Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do aug 24, 2006 7:08 pm

Neefkens schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Allemachtig... Kan iemand even een remedie geven tegen het algehele KUT-gevoel (excusez moi le mot) dat nog steeds tot in mijn vezels zit. Zelden zo beroerd geweest na een nederlaag zeg... Ik heb ook totaal geen zin om te analyseren, of er over te lezen.. Heb geen krant aangeraakt vandaag, teletekst genegeerd en verder ook geen enkel medium geraadpleegd. Ik ben er gewoon te ziek van... :sad:
Ik heb precíes hetzelfde, ik wilde op mijn werk ook niet met andere Ajacieden erover praten.
Bah, driewerf bah. X'C
Neef... Tu quoque fili? Juist van jou had ik een positieve wending van het geheel verwacht...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 24, 2006 7:10 pm

Ik zit nog stééds te zoeken naar iets positiefs, maar ik blijf het ongeloofelijk klote vinden X'C
Laatst gewijzigd door Anonymous op do aug 24, 2006 7:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do aug 24, 2006 7:10 pm

Ach, er zijn wel ergere dingen. Ik baal vooral van het mislopen van het geld. Nu kunnen ze bij AJAX helemaal niet investeren zonder te verkopen.

En geloof me.....van de UEFA-cup zullen ze ook leren. Ik verheug me op zo'n poule! Als ze die halen natuurlijk. :D

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 7:16 pm

Die poule wedstrijden, dat was NIET uit en thuis ?.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 24, 2006 7:16 pm

Nee, uit of thuis.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 24, 2006 7:17 pm

okeeeeeeeeeeeee ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 7:18 pm

Toen ik vanmorgen wakker werd, schoot me door het hoofd: er is iets heel erg verschrikkelijks gebeurd. O ja, Ajax uitgeschakeld. Ik was allang blij dat er niemand dood was. :D

Het is de manier waarop. Onverteerbaar. :blush:
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 24, 2006 7:25 pm

Idd zo'n gevoel van iets heel ergs, dat de hele dag bij je blijft. :sad:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 24, 2006 7:27 pm

dat komt dan waarschijnlijk omdat jullie verwachtten dat ten Cate echt bijzonder is en dat Kabrie en Stam het verschil zouden maken. Anders zou je toch denken dat je inmiddels wel aan teleurstellingen gewend was.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » do aug 24, 2006 7:32 pm

Tja. Het was niet echt verdiend. Dan is het een en al berusting bij mij... En daar ben ik inmiddels behoorlijk aan gewend. :neutral1:
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 7:33 pm

Ik keek vorig seizoen in de winterstop al reikhalzend uit naar het nieuwe seizoen. Met het team van toen (inclusief Blind) was ik helemaal klaar.

Mijn betrokkenheid is nu groter en dus mijn teleurstelling ook.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do aug 24, 2006 7:42 pm

343 schreef: Ik baal vooral van het mislopen van het geld. Nu kunnen ze bij AJAX helemaal niet investeren zonder te verkopen.
Naast de manier waarop (zo stom, zo onnodig) baal ik ook het meest van het missen van die 9 miljoen euri. Ajax heeft het afgelopen half jaar enkele zeer noodzakelijke, maar ook behoorlijk prijzige investeringen gedaan en ik vermoed dat het potje nu wel eens op kan zijn. Anders kan ik Van Geels krampachtige gedoe rond de selectie ("de selectie is rond, je lost het maar op met het jeugdtalent, Henk") en rond Charisteas niet goed verklaren. Ook Van Geel zal toch hopelijk in de gaten hebben dat de selectie nog niet klaar is en dat Ten Cate niet voor niets aanklopt voor een extra middenvelder (de linie met de grootste pijnpunten)? En dat Charisteas dé stand-in voor KJH is, zeker als aanspeelpunt? Dan moet poen of gebrek daaraan wel boven sportieve belangen prevaleren. Anders kan ik Van Geel niet meer volgen. Dit seizoen is natuurlijk nog niet weggegooid, er kan nog veel moois gebeuren, maar het missen van dat reservepotje van 9 miljoen zet Ajax volgens mij wel een jaartje in de stilstand voor wat betreft het verder kwalitatief verbeteren van de selectie (even afgezien van wat Ten Cate dit seizoen uit de spelers weet te halen). Pijnlijk, verrekte pijnlijk.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 8:01 pm

Dan moet Fontein maar meer Ajax-ijsjes verkopen. Het financiële aspect boeit me nog het minst. Ik voel vooral het gezichtsverlies, de afgang, de pijn van een onnodige maar cruciale nederlaag. X'C
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do aug 24, 2006 8:13 pm

Meer ijsjes verkopen? Makkelijk gezegd, Joey. Mij boeit het wel, want het is een goede indicatie van de groeimogelijkheden van Ajax. Om de kans op nog meer gezichtsverlies, onnodige en cruciale nederlagen enz te verkleinen zullen we volgens mij het geld meer dan ooit nodig hebben. De romantiek van onze jeugdopleiding is mooi en ik hoop dat we nog veel jeugdtalent mogen laten ontwikkelen naar topniveau, maar dat dat wel blijft gebeuren binnen een ervaren en degelijk raamwerk dat de risico's op dergelijke debacles tot een minimum weet te beperken. En dat kost geld, veel geld.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do aug 24, 2006 9:38 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » do aug 24, 2006 8:18 pm

Lucas schreef:dat komt dan waarschijnlijk omdat jullie verwachtten dat ten Cate echt bijzonder is en dat Kabrie en Stam het verschil zouden maken. Anders zou je toch denken dat je inmiddels wel aan teleurstellingen gewend was.
Teleurstellingen wennen nooit....

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 24, 2006 8:48 pm

En is iedereen alweer een beetje over de teleurstelling heen?
Oh, I could hide neath the wings
Of the bluebird as she sings.
The six oclock alarm would never ring.
Whoops its ringing and I rise,
Wipe the sleep out of my eyes.
My shavin razors cold and it stings.

Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.

You once thought of me
As a white knight on a steed.
Now you know how happy I can be.
Oh, and our good times starts and end
Without dollar one to spend.
But how much, baby, do we really need.

Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.
Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.

[instrumental interlude]

Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.
[repeat and fade]

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 24, 2006 8:57 pm

343 schreef:Ach, er zijn wel ergere dingen. Ik baal vooral van het mislopen van het geld. Nu kunnen ze bij AJAX helemaal niet investeren zonder te verkopen.
pfff...

AJAX heeft jou iig al aardig weten te hersenspoelen. :yes: :sad:

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » do aug 24, 2006 8:58 pm

Ye' Mighty Oak schreef:En is iedereen alweer een beetje over de teleurstelling heen?
[/quote]

Zoiets duurt wel een paar dagen. Daar kan geen Monkee wat aan doen ;)

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do aug 24, 2006 8:59 pm

Zuidema schreef:De romantiek van onze jeugdopleiding is mooi en ik hoop dat we nog veel jeugdtalent mogen laten ontwikkelen naar topniveau, maar dat dat wel blijft gebeuren binnen een ervaren en degelijk raamwerk dat de risico's op dergelijke debacles tot een minimum weet te beperken. En dat kost geld, veel geld.
Precies. En de grootste reden waarom AJAX zo labiel is de laatste jaren.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 24, 2006 9:03 pm

De grootste teleurstelling? Ik hoop het, het kan nog erger, er in de eerste ronde van de uefacup uitliggen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do aug 24, 2006 9:05 pm

Demosthenes schreef:De grootste teleurstelling? Ik hoop het, het kan nog erger, er in de eerste ronde van de uefacup uitliggen.
Brrrr... Tegen Brondby IF bijvoorbeeld... :sad:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 24, 2006 9:17 pm

343 schreef:Ik verheug me op zo'n poule! Als ze die halen natuurlijk. :D
Same here. Ik hoop dat Huntelaar nog een jaartje alles uit de kast haalt, want het is wel de bedoeling dat hij aan het einde van het seizoen echt heel veel geld waard is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do aug 24, 2006 9:19 pm

Ik hoop dat-ie nog een seizoen blijft.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 24, 2006 9:21 pm

Je bedoelt nog twee seizoenen, neem ik aan?

Ik niet, want hoe goed hij ook is, met het geld dat je voor hem zou moeten kunnen krijgen moet je met een beetje slim aankopen heel veel (te) zwakke punten kunnen verwijderen.

De rest van de spelers zal dan dit jaar ook moeten aantonen of ze de stap omhoog kunnen zetten, of dat ze beter vervangen kunnen worden/op de bank gezet kunnen worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » do aug 24, 2006 9:54 pm

Bertje schreef:Ik niet, want hoe goed hij ook is, met het geld dat je voor hem zou moeten kunnen krijgen moet je met een beetje slim aankopen heel veel (te) zwakke punten kunnen verwijderen.
Hebben we het nog over voetbal of gaat dit over monopoly? :nooo:
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

Plaats reactie