Ajax - Fc Twente
Mwah, hij heeft al op jonge leeftijd voor het geld gekozen. Dat is een veeg teken.Rishi schreef:Maar zou je hem niet wat kunnen leren?
Het is sowieso de vraag (ben ik met Bertje eens) of hij zoveel talent heeft dat het de moeite is om energie in hem te steken. Die jongen is één wedstrijd opgevallen, op juniorenniveau (WK -20), en toen de hemel in geprezen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sno bakt er niet zoveel van in een competitie die minder is dan de onze. Die jongen heeft bovendien al een aantal clubs versleten. Toch?Rishi schreef:Sno en Quincy had ik anders nu graag bij Ajax gezien hoor. Jong, talentvol...
Sno zit al zelfs bij het Nederlands Elftal
En Quincy verdient goud in Rusland :D
Opportunistisch hoor. Een jeugdspeler die er bij Ajax niks van bakt, speelt elders een goede wedstrijd en gelijk wordt er gesproken over een falend technisch beleid. Ik vind het dus grote onzin allemaal.
Mee eens.goodfella schreef:Sno bakt er niet zoveel van in een competitie die minder is dan de onze. Die jongen heeft bovendien al een aantal clubs versleten. Toch?Rishi schreef:Sno en Quincy had ik anders nu graag bij Ajax gezien hoor. Jong, talentvol...
Sno zit al zelfs bij het Nederlands Elftal
En Quincy verdient goud in Rusland :D
Opportunistisch hoor. Een jeugdspeler die er bij Ajax niks van bakt, speelt elders een goede wedstrijd en gelijk wordt er gesproken over een falend technisch beleid. Ik vind het dus grote onzin allemaal.
Blij met de punten ...
:yes: Net zoals het opportunistisch is om zo'n speler te selecteren voor Oranje.goodfella schreef:Sno bakt er niet zoveel van in een competitie die minder is dan de onze. Die jongen heeft bovendien al een aantal clubs versleten. Toch?
-
- AT Toto winner 15/16
- AT Toto winner 09/10
- Alaindebanaan
Boerrigter is een jaar eerder gehaald toch?brigade zuid schreef:Op het oog lijkt het wel een beetje een ongelukkige keuze om Zijler naar Twente te laten gaan en Boerrigter (of hoe die gast ook heten mag) daar weg te halen.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
De ene man van glas vervangt de andere man van glas.Manucharyan niet in actie tegen Twente
Edgar Manucharyan zal dit weekend niet in actie kunnen komen tegen FC Twente. De Ajacied keerde namelijk met een liesblessure terug van het EK-kwalificatieduel met Finland (1-0 verlies).
De plaats van de 19-jarige Armeniër, die vandaag niet met de groep meetrainde, zal goed als zeker worden ingevuld door Nicolae Mitea.
"Nicolae is op de weg terug. Het is niet ondenkbeeldig dat hij zondag langere speeltijd krijgt dan in de vorige duels", aldus trainer Henk ten Cate.
- AT Toto winner 09/10
Inderdaad... Was het niet in een oefenwedstrijd tegen (ik meen) Barca dat ie na rust inviel en na zijn eerste sprint al geblesseerd uitviel? Nog erger dan Litmanen! Aan de andere kant: Tegen Austria viel ie lekker in, scoorde en toonde potentie. We'll see.Beloki schreef:Edgar is wel heel erg blessuregevoelig. Die jongen is niet in staat 3 wedstrijden achter elkaar te spelen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Rosales op tribune
door onze Telesportredactie
Mauro Rosales
Foto: ANP
AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate doet vanmiddag tegen FC Twente geen beroep op Mauro Rosales. De Argentijnse rechterspits viel buiten de selectie. Hij is inmiddels voorbijgestreefd door Tom de Mul, die in de topper tegen PSV in de basis begon en een goede indruk maakte. Conditioneel wordt de Belg ook steeds sterker. In de eerste wedstrijden die hij speelde, hield hij het nog maximaal een uur vol.
Ten Cate vindt het niet nodig om Rosales naast zich op de bank te houden. Hij kiest voor de aanvallers Nicolae Mitea (links) en Markus Rosenberg (centraal) en kan in geval van nood nog terugvallen op Kenneth Perez, die al eens eerder vanaf rechts speelde.
Exit Rosales lijkt me.
door onze Telesportredactie
Mauro Rosales
Foto: ANP
AMSTERDAM - Ajax-trainer Henk ten Cate doet vanmiddag tegen FC Twente geen beroep op Mauro Rosales. De Argentijnse rechterspits viel buiten de selectie. Hij is inmiddels voorbijgestreefd door Tom de Mul, die in de topper tegen PSV in de basis begon en een goede indruk maakte. Conditioneel wordt de Belg ook steeds sterker. In de eerste wedstrijden die hij speelde, hield hij het nog maximaal een uur vol.
Ten Cate vindt het niet nodig om Rosales naast zich op de bank te houden. Hij kiest voor de aanvallers Nicolae Mitea (links) en Markus Rosenberg (centraal) en kan in geval van nood nog terugvallen op Kenneth Perez, die al eens eerder vanaf rechts speelde.
Exit Rosales lijkt me.