Ajax - Sparta 9-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 4:49 pm

Peter schreef:Het valt dus mee??
Als je een krak hoort, lijkt me dat niet meevallen. Die zijn we voorlopig kwijt. Hopelijk dat Sulejmani binnen een paar weken weer inzetbaar is. Sno als targetman en Suarez en Sulejmani er omheen laten spelen. Klote, zo net voor de wedstrijden tegen az en psv.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13404
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo nov 09, 2008 4:58 pm

waar haal je die onzin toch vandaan? er is niets bekend over zijn blessure
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo nov 09, 2008 5:01 pm

Is geen onzin, Vertonghen zei dat voor de camera van Eredivisie Live.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo nov 09, 2008 5:06 pm

Is Vertonghen een dokter?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 5:06 pm

Nihad schreef:waar haal je die onzin toch vandaan? er is niets bekend over zijn blessure
:confused.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 5:07 pm

Jöhnk schreef:Is Vertonghen een dokter?
Nee, maar een krak horen, kan nooit goed zijn. Ik hoop dat het meevalt, maar ik vrees het ergste. Krak horen, meteen van het veld (Huntelaar heeft een hoge pijngrens en is nooit geblesseerd).

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo nov 09, 2008 5:08 pm

Je zag duidelijk z'n voet dubbel gaan , dus het kan zo zijn dat die volgende week weer staat te ballen. Maar als dit is een scheur is aan z'n binnenband zal het wel 6 tot 10 weken duren.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 5:11 pm

Van Basten op de radio: enkel is in het ijs gezet. Enkel was nog wel dun. Dat vind ik wel positief, want toen ik vorig jaar mijn enkelbanden scheurde, was deze meteen dik (ook ik hoorde een krak :666.gif: ).
Maar goed, blessures zijn niet te vergelijken.

Morgen weten ze meer, dan wordt een MRI-scan gemaakt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 09, 2008 5:15 pm

Huntelaar moet morgen MRI-scan ondergaan
Na de wedstrijd kon Ajax coach Marco van Basten nog geen duidelijkheid geven over de ernst van de blessure van Klaas-Jan Huntelaar. Hij zal maandag een MRI-scan ondergaan. "Morgen verwachten we meer duidelijkheid te kunnen geven", vertelde trainer Marco van Basten tegenover ELF. "Ik kan helaas niets zeggen over de ernst van de blessure."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 09, 2008 5:19 pm

Jöhnk schreef:Is Vertonghen een dokter?
Nee, maar als Vertonghen voor de microfoon zegt dat de enkel dik is en KJH naar het ziekenhuis is kan ik hier niet gaan roepen dat KJH zijn enkel er normaal uitziet en touwtje staat te springen in het kleedlokaal .
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 09, 2008 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo nov 09, 2008 5:21 pm

Dat begrijp ik, maar het lijkt me wat te vroeg om al concrete diagnoses te stellen. Hopelijk valt het mee.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 09, 2008 5:22 pm

Jöhnk schreef:Dat begrijp ik, maar het lijkt me wat te vroeg om al concrete diagnoses te stellen. Hopelijk valt het mee.
Dat hoop ik ook.Maar ben er toch bang voor ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 5:23 pm

Ik hoop dat as maandag Enoh een goede indruk maakt. Enoh i.p.v. 'onze aanvoerder' Lindgren is een flinke verbetering. Maandag een halve wedstrijd en dan woensdag ook 60 minuten meepikken, zodat hij zondag weer een hele wedstrijd kan spelen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo nov 09, 2008 6:11 pm

Van Basten haat Suarez!
Van Basten overweegt Suárez te beboeten

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 09-11-08 17:59 - Gepost door: Jeroen - Aantal keer bekeken: 78 - Aantal reacties: 0

Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suárez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. 'Dat is veel en veel te veel', aldus Van Basten.

Suárez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een "schwalbe" en trok een prent. 'En volgens mij had de scheidsrechter gelijk', zei Van Basten.

'Suárez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.'

bron: www.ajaxfans.net
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo nov 09, 2008 6:14 pm

Okay Lucas, nu weten we het wel.

Hoe zit het trouwens met die gele kaarten? Na die ene schorsing begint Suarez toch weer op nul? Op AN zeggen ze dat hij nog 1 kaart nodig heeft voor een nieuwe schorsing.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 6:22 pm

GangstaRiB schreef:Okay Lucas, nu weten we het wel.

Hoe zit het trouwens met die gele kaarten? Na die ene schorsing begint Suarez toch weer op nul? Op AN zeggen ze dat hij nog 1 kaart nodig heeft voor een nieuwe schorsing.
Je krijgt bij de 7 en 9e gele kaart een schorsing, daarna met elke gele kaart als ik me niet vergis.
Dus idd, na de volgende gele, is hij weer een wedstrijd geschorst.

Het is natuurlijk belachelijk dat een aanvaller na 10 wedstrijden (voor Suarez dus 9 wedstrijden) op 6 gele kaarten staan. Dat is al veel voor een verdediger voor een heel seizoen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo nov 09, 2008 6:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo nov 09, 2008 6:24 pm

LucaS schreef:Van Basten haat Suarez!
Van Basten overweegt Suárez te beboeten

--------------------------------------------------------------------------------

Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suárez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. 'Dat is veel en veel te veel', aldus Van Basten.

Suárez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een "schwalbe" en trok een prent. 'En volgens mij had de scheidsrechter gelijk', zei Van Basten.

'Suárez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.'

bron: www.ajaxfans.net
Stoute Marco !!.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo nov 09, 2008 6:34 pm

Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat as maandag Enoh een goede indruk maakt. Enoh i.p.v. 'onze aanvoerder' Lindgren is een flinke verbetering. Maandag een halve wedstrijd en dan woensdag ook 60 minuten meepikken, zodat hij zondag weer een hele wedstrijd kan spelen.
Liever Enoh in plaats van Gabri. Gabri was weer een drama.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 6:37 pm

Bertje schreef:
Ajaciedjuh schreef:Ik hoop dat as maandag Enoh een goede indruk maakt. Enoh i.p.v. 'onze aanvoerder' Lindgren is een flinke verbetering. Maandag een halve wedstrijd en dan woensdag ook 60 minuten meepikken, zodat hij zondag weer een hele wedstrijd kan spelen.
Liever Enoh in plaats van Gabri. Gabri was weer een drama.
Het liefst zie ik idd het middenveld met Enoh en Vertonghen. Urby weer als back, maar dat zal wel niet gebeuren voorlopig (met al die blessures).

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo nov 09, 2008 6:41 pm

Aangezien ik op een kilometertje of 8.000 van de arena afzit, niets gezien. Was het another day at the office, zoals de uitslag doet vermoeden? En hoe krijgt Sparta er twee in? Wel ongelofelijk waardeloos nieuws van KJH...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 09, 2008 6:51 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Aangezien ik op een kilometertje of 8.000 van de arena afzit, niets gezien. Was het another day at the office, zoals de uitslag doet vermoeden? En hoe krijgt Sparta er twee in? Wel ongelofelijk waardeloos nieuws van KJH...
Het was inderdaad een makkelijke overwinning met een prima 1ste helft. Vertonghen speelde voor de verdediging en daar wist Sparta geen raad mee.

2e helft was niet goed. 2 stilstaande situaties waaruit Sparta scoorde. De grootste domper was het uitvallen van Huntelaar. Hopelijk valt het mee, maar ik ben bang van niet (knakgeluid staat me niet aan). Positief geluid is dat de enkel nog niet echt dik was.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo nov 09, 2008 6:52 pm

Thanks!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo nov 09, 2008 8:12 pm

Ajaciedjuh schreef:Huntelaar heeft een krak gehoord, dus die zijn we voorlopig kwijt. Zwaar klote.
Bij een flinke verzwikking hoor je altijd een knak, want dan scheuren er een paar peesjes in. Hoeft geen hele zware blessure te zijn, maar het gaat helaas altijd wel 'enkele' :hypocrite.gif: weken duren. Minimaal twee, dus reken zeker niet op Huntelaar tegen psv en az. Zwaar klote inderdaad dus.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo nov 09, 2008 8:12 pm

Te gemakkelijk die 2de helft. Ze moeten wel beseffen dat wedstrijden niet op halve kracht gewonnen kunnen worden. Als ze maar iets hebben opgestoken van die 2 tegendoelpunten.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo nov 09, 2008 8:20 pm

LucaS schreef:Van Basten haat Suarez!
Van Basten overweegt Suárez te beboeten

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 09-11-08 17:59 - Gepost door: Jeroen - Aantal keer bekeken: 78 - Aantal reacties: 0

Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suárez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. 'Dat is veel en veel te veel', aldus Van Basten.

Suárez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een "schwalbe" en trok een prent. 'En volgens mij had de scheidsrechter gelijk', zei Van Basten.

'Suárez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.'

bron: www.ajaxfans.net
Rare opmerking van Van Basten. Suárez pakt inderdaad veel onnodige gele kaarten, maar vooral wegens praten en al een hele tijd niet meer vanwege schwalbes. Daar is-ie gewoon overduidelijk mee gestopt (hij blijft bijna altijd staan bij de meest bizarre klutssituaties). De scheids zat er daarom volkomen naast en al helemaal de ontiegenlijk domme commentator van Studio Sport die sprak van 'het bekende verhaal'. Wat een gelul, een journalist moet beter weten. Zo komt die jongen nooit van zijn oude reputatie af. En Van Basten helpt niet mee met zo'n uitspraak. Handel dit binnenskamers af en brandt de scheid in het openbaar af over zijn vooringenomenheid.

Suárez is een topper, maar duidelijk alweer te groot voor de bekrompen Nederlandse competitie. Vergelijkbaar met het gezeik over de armzwaaien van Zlatan.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Plaats reactie