Nac-Ajax 24-02-2008 (12:30)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo feb 24, 2008 1:16 pm

suarez had geel gekregen, fucking leuge!

Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » zo feb 24, 2008 1:16 pm

Trapte Bruno Silva daar na bij die overtreding van Feher? De gemoederen beginnen wat op te lopen, zo te zien.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 1:17 pm

Starring schreef:Waarom zit Suarez in hemelsnaam op de bank? Die Koster wil echt kost wat het kost PSV kampioen laten worden...
Omdat Suarez na de winterstop erger dan dramatisch speelt?
I think I lost my fucking headache

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » zo feb 24, 2008 1:18 pm

LucaS schreef:
Starring schreef:Waarom zit Suarez in hemelsnaam op de bank? Die Koster wil echt kost wat het kost PSV kampioen laten worden...
Omdat Suarez na de winterstop erger dan dramatisch speelt?
Wie niet? Desondanks blijft Suarez één van de beste spelers die (tenminste) een beslissende actie in huis heeft.

Maar goed, ik denk dat hier meer achter zit. Ik kan mij niet voorstellen dat de ploeg die nu voetbalt de beste elf is.
AFCA!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 1:20 pm

Ik vind het volkomen terecht dat iemand die zo beroerd speelt ernaast staat.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 1:22 pm

Ik neem aan dat Suarez niet speelt vanwege de opkomende Elshot. Niet dat die nu een strobreed in de weg wordt gelegd trouwens..

Als Koster ballen heeft dan haalt ie Urby eraf en gooit ie er Suarez in. Misschien dat Ajax dan eens een keer wat druk kan zetten want op dit moment is het echt hopeloos.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 24, 2008 1:22 pm

De vuurpijlen zijn in de reclame ... wat een ongeloofelijke slecht voetballende achterhoede is dit toch ..

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 24, 2008 1:23 pm

LucaS schreef:Ik vind het volkomen terecht dat iemand die zo beroerd speelt ernaast staat.
Raar dat Rommedahl dan nog zoveel speelminuten krijgt. Hij is met stip de slechtste speler in een AJAX shirt allertijden.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo feb 24, 2008 1:23 pm

dan zouden er wel meer op de bank mogen plaatsnemen, koster is een angsthaas!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo feb 24, 2008 1:24 pm

Zlatan Son of God schreef:
LucaS schreef:Ik vind het volkomen terecht dat iemand die zo beroerd speelt ernaast staat.
Raar dat Rommedahl dan nog zoveel speelminuten krijgt. Hij is met stip de slechtste speler in een AJAX shirt allertijden.
Nee hoor, Rommedahl speelt redelijk, ten opzichte van Suarez dramatisch
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 1:24 pm

Voetske schreef:De vuurpijlen zijn in de reclame ... wat een ongeloofelijke slecht voetballende achterhoede is dit toch ..
Vergeet het middenveld niet. Ze moeten ook wel een afspeel mogelijkheid hebben.

Typisch voorbeeld. Davids heeft de bal op de achterlijn met een man voor 'm. In plaats dat Urby even 2 meter terugloopt en daardoor aanspeelbaar is, blijft hij staan en moet Davids de bal over de zijlaan spelen. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Er is geen beweging in dit elftal. Helemaal niets.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo feb 24, 2008 1:24 pm

Rommedahl redelijk? Ik kijk naar andere wedstrijden, ben ik bang.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 24, 2008 1:26 pm

Raymon schreef:
Voetske schreef:De vuurpijlen zijn in de reclame ... wat een ongeloofelijke slecht voetballende achterhoede is dit toch ..
Vergeet het middenveld niet. Ze moeten ook wel een afspeel mogelijkheid hebben.

Typisch voorbeeld. Davids heeft de bal op de achterlijn met een man voor 'm. In plaats dat Urby even 2 meter terugloopt en daardoor aanspeelbaar is, blijft hij staan en moet Davids de bal over de zijlaan spelen. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Er is geen beweging in dit elftal. Helemaal niets.
Die zijn er genoeg, maarja als achterhoede spelers moet je natuurlik wel de kwaliteit en de durf hebben om een bal over een meter of 5 te verplaatsen :excited.gif:

Btw, het voorbeeld wat je geeft daar speelt Davids de bal gewoon slecht op Urby ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 24, 2008 1:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 24, 2008 1:26 pm

LucaS schreef:
Zlatan Son of God schreef:
LucaS schreef:Ik vind het volkomen terecht dat iemand die zo beroerd speelt ernaast staat.
Raar dat Rommedahl dan nog zoveel speelminuten krijgt. Hij is met stip de slechtste speler in een AJAX shirt allertijden.
Nee hoor, Rommedahl speelt redelijk, ten opzichte van Suarez dramatisch
Rommedahl kan niks. Kan geen man passeren, geen voorzet geven, kan niet schieten en dat lobje was helemaal lachwekkend. Daarnaast komt er geen enkele drieging bij hem vandaan. Hij is echt een drama.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » zo feb 24, 2008 1:26 pm

Raymon schreef:Ik neem aan dat Suarez niet speelt vanwege de opkomende Elshot. Niet dat die nu een strobreed in de weg wordt gelegd trouwens..
Zat ik ook aan te denken of aan onprofessioneel gedrag...

De reden die LucaS namelijk geeft, gaat op voor elke selectielid. Om over non-voetballer Rommeldahl maar te zwijgen...
Als Koster ballen heeft dan haalt ie Urby eraf en gooit ie er Suarez in. Misschien dat Ajax dan eens een keer wat druk kan zetten want op dit moment is het echt hopeloos.
Ik spring echt een gat in de lucht als ie naar PSV is vertrokken.
AFCA!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 24, 2008 1:27 pm

Dat ben ik ook met je eens. En allemaal van die halfzachte of knoerdharde ballen waar je niets mee kan. Echt waardeloos. Maar de grote schuldige in dit geheel is volgens mij toch Perez. Die moet toch ALTIJD aanspeelbaar zijn in z'n rol?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo feb 24, 2008 1:29 pm

Het is niet alleen de verdediging die slecht speelt Voetske, maar ook het middenveld bakte er niks.

Exemplarisch vond ik het bij een moment van Vetonghen. Die heroverd de bal op lurling en heeft vervolgens voor zich zowel rechts als links een speler van NAC. Hij kan niet de diepte in want dan moet ie het duel aangaan met 2 NAC spelers, maar hij kan al helemaal niet de bal afspelen want de linkshalf en midmid zijn er niet. Dus ramte ie de bal naar voren.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo feb 24, 2008 1:32 pm

Rommelpot is gehaald voor de breedte , hij neemt dat zo letterlijk dat alle ballen die die voor geeft aan de andere kant van het veld belanden en alle
ballen niet op rechts doorkomen omdat Rommelpot niet weet wat vrijlopen is en taktisch alles verkeerd doet. Daarvoor hebben we een trainer die niet weet wat tactiek is (dat roep ik maanden) en dit soort spelers een belangrijke rol geven :excited.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo feb 24, 2008 1:33 pm

Rommedahl heeft meerdere malen de tijd en ruimte gehad rechts om een goede voorzet tegen. Die jongen ziet het gewoon niet. Je verlangt bijna naar Rosales en de Mul.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo feb 24, 2008 1:35 pm

Trouwens die Luinge is weer echt aan het marchanderen die gele kaart voor Gabri slaat nergens op , terwijl daarvoor Feher en Molhoek allebei geel hadden moeten krijgen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo feb 24, 2008 1:35 pm

Het enigste positieve aan de 1ste helft is dat we 0-1 voor staan (en ook weinig weggeven). Wat een bagger wedstrijd.

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » zo feb 24, 2008 1:37 pm

Ik hoop dat de term breedtespeler ook voor eens en altijd begraven kan worden. Op papier is het leuk, maar zodra die zogenaamde breedtespeler speelt, schiet het teamniveau omlaag en springen tranen je in de ogen...
AFCA!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 24, 2008 1:37 pm

De mannen komen als een stel pussy's uit de kleedkamer.. belooft niet veel goeds.
Ajax!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 24, 2008 1:39 pm

LucaS schreef:
Zlatan Son of God schreef:
LucaS schreef:Ik vind het volkomen terecht dat iemand die zo beroerd speelt ernaast staat.
Raar dat Rommedahl dan nog zoveel speelminuten krijgt. Hij is met stip de slechtste speler in een AJAX shirt allertijden.
Nee hoor, Rommedahl speelt redelijk, ten opzichte van Suarez dramatisch
Ja hoor, Rommedahl speelt weer redelijk. Wat een dreiging straalt die man uit, hè? Kan je ook even de toegevoegde waarde van Rommedahl in de eerste helft noemen?

@Raymon, Suarez speelt niet door Elshot? Elshot is de rechtsback en Rommedahl staat ook op rechts. Als Suarez had gespeeld dat hij denk ik dus ook op rechts gestaan. Wat heeft Suarez dan met Elshot te maken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 24, 2008 1:40 pm

1-1. Losers.

Plaats reactie