Ajax - FC Twente 10-05-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Aristides » za mei 09, 2009 11:48 am

Winnen doe je niet door dergelijke acties en iedereen bij Ajax zal ondertussen gezien hebben dat we op de derde plaats staan, dat we sinds januari kansloos zijn.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door brigade zuid » za mei 09, 2009 11:57 am

Neefkens schreef:Totaal belachelijke acties vind ik dat. Net alsof de spelers en de leiding niet doodziek zijn van wat er gebeurd is dit seizoen.
Mwah je hebt de spelers toch zien spelen vorige week? Blijkbaar moeten ze af en toe ff duidelijk gemaakt worden dat het wel de bedoeling is dat je je best doet.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Kowalczyk » za mei 09, 2009 2:04 pm

En hoe ziek de gemiddelde Van der Aat van een nederlaag is, daar moet je je ook niet te veel illusies over maken...

Nee - het is helemaal niet zo verkeerd om op dit soort momenten even aan te geven waar de grens ligt van wat in redelijkheid gepikt wordt.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48018
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door peter » za mei 09, 2009 2:12 pm

Van der Aat vind het al heel wat dat hij in de bestuurskamer van Ajax mag rondlopen. Daar voelt hij zich helemaal senang. Het voetbal is voor zo'n man lang niet heilig, hooor.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » za mei 09, 2009 2:27 pm

feyenAX ...

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Jeroen126 » za mei 09, 2009 2:53 pm

Jezus Voetske, wat ben je weer lekker zuur zeg. Wat is dan volgens jou de Ajax-manier? Lijdzaam toekijken hoe "onze" jongens de club nog verder het moeras in duwen?

Over de actie, natúúrlijk is het hartstikke oneerlijk naar vader met kinderen met losse kaartjes! Ik voel oprecht voor ze. Echter, die zijn even wat minder belangrijk nu. De club is prioriteit numero uno, en de belangrijkste vertegenwoordigers van onze club moeten even flink wakker geschud worden.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Bert » za mei 09, 2009 3:14 pm

Ik vind het persoonlijk wat potsierlijk dat de ene supporter zich boven de andere supporter stelt. Dat doe je hier namelijk. Je zegt in feite dat degenen die aan deze actie meedoen Ajax zijn - er valt wat voor te zeggen dat de supporters Ajax zijn - maar dat papa met zoontje Ajax niet is.

Als je dan toch uitgaat van het standpunt dat Ajax er voor de supporters is en dat de supporters dus het recht hebben om in te grijpen, dan is Ajax er voor alle supporters en dus ook voor papa met kind.
Laatst gewijzigd door Bert op za mei 09, 2009 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » za mei 09, 2009 3:20 pm

Stekelenburg keept laatste wedstrijd tegen FC Twente


Maarten Stekelenburg keert zondag terug in het doel van Ajax. De 26-jarige keeper dankt zijn rentree aan een blessure bij concurrent Kenneth Vermeer.

Vermeer overstrekte vrijdag op de training zijn linkerelleboog en kan niet niet in actie komen tegen FC Twente. Doordat ook Dennis Gentenaar met een blessure kampt, zit Sergio Padt als reserve op de bank.

Trainer John van 't Schip, die de taken overnam van de opgestapte Marco van Basten, kan ook geen beroep doen op Darío Cvitanich. De Argentijn heeft te veel last van zijn linkerkuit. Oleguer en Luis Suarez ontbreken vanwege een schorsing.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door El Clavo » za mei 09, 2009 3:24 pm

Bertje schreef:Ik vind het persoonlijk wat potsierlijk dat de ene supporter zich boven de andere supporter stelt. Dat doe je hier namelijk. Je zegt in feite dat degene die aan deze actie meedoen Ajax zijn - er valt wat voor te zeggen dat de supporters Ajax zijn - maar dat papa met zoontje Ajax niet is.

Als je dan toch uitgaat van het standpunt dat Ajax er voor de supporters is en dat de supporters dus het recht hebben om in te grijpen, dan is Ajax er voor alle supporters en dus ook voor papa met kind.
Papa met zoontje gaat misschien een keertje per jaar en als het hem niet bevalt komt ie nooit meer. Supporters heb je nou eenmaal in alle soorten en maten en daarom vind ik ook dat met name seizoenskaarthouders meer inspraak zouden moeten hebben. Zij zitten er immers 17 keer per jaar.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Bert » za mei 09, 2009 3:28 pm

En papa en zoontje die een seizoenkaart hebben dan? Ik heb ook een seizoenkaart, maar toch ben ik het met papa en zoontje eens. Wat nu?

Je zegt het zelf al: supporters (en dus ook seizoenkaarthouders) zijn er in alle soorten en maten. Daarom vind ik het ook zo potsierlijk dat een groepje mensen nu namens alle supporters van Ajax spreekt.

Zoiets kan als dat groepje is aangewezen ter vertegenwoordiging, niet als dat groepje dat zelf doet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » za mei 09, 2009 3:29 pm

El Clavo schreef:
Bertje schreef:Ik vind het persoonlijk wat potsierlijk dat de ene supporter zich boven de andere supporter stelt. Dat doe je hier namelijk. Je zegt in feite dat degene die aan deze actie meedoen Ajax zijn - er valt wat voor te zeggen dat de supporters Ajax zijn - maar dat papa met zoontje Ajax niet is.

Als je dan toch uitgaat van het standpunt dat Ajax er voor de supporters is en dat de supporters dus het recht hebben om in te grijpen, dan is Ajax er voor alle supporters en dus ook voor papa met kind.
Papa met zoontje gaat misschien een keertje per jaar en als het hem niet bevalt komt ie nooit meer. Supporters heb je nou eenmaal in alle soorten en maten en daarom vind ik ook dat met name seizoenskaarthouders meer inspraak zouden moeten hebben. Zij zitten er immers 17 keer per jaar.
Inspraak waarin ?.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door mattie » za mei 09, 2009 3:49 pm

999 schreef:
Stekelenburg keept laatste wedstrijd tegen FC Twente


Maarten Stekelenburg keert zondag terug in het doel van Ajax. De 26-jarige keeper dankt zijn rentree aan een blessure bij concurrent Kenneth Vermeer.

Vermeer overstrekte vrijdag op de training zijn linkerelleboog en kan niet niet in actie komen tegen FC Twente. Doordat ook Dennis Gentenaar met een blessure kampt, zit Sergio Padt als reserve op de bank.

Trainer John van 't Schip, die de taken overnam van de opgestapte Marco van Basten, kan ook geen beroep doen op Darío Cvitanich. De Argentijn heeft te veel last van zijn linkerkuit. Oleguer en Luis Suarez ontbreken vanwege een schorsing.
Dank je wel Suarez voor je 9e gele kaart... :1evil.gif:
Leuke voorhoede morgen.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Beloki » za mei 09, 2009 4:02 pm

Cvitanich doet ook vaak niet mee zeg, steeds van die kleine pijntjes.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Pride of Amsterdam » za mei 09, 2009 4:05 pm

Had zelf eigenlijk ook verwacht dat de actie van toepassing zou zijn op 410 en zuid 1e ring... niet ook de 2e. Ik denk (maar dat is puur wat ik denk) dat er op zuid 1e ring veel meer support is voor de actie.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door El Clavo » za mei 09, 2009 4:11 pm

999 schreef:
El Clavo schreef:
Bertje schreef:Ik vind het persoonlijk wat potsierlijk dat de ene supporter zich boven de andere supporter stelt. Dat doe je hier namelijk. Je zegt in feite dat degene die aan deze actie meedoen Ajax zijn - er valt wat voor te zeggen dat de supporters Ajax zijn - maar dat papa met zoontje Ajax niet is.

Als je dan toch uitgaat van het standpunt dat Ajax er voor de supporters is en dat de supporters dus het recht hebben om in te grijpen, dan is Ajax er voor alle supporters en dus ook voor papa met kind.
Papa met zoontje gaat misschien een keertje per jaar en als het hem niet bevalt komt ie nooit meer. Supporters heb je nou eenmaal in alle soorten en maten en daarom vind ik ook dat met name seizoenskaarthouders meer inspraak zouden moeten hebben. Zij zitten er immers 17 keer per jaar.
Inspraak waarin ?.
Ajaxzaken die supporters aangaan. De capuchonnnetjes zoals jullie die noemen hebben meer invloed dan jullie denken.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48018
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door peter » za mei 09, 2009 4:13 pm

Beloki schreef:Cvitanich doet ook vaak niet mee zeg, steeds van die kleine pijntjes.
Inderdaad. Het seizoen is voorbij en de aardige wedstrijden zijn op 1 hand te tellen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door wimpey » za mei 09, 2009 4:21 pm

Stadion zal morgen uitpuilen. 3/4 van de capaciteit zal bezet zijn door leden van het trainersgilde. :smallgrin.gif:

Moge Ajax de juiste man vinden. Tegenwoordig zijn de prijzen al op terwijl het seizoen amper begonnen is. Zou leuk zijn wanneer daar volgend seizoen verandering in komt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door FlaFlu » za mei 09, 2009 4:27 pm

El Clavo schreef:
999 schreef:Inspraak waarin ?.
Ajaxzaken die supporters aangaan. De capuchonnnetjes zoals jullie die noemen hebben meer invloed dan jullie denken.
Invloed (door spreekkoren, protesten, etc) is iets anders dan inspraak. Op welke zaken doel je eigenlijk, Spijker? Op het moment dat de supporters inspraak krijgen op het voetbaltechnische gedeelte, dan kunnen we de tent in ieder geval beter opdoeken.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » za mei 09, 2009 5:44 pm

El Clavo schreef:
999 schreef:
El Clavo schreef:
Papa met zoontje gaat misschien een keertje per jaar en als het hem niet bevalt komt ie nooit meer. Supporters heb je nou eenmaal in alle soorten en maten en daarom vind ik ook dat met name seizoenskaarthouders meer inspraak zouden moeten hebben. Zij zitten er immers 17 keer per jaar.
Inspraak waarin ?.
Ajaxzaken die supporters aangaan. De capuchonnnetjes zoals jullie die noemen hebben meer invloed dan jullie denken.
Noem eens wat inspraakvoorbeelden ?.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Jim » za mei 09, 2009 7:45 pm

El Clavo schreef: Papa met zoontje gaat misschien een keertje per jaar en als het hem niet bevalt komt ie nooit meer.
Die keuze heb jij ook. Als het jou, om wat voor reden dan ook, niet meer bevalt en daarom besluit van verdere stadionbezoeken af te zien, is er heus niemand (b.v. van Ajax) die jou thuis opzoekt en dwingt toch naar het stadion af te reizen.
El Clavo schreef: Supporters heb je nou eenmaal in alle soorten en maten en daarom vind ik ook dat met name seizoenskaarthouders meer inspraak zouden moeten hebben. Zij zitten er immers 17 keer per jaar.
Je zou tegenwoordig inderdaad bijna gaan veronderstellen dat dat een of andere prestatie is, maar dat is het toch echt niet.
Nogmaals, die seizoenskaarthouders kiezen er helemaal zelf, uit vrije wil, voor zo'n kaart aan te schaffen. Niemand die hen daartoe dwingt. Het verleent hen daarom geen privileges ten opzichte van wie of wat dan ook.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33981
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Duke » za mei 09, 2009 9:44 pm

Stekelenburg zondag in doel Ajax

Maarten Stekelenburg staat morgen in het doel bij Ajax. Ajax´eerste keeper, Kenneth Vermeer, raakte gisteren op de training geblesseerd aan zijn linkerelleboog.

Het is voor Stekelenburg de eerste wedstrijd in het eerste sinds februari. Wel speelde hij twee wedstrijden voor het Nederlands elftal.

Trainer Marco van Basten, die deze week ontslag nam bij de club, koos halverwege het seizoen voor Kenneth Vermeer als eerste doelman.

Vrijdagavond speelde Stekelenburg nog voor Jong Ajax tegen Jong Liverpool. Hij deed de laatste weken wedstrijdritme op bij Jong Ajax. Ook spits Dario Cvitanich is er niet bij. Hij heeft een kuitblessure.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Aristides » zo mei 10, 2009 12:05 am

Blijft staan dat je er niets positiefs mee bereikt; de camera's zullen weer gericht zijn op de randdebielen, op zoek naar ????

De beleidsbepalers weten wel dat het niet goed gaat, naar supporters luisteren oké, maar dan naar een vertegenwoordiging ervan, maar doen wat die supporters willen? Supporters willen het liefst Chelsea en Barcelona opkopen en als trainer minimaal een triumviraat (zal dan in ieder geval het tweede zijn, na een keer Kohn, Haarms en Van Gaal, als ik me niet vergis)

Zo'n v.d. Boog moet toch eerder dan wij doorhebben/weten dat MvB stopt, ze communiceerden toch zo goed met elkaar; het draaiboek voor een nieuwe technische staf moet al (weer) klaarliggen, er komt nu toch niet ineens een totaal andere profielschets of vergis ik me dan als ik lees over ervaring, een leraar. Het rapport Coronel was toch maatgevend? In dat geval kun je toch niet tien maanden later een totaal ander soort coach aanstellen of is het echt zo'n rommeltje bij Ajax? Ik vrees van wel.

Honderd "eencelligen met capuchon" zullen dat zeker niet kunnen veranderen, net zo min als dat zij met zo'n actie voor een winnend Ajax kunnen zorgen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » zo mei 10, 2009 12:24 am

Duke schreef:
Stekelenburg zondag in doel Ajax

Maarten Stekelenburg staat morgen in het doel bij Ajax. Ajax´eerste keeper, Kenneth Vermeer, raakte gisteren op de training geblesseerd aan zijn linkerelleboog.

Het is voor Stekelenburg de eerste wedstrijd in het eerste sinds februari. Wel speelde hij twee wedstrijden voor het Nederlands elftal.

Trainer Marco van Basten, die deze week ontslag nam bij de club, koos halverwege het seizoen voor Kenneth Vermeer als eerste doelman.

Vrijdagavond speelde Stekelenburg nog voor Jong Ajax tegen Jong Liverpool. Hij deed de laatste weken wedstrijdritme op bij Jong Ajax. Ook spits Dario Cvitanich is er niet bij. Hij heeft een kuitblessure.
http://www.sportwereld.nl
.. alweer ... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door 999 » zo mei 10, 2009 8:02 am

Goed .. als wij verliezen en Psv wint mogen wij een extra voorronde gaan spelen in de Europa League ...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33981
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajax - FC Twente 10-05-2009

Bericht door Duke » zo mei 10, 2009 9:08 am

Dat geldt alleen als Heerenveen de beker wint, volgens het AD.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie