Willem 2-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di mei 01, 2007 6:47 pm

Er zijn echter een paar grote verschillen bij de laatste wedstrijden:
- Ajax en az speelde uit i.t.t. psv (eigen publiek erachter) en
- psv had alles te winnen (gingen er al vanuit dat ze kansloos waren). Dat geeft een veel andere druk.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di mei 01, 2007 6:50 pm

Je hebt idd gelijk wat betreft uit en thuis spelen, dat zal wel wat schelen maar Psv en AJAX stonden er min of meer gelijk voor, scheelde 1 doelpunt dus dat gaat niet op.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 01, 2007 6:52 pm

Ja, maar Willem ll ging ons helpen, weet je nog?

Het fanatisme van Willem ll kan ik nog steeds niet verklaren.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di mei 01, 2007 6:54 pm

Tja dat is hun goed recht natuurlijk, ik snap er ook geen ruk van dat Excelsior zo hun best deed tegen AZ.

Wouter
Berichten: 18937
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di mei 01, 2007 7:05 pm

Gewoon, laatste competitiewedstrijd voor het eigen publiek, veel aandacht, goede manier om jezelf in de kijker te spelen etc.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 01, 2007 7:06 pm

En kun jij ook verklaren waarom Vitesse de ballen zowat in eigen doel schoot?
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 18937
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di mei 01, 2007 7:09 pm

Vitesse speelde uit, en staat sowieso niet bepaald bekend om haar winnaarsmentaliteit. Daarnaast heb ik het idee dat bijvoorbeeld Lazovic het helemaal niet zo erg vond dat we verloren; die speelt volgend jaar misschien wel CL. Echt, ik vind het schandalig en een schande voor de club, ookal hoopte ik niet dat Ajax kampioen zou worden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 01, 2007 7:12 pm

Kan zijn dat ze al met Lazovic hebben gesproken en hem hebben verteld dat de kans groter was dat hij naar PSV kon...etc. Aisatti liep ook al zo mee te werken, dus misschien is PSV 'slimmer' dan Ajax of AZ.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di mei 01, 2007 7:13 pm

Wouter schreef:Vitesse speelde uit, en staat sowieso niet bepaald bekend om haar winnaarsmentaliteit. Daarnaast heb ik het idee dat bijvoorbeeld Lazovic het helemaal niet zo erg vond dat we verloren; die speelt volgend jaar misschien wel CL. Echt, ik vind het schandalig en een schande voor de club, ookal hoopte ik niet dat Ajax kampioen zou worden.
Eerlijk en goed om dat van een Vitessenaar te horen... :biggthumpup.gif:

Wouter
Berichten: 18937
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » di mei 01, 2007 7:16 pm


Kan zijn dat ze al met Lazovic hebben gesproken en hem hebben verteld dat de kans groter was dat hij naar PSV kon...etc. Aisatti liep ook al zo mee te werken, dus misschien is PSV 'slimmer' dan Ajax of AZ.
PSV-supporters op mijn werk en op PSV netwerk vonden dat vooral Lazovic opvallend weinig deed, ballen zo maar liet lopen etc.:stern.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 01, 2007 7:35 pm

Tja, dan hadden we maar niet afhankelijk moeten zijn van de goede (of slechte) wil van Vitesse. Aad de Mos is de buurman van Koe, heb ik begrepen. Liever een goede buur dan een verre vriend.
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di mei 01, 2007 10:02 pm

joey schreef:Ja, maar Willem ll ging ons helpen, weet je nog?

Het fanatisme van Willem ll kan ik nog steeds niet verklaren.
Bewijzen dat ze zich niet zomaar gek laten maken..

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mei 01, 2007 11:14 pm

joey schreef:Ja, maar Willem ll ging ons helpen, weet je nog?

Het fanatisme van Willem ll kan ik nog steeds niet verklaren.
Om ervoor te zorgen dat de supporters van Willem II zich niet zoals Wouter hoeven te schamen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di mei 01, 2007 11:34 pm

Boehoehoe.

Komop zeg, jullie kunnen beter dan dit. PSV overklaste Vitesse vanaf de eerste minuut en daar waren ze denk ik van onder de indruk. Toen Gomes de bal in eigen goal sloeg zakte PSV weer in. Maar na de rust zette ze de druk er weer vol op.

Misschien had Ajax dat ook moeten doen in Tilburg...

Lionel
Berichten: 47516
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 01, 2007 11:52 pm

Inderdaad
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59107
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo mei 02, 2007 2:17 am

Harm schreef:Boehoehoe.

Komop zeg, jullie kunnen beter dan dit. PSV overklaste Vitesse vanaf de eerste minuut en daar waren ze denk ik van onder de indruk. Toen Gomes de bal in eigen goal sloeg zakte PSV weer in. Maar na de rust zette ze de druk er weer vol op.

Misschien had Ajax dat ook moeten doen in Tilburg...
Tja, tis zielig hoe sommige de schuld bij WII en Vitesse leggen.En dan hebben we nog geluk gehad dat de huurling van AJAX niet bij WII meedeed want anders had het zomaar ... Ik heb helemaal niks met Psv, degene die me echt kennen kunnen dat bevestigen, maar ik vindt wel dat je eerlijk moet blijven.Als men wil suggeren dat WII door Psv is betaald om extra haar best te doen kun je voor het zelfde geld ook gaan roepen dat Excelsior door AJAX is benaderd.

Psv pakte de laatste kans die ze hadden, niet omdat ze niks te verliezen hadden, nee omdat ze in ieder geval van het veld wilde stappen dat ze in die laatste wedstrijd er alles aan gedaan hadden.Ongeacht de eindstanden op de andere velden.

AJAX komt bij WII tot een magere 0 - 2.Niet eens door uitgespeelde kansen, maar door een flodder schot en de hulp van de doelmaN.Verder was het slecht, positioneel, individueel ondermaats op 2 spelers na, en als team.Uit vorm ?, egoistisch ?, of kwalitatief niet goed genoeg om dit WII op een grote achterstand te zetten ?.Zeg het maar.Ik heb aangegeven wat ik er van vind/vond en wat men had kunnen doen ...

Daar waar in het verleden men het laatste kwartier de boel nogal eens wilde forceren, en met succes de hoge bal hanteerde op het ingevallen " breekijzer " .. niks van dit alles. En een trainer die ook pas de laaste tien minuten doorkrijgt dat men er nog eentje in moet trappen.

Ik herhaal de woorden van van Geel nog maar een keer " niemand had verwacht dat AZ zou verliezen ".Dat kan best, al zou je toch anders denken na de week van HtC, maar in principe doet dat het er ook niet toe.Ook al verwacht je niet dat het wonder gaat gebeuren, dan nog moet je deze wedstrijd met ruimere cijfers en een andere instelling ingaan, en een " plan " klaar hebben liggen voor als het niet verwachte toch gebeurt .. ik heb niet het idee dat dat zo was bij AJAX, vanaf minuut een was het spel weer zeer triest om te zien.AJAX onwaardig.

Psv ging op jacht naar het ' onverwachte " en kreeg loon naar werken ..

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mei 02, 2007 8:48 am

Maarten127 schreef:
ASR_AFCA schreef:
Dr. Living Stoned schreef:voor hem is het ook een vrije dag hoor
Hij had er ziek van moeten zijn dat ze het kampioenschap zo hebben laten lopen!
Hij had thuis op zijn mandje moeten leggen janken om de kans die ze verprutst hadden en het spel dat hij zelf op de mat legde.
Stumperd
Wie ben jij dan om anderen te vertellen hoe ze dit moeten verwerken?
Flikker toch op man! Wie ben jij dan om te weten dat die spelers er niet mee zitten?
Ik kan niet vertellen hoe Babel dit moet verwerken. Ik kan alleen aangeven dat ik niet in staat was om zondagavond uit te gaan, en ik eigenlijk hoop en misschien wel ten onrechte verwacht dat de spelers er hetzelfde over denken en voelen.
En verder is het een persoonlijk mening. Ik vind Babel gewoon de kantjes ervanaf lopen de laatste weken. Hij kan er best mee zitten dat het kampioenschap op 1 doelpunt misgelopen is. Maar ik zie het niet.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » wo mei 02, 2007 9:18 am

ASR_AFCA schreef:
Maarten127 schreef:
ASR_AFCA schreef: Hij had er ziek van moeten zijn dat ze het kampioenschap zo hebben laten lopen!
Hij had thuis op zijn mandje moeten leggen janken om de kans die ze verprutst hadden en het spel dat hij zelf op de mat legde.
Stumperd
Wie ben jij dan om anderen te vertellen hoe ze dit moeten verwerken?
Flikker toch op man! Wie ben jij dan om te weten dat die spelers er niet mee zitten?
Ik kan niet vertellen hoe Babel dit moet verwerken. Ik kan alleen aangeven dat ik niet in staat was om zondagavond uit te gaan, en ik eigenlijk hoop en misschien wel ten onrechte verwacht dat de spelers er hetzelfde over denken en voelen.
En verder is het een persoonlijk mening. Ik vind Babel gewoon de kantjes ervanaf lopen de laatste weken. Hij kan er best mee zitten dat het kampioenschap op 1 doelpunt misgelopen is. Maar ik zie het niet.
Ik had ook de behoefte niet om te gaan stappen zondagavond.. maandag trouwens ook niet. Ik ken echter zat mensen die zich juist hebben laten vol lopen zondag en maandag.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » wo mei 02, 2007 1:49 pm

joey schreef:Ja, maar Willem ll ging ons helpen, weet je nog?

Het fanatisme van Willem ll kan ik nog steeds niet verklaren.
Ze horen toch ook fanatiek te zijn. Het is hun werk. Ik neem Willem II niks kwalijk.
Ik neem het Vitesse kwalijk. Die hebben er met de pet naar gegooid. Ze vonden het allemaal wel best. Dat Harm durft te beweren dat PSV Vitesse van de mat speelde is lachwekkend. Iedere blinde kip met een betonnen plaat voor zijn kop kon zien dat Vitesse zijn sportieve plicht niet heeft vervuld.

En dan is de grote vraag, Waarom?
Was het een vriendendienst tussen De Mos en Koeman?
Was het een regeling rond de transfer van Lazovic?
Of hebben ze bij Vitesse zo'n haat tegen Ajax dat ze liever afgaan dan gewoon hun best doen?
Ik ben

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo mei 02, 2007 1:50 pm

Nee natuurlijk niet.

Vitesse is omgekocht!!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » wo mei 02, 2007 1:51 pm

Jack Reynolds schreef: Iedere blinde kip met een betonnen plaat voor zijn kop
Wat zielig! :sad.gif:

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » wo mei 02, 2007 1:54 pm

Dat zeg ik niet. Maar het is mij net iets te toevallig dat PSV ineens met 5-1 kan winnen van Vitesse terwijl de ploeg al maanden zwak speelt.

Vitesse is misschien geen topclub, en ook geen subtopper. Maar het is ook geen club waar je als zwalkende ploeg zomaar met 5-1 overheen loopt.

En de oorzaak daarvan wil ik graag weten. Want Vitesse deed wel iets te goed zijn best om niet goed te voetballen.
Ik ben

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » wo mei 02, 2007 1:55 pm

SylvievdVaart schreef:
Jack Reynolds schreef: Iedere blinde kip met een betonnen plaat voor zijn kop
Wat zielig! :sad.gif:
:00000620.gif:

Sorry

'slechtziende kip die zijn bril kwijt is met een betonnen plaat voor zijn kop'

Is dat beter?
Ik ben

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » wo mei 02, 2007 1:57 pm

Al iets beter JR, maar ik vind die betonnen plaat nog steeds erg! :bigups.gif:

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » wo mei 02, 2007 1:58 pm

Jij hebt liever dat die betonnen plaat word vervangen voor een ijzeren plaat? Of een houten plaat?
Ik ben

Plaats reactie