Roda JC - Ajax (17-9-'06)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo sep 17, 2006 1:17 pm

Steef schreef:
ajaxhome schreef:
Steef schreef: Jahoor, zo is de regel. :nooo:
Ja de Knvb regel :yes:
Nee, als je geel krijgt voor een overtreding kan je daarna niet meer geschorst worden via TV-beelden.

Let nou maar op geen vervolg ;)

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 17, 2006 1:17 pm

Veel andere opties waren er niet? Er lag een zee aan ruimte op rechts van KJH. Waardeloos 'uitgespeeld'.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo sep 17, 2006 1:18 pm

Was paars. Belachelijke schop zeg. De bal kon daar nooit vallen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo sep 17, 2006 1:18 pm

Peter schreef:Veel andere opties waren er niet? Er lag een zee aan ruimte op rechts van KJH. Waardeloos 'uitgespeeld'.
KJH schopt per ongeluk weer een speler dat wordt wel een wedstrijd of 10 :D

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo sep 17, 2006 1:19 pm

Peter schreef:Ja het steekt prima in mekaar. :yes:
Serieus?? Roda heeft met 10 man lopen verdedigen en geen kans gecreeerd. Ajax is gewoon zo onthutsend slecht dat Roda zowaar nog goed lijkt maar ik vind het echt weinig voorstellen voetballend gezien.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo sep 17, 2006 1:19 pm

Ik ging al uit van een gele kaart, maar die Belg is vergevingsgezind.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » zo sep 17, 2006 1:19 pm

Roda speelde goed georganiseerd, prima gedaan. Ajax gaf gewoon te weinig. Verbaast me nadat Ten Cate na de wedstrijd tegen I.K. Start had gezegd dat het verschil in kwaliteit er pas uitkomt als je minstens net zo hard werkt als je tegenstander. Dat was vandaag (weer) niet het geval.
Laatst gewijzigd door ferry op zo sep 17, 2006 1:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 17, 2006 1:20 pm

Superb de assist van Babel ...

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo sep 17, 2006 1:20 pm

afgelopen :aai: ajax en de kakkerlakken verliezen

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 17, 2006 1:21 pm

Dat wordt weer even uithuilen.

Pestventjes hebben natuurlijk wel geluk dat de volgende wedstrijd tegen Jong RKC is. Dat is makkelijk scoren.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo sep 17, 2006 1:22 pm

Voetske schreef:Superb de assist van Babel ...
Ja, Bert, ik vind het wel vervelend als je met een inhoudsloze opmerking van 1 zin komt.

Gelukkig stond Huntelaar er vandaag om van een voorzet van niets nog wat goeds te maken. :xyxthumbs:

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » zo sep 17, 2006 1:23 pm

Volgende competitiewedstrijd thuis tegen Nec en daarna Utrecht. Utrecht is onthutsend zwak dit seizoen, maar je zult zien dat.... Ach laat ook maar. :nooo:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo sep 17, 2006 1:23 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Superb de assist van Babel ...
Ja, Bert, ik vind het wel vervelend als je met een inhoudsloze opmerking van 1 zin komt.

Gelukkig stond Huntelaar er vandaag om van een voorzet van niets nog wat goeds te maken. :xyxthumbs:
Neeeeeeeeee, niet weer die discussie.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo sep 17, 2006 1:24 pm

MVH schreef:Volgende competitiewedstrijd thuis tegen Nec en daarna Utrecht. Utrecht is onthutsend zwak dit seizoen, maar je zult zien dat.... Ach laat ook maar. :nooo:

Inderdaad dan winnen ze weer met 1-0 en utreg is weer top :pukey:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo sep 17, 2006 1:27 pm

Ik vond Krohn-Deli trouwens aardig invallen. Urby speelde een goede wedstrijd en Rosales een redelijke 2de helft. En dat was het wel. :sad:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 17, 2006 1:28 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Superb de assist van Babel ...
Ja, Bert, ik vind het wel vervelend als je met een inhoudsloze opmerking van 1 zin komt.

Gelukkig stond Huntelaar er vandaag om van een voorzet van niets nog wat goeds te maken. :xyxthumbs:
Het was gewoon een opmerking menneke.Niks meer niks minder.Tja als jij je daardoor aangesproken voelt is dat jou probleem.Wat Huntelaar er mee te maken heeft begrijp ik effen niet.

Babel en Rosales zouden in een 4-3-3 systeem de sleutelpersonen moeten zijn, dreigend, voorzetten.Ach je weet toch wel wat er zoal bij een buitenspeler komt kijken.

Rosales komt niet eens de plaatselijke melkboer voorbij, en Babel heeft maar een been, en daarmee draaid ie constant de drukte in.Je zag het net nog tig keer, inplaats van de voorzet, eerst de bal naar de rechtervoet en dan alweer de mislukte aktie.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 17, 2006 1:28 pm

Ik was vooral onder de indruk van ten Cate. Vorig jaar konden we vaststellen dat chagerijnig naar de grond staren de indruk wekt dat je het niet meer weet en dat dat zeer demotiverend werkt op de spelers. Gelukkig bleef ten Ctae hevig coachend en aansporend zijn mannen geweldige aanwijzingen geven! :eusa_liar:
Twee nederlagen in 7 officiele wedstrijden, das nog wel wat slechter dan het gemiddelde van vorig seizoen, maar hey, we zien wel ajaxwaardig voetbal en spelvreugde!
Gelukkig helpt Vink PSV weer eens aan twee extra punten!
I think I lost my fucking headache

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo sep 17, 2006 1:40 pm

Laten we positief blijven allemaal. Uhm......ja, dat is het wel.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo sep 17, 2006 1:54 pm

Lucas schreef:Ik was vooral onder de indruk van ten Cate. Vorig jaar konden we vaststellen dat chagerijnig naar de grond staren de indruk wekt dat je het niet meer weet en dat dat zeer demotiverend werkt op de spelers. Gelukkig bleef ten Ctae hevig coachend en aansporend zijn mannen geweldige aanwijzingen geven! :eusa_liar:
Twee nederlagen in 7 officiele wedstrijden, das nog wel wat slechter dan het gemiddelde van vorig seizoen, maar hey, we zien wel ajaxwaardig voetbal en spelvreugde!
Gelukkig helpt Vink PSV weer eens aan twee extra punten!
Ik heb me vorig jaar vanaf dag 1 lopen ergeren aan 'supporters' die constant op Blind zaten af te geven.. jij begint ook misselijkmakend te worden

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 17, 2006 1:59 pm

Maarten127 schreef:
Lucas schreef:Ik was vooral onder de indruk van ten Cate. Vorig jaar konden we vaststellen dat chagerijnig naar de grond staren de indruk wekt dat je het niet meer weet en dat dat zeer demotiverend werkt op de spelers. Gelukkig bleef ten Ctae hevig coachend en aansporend zijn mannen geweldige aanwijzingen geven! :eusa_liar:
Twee nederlagen in 7 officiele wedstrijden, das nog wel wat slechter dan het gemiddelde van vorig seizoen, maar hey, we zien wel ajaxwaardig voetbal en spelvreugde!
Gelukkig helpt Vink PSV weer eens aan twee extra punten!
Ik heb me vorig jaar vanaf dag 1 lopen ergeren aan 'supporters' die constant op Blind zaten af te geven.. jij begint ook misselijkmakend te worden
Mwah, Lucas heeft wel een beetje gelijk.Het hosanna geroep om HtC en na de aanstelling van HtC was zeer groot.Maar hij zou zo een clone van Blind kunnen zijn.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 17, 2006 2:02 pm

Maarten127 schreef:
Lucas schreef:Ik was vooral onder de indruk van ten Cate. Vorig jaar konden we vaststellen dat chagerijnig naar de grond staren de indruk wekt dat je het niet meer weet en dat dat zeer demotiverend werkt op de spelers. Gelukkig bleef ten Ctae hevig coachend en aansporend zijn mannen geweldige aanwijzingen geven! :eusa_liar:
Twee nederlagen in 7 officiele wedstrijden, das nog wel wat slechter dan het gemiddelde van vorig seizoen, maar hey, we zien wel ajaxwaardig voetbal en spelvreugde!
Gelukkig helpt Vink PSV weer eens aan twee extra punten!
Ik heb me vorig jaar vanaf dag 1 lopen ergeren aan 'supporters' die constant op Blind zaten af te geven.. jij begint ook misselijkmakend te worden
Dat mag je vinden Maarten. Ik vind het ook heel erg vervelend dat een nieuwe trainer die nog alles te bewijzen heeft vooralsnog het antwoord niet is. En gezien het feit dat onze selectie nu uitgebalanceerder is dan in jaren, vind ik dat we van deze trainer wel het eea mogen verwachten. Geen CL en twee vreselijke uitwedstrijden in de competitie. Als je het niet erg vind laat ik het gejubel aan anderen over
I think I lost my fucking headache

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo sep 17, 2006 2:08 pm

Tussen gejubel en gezeik zit nog een groot gebied... ik krijg het idee dat jij alleen bezig bent op alle slakken zout te leggen wbt HtC. Heel irritant.. maar het zal toch nooit gebeuren dat de supporters ook echt achter de ploeg gaan staan.. azijnpissen is immers veel leuker.

Tuurlijk was het kut vanmiddag.. tuurlijk baal ik daarvan.. maar ik pis op de 'supporters' die zo'n nederlaag handenwrijvend tegemoet zien om hun gal op Ajax te spuwen

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo sep 17, 2006 2:09 pm

Ik wrijf niet in mijn handen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 17, 2006 2:16 pm

Niemand wrijft in z'n handen.Of het moeten tegenstanders zijn ..

Hadden we vandaag niet ( alweer ) een opgaande lijn verwacht, en zijn we vandaag ( alweer ) flink teleurgesteld.Zien we niet alweer dezelfde manko's terug als alle voorgaande jaren.En voldoen ( en dan laat ik voor deze keer in het midden of het bij bepaalde spelers ooit nog beter wordt ) somigge speler ( alweer ) niet aan wat we onderhand dachten te kunnen verwachten in AJAX 1.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo sep 17, 2006 2:22 pm

Ach, die hosanna na Vitesse sloeg ook nergens op.

Plaats reactie