AZ - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » ma apr 23, 2007 4:49 pm

Treincombi is uitverkocht, heb zelf 2 kaarten gehaald al voor de trein. Ik zoek nog 3 treincombi om te ruilen tegen 3 buscombi. Laat me weten als je wat hebt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma apr 23, 2007 10:07 pm

Spijker schreef:Ben je niet goed? Waarom betaalt AZ maar 36?
Idd dat is nog het meest belachelijke die prijsverschillen, maarja het is blijkbaar al weer uitverkocht dus men vind het wel best blijkbaar.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di apr 24, 2007 7:47 am

Ik ook, ik ga lekker in de kroeg kijken.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di apr 24, 2007 9:48 am

Als individuele supporter kun je nu eenmaal niets doen. Je wilt gaan, dus je koopt ongeacht de prijs. Tenzij je het echt te duur vind en ergens anders kijken een optie voor je is.
Het niet kopen van een kaartje maakt verder geen verschil omdat de combi toch wel uitverkocht raakt.

Hier kan alleen een supportersclub wat aan proberen te doen, en Ajax zelf.
Maar als ik zie wat de afcasupportersclub op de site vermeld over de gesprekken met het bestuur van afgelopen week verwacht er niet veel van.
Ze hebben het alleen over dat de sloopkosten omlaag moeten en ze verder aan het bekijken zijn waarop het prijsverschil met vorig jaar en AZ op gebaseerd is.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di apr 24, 2007 3:05 pm

Tsja... Volgens zowel Ajax als ticketbox kan ik geen kaartje halen, op mijn kaart is volgens hun vanmorgen om half 9 een kaart gekocht. Dit is lulkoek, en zo kan ik dus niet mee. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
een supporter in nood :sad:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di apr 24, 2007 3:29 pm

Voor 50 euro mag je de mijne lenen :D

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di apr 24, 2007 3:32 pm

Spijker schreef:Voor 50 euro mag je de mijne lenen :D
:X

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di apr 24, 2007 4:00 pm

Ook bekerwinst Ajax niet gevierd op Leidseplein

Een eventuele winst van Ajax van de KNVB beker wordt niet gevierd op het Leidseplein. Dat heeft de gemeente Amsterdam dinsdag bekendgemaakt. Ajax speelt zondag 6 mei in de finale in de Rotterdamse Kuip tegen AZ. Een alternatieve locatie om een mogelijk feest te vieren, is nog niet bekend.
De reden dat de Amsterdammers het feest niet mogen vieren op het plein waar zij traditioneel hun prijzen tonen aan het publiek, is volgens een gemeentewoordvoerder dat het overgrote deel van de ondernemers op en rond het plein tegen een huldiging is op die plaats. Daarnaast ontstonden vorig jaar na de bekerwinst van Ajax rellen op het Leidseplein, waarbij tientallen supporters werden gearresteerd.

Al eerder ging het enkele keren mis op het Leidseplein bij huldigingen van Ajax. Zo werden rond het behalen van de landstitel door de Amsterdamse club in 2002 ruim zestig mensen opgepakt op het plein. De officiële huldiging vond dat jaar om veiligheidsredenen plaats op een parkeerplaats bij de Amsterdam ArenA, het stadion van Ajax. In 2004 werd het kampioenschap wel op het Leidseplein gevierd. Dat feest verliep relatief rustig.

Mocht Ajax zondag kampioen worden, dan wordt ook deze winst niet gevierd op het Leidseplein, zo besloot de gemeente al eerder. De Amsterdamse club wijkt bij een kampioenschap voor het feest uit naar de ArenA.
www.trouw.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di apr 24, 2007 5:05 pm

Joeska schreef:Tsja... Volgens zowel Ajax als ticketbox kan ik geen kaartje halen, op mijn kaart is volgens hun vanmorgen om half 9 een kaart gekocht. Dit is lulkoek, en zo kan ik dus niet mee. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
een supporter in nood :sad:
Iemand??

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » di apr 24, 2007 5:48 pm

Joeska schreef:
Joeska schreef:Tsja... Volgens zowel Ajax als ticketbox kan ik geen kaartje halen, op mijn kaart is volgens hun vanmorgen om half 9 een kaart gekocht. Dit is lulkoek, en zo kan ik dus niet mee. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
een supporter in nood :sad:
Iemand??
Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik heb nog een SVA kaart. Ik heb echter wel al een kaart op m'n uitkaart gekocht, dus weet niet of het op die kaart ook kan. Anders kun je die gewoon lenen, en daar een kaartje op kopen. Laat maar weten.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » di apr 24, 2007 6:21 pm

Thijs schreef:
Joeska schreef:
Joeska schreef:Tsja... Volgens zowel Ajax als ticketbox kan ik geen kaartje halen, op mijn kaart is volgens hun vanmorgen om half 9 een kaart gekocht. Dit is lulkoek, en zo kan ik dus niet mee. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
een supporter in nood :sad:
Iemand??
Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik heb nog een SVA kaart. Ik heb echter wel al een kaart op m'n uitkaart gekocht, dus weet niet of het op die kaart ook kan. Anders kun je die gewoon lenen, en daar een kaartje op kopen. Laat maar weten.
Ik ga morgen ff kijken of er iets te regelen valt met Ajax, mocht dit niet lukken: GRAAG!! Iig bedankt!! :worshippy:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr apr 27, 2007 4:12 pm

Mededeling
De animo onder Ajax-supporters om de bekerfinale bij te wonen is zeer groot gebleken. Ajax is er trots op dat zovelen Ajacieden ons team gaan ondersteunen op 6 mei a.s. De ruim 12.000 kaarten voor de vakken achter het doel zijn inmiddels uitverkocht. Er zijn wel nog plekken beschikbaar op de lange zijde in stadion 'De Kuip'. De kaartprijs van deze tickets is echter € 16,50 duurder vanwege de situering in het stadion, waardoor de totaalprijs van het buscombikaartje neerkomt op € 68,50 (vak 918).
68,50 euro voor een buscombikaartje!
Je kan een week niets meer eten maar je zit wel fijn op de lange zijde.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » vr apr 27, 2007 5:31 pm

Thijs schreef:
Mededeling
De animo onder Ajax-supporters om de bekerfinale bij te wonen is zeer groot gebleken. Ajax is er trots op dat zovelen Ajacieden ons team gaan ondersteunen op 6 mei a.s. De ruim 12.000 kaarten voor de vakken achter het doel zijn inmiddels uitverkocht. Er zijn wel nog plekken beschikbaar op de lange zijde in stadion 'De Kuip'. De kaartprijs van deze tickets is echter € 16,50 duurder vanwege de situering in het stadion, waardoor de totaalprijs van het buscombikaartje neerkomt op € 68,50 (vak 918).
68,50 euro voor een buscombikaartje!
Je kan een week niets meer eten maar je zit wel fijn op de lange zijde.
Mmmja, veel geld, maar bij een wedstrijd in de Arena betaal je voor plaatsen aan de lange zijde ook meer dan achter het doel. Ik vind het niet zo schokkend. In principe zijn er voor mensen die achter het doel willen zitten en dus minder willen betalen mogelijkheden zat geweest om daar kaarten voor te kopen. Als je een duurder kaartje aan de lange zijde koopt doe je dat dus bewust.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » vr apr 27, 2007 5:35 pm

Het is alleen pas wel net bekend gemaakt, dus weinig mensen zullen bewust zo een kaartje kopen. Verwacht dat er niet meer mensen bijkomen naast de 12.000 die nu een kaartje hebben gekocht. Vorig jaar gingen we 11.000 mee, dus wel leuk dat er nu al meer meegaan.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za apr 28, 2007 1:08 am

Uitleg prijskaartje
De prijs van het kaartje is als volgt opgebouwd:
- Organisatiekosten € 9,52 (o.a. stewarding, medisch personeel, ambulance, huur parkeerterreinen, schoonmaak)
Als ik een dokter of ambulance nodig heb betaalt mijn verzekering dat. Ik neem aan dat hetzelfde ook geldt voor iedere steward en vrijwel alle supporters.

Of moeten wij betalen om dat ene politiepaard dat een zonnesteek oploopt naar een kuuroord in de zwitserse alpen te sturen?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo apr 29, 2007 2:06 pm

daar valt de verzorger met de spons niet onder.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo apr 29, 2007 4:01 pm

Benieuwd wie hier minder zin in heeft: Ajax of AZ. Ik denk dat AZ zich toch makkelijker oplaadt om voor het eerst sinds.... weer eens prijs te pakken.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo apr 29, 2007 7:45 pm

Voordeel is wel dat als je wint je AZ wel helemaal gedesillusioneerd achterlaat en die waarschijnlijk ook in gaan storten in de play offs.

Maar nu blijft het helemaal een schijtprijs, het gaat nu puur om dat plekkie voor de CL. Toch wil ik 'm wel effe winnen daar, heb er niet voor niets zoveel voor betaald.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » zo apr 29, 2007 7:48 pm

Die hele scheitprijs kan me gestolen worden en dat kaartje van 52 Euro die ik hier naast me heb liggen ook.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 29, 2007 7:50 pm

Oftewel: wie biedt het meest?

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo apr 29, 2007 9:46 pm

die beker mogen ze van mij aan AZ schenken, daar hebben zij veel meer recht op dan wij.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 29, 2007 9:49 pm

Die beker winnen was vorig seizoen goed genoeg voor een huldiging. :666.gif:

Voor de goede orde, die beker kan me gestolen worden. AZ de beker, wij de plee-offs. Lijkt me een mooie verdeling.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo apr 29, 2007 10:22 pm

zodat we komend seizoen tegen Örebrö FC ons wederom niet kunnen plaatsen of in een poule van spaanse en duitse subtoppers er na de eerste ronde weer uitliggen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo apr 29, 2007 10:23 pm

Ajax is dus klote, als ik het goed begrijp. Wat moet er gebeuren, Jansma?

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo apr 29, 2007 10:27 pm

Trainer houden en allereerst eens durven om op kwaliteit en potentie te selecteren. Verhoudingsgewijs komt er uit de opleiding te weinig top om de huidige verhouding te rechtvaardigen. Teveel spelers zitten al aan hun top, doorselecteren dus.

Plaats reactie