Zeker weten. Die verrekte counters, hè. Werkelijk iedere tamelijk snelle omschakeling levert een kans op voor de tegenpartij. De backs zijn dan vaak nergens te vinden en Werder komt vaak 1 op 1 te staan. Ajax moet niet op de counter spelen omdat dat betekent dat je het initiatief grotendeels weggeeft, maar van countermogelijkheden zal zeker gebruik gemaakt moeten worden. Bij balbezit meteen openen op de vleugels en uitspelen maar.Jöhnk schreef:Lijkt erop dat Werder in een mindere periode zit.
Verder vind ik Frings ook in mindere vorm verkeren. Hij liet vandaag veel ruimte in de zone voor zich, al lag dat ook aan Borowski en het feit dat Jensen geblesseerd uitviel. Achterin is Naldo ook matig bezig.
Ik zou Heitinga koste wat kost opstellen op het middenveld tegenover Diego. Als die jongen de ruimte krijgt op het middenveld zijn we gezien. Zit je er kort op en ga je de fysieke duels met hem aan, dan ligt hij om de haverklap. En met Heitinga hebben we meteen iemand die de ruimte die voor Frings komt te liggen in kan schuiven.
Rosenberg viel vandaag trouwens prima in. Hij bezorgde Borowski met een tweetal listige boogballetjes schietkansen en was erg actief. Hunt en Almeida maakten minder indruk. Dat is toch echt een concurrentiestrijd die Rosenberg moet kunnen winnen.
Hildebrand (keeper Stuttgart) z'n contract loopt na dit seizoen af, geloof ik. De topclubs zullen voor hem in de rij staan.
Onze meningen kruipen steeds meer naar elkaar toe. ;)Rosenberg9 schreef:Natuurlijk is Werder een goede ploeg en kunnen we worden uitgeschakeld. maar 'afgeslacht'? Tjonge jonge...