Ajax-Feyenoord

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma apr 17, 2006 8:01 am

Verrassingseffect ? Voor AJAX of voor feyenoord ? :hypocrite:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma apr 17, 2006 9:25 am

Dat zou ook kunnen, maar volgens mij kun in een 4-4-2 opstelling kwalitatief gezien de beste opstelling op het veld toveren.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma apr 17, 2006 9:49 am

Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma apr 17, 2006 10:00 am

Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
Kan wel zo zijn, maar feyenoord speelt wel even 10x beter qua veldspel. De onderlinge duels hebben we kansloos verloren, de uit-wedstrijd had zelfs een historische afstraffing kunnen worden. Feyenoord is zeker geen top, maar Ajax is gewoon veel slechter. We kunnen hopen dat onze spelers zich opladen voor feyenoord, maar als ik zie hoe ze de afgelopen weken presteren om de play-offs te halen. Dat voorspelt niks goeds. Slap begin en met kunst en vliegwerk (en Charisteas) en een 6 spitsensysteem zorgt ervoor dat we winnen van ploegen als Vitesse.

4-4-2, het is vloeken in de kerk. Maar alles liever dan weer 2x op je bek gaan tegen de havenslaven.

Rosales: al maanden matig.
Rosenberg: truukje is uitgewerkt.
Babel: dramatisch als linksbuiten tegen RKC.

2 spitsen lijkt op dit moment wel gerechtvaardigd...

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Ajax-Feyenoord

Bericht door Thom » ma apr 17, 2006 10:06 am

brigade zuid schreef:
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Walgelijk, degene die in Amsterdam wonen of in een andere grote stad waar op 2e paasdag de winkels open zijn, zijn in het voordeel. Als ik op zuid wil staan donderdag zal ik morgen wel naar de Arena toe moeten om een kaartje te kopen want ik ben bang dat als ik hier op dinsdag naar de ticketbox ga dat zuid dan is uitverkocht. Waarom niet gewoon alleen eigen plek kopen?
Dus kun je dinsdag gewoon je eigen plaats kopen, niks aan de hand dus volgens mij.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma apr 17, 2006 10:07 am

Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
Die onderlinge duels hebben natuurlijk ook grote invloed op het gevoel over het seizoen. Je geeft dat dus niet goed weer zo.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » ma apr 17, 2006 10:10 am

Steef schreef:Kuyt speelt. Feyenoord scoort dus sowieso tegen Ajax.
Huntelaar speelt. Ajax scoort dus sowieso tegen Feijenoord.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma apr 17, 2006 10:30 am

Wat een prachtige afsluiting van het seizoen wordt dit! :eusa_dance:

Afbeelding

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Ajax-Feyenoord

Bericht door El Clavo » ma apr 17, 2006 11:45 am

Thomvak425 schreef:
brigade zuid schreef:
Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Walgelijk, degene die in Amsterdam wonen of in een andere grote stad waar op 2e paasdag de winkels open zijn, zijn in het voordeel. Als ik op zuid wil staan donderdag zal ik morgen wel naar de Arena toe moeten om een kaartje te kopen want ik ben bang dat als ik hier op dinsdag naar de ticketbox ga dat zuid dan is uitverkocht. Waarom niet gewoon alleen eigen plek kopen?
Dus kun je dinsdag gewoon je eigen plaats kopen, niks aan de hand dus volgens mij.
Tenzij iemand anders jouw plek al heeft gekocht :eusa_dance:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma apr 17, 2006 11:50 am

GangstaRiB schreef:
Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
Kan wel zo zijn, maar feyenoord speelt wel even 10x beter qua veldspel. De onderlinge duels hebben we kansloos verloren, de uit-wedstrijd had zelfs een historische afstraffing kunnen worden. Feyenoord is zeker geen top, maar Ajax is gewoon veel slechter. We kunnen hopen dat onze spelers zich opladen voor feyenoord, maar als ik zie hoe ze de afgelopen weken presteren om de play-offs te halen. Dat voorspelt niks goeds. Slap begin en met kunst en vliegwerk (en Charisteas) en een 6 spitsensysteem zorgt ervoor dat we winnen van ploegen als Vitesse.

4-4-2, het is vloeken in de kerk. Maar alles liever dan weer 2x op je bek gaan tegen de havenslaven.

Rosales: al maanden matig.
Rosenberg: truukje is uitgewerkt.
Babel: dramatisch als linksbuiten tegen RKC.

2 spitsen lijkt op dit moment wel gerechtvaardigd...
Ik wil Charisteas en Huntelaar! :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma apr 17, 2006 11:54 am

Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
Die vlieger gaat toch niet op Lucas, je vergeet dat wij na tien wedstrijden geen uitzicht meer hadden op de titel.Na tien wedstrijdjes.

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 17, 2006 11:55 am

Maar zijn de winkels vandaag dan wel open?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma apr 17, 2006 11:57 am

Het gros wel, zo te zien.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma apr 17, 2006 12:05 pm

Pasta di Mamma ook?

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma apr 17, 2006 12:06 pm

Ja, is open. :yes: Zo te zien is alleen Panara dicht.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma apr 17, 2006 12:08 pm

Steef schreef:Kuyt speelt. Feyenoord scoort dus sowieso tegen Ajax.
Ajax speelt. Ajax krijgt dus sowieso een doelpunt tegen... :sad:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 17, 2006 12:47 pm

Mr. Ajax schreef:Maar zijn de winkels vandaag dan wel open?
In het centrum wel. Heb mijn kaartjes al binnen. Bij de Free Record Shop gekocht. :cheer:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 17, 2006 1:05 pm

Wat we al bijna vergeten zijn is dat Ajax thuis tegen Rotjeknor onterecht verloor. Rotjeknor heeft toen alleen gecounterd en Ajax speelde toen nog redelijk voetbal (ja, ik weet dat de referentie momenteel zeer laag ligt). Het probleem wat Ajax toen had was scoren. Het zou mooi zijn als Jake zijn DVD kan uitbrengen. ;)

Mr. Ajax
Berichten: 14595
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 17, 2006 1:11 pm

In het centrum wel. Heb mijn kaartjes al binnen. Bij de Free Record Shop gekocht.

Aan de Leidsestraat? Of de Kalverstraat?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 17, 2006 1:43 pm

Mr. Ajax schreef:
In het centrum wel. Heb mijn kaartjes al binnen. Bij de Free Record Shop gekocht.

Aan de Leidsestraat? Of de Kalverstraat?
Nieuwendijk, bij de Dam. Maar die andere vestigingen zijn ook open, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 17, 2006 2:15 pm

Ajaciedjuh schreef:Wat we al bijna vergeten zijn is dat Ajax thuis tegen Rotjeknor onterecht verloor. Rotjeknor heeft toen alleen gecounterd en Ajax speelde toen nog redelijk voetbal (ja, ik weet dat de referentie momenteel zeer laag ligt). Het probleem wat Ajax toen had was scoren. Het zou mooi zijn als Jake zijn DVD kan uitbrengen. ;)
Ajax kreeg de bal omdat Feyenoord wist dat Ajax toch niets uit kon richten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma apr 17, 2006 2:17 pm

Door een technische storing is het pas vanaf woensdag mogelijk om een andere plaats dan je eigen plaats te kopen.

Ik wilde het eens vanaf de lange zijde gaan bekijken, maar dan maar gewoon m'n eigen stoeltje. Anders zul je woensdag zien dat je weer geen korting krijgt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 17, 2006 2:32 pm

Thijs schreef:Door een technische storing is het pas vanaf woensdag mogelijk om een andere plaats dan je eigen plaats te kopen.
Heb ik me daarvoor rot gehaast! :X

Inderdaad krijg je later nog maar 20% korting, heb ik begrepen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma apr 17, 2006 2:59 pm

Heel Den Haag afgezocht, niet 1 ticketbox die open was.

Ja, een op CS. De FRS. Maar die ticketbox deed het niet. Grrrr.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma apr 17, 2006 3:24 pm

Wij reden vanmiddag langs de supportersbalie, stonden gewoon honderden mensen te wachten. Ik haal ze morgen wel.

Plaats reactie