Kozakken Boys - Ajax (eerste ronde KNVB-Beker)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 27, 2007 12:19 pm

Ja sorry, ik ga op het forum altijd van hoog naar laag. Ik lees het net pas, my bad. Wat een blunder zeg :biggrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 27, 2007 1:26 pm

Spelersgroep betaalt kaartje

Amsterdam, 27 sep 2007
Naar aanleiding van de bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys heeft trainer Henk ten Cate besloten dat de spelersgroep het kaartje voor de wedstrijd in de volgende bekerronde betaalt. Lees verder

Dit geldt echter alleen voor de supporters die de wedstrijd in het bezoekersvak van Kozakken Boys hebben gevolgd en die daarvoor zijn gescand door de stewards.

Na de loting zal Ajax met meer informatie naar buiten komen over de procedure.
Ajax.nl

En de coach? Betaalt die ook mee?

Starring
Berichten: 2523
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 10:19 am

Bericht door Starring » do sep 27, 2007 1:43 pm

En de TD? Tenslotte hoofdverantwoordelijk voor de geweldige samenstelling van de huidige selectie, niet waar?

Sparta Praag, Kozakken Boys, FC Groningen thuis. Het is in mijn ogen structureel mis bij Ajax. Als de tegenstander goed georganiseerd speelt en/of de droomduo voorin niet thuis geeft, is de kans op een nieuwe blamage levensgroot. Dit Ajax is doodziek! Het mist spelers met gogme en creativiteit, vormgevers en spelbepalende spelers zijn in geen velden of wegen te bekennen bij dit Ajax.

We hebben achterin een keeper die eindelijk de schroom van zich af begint te gooien. Daarvoor een centrale duo dat defensief redelijk valt te noemen. Een dartelende grillige back, een degelijke blok van 3 controleurs en twee geweldige spitsen. Dát is Ajax.
Laatst gewijzigd door Starring op do sep 27, 2007 1:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59103
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 27, 2007 1:49 pm

Jöhnk schreef:
Spelersgroep betaalt kaartje

Amsterdam, 27 sep 2007
Naar aanleiding van de bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys heeft trainer Henk ten Cate besloten dat de spelersgroep het kaartje voor de wedstrijd in de volgende bekerronde betaalt. Lees verder

Dit geldt echter alleen voor de supporters die de wedstrijd in het bezoekersvak van Kozakken Boys hebben gevolgd en die daarvoor zijn gescand door de stewards.

Na de loting zal Ajax met meer informatie naar buiten komen over de procedure.
Ajax.nl

En de coach? Betaalt die ook mee?
Tjonge jonge, wat een kneuterigheid weer ... van de kant van AJAX.
Laatst gewijzigd door 999 op do sep 27, 2007 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do sep 27, 2007 2:25 pm

Wel relaxt, dat worden dus een hoop gratis wedstrijden dit jaar.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do sep 27, 2007 3:38 pm

Dan had je gisteren wel de wedstrijd moeten bezoeken. De overige supporters moeten gewoon betalen.
Nil volentibus arduum

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » do sep 27, 2007 6:30 pm

Arwin schreef:Vorig jaar hielden ze PSV lang op 0-0, die gasten leven hier al weken naar toe. Met de opstellingen die we vanavond gaan fabriceren volgens deze verhalen, zouden we het serieus nog wel eens lastig kunnen krijgen.
Met die opstelling viel het dus wel mee, maar moeilijk hebben ze het zichzelf wel gemaakt. Dit belooft heel weinig goeds voor de komende wedstrijden waarin Ajax zelf het spel zal moeten maken.

En hoewel het niets aan het bar slechte resultaat van de rest van het team afdoet, wat een blunder van die Heijblok zeg. Het is niet te hopen dat we in een wedstrijd tegen een normale tegenstander een keer Stekelenburg en Gentenaar moeten missen. Is een garantie voor tegendoelpunten.

Mr. Ajax
Berichten: 14559
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do sep 27, 2007 6:41 pm

Heijblok heb je dus al meerdere malen zien spelen? Want anders is het maar oppurtunistisch gebrabbel...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 27, 2007 6:47 pm

Hij had een paar aardige reddingen voorafgaande aan die goal, hoor.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » do sep 27, 2007 7:14 pm

Mr. Ajax schreef:Heijblok heb je dus al meerdere malen zien spelen? Want anders is het maar oppurtunistisch gebrabbel...
Dramatische ingreep bij die goal, straalde bepaald geen zekerheid uit en heeft niet bepaald een imposante carriere opgebouwd in de jaren hiervoor, de druk van Ajax zal ook nog totaal nieuw voor hem zijn. Geen keeper waar ik vertrouwen in heb.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do sep 27, 2007 9:26 pm

Voetske schreef: Alweer een wedstrijd die we moeten vergeten, maar ik wil wedstrijden die ik me bliijf herinneren .....
Kijk aan dit vind ik een mooie opmerking, zo is het maar net!

Nog ff over die wedstrijd, ligt het aan mij of zijn die Kozakken gewoon flink genept, die gasten hadden toch gewoon 1,5 penalty moeten hebben.. sowiezo die Koswal die bijna een enkeltje rolstoel kreeg aangeboden en dan nog een keer hands en ja dan krijgt AJAX wel een pingel wat nergens over ging. Zijn ze nou van plan om na elke zaadwedstrijd gratis kaarten te gaan uitdelen?

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do sep 27, 2007 9:53 pm

Dan verdampt de transferopbrengst van de zomer in een recordtempo, als dit zo doorgaat...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 28, 2007 11:06 am

Henk is nog steeds boos, vanmiddag een extra training ingelast terwijl de selectie normaal vrij heeft.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr sep 28, 2007 11:07 am

Thijs schreef:Henk is nog steeds boos, vanmiddag een extra training ingelast terwijl de selectie normaal vrij heeft.
Nu maar hopen dat 't effect zal hebben... :headbang.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 28, 2007 11:11 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dan verdampt de transferopbrengst van de zomer in een recordtempo, als dit zo doorgaat...
De selectie betaalt. En als ze minder kaartjes willen kopen, moeten ze wat geld inleggen voor versterkingen! :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr sep 28, 2007 11:13 am

Het heeft allemaal geen zin. Kaartjes betalen voor de supporters, extra training. Bij een te groot aantal spelers zit het er gewoon niet in. Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.

Het is de hoogste tijd om door te selecteren.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr sep 28, 2007 11:16 am

Marillion schreef:Het heeft allemaal geen zin. Kaartjes betalen voor de supporters, extra training. Bij een te groot aantal spelers zit het er gewoon niet in. Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.

Het is de hoogste tijd om door te selecteren.
Zullen ze weinig centje pijn van hebben of waren er bussen vol supporters mee uit? :eusa_silenced.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 28, 2007 11:56 am

Ramona schreef:
Marillion schreef:Het heeft allemaal geen zin. Kaartjes betalen voor de supporters, extra training. Bij een te groot aantal spelers zit het er gewoon niet in. Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.

Het is de hoogste tijd om door te selecteren.
Zullen ze weinig centje pijn van hebben of waren er bussen vol supporters mee uit? :eusa_silenced.gif:
300 man ofzo waren er mee. Afgaande op een tientje voor een toegangskaart kost het de selectie dus 3000 euro. Gedeeld door 30 is ongeveer 100 de man.

Op de persconferentie zojuist gaf Henk overigens wel aan dat dit gebaar van de spelers zelf komt en dat ze er bovendien van balen zo'n slechte wedstrijd voorgeschoteld hebben. Henk was vooral teleurgesteld in de jonge spelers die normaal niet spelen, hij neemt het een Heitinga, Gabri en Urby weinig kwalijk. (Die staan er normaal wel, volgens hem)
Verder zei hij dat hij niet erg te spreken was over datgene wat Vertonghen en Schilder brengen, ze brengen minder dan van der Wiel terwijl die twee jaar jonger is en veel minder ervaring heeft.

Daarna gebruikelijke verhaal in de aanloop naar VVV, als Ajax net zoveel strijd levert als VVV wint Ajax makkelijk.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr sep 28, 2007 12:29 pm

Thijs schreef:
Ramona schreef:
Marillion schreef:Het heeft allemaal geen zin. Kaartjes betalen voor de supporters, extra training. Bij een te groot aantal spelers zit het er gewoon niet in. Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.

Het is de hoogste tijd om door te selecteren.
Zullen ze weinig centje pijn van hebben of waren er bussen vol supporters mee uit? :eusa_silenced.gif:
300 man ofzo waren er mee. Afgaande op een tientje voor een toegangskaart kost het de selectie dus 3000 euro. Gedeeld door 30 is ongeveer 100 de man.

Op de persconferentie zojuist gaf Henk overigens wel aan dat dit gebaar van de spelers zelf komt en dat ze er bovendien van balen zo'n slechte wedstrijd voorgeschoteld hebben. Henk was vooral teleurgesteld in de jonge spelers die normaal niet spelen, hij neemt het een Heitinga, Gabri en Urby weinig kwalijk. (Die staan er normaal wel, volgens hem)
Verder zei hij dat hij niet erg te spreken was over datgene wat Vertonghen en Schilder brengen, ze brengen minder dan van der Wiel terwijl die twee jaar jonger is en veel minder ervaring heeft.

Daarna gebruikelijke verhaal in de aanloop naar VVV, als Ajax net zoveel strijd levert als VVV wint Ajax makkelijk.
Urby heeft het nog nooit gebracht

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 28, 2007 12:32 pm

Is het feit dat kennelijk veel spelers in onze selectie niet het juiste karakter hebben, het gevolg van de tijdsgeest (en hun opvoeding), of gewoon toeval?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr sep 28, 2007 12:38 pm

Het is zeker een gevolg van de tijdsgeest maar ik vind het ook een gemis in de opleiding. Een juiste mentaliteit is cruciaal als je de top wilt bereiken maar bij veel spelers ontbreekt het daaraan. Ik geloof er niet in dat je dat er nu nog in krijgt. Daar moet je eerder mee beginnen.
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 28, 2007 12:43 pm

Tijdgeest en slechte opvoeding van ouders zijn slechte excuses. Jij leidt die spelers op en alles wat ze missen is jouw fout.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41036
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr sep 28, 2007 1:02 pm

Bertje schreef:Tijdgeest en slechte opvoeding van ouders zijn slechte excuses. Jij leidt die spelers op en alles wat ze missen is jouw fout.
Daar ga ik een heel eind in mee maar ik vind dat de tijdsgeest wel een factor is. Je hebt die jongens nu eenmaal niet 24 uur per dag tot je beschikking.

Probleem is denk ik dat de spelers het vaak toch te makkelijk hebben. Er bestaat wel een beeld dat de opleiding zo hard is maar kennelijk niet hard genoeg.

Je zou misschien eerder een jongen met een slechte mentaliteit uit je opleiding moeten gooien maar als het wel een fantastische voetballer is zul je dat toch niet snel doen. Dan hoop je toch dat je er wat aan kunt verbeteren.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr sep 28, 2007 1:04 pm

Bertje schreef:Tijdgeest en slechte opvoeding van ouders zijn slechte excuses. Jij leidt die spelers op en alles wat ze missen is jouw fout.
Volkomen misplaatste opmerking: ouders voeden op, geven normen en waarden mee; een karakter, dat deels erfelijk bepaald is, zal tevens en in overgrote mate worden gevoed door de wijze waarop ouders je opvoeden en als rolmodel fungeren. Daar doen 2 of 3 uur trainen per dag niets aan af.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr sep 28, 2007 1:05 pm

Thijs schreef:
Ramona schreef:
Marillion schreef:Het heeft allemaal geen zin. Kaartjes betalen voor de supporters, extra training. Bij een te groot aantal spelers zit het er gewoon niet in. Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.

Het is de hoogste tijd om door te selecteren.
Zullen ze weinig centje pijn van hebben of waren er bussen vol supporters mee uit? :eusa_silenced.gif:
300 man ofzo waren er mee. Afgaande op een tientje voor een toegangskaart kost het de selectie dus 3000 euro. Gedeeld door 30 is ongeveer 100 de man.
Meer dan verwacht; thnx... :biggthumpup.gif:

Plaats reactie