De play-offs: AZ-Ajax
Ik zou Wesley Sneijder trouwens willen aanraden, zich niet te laten kennen als AZ spelers proberen hem een beetje uit te lokken. Hij is bij een volgende gele kaart geschorst, bij AZ weten ze ook dat we hem echt niet kunnen missen. Tot nu toe heeft AZ het in alle wedstrijden dit seizoen tegen Ajax wel voor elkaar gekregen Ajacieden over de schreef te laten gaan, laten we dat nu een keer voorkomen.
Het grote verschil hier is dat de AZ supporters geen keuze hebben. Deze 'boycot' is een één-tweetje tussen de supp.ver van AZ, en de club AZ. Kaarten komen niet in de verkoop, en als AZ supporter krijg je deze actie dus opgelegt. Wat mij betreft heeft deze actie dan ook geen enkele waarde.brigade zuid schreef:Wij als AJAX supps worden toch ook vaak genept en dan zijn we het er ook niet mee eens en er wordt ook wel een opgeroepen tot een boycot maar aangezien de eenheid niet je van het is bij de AJAX supps komt het er meestal niet zo van.
Oproepen tot een boycot is prima, maar je moet de supporters dan wel zelf de keus laten maken of ze al dan niet gehoor geven aan deze oproep, zoals bij ons enkele seizoenen terug rond de wedstrijd AZ-Ajax (wat ik persoonlijk een zeer geslaagde boycot vond omdat slechts een kleine 160 supporters destijds besloten om geen gehoor te geven aan de oproep).
In dit geval vind ik overigeens wel dat AZ een punt heeft. Ik heb me er al vaker over verbaast dat men bij de bouw van de arena totaal geen rekening heeft gehouden met de aanvoer van supporters per bus. Dat AZ met de combi moet komen, allemaal prima (wij moeten daar immers ook per combi heen), maar het is te zot voor woorden dat een modern voetbal stadion met een totale capaciteit van +50.000 slechts 10 bussen kan ontvangen.
Mars
Iedereen heeft recht op mijn mening ....
Het is dus waarschijnlijk gewoon weer een zielige actie van die sneue Scheringa. Mijn hemel wat is die man gefrustreerd richting Ajax. Echt ongekend.Mars schreef:Het grote verschil hier is dat de AZ supporters geen keuze hebben. Deze 'boycot' is een één-tweetje tussen de supp.ver van AZ, en de club AZ. Kaarten komen niet in de verkoop, en als AZ supporter krijg je deze actie dus opgelegt. Wat mij betreft heeft deze actie dan ook geen enkele waarde.

goodfella schreef:Huh? Ze hebben toch al geel te pakken, aangezien ze op scherp staan?Jesse schreef:Arveladze en Koevermans zie ik geen geel pakken.Peter schreef:Cziommer, Arveladze en Koevermans staan ook op scherp.
Haha precies...Een niet zo slimme post van Jesse...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik zie ze geen geel tegen Ajax pakken, maar zich eerder inhouden. In tegenstelling tot Sneijder of Cziommer.goodfella schreef:Huh? Ze hebben toch al geel te pakken, aangezien ze op scherp staan?
Speciaal voor jou heb ik hem nog even toegelicht.Mr. Ajax schreef:Haha precies...Een niet zo slimme post van Jesse...

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Mr. Ajax schreef:goodfella schreef:Huh? Ze hebben toch al geel te pakken, aangezien ze op scherp staan?Jesse schreef: Arveladze en Koevermans zie ik geen geel pakken.
Haha precies...Een niet zo slimme post van Jesse...
Sorry, dit heeft mijn broertje gepost...Sorry voor evt. misverstanden.
Maar Jesse (en nu post ik

Ik begrijp wel wat je beodelt, dat het met Sneijder en Cziommer anders is, maar toch...Ik zie Koevermans bijvoorbeeld wel zo'n gefrustreerde gele kaart pakken door de irritante (maar uitstekend spelende) Vermaelen.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sja.. Calimero in Noord-Holland! Wie had dat verwacht?joey schreef:Dat gezeur van die kaasjes over alles wat met Ajax te maken heeft begint zielige vormen aan te nemen.
Overigens heb ik wel een beetje een Werder-uit gevoel. Eens per paar uur besef ik dat we Stam, Davids en Gabri missen. Wel érg veel van het goede (zowel de spelers die we missen als de frequentie van het besef)..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ze zullen best vol de duels in gaan, maar daar krijg je niet snel een gele kaart voor. Babel en de Mul hebben beide ook maar één gele kaart in het hele seizoen gekregen. Huntelaar heeft er vier, maar dat is dan ook het type dat om zich heen gaat schoppen als het niet loopt. En dat zie ik Arveladze en Koevermans niet doen. Wel zullen ze vol de duels aangaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
maar ik lees ook topics over het feit dat AZ de combi boycotWie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe heet dit topic?mattie schreef:misschien mis ik wat maar de return is op 27 mei en dat is pinksteren en ik weet dus niet of we het nu over de return of over de 1e wedstrijd hebben.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dat lijkt me sterk, want het is pas 27 mei pinksteren.
ff snel op ajax.nl gekeken en de wedstrijd a.s. zondag is inderdaad 12.30 uur waarom eigenlijk.....

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Ze moeten die hele club boycottenmattie schreef:maar ik lees ook topics over het feit dat AZ de combi boycotWie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe heet dit topic?mattie schreef: misschien mis ik wat maar de return is op 27 mei en dat is pinksteren en ik weet dus niet of we het nu over de return of over de 1e wedstrijd hebben.
ff snel op ajax.nl gekeken en de wedstrijd a.s. zondag is inderdaad 12.30 uur waarom eigenlijk.....

LucaS schreef:Ik begrijp Jesse prima hoor. Het zijn spelers die zelden tot nooit geel krijgen. Het zou wel heel sterk zijn om gelijk zo snel al een tweede gele kaart te krijgen. Bovendien is het voor aanvallers wat makkelijker om een gele kaart te ontlopen..

15 mei 2007Onderzoek wijst verrekking hamstrings Dembélé uit
ALKMAAR- Dinsdag is uit onderzoek in het Medisch Centrum Alkmaar gebleken dat Moussa Dembélé afgelopen zondag tegen FC Twente een verrekking in de hamstrings van het rechterbeen heeft opgelopen. De Belgische spits zal de komende dagen rustig gaan trainen en intensief worden behandeld. Het is nog niet bekend of de aanvaller zondag tegen Ajax inzetbaar is.
AZ Fanpage
ALKMAAR- Dinsdag is uit onderzoek in het Medisch Centrum Alkmaar gebleken dat Moussa Dembélé afgelopen zondag tegen FC Twente een verrekking in de hamstrings van het rechterbeen heeft opgelopen. De Belgische spits zal de komende dagen rustig gaan trainen en intensief worden behandeld. Het is nog niet bekend of de aanvaller zondag tegen Ajax inzetbaar is.
AZ Fanpage
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”