ouwe lullen en over de top spelers, die, als je heel eerlijk bent over twee wedstrijden gezien verdiend naar de Champions L. gaan.

Maar goed laten we het geval Galasek dan maar rusten,je heb voor die man voor en tegenstanders.



Ik hoor het nog iemand zeggen hier, Rosales draaid Bergdolmo helemaal dol.Haha.

Triest was te zien hoe een Urby voor de zoveelste keer ( vorige seizoenen was het ook schering en inslag ) zijn man liet lopen en tig keer balverlies leed.Triest was het om te zien dat ene Maduro ( alweer ) de mist inging en als je hem een beetje afjaagt het lijkt of dat ie handeling snelheid te kort komt.Triest dat HtC hem liet staan, had een vorige trainer dat gedaan zou ie volgens enkele meteen zijn biezen kunnen pakken.Rosales kwam weer zijn man niet voorbij, zijn voorzetten waren over het algemeen pudding-ballen.Babel zakte weer terug naar z'n oude nivo, bal aanname was om te janken.


Ik had gisteravond een deja vu, een wedstrijdje redelijk tot goed om daarna
weer terug te vallen op fouten die nu al zo'n 5 - 6 jaar terug komen bij spelers ...

Of HtC wel deze steeds maar weer terugkerende fouten eruit gaat krijgen, ben er bang voor ...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 7:32 am

Mijn gevoel wordt bevestigd; AJAX is een Europese middenmoter. FC Kopenhagen gewoon verdiend door.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do aug 24, 2006 7:51 am

joey schreef:Ha, Voetske is terug! Toch nog iets positiefs vanavond. En natuurlijk nu er iets te mopperen valt! :D :xyxthumbs:
Ben jij de volgende mod die hem probeert weg te jagen? :sad: ;)

Ach, ja....
Wat Demosthenes al zei...hopen dat Gabri en Stam fit blijven in de cruciale competitiewedstrijden.
Het paniekwegramvoetbal van Blind zit nog in de benen van sommige spelers. Als je soms Heitinga paniekerig en ondoordacht de bal zag wegrammen simpel in de voeten van de tegenstander..en dat was nog in de eerste helft... :sad:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 7:56 am

2 Grove fouten van Urby. :sad:

Plaats reactie