Wie bedoel je Thomas? Fledderus of Vd Linden die zonder Galasek ook wel wat had uitgedeeld?Thomas schreef:Het is toch gestoord dat die ene gek van Groningen niet aangepakt wordt? :nooo:
Ajax-PSV (cupfinale)
Allebei, eigenlijk. Fledderus moet toch echt wel een wedstrijdje zitten voor die domme trap en V/d Linden ook voor z'n schandalige gedrag.Jinne schreef:Wie bedoel je Thomas? Fledderus of Vd Linden die zonder Galasek ook wel wat had uitgedeeld?Thomas schreef:Het is toch gestoord dat die ene gek van Groningen niet aangepakt wordt? :nooo:
Verder was er nog een Groningen-speler die erg z'n best deed om Boukhari van achteren tegen z'n hoofd te knallen.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Waarmee ze de harde kern de kans ontnemen Blind nog een keer toe te zingen? Krijgt Jaakke weer de volle laag.Thomas schreef:Misschien geven de bestuurders van Ajax wel aan dat zo'n huldiging niet hoeft?
Ik zie het al voor me: een paar duizend man op het Leidseplein, luidkeels "Danny bedankt" scanderend, waarop Blind met krokodillentranen in z'n stem z'n straatje nog eens schoonveegt: "Ik had graag m'n contract uit willen dienen, maar de beslissing was niet aan mij."
[Azijn] Als Ajax van PSV wint verliest het toch. [/Azijn]
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
De T.Weinig animo voor bekerfinale
Van onze Telesportredactie
ZEIST, vrijdag
Ondanks de aanwezigheid van twee topclubs zal de bekerfinale zondag worden afgewerkt in een slecht gevulde Kuip. De vaste bewoner ontbreekt en vermoedelijk lijkt de verzadiging te overheersen bij de fans van Ajax en PSV, dacht Guus Hiddink. Het duel wordt slechts door dertigduizend mensen bezocht. Succescoach Hiddink, op weg naar zijn tweede ’dubbel’, vindt verder dat bij de evaluatie van de playoffs ook de bekerfinale betrokken moet worden. „Dit kan een prachtig slot zijn, maar wanneer willen we de finale spelen? Aan het eind van de reguliere competitie of na de play-offs?” In dit geval kwam de planning PSV dus slecht uit. Hiddink: „Na het behalen van een kampioenschap breekt er iets, dat is logisch. Er wordt op een andere manier getraind en het is moeilijk je te fixeren op een wedstrijd die drie weken later plaatsvindt.”
• Vandaag hoort Ajax of Nourdin Boukhari zondag inzetbaar is. Naar aanleiding van zijn rode kaart tegen FC Groningen ging de Ajacied niet akkoord met een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Datzelfde gold voor tegenstander Danny Buijs.
Blij met de punten ...
Vrijspraak voor Nordin Boukhari
AJAX De KNVB-tuchtcommissie heeft Nordin Boukhari van Ajax en Danny Buijs van FC Groningen vrijgesproken. Zij waren beschuldigd van het grijpen naar de keel in de slotseconden van de laatste play-off in Groningen en kregen ook de rode kaart te zien.
Ze weigerden het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Ze zijn nu vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. Voor Boukhari betekent dit dat hij kan meespelen in de bekerfinale Ajax - PSV.
Patrick Paauwe van Feyenoord kreeg voor het slaan van een tegenstander van Ajax wel een schorsing: twee wedstrijden onvoorwaardelijk.
www.rtvnh.nl
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
(bron: SV Ajax)Huldiging Ajax bij winst Gatorade Cup
Als Ajax zondag PSV verslaat in de finale om de beker, zal de gemeente Amsterdam de Ajacieden huldigen op het Leidseplein.
Deze feestelijke huldiging zal plaatsvinden op het bordes van de Stadsschouwburg om 19.45 uur.
De Ajacieden hopen op veel supporters die dit moment met hen willen delen. We zien uit naar een groot roodwit feest en hopen dat hierbij de stad niet gesloopt wordt. Hou het gezellig en geniet mee!
Nu alleen nog even die beker ‘pakken’…
Mij zul je er niet zien...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
www,ajax,nl
Sfeerteam pakt zondag groots uit!
Amsterdam, 5 mei 2006
Het Sfeerteam van Ajax heeft voor de bekerfinale van zondag heel wat in petto op sfeergebied. Volgens de ongeschreven regels kan van te voren niet exact bekend worden gemaakt wat de plannen zijn.
Echter vraagt het Sfeerteam wel op voorhand alle Ajacieden om mee te werken aan de actie.
Via pamfletten bij de ArenA en de Kuip en het omroepen in de bussen zal verder bekend worden gemaakt waar de sfeeractie uit bestaat.
Het Sfeerteam rekent op de medewerking van alle Ajax-supporters en hoopt er een mooie, sfeervolle dag van te maken!
- LouisXIV & co
Nee hoor. Zag het fragment gister op sportjournaal en hij haastte zich om erbij te zeggen dat dit zeker niet als excuus gebruikt zou worden. Hij wilde de discussie gewoon vast op voorhand voeren, en ik vind dat hij gelijk heeft.Maartoe schreef:Hiddink is zich alvast weer aan het indekken. (is overigens niet nodig tegen dit Ajax) Hoeveel spelers zullen deze keer bij PSV volgens Guus een twijfelgeval zijn qua inzetbaarheid en wel gewoon aan de aftrap verschijnen?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
-
- AT Toto winner 15/16
www.svajax.nlSupporters die een ticket hebben gekocht voor de treincombi adviseren wij om internet en teletekst in de gaten te houden m.b.t. de instaptijden. Deze zijn momenteel nog niet bekend in verband met een meningsverschil tussen de verschillende partijen. Wij hopen dat er vandaag meer duidelijkheid komt
De NS zal wel willen instappen tussen 7.00 en 16.00 ofzo :sad:
Ik ook. :yes:LouisXIV & co schreef:Nee hoor. Zag het fragment gister op sportjournaal en hij haastte zich om erbij te zeggen dat dit zeker niet als excuus gebruikt zou worden. Hij wilde de discussie gewoon vast op voorhand voeren, en ik vind dat hij gelijk heeft.Maartoe schreef:Hiddink is zich alvast weer aan het indekken. (is overigens niet nodig tegen dit Ajax) Hoeveel spelers zullen deze keer bij PSV volgens Guus een twijfelgeval zijn qua inzetbaarheid en wel gewoon aan de aftrap verschijnen?
Dit is slecht geregeld.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Op de een of andere manier kan die hele KNVB-beker me geen moer interesseren. Het leeft totaal niet (bij mij). Het enige waar ik zin in heb is het nieuwe seizoen, met Huntelaar vanaf het begin van het seizoen in de spits, Sneijder op 10 die assists gaat afleveren, Stam/Vermaelen achterin, Perez erbij, misschien nog een paar leuke aankopen,... Daar heb ik meer behoefte aan dan die finale van zondag.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Die beker boeit mij ook niet. Ik ben sowieso uitgekeken op dit team en hoop dat er snel een ander Ajax staat.
Een eventuele huldiging wordt een beschamende vertoning, dat weet ik nu al. We staan straks voor l*l voor heel Nederland met ons feestje en ons eerbetoon aan een trainer die er niets van gebakken heeft. En de kans bestaat ook nog dat het uit de hand loopt.
Laat PSV die beker maar winnen.
Een eventuele huldiging wordt een beschamende vertoning, dat weet ik nu al. We staan straks voor l*l voor heel Nederland met ons feestje en ons eerbetoon aan een trainer die er niets van gebakken heeft. En de kans bestaat ook nog dat het uit de hand loopt.
Laat PSV die beker maar winnen.
Het stinkt aan alle kanten!
Sneijder is er in ieder geval ook klaar voor.... :nooo:
Wat is dat toch met die jongen? Komt ie nou steeds te snel terug of is dit weer iets anders?
Ik ben benieuwd hoe het staat met de evaluatie van de medische staf.
Code: Selecteer alles
Sneijder haakt geblesseerd af op training, Maduro wel fit?
Persbureau Novum meldt op Trouw dat Wesley Sneijder vrijdag de training voortijdig moest verlaten na een duel met Tomas Galasek. De ernst van de blessure is nog onbekend.
Maduro trainde voor het eerst weer mee met de groep en lijkt op tijd fit te geraken. Zelf liet hij in ieder geval weten ervan uit te gaan dat hij speelt zondag.
Je maakt mij niet meer wijs dat dit allemaal per ongeluk gebeurt op die trainingen daags voor wedstrijden. Dit is gewoon het veiligstellen van een basisplek. Zo schakelde Witschge ooit eens Van der Gun uit.Marillion schreef:Sneijder is er in ieder geval ook klaar voor.... :nooo:
Wat is dat toch met die jongen? Komt ie nou steeds te snel terug of is dit weer iets anders?Code: Selecteer alles
Sneijder haakt geblesseerd af op training, Maduro wel fit? Persbureau Novum meldt op Trouw dat Wesley Sneijder vrijdag de training voortijdig moest verlaten na een duel met Tomas Galasek. De ernst van de blessure is nog onbekend. Maduro trainde voor het eerst weer mee met de groep en lijkt op tijd fit te geraken. Zelf liet hij in ieder geval weten ervan uit te gaan dat hij speelt zondag.
www.ajax.nlTREINCOMBI
Supporters met een ticket voor de trein moeten via ingang Noord B instappen. De instapprocedure start vanaf 11.30 uur. Vertrek van de eerste trein is om 12.00 uur. Vervolgens zal ieder half uur een trein vertrekken. Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Vertrektijden van de treinen:
Trein 1: 12.00 uur
Trein 2: 12.30 uur
Trein 3: 13.00 uur
Trein 4: 13.30 uur
Trein 5: 14.00 uur
Trein 6: 14.30 uur
Trein 7: 15.00 uur
Trein 8: 15.30 uur
Vanwege werkzaamheden aan het spoor zal de reistijd vanwege omleidingen aanzienlijk langer duren dan gebruikelijk. De reistijd heen zal ongeveer 1 3/4 uur bedragen.
De terugreis zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De treinen stoppen dan op de volgende stations: Amsterdam Bijlmer, Amsterdam Duivendrecht, Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal.