Ajax - FC Utrecht (1e ronde KNVB-beker) 25 september 2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 25, 2008 9:52 pm

Ajax Rules schreef:Ik vond Enoh dus niet goed....

Ikj heb wel vertrouwen in zijn kwaliteiten op grond van deze en de vorige wedstrijd, maar ik vermoed en hoop dat hij veel beter kan. Hij was erg slordig en speelde wat mij betreft onvolwassen.
Ik begrijp wat je bedoelt.

Die vergelijking met Makelele slaat hoe dan ook nergens op, dat heb ik al gezien. Makelele is een echte controleur. Die Enoh lijkt me meer een type aanjager. Net zoals Gabri dus.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Bericht door Khraa » do sep 25, 2008 9:54 pm

InnerHarbour schreef:
Jöhnk schreef:
Laten we hopen van niet. Qua creativiteit zijn we op dit moment nogal afhankelijk van hem. Die commentator zat in ieder geval lekker te stoken. Hij heeft misschien wel 20 keer herhaald hoe Suarez zich had laten gaan.
Zou niet onterecht zijn als hij 3 wedstrijden krijg, trapt duidelijk na. jammer.
Bull shit, hij krijgt ten eerste geen schorsing omdat er niets te bewijzen valt, ten tweede omdat er niets gebeurde.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » do sep 25, 2008 9:57 pm

Geniet er iemand hier eigenlijk nog wel eens van een overwinning van Ajax ?? :dissapprove.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

MVH
Berichten: 889
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 2:03 pm

Bericht door MVH » do sep 25, 2008 9:58 pm

Ajax Rules schreef:Ik vond Enoh dus niet goed....

Ikj heb wel vertrouwen in zijn kwaliteiten op grond van deze en de vorige wedstrijd, maar ik vermoed en hoop dat hij veel beter kan. Hij was erg slordig en speelde wat mij betreft onvolwassen.
Zie het aub in perspectief. Die jongen staat voor het eerst in de basis. Komt eigenlijk uit het niets.

Verder vind ik de stemming hier weer zeer negatief. Het is nog niet perfect nee, maar kijk eens wie er allemaal afwezig zijn.

jvdberggg
Berichten: 9
Lid geworden op: di dec 14, 2004 11:06 pm

Bericht door jvdberggg » do sep 25, 2008 10:02 pm

Ik ben zo benieuwd naar Cvitanic, maar helaas zie je die nog zo weinig :S
Hij kan echt wel voetballen

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 25, 2008 10:03 pm

Fenerbahce schreef:Geniet er iemand hier eigenlijk nog wel eens van een overwinning van Ajax ?? :dissapprove.gif:
Tuurlijk wel, maar ik vond het lang niet zo goed als de rest hier. Ik schrok me de pleuris in de eerste 20 minuten na rust. Nogmaals, als die George gewoon die 1 op 1 kans raak schiet, dan sta je dus achter. En dat terwijl Utrecht een middenveld heeft die driewerf drama is. Ik zag ook lichtpuntjes in de eerste helft, waarin vooral in 10-20 en 30-35 erg lekker liep. Ons middenveld was in ieder geval wel wat beter dan dat we tot nu toe hebben gezien. Sarpong was ongelukkig en de achterhoede had het toch weer vrij lastig. Silva verdient een aparte vermelding, want die heeft bijna niets goed gedaan.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » do sep 25, 2008 10:03 pm

Fenerbahce schreef:Geniet er iemand hier eigenlijk nog wel eens van een overwinning van Ajax ?? :dissapprove.gif:
Ikke wel. Natuurlijk werd er vanavond soms hemeltergend slordig gespeeld (voorzetten, corners, positie kiezen), maar toch vond ik het best wel een onderhoudende pot. Lekker sfeertje ook, trouwens.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do sep 25, 2008 10:04 pm

jvdberggg schreef:Ik ben zo benieuwd naar Cvitanic, maar helaas zie je die nog zo weinig :S
Hij kan echt wel voetballen
Klopt. In die ene minuut was hij al beter dan Leonardo. ;)

Nee, die jongen verdient wat meer speeltijd wat mij betreft.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » do sep 25, 2008 10:04 pm

Khraa schreef:
InnerHarbour schreef:
Jöhnk schreef:
Laten we hopen van niet. Qua creativiteit zijn we op dit moment nogal afhankelijk van hem. Die commentator zat in ieder geval lekker te stoken. Hij heeft misschien wel 20 keer herhaald hoe Suarez zich had laten gaan.
Zou niet onterecht zijn als hij 3 wedstrijden krijg, trapt duidelijk na. jammer.
Bull shit, hij krijgt ten eerste geen schorsing omdat er niets te bewijzen valt, ten tweede omdat er niets gebeurde.
Voor een vogel heb je slechte ogen. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » do sep 25, 2008 10:05 pm

Fenerbahce schreef:Geniet er iemand hier eigenlijk nog wel eens van een overwinning van Ajax ?? :dissapprove.gif:
Ikke wel hoor, leuke pot. :ajaxsmiley.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 25, 2008 10:05 pm

Fenerbahce schreef:Geniet er iemand hier eigenlijk nog wel eens van een overwinning van Ajax ?? :dissapprove.gif:
Genieten nog niet, maar ik heb me vermaakt en ben natuurlijk blij dat er gewonnen is. :cheer.gif:

Op zich ben ik ook niet ontevreden over de thuiswedstrijden tot nu toe. Ik zie veel inzet en ook best een aantal goede spelers. Alleen is de vorm er bij een paar spelers nog niet. Dat uit zich vooral in die berg gemiste kansen en in corners over de zijlijn en zo.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Bericht door Khraa » do sep 25, 2008 10:08 pm

InnerHarbour schreef:
Khraa schreef:
InnerHarbour schreef: Zou niet onterecht zijn als hij 3 wedstrijden krijg, trapt duidelijk na. jammer.
Bull shit, hij krijgt ten eerste geen schorsing omdat er niets te bewijzen valt, ten tweede omdat er niets gebeurde.
Voor een vogel heb je slechte ogen. :ajaxsmiley.gif:
Of gewoon verstand van hoe een mens beweegt....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » do sep 25, 2008 10:09 pm

Het moet gezegd, zonder meer een prima wedstrijd van Ajax vanavond.
Utrecht met goed verzorgd, overtuigend voetbal vrijwel continu onder druk gezet en op alle fronten afgetroefd.
Als je zo speelt zie je dus ook dat de arbitrage eigenlijk onbelangrijk wordt en zelden tegen je werkt.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 25, 2008 10:25 pm

InnerHarbour schreef:
Jöhnk schreef:
Laten we hopen van niet. Qua creativiteit zijn we op dit moment nogal afhankelijk van hem. Die commentator zat in ieder geval lekker te stoken. Hij heeft misschien wel 20 keer herhaald hoe Suarez zich had laten gaan.
Zou niet onterecht zijn als hij 3 wedstrijden krijg, trapt duidelijk na. jammer.
Suarez wordt niet geschorst, want de scheids stond er met zijn neus bovenop en beoordeelde (fout) dat 't geen overtreding was. Enoh gaan we idd veel plezier aan beleven. Een sloper met oog en paas voor/in de diepte.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » do sep 25, 2008 10:31 pm

Reken maar dat Suarez geschorst wordt. Ik heb het net even terug gezien en het was gewoon een bewuste smerige actie.

Doordat Wegereef er geen geel voor gaf kan hij nu geschorst worden door de tuchtcomissie.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do sep 25, 2008 10:36 pm

Frank schreef:Suarez liet in ieder geval zien dat het ging....

Dat je dit nog goed kunt praten. :excited.gif:
Inderdaad, gewoon een misselijke natrap beweging ...

AJAX speelde gedreven zonder echte hoogstandjes.Enoh liep lekker te ballen.KJH moet eens leren te kijken naar de keeper als hij een penaltie neemt.
Laatst gewijzigd door 999 op do sep 25, 2008 10:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do sep 25, 2008 10:38 pm

Zeker. En weer slechte arbitrage dus. Weegereef zal zich vooraf hebben voorgenomen om Ajax vooral niet te benadelen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do sep 25, 2008 10:45 pm

Ben ik even blij dat ik gegaan ben...

Hartverwarmende pot voetbal van Ajax. Dit keer geen toevalsvoetbal, maar écht voetbal. Ze werkten hard, creëerden veel. Dit was écht leuk. Word ik blij van.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 25, 2008 11:05 pm

Daar sluit ik me bij aan Ko!!

Kom ook net terug, en heb echt genoten van deze pot voetbal. Lees net alle pagina's door hier, en vraag me wel eens af of er sommige van de posters hier ooit wel eens het gevoel hebben in hun leven dat ze ergens gelukkig van kunnen worden. Goeiedag zeg.

Tuurlijk zit het in de mens om de negatieve dingen te herinneren, maar je kan ook overdrijven. Was gewoon een lekkere pot voetbal. Ben blij dat ik gegaan ben.

ps. Spijker... waar was je nou?
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » do sep 25, 2008 11:05 pm

Inderdaad, leuke wedstrijd, van een aantal spelers genoten. Zoals ik zondag zei, die Enoh is een toppertje. Peter (meen ik), neem nog maar eens een hapje humble pie :1evil.gif: .

Verder vond ik de wisselwerking tussen zuid 1 en 410 erg mooi. Complimenten.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 25, 2008 11:07 pm

Jeroen427 schreef:Inderdaad, leuke wedstrijd, van een aantal spelers genoten. Zoals ik zondag zei, die Enoh is een toppertje. Peter (meen ik), neem nog maar eens een hapje humble pie :1evil.gif: .

Verder vond ik de wisselwerking tussen zuid 1 en 410 erg mooi. Complimenten.
:drecul.gif: Je zat zeker niet op Zuid 1?
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do sep 25, 2008 11:11 pm

Pride of Amsterdam schreef:
Jeroen427 schreef:Inderdaad, leuke wedstrijd, van een aantal spelers genoten. Zoals ik zondag zei, die Enoh is een toppertje. Peter (meen ik), neem nog maar eens een hapje humble pie :1evil.gif: .

Verder vond ik de wisselwerking tussen zuid 1 en 410 erg mooi. Complimenten.
:drecul.gif: Je zat zeker niet op Zuid 1?
Whahahaaa... Ook dat zijn memorabele dingen.

410: "Wij zijn Ajax Amsterdam!"
Zuid, heel suf op dezelde melodie: "Lalala-lala-lala"

:drecul.gif:

Niettemin: het kan wel tof worden, qua zingen. Dankzij Ajax én het gegein met 410 kwam Zuid wel weer tot leven vandaag. Dat was effe geleden...

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 25, 2008 11:12 pm

Da's waar. Heb lol gehad, en het kwam inderdaad wel tot leven hierdoor.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » do sep 25, 2008 11:15 pm

Ik sta, zoals de naam al enigszins doet vermoeden, bovenin 427. Ik kan Zuid1 dus niet zien, op een klein stukje 129 na.
Maar het "Israel hier ver vandaan" gebeuren was erg fraai, hoor. Het zou erg mooi kunnen worden.

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Bericht door Pride of Amsterdam » do sep 25, 2008 11:22 pm

Je zegt het goed, dat doet je naam vermoeden. Maar ik vermoed ook dat er 'beneden' weer aardig wat 'dagjesmensen' op de been waren. (no disrespect overigens)

Maar je hebt gelijk... het begon een beetje flauw zoals Ko aangaf, maar het zou zomaar kunnen gaan (wissel)werken.
Op naar de vierde ster!

Plaats reactie