Ajax - Roda JC

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Naar de Kuip?

Ja
44
90%
Nee
5
10%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 21, 2006 7:31 pm

Altijd excuses, joey. De halve Ajax-selectie moet na bedtijd voetballen morgen.

Dat zal 'm wel worden voor Danny. :bis:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 21, 2006 7:34 pm

Kowalczyk schreef:Waarom ben jij ineens zo van de leg, Bert? Kalm aan, man.
Sorry, Ko. Ziekjes, moe en chagrijnig. Bovendien word ik er gek van als je de moeite neemt om een discussie met iemand aan te gaan en diegene komt dan met argumenten die nergens op slaan en begint dan ook nog te roepen dat mensen niet kunnen lezen als anderen dat aankaarten. Verder vind ik de 'grapjes' van goodfella over het algemeen op zijn minst misplaatst.
Kowalczyk schreef:Zo'n ongelooflijk domme mening verkondigt Goodfella niet in deze topic. Hij komt namelijk vrijwel precies overeen met de mijne. :D
Een mening is nooit dom.
Kowalczyk schreef:De financiële klap van een jaartje UEFA Cup hoeft niet zo groot te zijn als Ajax het goed doet in dat toernooi. En tegelijkertijd kan het sportief gezien wel eens precies het niveau zijn waarop Ajax zich weer een keer echt kan manifesteren. Én het is een niet onaardige bijkomstigheid dat sommige supporters wel weer eens zin hebben in het type reisje dat de UEFA Cup nu eenmaal met zich meebrengt.

Samengevat: het zou wel eens zo kunnen zijn dat héél veel Ajacieden erg blij worden van een jaartje UEFA Cup, terwijl de financieel directeur er helemaal niet per definitie erg verdrietig van hoeft te worden (als het blijft bij één jaartje UEFA Cup in de zoveel jaar).

K.
Alleen vind ik het belangrijker dat mijn club het best haalbare krijgt dan dat de supporters een keer een leuker reisje hebben. Dan gaan ze maar een keer op kosten van een ander naar Curacao. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mar 21, 2006 7:45 pm

Bertje schreef: Sorry, Ko. Ziekjes, moe en chagrijnig. Bovendien word ik er gek van als je de moeite neemt om een discussie met iemand aan te gaan en diegene komt dan met argumenten die nergens op slaan en begint dan ook nog te roepen dat mensen niet kunnen lezen als anderen dat aankaarten. Verder vind ik de 'grapjes' van goodfella over het algemeen op zijn minst misplaatst.
Je bent gewoon aan het zeiken. Het zit je nog allemaal bijzonder hoog he? Gewoon een tip voor jou en Kokki. Niet meer op mij reageren.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 21, 2006 7:50 pm

goodfella schreef:
Bertje schreef: Sorry, Ko. Ziekjes, moe en chagrijnig. Bovendien word ik er gek van als je de moeite neemt om een discussie met iemand aan te gaan en diegene komt dan met argumenten die nergens op slaan en begint dan ook nog te roepen dat mensen niet kunnen lezen als anderen dat aankaarten. Verder vind ik de 'grapjes' van goodfella over het algemeen op zijn minst misplaatst.
Je bent gewoon aan het zeiken. Het zit je nog allemaal bijzonder hoog he? Gewoon een tip voor jou en Kokki. Niet meer op mij reageren.
Wie is Kokki? :nooo:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 21, 2006 7:51 pm

Thomas schreef:
goodfella schreef:
Bertje schreef: Sorry, Ko. Ziekjes, moe en chagrijnig. Bovendien word ik er gek van als je de moeite neemt om een discussie met iemand aan te gaan en diegene komt dan met argumenten die nergens op slaan en begint dan ook nog te roepen dat mensen niet kunnen lezen als anderen dat aankaarten. Verder vind ik de 'grapjes' van goodfella over het algemeen op zijn minst misplaatst.
Je bent gewoon aan het zeiken. Het zit je nog allemaal bijzonder hoog he? Gewoon een tip voor jou en Kokki. Niet meer op mij reageren.
Wie is Kokki? :nooo:
Laat maar, Thomas. Ik weet ook niet wat me hoog zou moeten zitten, maar hoe meer ik zeg, hoe meer vervelende posts ik weer naar m'n hoofd geslingerd krijg. Laat die jongen maar lekker ergens anders naar aandacht zoeken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 21, 2006 7:54 pm

Heren Goodfella en Bertje, on-topic graag.


Steef schreef:Altijd excuses, joey. De halve Ajax-selectie moet na bedtijd voetballen morgen.

Dat zal 'm wel worden voor Danny. :bis:

:D

Op dit moment komen die blessures hem niet slecht uit. Kan hij niet op de resultaten afgerekend worden. Resultaten die ongeacht de beschikbare spelers zouden tegenvallen.

Nu kan hij het dus niet helpen en tegen de tijd dat hij het kan helpen is het seizoen afgelopen en zit hij er nog. ;)

Misschien prefereert hij een uitschakeling morgen (bedtijd, blessures) boven een pak rammel in de finale.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mar 21, 2006 7:58 pm

Laat ik maar gewoon de verstandigste zijn door er niet verder meer op te reageren. Ik kom hier tenslotte niet om de godganse tijd te zuurpruimen.

Ver voor een eventuele rentree van Sneijder kan Ajax dus een finaleplaats in de bekerstrijd hebben veiliggesteld. Of zijn misgelopen. ,,Een sportman speelt hoe dan ook om prijzen te winnen'', stelde Blind. ,,De beker is een prijs. Dat moet al voldoende uitdaging en inspiratie geven. Helemaal als je niet meer meespeelt voor een Europa Cup of titel. Natuurlijk is deze wedstrijd er een om serieus te nemen. Wie op de andere tonelen niet meer meespeelt, gaat voor de beker. Waar heb je het anders nog over?!''

Ben het met Blind eens. Hopelijk denken de spelers er net zo over.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 21, 2006 8:02 pm

Excuses....
Als je nu even niet de link met Blind legt maar het gewoon over onze spelers en de club hebben, dan is het hebben van zoveel blessures zeker wel een factor die negatief werkt.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mar 21, 2006 8:10 pm

Neefkens schreef:Excuses....
Als je nu even niet de link met Blind legt maar het gewoon over onze spelers en de club hebben, dan is het hebben van zoveel blessures zeker wel een factor die negatief werkt.
Zolang ik me kan herinneren heeft Ajax al een waslijst aan blessures. Ik vind het geen excuus. Laat Ajax er maar eens wat aan gaan doen.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 21, 2006 8:11 pm

Dat is een ander verhaal. Daar wordt aan gewerkt :yes:

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mar 21, 2006 8:13 pm

Verder heeft Steef groot gelijk over Blind. Dat gejank komt me de strot uit. Dat is Ajax onwaardig. Hij begint zowaar nog op Ruudje ik-ben-niet-te-benijden Gullit te lijken. :nooo:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mar 21, 2006 8:14 pm

Wat hebben de mensen hier trouwens liever:

Dat AZ wint en we een makkelijkere tegenstander hebben in de eventuele finale of dat PSV wint en we daardoor sowieso zijn verzekerd van een UEFA-cup ticket?

Ervan uitgaande dat Ajax gewoon z'n taak doet en morgen wint van Roda.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 21, 2006 8:16 pm

goodfella schreef:Verder heeft Steef groot gelijk over Blind. Dat gejank komt me de strot uit. Dat is Ajax onwaardig. Hij begint zowaar nog op Ruudje ik-ben-niet-te-benijden Gullit te lijken. :nooo:
Inderdaad. Morgen geen smoesjes a.u.b. Blind ziet maar hoe hij zich plaatst voor de finale. Met spelers als Stekelenburg, Trabelsi, Galasek, Lindenbergh, Juanfran, Galasek, Roos 1, Roos 2 en KJH moet je thuis gewoon van Roda winnen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mar 21, 2006 8:17 pm

Jesse schreef:Wat hebben de mensen hier trouwens liever:

Dat AZ wint en we een makkelijkere tegenstander hebben in de eventuele finale of dat PSV wint en we daardoor sowieso zijn verzekerd van een UEFA-cup ticket?

Ervan uitgaande dat Ajax gewoon z'n taak doet en morgen wint van Roda.
AZ moet winnen. De UEFA Cup moet toch ook wel via de play-offs te halen zijn. En ik denk dat AZ zal 'choken' als ze in de finale tegen Ajax komen. Ik zie zeker kansen voor Ajax.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mar 21, 2006 8:17 pm

Jesse schreef:Wat hebben de mensen hier trouwens liever:

Dat AZ wint en we een makkelijkere tegenstander hebben in de eventuele finale of dat PSV wint en we daardoor sowieso zijn verzekerd van een UEFA-cup ticket?

Ervan uitgaande dat Ajax gewoon z'n taak doet en morgen wint van Roda.
Ik heb geen voorkeur. Ik vind het er ook niet toedoen om eerlijk te zijn.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 21, 2006 8:18 pm

Het gaat hier alleen maar om Blind, dat klopt niet. Omdat jullie hem zo verafschuwen verliezen jullie de realiteit uit het oog. Het gaat om AJAX, niet om een passant. ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mar 21, 2006 8:21 pm

Hoezo verlies ik de realiteit uit het oog? Vind jij dat Ajax met deze groep niet van Roda hoeft te winnen?
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mar 21, 2006 8:21 pm

Neefkens schreef:Het gaat hier alleen maar om Blind, dat klopt niet. Omdat jullie hem zo verafschuwen verliezen jullie de realiteit uit het oog. Het gaat om AJAX, niet om een passant. ;)
Maar die passant levert wel broddelwerk bij ons mooie AJAX. En als hij dat nog met de nodige flair doet, ok. Maar bij weer een verliespartij zit hij er als een dood en bovenal zielig vogeltje bij. Om maar zoveel mogelijk medelijden te krijgen. :nooo:

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » di mar 21, 2006 8:22 pm

Ik ga morgen ook wel, maar moet nog kaartjes kopen. Was gisteren naar de ticketbox voor kaarten op Noord Tweede Ring of Zuid eerste, maar beide waren vreemd genoeg niet meer te koop. Heel raar, want volgens mij zijn er nog geen 15.000 verkocht.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 21, 2006 8:23 pm

Uhhh, je hebt het weer over Blind ;)

Moet ie blij zijn met een verliespartij ?? Dan "doet het hem weer te weinig".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mar 21, 2006 8:35 pm

Ajax wint makkelijk van Roda Jc.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 21, 2006 8:37 pm

De glazen bol weer opgepoetst ?

Ik help het je hopen :yes:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 21, 2006 8:40 pm

En Depor - Malaga, Voetske?

:eusa_pray:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 21, 2006 8:41 pm

Neefkens schreef:De glazen bol weer opgepoetst ?

Ik help het je hopen :yes:
Voetske komt uit Belgie. Daar weten ze de uitslag vaak al. :yes: Net zoals een enkeling uit Kennemerland zondag jl. :pukey:
Laatst gewijzigd door Feest op di mar 21, 2006 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 21, 2006 8:42 pm

:worshippy: :worshippy:

Edit: Ik reageerde op je eerste post, wat bedoelde je nou met je edit ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op di mar 21, 2006 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie